NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

foto Christiano Ronaldo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
lil
31-12-2004 12:33 iets om van te leren Reageer met quote
Gast



ik ben blij voor christiano dat die goed voetbalt hij moet zo doorgaan en hij beste wereld voetbal speler ter wereld maar hoe jullie je over hem bekommeren kom op joh hij is ook n mens ik hoop voor jullie dat jullie hem n keer ontmoeten Smile en hij mag toch zelf beslissen met wat voor meisje of jongen hij bevriend is of neemt zijn probleem vind ik misschien vinden jullie dit allemaal bullshit maar toch laat hem zelf zijn eigen leven leiden en als jullie zijn fans zijn je moet hem eens aanmoedigen zodat hij beseft dat de mensen (meisjes) hier in nederland fan van hem zijn niet vanwege zijn uiterlijk maar egt doordat die voetbal speelt enz dat die echt de king van dribbelen is. maar nog veel suc6 als jullie verder prten over hem Cool
 




Gast
02-01-2005 11:55 Re: iets om van te leren Reageer met quote




lil schreef:
ik ben blij voor christiano dat die goed voetbalt hij moet zo doorgaan en hij beste wereld voetbal speler ter wereld maar hoe jullie je over hem bekommeren kom op joh hij is ook n mens ik hoop voor jullie dat jullie hem n keer ontmoeten Smile en hij mag toch zelf beslissen met wat voor meisje of jongen hij bevriend is of neemt zijn probleem vind ik misschien vinden jullie dit allemaal bullshit maar toch laat hem zelf zijn eigen leven leiden en als jullie zijn fans zijn je moet hem eens aanmoedigen zodat hij beseft dat de mensen (meisjes) hier in nederland fan van hem zijn niet vanwege zijn uiterlijk maar egt doordat die voetbal speelt enz dat die echt de king van dribbelen is. maar nog veel suc6 als jullie verder prten over hem Cool


Hm..dan ken J mij nog niet Confused Ik ben al vanaf zn eerste Sporting Lissabon wedstrijd fan van m..en dat kwam niet door zn uiterlijk.
Kwam er pas na een paar wedstrijden achter dat ie ook wel een lekker ding is.En jij weet volgens mij ook niet waar je over praat want hij speelt op dit moment helemaal niet zo goed.Hij heeft (helaas) alleen een basisplaats omdat Rooney en Ruud er niet bij zijn.Maar ik hoop dat zn blessure van gister niet al te erg is en dan ie in de basis blijft, ook als Rooney terug is!En I don't care als ie homo is..als ie maar gelukkig is!
soccerfan
02-01-2005 12:56 zwemmen met sokken Reageer met quote
Gast



hoeso zwemt die met sokken heeft die vieze voetjes ofso?? Confused hahaha strx wordt het nog in ook om met sokken te gaan zwemmen hahaha ai ronaldo is een trendzetter Razz
Gast
04-01-2005 15:58  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik kan lekker zoveel foto's als ik wil krijgen van Cristiano Ronaldo... Laughing want een vriendin in portugal woont naast hem ien ik ga lekker vaak met haar mee... Exclamation maar hij is wel lekker Exclamation Exclamation Exclamation ik ga hem binnekort vragen julie horen het wel als hij een vriendin heeft... Wink



PFFFFFF..... Neem me niet kwalijk je kan zoveel lullen als je wilt maar hij woont op een eiland Madeira van Portugal dus ten eerste weet je het echt niet waar je het over heb en ten tweede ik word model en kan ik hem ook krijgen maar ik ben niet zo zielig dat ik elke dag over hem droom ik zoek lekker me eigen boy uit! en het hoeft niet beroemd te zijn want jij hebt gewoon publiciteit nodig vandaar al die onzin praatjes Hel veel kusjes 创moi创 (sylvie)
Gast
04-01-2005 16:27  Reageer met quote




Dat meisje die zegt dat ze hem gaat vragen waarbij haar vriendin de buren is van c.ronaldo is echt niet goed bij haar hoofd ze heeft echt roem nodig en hoe oud ben je eigenlijk? want ik denk dat hij niet wacht op een meisje van 12,13,14.
hij kan zat andere meisjes krijgen die beroemd zijn of modellen zijn!
en ik word binnenkort model en ga ik reizen naar het buitenland voor fotoshoots ik ga reizen naar Spanje en Engeland maar ik kan ook vragen om naar ]Portugal te gaan en daar beroemd te worden en dat hij me leuk gaat vinden. maar weet je dat doe ik niet want ik wil dat het allemaal van zelf gaat en niet dat het beland op een one night stand! en ik heb niet extra roem nodig en maak die meisjes niet zo jaloers die worden daar zwaar depresief van en gaat het niet goed meer op school dus kap met dat liegen en als het niet gelogen is hou het dan lekker voor jezelf!
ik hoop dat ik hiervoor respect krijg!? ...创moi创 (Sylvie)
Gast
04-01-2005 16:38  Reageer met quote




Waarom liegt iedereen hier ik denk als je echt de nicht van hem bent dat je het dan voor je hou! owhja en maak die smoorverliefde meiden niet zo jaloers die worden daar depri van snap je wat ik bedoel en voor andere meiden die zeggen dat ze hem kennen on hem gaan vragen ik kan hem ook vragen want ik word internationaal model ik zal niet zo worden al naomi campbell maar wel een model en ik kan het ook in portugal schoppen en kan hij op me vallen als ik daar tenminste beroemd ben maar dat doe ik niet en als ik dat wel zou doen zal ik het lekker voor me zelf houden en niet aan al die verliefde meiden laten lezen zo klaar1
hier leren jullie ook gelijk wat!
Vind het fijn als ik wat mailtjes terug krijg uit het gebied van respect!
Dank je 创moi创 (Sylvie)
Gast
04-01-2005 16:40 Re: klinkt egt heeeeel raar, mensen die je neef lekker vinde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als je niets anders te doen heb zeg het dan en maak die meiden die smoor verliefd zijn op hem niet zo jaloers hun krijgen echt liefdesverdriet ze worden depresief en ik weet het want ik was een paar jaar geleden heel erg verliefd oo Jim van idols en iedereen waarmee ik ging msnen of chatten die gingen me jaloers maken me cijfers gingen daarvan heel slecht worden en was zwaar depri dus laat die meiden met rust wil je?


Dit slaat ook nergens op..kijk ik vind Cristiano leuk..maar ik word heus niet depressief van verhalen..Simpelweg omdat ik die verhalen niet geloof!!Ik bewonder hem om zn voetbal en daarna pas om zn uiterlijk, dat scheelt al heel veel...
scliwatski
05-01-2005 10:22 christiano ronaldo Reageer met quote
Gast



voor foto's en wallpapers moet je naar www.nike.com gaan of ineens nikefootball.com
letie
05-01-2005 13:41 geplayed Reageer met quote
Gast



ey wisten jullie dat ronaldo geplayed is door zijn vriendin??hmmz en denk je nu egt dat hij w8 op n model ofso?? zijn doel is gewoon om iets te bereiken met voetbal en hij is een voorbeeld voor mensen die iets willen bereiken om beroemd te worden.
girlie
05-01-2005 13:46 hij is geplayed Reageer met quote
Gast



heb gehoord dat ronaldo geplayed isdoor zn vriendin is dat waar?hmmz zielig en die vriendin van hem heeft nog zo n site ook
Gast
05-01-2005 14:48 Re: geplayed Reageer met quote




letie schreef:
ey wisten jullie dat ronaldo geplayed is door zijn vriendin??hmmz en denk je nu egt dat hij w8 op n model ofso?? zijn doel is gewoon om iets te bereiken met voetbal en hij is een voorbeeld voor mensen die iets willen bereiken om beroemd te worden.


Jah ze zeggen dat ze vreemgegaan is (als J t tenminste over Jordana hebt Wink ) Kan J op wachten hea..die modellen denken dat ze alles zijn Rolling Eyes
anony
05-01-2005 22:21 vriendin of niet Reageer met quote
Gast



vriendin of niet hij is een goeie voetballer joh was er maar een manier om het tegen hem te zeggen is die egt geplayed damn die vriendin heeft waarshijnlijk geen smaak maar hij gat met de ex van alan smith ook n model maakt nix uit als die maar happy is en verder goe voetbalt en snel rent hahahhahaha Cool
some_body
09-01-2005 18:45 naam of niet Reageer met quote
Gast



maakt niet uit hoe je hem noemt cristiano of christiano maakt toch niet uit ieder1 maakt fouten tenminste ken je hem als een goeie voetballer en knap wow Razz alhoewel nu speelt die niet echt zo goed maar jah ey en wanneer word die 20? wou het ff weten Smile
Lil
09-01-2005 22:39 Re: naam of niet Reageer met quote
Gast



some_body schreef:
maakt niet uit hoe je hem noemt cristiano of christiano maakt toch niet uit ieder1 maakt fouten tenminste ken je hem als een goeie voetballer en knap wow Razz alhoewel nu speelt die niet echt zo goed maar jah ey en wanneer word die 20? wou het ff weten Smile


hij word 5 Februari 20 Confused
toi toi toi
10-01-2005 20:22 johnny depp Reageer met quote
Gast



vinden jullie hem op johnny depp lijken ? ikke niet hahaha sommige zijn egt grappig hoe jullie over hem praten tenminste sommige meisjes en heeft hij ook n eigen site?? zodat die weet dat fans ook in nederland voor hem en hem steunen enz?? wou ik ff vragen cia0 Razz
Lil
12-01-2005 15:47 Re: liefde Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
hey wij zijn 2 meisje uit roterdam en ronaldo jij bent egt sexi jonge i love yu 4ever
bye


Denk J dat Cristiano dit leest ofzo Laughing Neutral
En hij is voetballer geen model..dus let niet alleen op zn uiterlijk Mad
Lil
13-01-2005 19:19  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Dit is nie leuwk meer.... kben nu al vanaf augustus 2004 smoor verliefd op hem.... Nog meer zown probleem???


Jezus..die Jongen kan ook nog voetballen Mad
En hoe kan je verliefd zijn op iemand die J niet kent Confused
J ziet alleen maar hoe lekker ie is..

Kip Mad Confused
Gast
17-01-2005 19:02 Re: iets om van te leren Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe kan J nu al weten dan J naar elke wedstrijd gaat Confused
Die kaartJs zijn zo weg dus J moet echt geluk hebben wil J een kaartJs hebben Laughing Op dit moment voetbalt ie trouwens helemaal niet goed.
Maar dat vind k al sinds ie bij ManU is..bij Sporting was ie 10x Bter..Komt natuurlijk omdat daar meer Portugezen voetballen die zijn voetbalstyle begrijpen!Hij heeft zelf ook aangegeven dat ie nu slecht speelt en dat t beter moet worden..En nog een keer..hij heet CRistiano Ronaldo Confused

wat maakt het uit hoe je zijn naam noemt tenminste ken je hem als een goeie voetballer Surprised en als die in sporting veel beter was wrom is die dan overgeplaatst naar manU?? Confused en niet all1 portugezen spelen beter hoor maar jah dat is mijn mening Exclamation
good girl
17-01-2005 19:04 grapje Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Dit is nie leuwk meer.... kben nu al vanaf augustus 2004 smoor verliefd op hem.... Nog meer zown probleem???

miss moet je hem eens een keertje zien dan ben je waarschijnlijk wel van hem af he Razz hahahaha joke Wink
Lil
17-01-2005 21:05 Re: iets om van te leren Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wat maakt het uit hoe je zijn naam noemt tenminste ken je hem als een goeie voetballer Surprised en als die in sporting veel beter was wrom is die dan overgeplaatst naar manU?? Confused en niet all1 portugezen spelen beter hoor maar jah dat is mijn mening Exclamation


TJah hij is dus gekocht door ManU omdat ie zo goed was bij Sporting..duh!!Ik zei ook niet dat alle Portugezen beter spelen, ik zei alleen dat de Portugezen (ik bedoel die van Sporting en van t nationale team) zijn voetbalstyle beter begrijpen..T is ook zo moeJlijk hea Confused
mi ma mo
20-01-2005 16:22 website Reageer met quote
Gast



ey heeft ronaldo een eigen website zoek het maar kan het niet vinden Confused Sad als iemand het weet zeg het dan ff alvast bedankt he Surprised Smile
gast
11-02-2005 21:29 jarig Reageer met quote
Gast



hij is jarig geweest tog?
Surprised
Gast
13-02-2005 15:42  Reageer met quote




hij was gisteren jarig hij is 20 nu
gast
14-02-2005 19:19 contract Reageer met quote
Gast



hopleijk blijft die eerst bij manu en daarna real madrid Smile
Gast
14-02-2005 19:20  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hij was gisteren jarig hij is 20 nu

gister was het 12 feb hoor Surprised
Gast
09-03-2005 20:41  Reageer met quote




waar kan ik bewegende pics van hem vinden???
Gast
22-03-2005 21:35  Reageer met quote




mensen die doen alsof ze de vriendin zijn ZIJN KANSLOOS
het is een lkkr ding kan verschrikkelijk goed voetballen...
Gast
02-04-2005 17:10 of c0urse Reageer met quote




jaah woow iedereen gelooft het dat jullie hem echt kennen ofso ^o)

ik bedoel.. heel toevallig dat jullie dan zo goed nederlands kunnen enso..

*de meeste van jullie dan.. damn*

en ik denk niet dat iemand hiero zn msn heeft.. dat zou wel toevallig zijn he !
maarjaa ik ga me tijd lekker ergens anders verspille!!

(K)(L)
Cristiano
02-04-2005 17:15 Re: of c0urse Reageer met quote
Gast



huh
schrijf je zn naam nou christiano of cristiano Embarassed ? [img]http://images.partypeeps2000.com/i...g%3d[/img]

oohlalaa hij is kk lekker.!

hiero is ie wel schattig ofno?!?!

maar ik ga weer xxx*
Lizette
03-04-2005 18:07  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
'hij is echt llekkur en heelknap ik zou zoo wat met hem willen XXXX z'n girlfriend


hahah en 3.000.000 andere meiden oowk wel:P Wink
Plaats Reactie Pagina 5 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden