NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gba roms pokemon emerald
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
16-06-2007 20:47 WIL EMERALD Reageer met quote




waar kan je nou emerald downloaden . ik zit al 4 uur fulltime te zoeken . wor echt gek. want als je op een site komt staat er; hier kan je pokemon roms downloaden KLIK HIER. dan klik je daar en staat er bij de volgende site: wil je pokemon emerald ga dan naar die en die. als je dan weer bij............. zo gaat het door . het maakt niet uit welke maar ik wil!
 




Gast
16-06-2007 21:11  Reageer met quote




Hoe kan je de codes van internet op je gameboy zetten?
Gast
17-06-2007 13:50 Re: pokemon gold Reageer met quote




celebi kan je vangen als je new-game doet en je uit de vrachtwagen komt zetje de tijd goed en ga je naar het huis vanje rivaal ga daar naar boven ze zal met je praten als je dat hebt gedaan haal je je begin pokemon (torchic) dan ga je naar het volgende stadje de weg daar naar toe moet je je pokemon niet trainen en ook geen andere pokemon vangen anders werkt het niet ben je in het volgende stdje dan kijk je in je box en je hebt dan een celebi op level 5! op emerald
Gast
17-06-2007 17:02 hoe kan je Reageer met quote




hoe kan je ruilen van emerald naar firered ze zeggen dat ik in de verkeerde regio zit maar met emerald kan je niet in een andere regio toch ?
Gast
19-06-2007 18:33 emerald Reageer met quote




hoe kom je door de grot op ever grand city
Gast
19-06-2007 18:51 Re: hoe kom ik verder Reageer met quote




etterac schreef:
op pokčmon wolken kan je vinden hoe je de drie regi's kunt vangen
maar zou jij me ook kunnen helpen want op emerald is groudon wel wakker maar gym leader Walace is niet in de gym en de deur is gesloten
kan jij mij helpen


de 3 regi s zijn makelek maar ik zeg het pas als ik weet hoe ik of waar ik codens kan typen
Gast
20-06-2007 19:37 Door victory road!(in emerald) Reageer met quote




Once you set foot on Ever Grande City, the first place you go to is the Pokemon Center. Heal your Pokemon, and make sure that your Pokemon knows Surf, Flash, Strength, Rock Smash, and Waterfall, which is needed to get through what is coming up next. Then, go into the cave, with the familiar name: Victory Road.

Victory Road is filled with super, tough and wild Pokemon and very powerful trainers, so be prepared. Go straight up, then go up the stairs, and cross the bridge. Go up a little bit more, fight the trainer, and climb on to the ladder. Use Flash so you can see more of the screen. Go right, down a bit, and then you go left. Push the boulder to the left and the next boulder to the right using Strength. Continue down the path that was blocked before. Next, you use Rock Smash to break the rock, after which you go up the stairs. Cross the bridge, when you step down the stairs, a trainer will challenge you to a match. At the split, you go down, and eventually you will find another ladder going down. Fight the trainer and go up to the water. Surf up a little, and then go up the stairs and climb the nearest ladder. In the area, you will find TM 29 - Psychic. Go back to the water, and surf to the west until you reach the waterfall, go up the waterfall.

There is a hidden Elixir in the empty area on the right. Go on land and walk west. You will find a Full Heal and a trainer. Continue surfing west, next, go down the waterfall. Go east, and take the ladder. Afterwards, go down. You will find some rocks that you will need to either push or break. Smash the first rock, and move the first boulder up. Then, smash the second rock, and go north. Take the ladder. Go up the stairs, cross the bridge, and continue north. A trainer will challenge you to a battle. Next, follow the path afterwards. When you reach the top, Wally challenges you to a battle. Wally has a total of five Pokemon, and they are pretty strong. I suggest you save the game before going near the top. Leave Victory Road and follow the path. You have finally made it to the Pokemon League!
Gast
20-06-2007 20:04 Downloaden Reageer met quote




Je kan helemaal Emerald niet downloaden op Limewire
Gast
21-06-2007 8:45 wailmer Reageer met quote




hoe en waar vang je wailmer?
Gast
21-06-2007 17:08  Reageer met quote




he gasten er is iets raars aan de hand ik zit nu ook pokemon op mijn gameboy te doen en weetje dit moet je ook doen eerst had ik 21 lanch en toen ik klaar was met de battle tower had ik opeens 49 lanch~! het werkt echt
Gast
21-06-2007 18:01 regi's Reageer met quote




- ik ben wel in die grot waar je de grotten van die regis kan openen maar de grooten zijn niet open wie kan mij helpen
- hoe moet je pokemons clonen
- waar vang je mew pokemon emerald
Gast
23-06-2007 7:21 spel Reageer met quote




polat91 schreef:
als je doet wat er op dit site staat het is nederlands http://ms.nintendo-europe.com/deoxys/nlNL/index.html


bij welk spel is dit?
Gast
24-06-2007 9:36 Re: waar vind je latias en latios Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe krijg ik ze zeg het op dit balkje!!! ik barst van de nieuwgierig heid

gaa naar rustboro city naar het presidenthuis gaa naar boven helemaal naar onder daar is een meneer je geeft je fosiel wacht 30sec en je krijgt lileep
Gast
24-06-2007 13:17 bomen hakken Reageer met quote




je moet tegen de boom praten
Gast
24-06-2007 21:07 dive Reageer met quote




waar is het huis van stevens
Gast
25-06-2007 16:50 Re: gameboy color pokemon crystal Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik weet niet hoe je een pokemon gebruikt voor bijv. bomen omhakken.

alnog bedankt. Wink


je moet cut gebruiken een hm
Gast
28-06-2007 12:23 Re: Mijn Team is Reageer met quote




claudia schreef:
als je op emerald zit waar heb je die deoxys,jirachi,latias en lugia vandaan?

ik heb nidoking lvl 100
Ho-oh lvl 100
lugia lvl 100
milotic lvl 100
blaziken lvl 83
jirachi lvl 57 Smile
Gast
29-06-2007 8:54 Help Reageer met quote




Ik heb een rom nodig van pokemon emerald, maar het bestand moet zijn: .gba
Dus aan een .zip file heb ik niks.
Wie kan mij helpen om een pokemon emarald.gba bestand te krijgen?
Ik heb al geprobeerd om van een .zip bestand een .gba bestand te maken, maar dat werkte niet.
Wie kan mij helpen?
Gast
29-06-2007 8:56 Re: dive Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar is het huis van stevens

In mosdeep city linksbovenin
Gast
29-06-2007 9:02 Re: spel Reageer met quote




Anonymous schreef:
bij welk spel is dit?

bij firered en leafgreen. Wink
Gast
29-06-2007 9:14 ik heb dringend een zangoos nodig Reageer met quote




ik heb zelf pokémon emerald en ik heb nu 347 pokémon gevangen de meeste geruild ik moet enkel nog zangoos hebben en dan heb ik ze allemaal van de hoen maa men pokédex zegt dat ik er nog 2 nodig heb maar dat klopt niet
kan iemand me helpen met de zangoos aub
Gast
29-06-2007 9:14 Re: regi's Reageer met quote




Anonymous schreef:
- ik ben wel in die grot waar je de grotten van die regis kan openen maar de grooten zijn niet open wie kan mij helpen
- hoe moet je pokemons clonen
- waar vang je mew pokemon emerald

Op pokemon emerald is clonen niet moeilijk
je kan zoeken bij youtube:
emerald cloning glitch dan heb je het zo Wink
Gast
30-06-2007 10:06 saphire en ruby stone Reageer met quote




eej weet iemand waar je die stenen haalt je kan anders helemaal nix meer plzz weet iemand het
Gast
30-06-2007 10:10 clownen op gold Reageer met quote




wil iemand weten hoe je moet clownen op gold het is heel simpel maar eerst ff helpen met die rare stenen saphirestone en rubystone plzz help me ik kan nu al 4 weken niet verder!!!
Sad
Gast
30-06-2007 19:23 iemand Reageer met quote




kan iemand me vertellen hoe je celebi kan vangen al vast bedankt
Gast
01-07-2007 9:50 mystery gift Reageer met quote




wat en/of waar is mystery gift?
Gast
02-07-2007 15:26  Reageer met quote




pokeguide schreef:
Zowel de gameboy emulator en de game kun je hier dowloaden,de game is in het engels

http://www.doheth.co.uk/roms/


Om de 8e gym open te spelen doe je als volgt:

Als het goed is is er een gevecht gaande tussen de 2 ancient pokemons?

Zo niet dan moet je eerst team aqua stoppen door de onderzeer op te sporen met de skill dive.surf zuild van mossdeep city todat je een donkere lange sliert in het water ziet,gebruik hier dove en volg de onderwater tunnel(zoek even een beetje en je zal een grot vinden waar de onderzeeer ook is,ga hier weer boven water.Versla team aqua en watch the show.Vlieg dan naar sootopolis city en naar het filmpje en het geklets met wallace moet je naar de sky tower(die zit then oosten van pacidifilog town,je moet tussen wat rotsen door zigzaggen om er te komen maar blijf gewoon tegen de rotsen in het noorden varen en je kan het niet missen) ga naar boven in de skytower en laat onze groene vriend maar vliegen. Vlieg dan weer terug naar sootopolis town en watch the show again.Nu zal de gym open moeten zijn(praat met steven om de hm waterfall te krijgen)

Hopelijk heb je hier wat aan en anders laat me weten wat je al wel en niet hebt gedaan naar de zevende gym dan help ik je wel verder


de download werkt niet, waar kan ik pokemon emerald downloaden. p.s. eentje die het doet a.u.b.
Gast
03-07-2007 19:25  Reageer met quote




hoevang je rigi steel

ps:ik heb rigi ice en steel al
Gast
04-07-2007 10:51 hoi poke noobs Reageer met quote




ik heb pokemon emerald en daar kun je wel deoxys vangen hoho lugia mew en jirachi celepi weet ik niet zeker maar die anderen kun je vangen als je een mustieri tiket krijgt die krijg je door naar een pokemon mart te gaan daar lift op de balie een leist en daar moet je op schrijven link together with all dan zet je de gameboy uit an de weer aan en daar bij new game en opiens staat nu ook muitserie gift
Gast
04-07-2007 10:56 hoi poke noobs Reageer met quote




je hebt wel een wirless adapter nodig om die musteri gift te kunnen gebruiken dus diegenen die dat niet hebben kunen schudden of koop er een ik weet niet waar die kreeg je altijd bij pokemon fire red volgens mij
Plaats Reactie Pagina 21 van 24
Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden