NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gba roms pokemon emerald
Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
04-07-2007 11:03 hoi poke noobs zo vang je de drie redies Reageer met quote




De drie regi's

Je moet Pokémon bij je hebben die Dig, Fly, Surf, Dive en Strength kunnen en je moet Relicanth en Wailord bij je hebben. Zet Relicanth bovenaan in je groep en Wailord onder aan in jouw groep (anders werkt het niet).

Ga naar Pacifidlog Town en surf naar het westen. Ga naar de donkerblauwe plek. Duik en ga de grot in. Vaar naar de inscriptie met brailletekens en gebruik Dive. Je bevindt je nu in een grot. Loop naar achteren, ga in het midden staan voor de brailletekens en gebruik Dig. De tegel breekt. Je komt in een kamer, druk daarna op de brailletekens. Als het goed is volgt er een aardbeving. Je kan dan de regi's opzoeken.

Island Cave, grot van Regice:

Ga naar Petalburg City en loop naar het westen. Surf het water op en ga daarna omlaag. Ga na een tijdje naar links, als je een eilandje met bomen aan de linkerkant ziet . Ga daarna weer naar boven. Uiteindelijk zie je de grot (route 104). Ga de grot in, ga in het midden voor de braillemuur staan en druk op A. Wacht een tijdje, gaat alles goed, dan zal er een deur openen... naar Regice van level 40!

Ancient Tomb, grot van Registeel:

Ga links van de Safari Zone (route 120) naar die grot. Je ziet weer braille in de grot. In het midden van de grot gebruik je Fly. In de volgende kamer zit Registeel level 40!

Desert Ruins, grot van Regirock:

Ga rechts van Lavaridge Town naar de woestijn (route 111). Loop vervolgens door het zand naar onder toe. Nu zie je een grot. Ga er in en ga voor de middelste braille tegel staan. Ga twee keer naar rechts, vervolgens twee keer naar beneden. Gebruik Strength en de deur komt tevoorschijn, waarachter Regirock zich bevindt.
 




Gast
04-07-2007 11:48 hey Reageer met quote




wat is de geupgraade safari zone ik weet dat je na de elite four naar de safari zone moet gaan maar dat is nog steeds de zelfde.
Gast
05-07-2007 8:44 jo Reageer met quote




krijg allemaal toch ...

edit Numix: bericht gewijzigd, waarschuwing voor @home gebruiker 217.121.157.223. Dit soort taal is hier niet gewenst.
Gast
05-07-2007 11:25 dive? Reageer met quote




ik weet dat je dive bij mossdeep city kunt krijgen maar daar kan ik nog niet naar toe want die wailmers zitten in de weg ken imand me helpen hoe ik die weg kan krijgen? A.U.B.
Gast
05-07-2007 19:11 ruilen Reageer met quote




ik heb 2 gba's en de games pokemon red en pokemon yellow, en ik heb een linkkabel voor de gba

echter lukt het mij niet om pokemons te ruile met elkaar, hij ziet steeds maar 1 spel en de andere vind ie gewoon niet.

Kan het misschien zijn dat yellow en red niet met elkaar te linken is ?
Gast
06-07-2007 14:53 ultimate codes Reageer met quote




wie weet hoe de ultimate codes werken die je kunt gebruiken voor de gba met het pokemon spel om o.a codes te kraken?
Gast
07-07-2007 8:33 Re: hoi poke noobs zo vang je de drie redies Reageer met quote




Anonymous schreef:
De drie regi's

Je moet Pokémon bij je hebben die Dig, Fly, Surf, Dive en Strength kunnen en je moet Relicanth en Wailord bij je hebben. Zet Relicanth bovenaan in je groep en Wailord onder aan in jouw groep (anders werkt het niet).

Ga naar Pacifidlog Town en surf naar het westen. Ga naar de donkerblauwe plek. Duik en ga de grot in. Vaar naar de inscriptie met brailletekens en gebruik Dive. Je bevindt je nu in een grot. Loop naar achteren, ga in het midden staan voor de brailletekens en gebruik Dig. De tegel breekt. Je komt in een kamer, druk daarna op de brailletekens. Als het goed is volgt er een aardbeving. Je kan dan de regi's opzoeken.

Island Cave, grot van Regice:

Ga naar Petalburg City en loop naar het westen. Surf het water op en ga daarna omlaag. Ga na een tijdje naar links, als je een eilandje met bomen aan de linkerkant ziet . Ga daarna weer naar boven. Uiteindelijk zie je de grot (route 104). Ga de grot in, ga in het midden voor de braillemuur staan en druk op A. Wacht een tijdje, gaat alles goed, dan zal er een deur openen... naar Regice van level 40!

Ancient Tomb, grot van Registeel:

Ga links van de Safari Zone (route 120) naar die grot. Je ziet weer braille in de grot. In het midden van de grot gebruik je Fly. In de volgende kamer zit Registeel level 40!

Desert Ruins, grot van Regirock:

Ga rechts van Lavaridge Town naar de woestijn (route 111). Loop vervolgens door het zand naar onder toe. Nu zie je een grot. Ga er in en ga voor de middelste braille tegel staan. Ga twee keer naar rechts, vervolgens twee keer naar beneden. Gebruik Strength en de deur komt tevoorschijn, waarachter Regirock zich bevindt.






fout ik heb ze nu alle drie maar voor rigisteel moet je flash doen
Gast
07-07-2007 11:02 code pokemon Reageer met quote




kan iemand mij codes geven om bepaalde pokemon gevangen te hebben? Zo nee dan zoek ik hem zelf wel. alvast bedankt

edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden, bedankt
BLAZEZIKEN
07-07-2007 15:41 pokémon games op de pc Reageer met quote




hoe moet gba spelletjes op de pc spelen.
Gast
07-07-2007 16:33 Re: dive? Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet dat je dive bij mossdeep city kunt krijgen maar daar kan ik nog niet naar toe want die wailmers zitten in de weg ken imand me helpen hoe ik die weg kan krijgen? A.U.B.


je moet eerst naar binnen gaan daar wordt je gezegd dat je naar een pad moet gaan daar moet je surf gebruiken naar een grot loop naar binnen en ga er weer aan de andere kant uit volg het pad en je komt bij magma baas versla hem en je kan langs de twee in de andere grot bij de wailmers daar moet je in en zoeken tot je de baas hebt gevonden die gaat weg in een duikboot nu kan je langs de wailmers
Gast
07-07-2007 18:18 klonen Reageer met quote




ik kan klonen ik heb 6 master balls 2 rayquazas 2 sceptiles 2 groudons en 2 kyogres enz.
Gast
10-07-2007 19:24 Re: dive? Reageer met quote




Anonymous schreef:
je moet eerst naar binnen gaan daar wordt je gezegd dat je naar een pad moet gaan daar moet je surf gebruiken naar een grot loop naar binnen en ga er weer aan de andere kant uit volg het pad en je komt bij magma baas versla hem en je kan langs de twee in de andere grot bij de wailmers daar moet je in en zoeken tot je de baas hebt gevonden die gaat weg in een duikboot nu kan je langs de wailmers

ik weet het maar je moet iets doen voor me hoe moet je codes in voeren
Gast
12-07-2007 10:46  Reageer met quote




kan iemand goede gameshark code site geve voor pokemon emerald voor visual boy advance
Gast
12-07-2007 16:12 Re: pokemon emerald downloaden Reageer met quote




Anonymous schreef:
je kan hem op pokemon.gemmine.nl halen geen www. dus

Nietes. Bij mji werkte dat voor geen meter. Er staat niks op. En dat van KaAzA heb ik ook geprobeerd, maar dat lukte ook niet. Misschien hebben jullie gewoon buitenaardse pc's ofzo, maar bij mij werkt het niet.
Gast
13-07-2007 13:50 Re: waar vang ik wailord Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar vang ik Wailord?

je moet eerst wailmer vangen op de rand van mosdeep city en dan hem tot 40 trainen en dan heb je wailord!
Gast
13-07-2007 13:57 Re: dive? Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet dat je dive bij mossdeep city kunt krijgen maar daar kan ik nog niet naar toe want die wailmers zitten in de weg ken imand me helpen hoe ik die weg kan krijgen? A.U.B.

ik weet hoe je daar aan kan komen!je moet eerst tegen een mannetje praten in slateportcity en er is zo een huisje met allemaal geleerden in en daarvooor staat een boot(een kleine boot )en dan moet je in het kleine haventje van slateport kom je team magma tegen,of tegen team aqua het ligt er aan als je ruby of sapphire ebt! die gaan dan wegvaren met de boot en dan kan je naar sootpools city!
Gast
13-07-2007 13:58 Re: klonen Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan klonen ik heb 6 master balls 2 rayquazas 2 sceptiles 2 groudons en 2 kyogres enz.

hoe kloon je?
kevin
13-12-2007 19:13 pokemon emerald op de VBA Reageer met quote




heey ik heb een visualboyadvance weten te downloaden en de ROM van pokemon emerald... na heel veel moeite wist ik pokemon emerald te openen met de visualboyadvance zodat ik het kon spelen...maar na het voorfilmpje zie je rayquaza en dan staat er: press start...
ik druk op enter (das hetzelfde als de A knop op de gameboy) maar dan
staat er: ''the internal battery has run dry. the game can now be played!
(pijltje)... dat pijltje betekend dat je op A (of in dit geval op enter) moet drukken. ik klik op enter maar er gebeurt nix... kan alsjeblieft iemand me helpen?
swampertdegreat
19-04-2008 10:56 mew Reageer met quote




ik wil mew op pokemon emerald waar haal ik die old sea map en dat ticket zeg me dat plz!
mike
29-04-2008 13:52 groudon Reageer met quote




waar vang je groudon in ruby en hoe kom je er
mike
29-04-2008 13:54 regi ice Reageer met quote




ik heb het braille gelzen maar de deur waar regi ice achter zit gaat niet open geef ant woord als je het weet wat ik moet doen
mike
29-04-2008 14:00 Re: klonen Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kloon je?

hoe kloon je
mike
29-04-2008 14:18 regi ice Reageer met quote




ik heb de 3 regi's eindelijk en regi ice kwam uit de master bal
jorn-jan
01-05-2008 14:19 Re: sky pillar Reageer met quote




ga naar pacifidlog town. Als er bent ga je naar rechts op het water.
volg de bovenste rand er zal een keer een opening komen. ga daar in volg het kleine stukje dan sta je voor een grot ga er in. volg de grot dan zie je weer een uitgang ga er in. Als je er bent zie je een man met een soort kapitein hoedje op je eerst wel tegen hem praten in sootopolis city.
hij doet dan de deur open ga door de hele grot dan ben je bij rayquaza
1alwin3
13-05-2008 14:23 Lanceringen Reageer met quote




bij hoeveel lanceringen krijg je Deoxys?
en bij hoeveel krijg je Jirachi?
en wat krijg je als je alle 200 pokemon hebt?

ALLES GAAT OVER POKEMON RUBY...
1alwin3
13-05-2008 14:24 pokemon ruby Reageer met quote




ik wil graag een celebi...
weet iemand hoe je die krijgt zonder EVENT of Gameshark?
maakt niet uit of het op Leaf Green / Fire Red is of op Ruby / Sapphire... ik heb ze alle 4...
en Emerald kan ik krijgen...
felinetje2
24-06-2008 17:59 Re: emerald fan Reageer met quote




enske pokemon schreef:
ja maar waar is team aqua dan dan ik heb de onderzeer gevonden, en waar vang je groundon en ruqaza? je ziet die 2 pokemon niet en team aqua ook niet en ruquaza ook niet dus help me a.u.b.

edit Numix: berichten gewijzigd, plaats je berichten niet achter elkaar, maar zoveel mogelijk in 1 bericht, gebruik de edit/wijzig knop om je laatste bericht te wijzigen


waar is de onderzeeer aub
marciano
29-06-2008 21:30 hoe je kloont Reageer met quote




zo moet je klonen
stap 1: ga naar de battle tower in de battle frontier
stap 2: ga naar de computer
stap 3:deposit de pokemon die je wilt klonen in een lege box
stap 4: save en daarna windraw de pokemon die je in de lege box hebt deposit
stap 5: ga naar de vrouw die het dichtste bij je in buurt is en praat met haar
stap 6: kies open lv of lv 50 maakt niet uit welke als je maar wel twee pokemons kan kiezen
stap 7: daarna vraagt ze of je wilt saven druk yes het zal een tijdje duren 1 2 sec
stap 8: als er daarna staat would you like save the game doe je uit als je aan doet zie je dat de pokemons in je team ook in die lege box zijn. dat was het veel plezier er mee
pokemonfreakje1
28-07-2008 16:43 emerald Reageer met quote




wie kan mij helpen bij pokemon emerald als ik de 8e gym heb gehaald en rayquaza heb gevangen ik kom nu niet verder

edit Numix: graag geen emailadressen vermelden
Pokerface007
02-08-2008 10:47 Lugia vangen Reageer met quote




Ik heb de insturcties opgevolgd op Lugia te vangen, ik ben in de grot waar lugia zich zou moeten bevinden (bij de waterval) maar als ik in de grot naar het noorden surf zie ik alleen water, Lugia is nergens te bekennen, terwijl hij daar wel zal moeten zwemmen.

Help me pls
Plaats Reactie Pagina 22 van 24
Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden