NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gba roms pokemon emerald
Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
09-08-2006 15:03 Re: codes Reageer met quote




Anonymous schreef:
Bij je GameBoyAdvance gaat dat zo:
Start je gameboy op en start het spel in dit geval pokemon dus.
Bovenin ga je naar ‘Cheats’ en daarna moet je op ‘Cheatlist klikken.
Je krijgt nu een keuze waar je je codes moet plaatsen.
De codes die hierboven staan moet je invoeren bij ‘CodeBreaker’


Oh nee, het is niet CodeBreaker maar Gameshark waaar je ze in moet voeren.
 




Gast
09-08-2006 15:16 hoe werkt mystery gift,,? Reageer met quote




hoe werkt mystery gift,,?

beloning is ... andwoord op hoe je aan deoxys komt...
Gast
09-08-2006 15:19  Reageer met quote




Anonymous schreef:
oke dan.. en jirachi...


bedankt nog da je GRATIS heb verteld hoe je aan deoxys komt,, hij is wel goed
Gast
09-08-2006 15:21  Reageer met quote




waar vindt je evealuatie stenen
Gast
09-08-2006 15:28  Reageer met quote




hoe kan je op een waterval bij ever grade city
Gast
09-08-2006 16:04 Re: groudon en kyorge Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ey,, gosers ik zit met iets.. ik weet niet waar je groudon en kyorge kan vangen

iedergeval bedankt

olaf



Je moet aan het zelfde ventje van wie je castform heb gekregen wat vrage

hij geeft je dan eerst de route van groudon en dan van kyogre
jasper
09-08-2006 16:26 raiquaza Reageer met quote
Gast



je moet eerst de pokemonleage uit hebben en dan naar je mama gaan zij geeft je de sleutel
Gast
09-08-2006 17:11 red orb Reageer met quote




hallo
weet 1 van jullie waar ik precies de red orb kan vinden!
pokemon emerald
Gast
09-08-2006 18:20 pokemon emerald Reageer met quote




wat moet ik doen na dat ik de 7de gymleader heb verslagen
ik bedoel de ski piller is op slot en de 8 ste gym wat moet ik nu doen?
Gast
09-08-2006 19:44 POKEMON EMERALD VERSION Reageer met quote




weet iemand hoe je een boom om kan hakken ?
bij pokemon emerald version ?
Gast
10-08-2006 9:14  Reageer met quote




mensen wat moet ik nou doen precies na de 7e gym en leg het nou is een keertje uit want niemand neemt daar de tijd voor

dit forum is toch om elkaar te helpen doe dat dan ook is
Gast
10-08-2006 12:03  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mensen wat moet ik nou doen precies na de 7e gym en leg het nou is een keertje uit want niemand neemt daar de tijd voor

dit forum is toch om elkaar te helpen doe dat dan ook is


Je moet naar Sootopolis City Surfen en je hebt de nieuwe vaardigheid Dive nodig. Als je daar bent aangekomen moet je in de stad naar het westen daar moet je met iemand praten hij zal je meenemen naar een grot. Bij Emerald moet je naar een persoon in die grot zoeken en die zal je vragen waar je Rayquaza kan vinden, antwoord Sky Pilar dan gaat die persoon weg en loop de grot weer uit en ga dan naar Sky Pilar en praat met Rayquaza hij zal je niet aanvallen maar vertrekken naar Sootopolis.
Dan als dit allemaal gedaan is kun je de Gym binnen
Gast
10-08-2006 12:25 Na de leauge... Reageer met quote




Ik heb dus de leauge uitgespeelt.. Nu ging ik naar Lilycove city.. Ik sprak met zon oud mannetje die het volgende zegt: " That cave in the cove... I seems someone sealed the entrance, so no one can enter it anymore. That TEAM MAGMA lot, they must have gone away for good. " Toen ging ik naar zon grot waar ik iemand van team magma tegen kwam, met 2 oude mensjes. Ik kreeg toen red orb.. want die ene team magma had het blauwe orb ingedaan ofzo... En nu is de vraag.. wat moet ik nu doen? Ik weet niet waar ik nu naartoe moet.. wie kan het zeggen? Very Happy
Gast
10-08-2006 13:08  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je moet naar Sootopolis City Surfen en je hebt de nieuwe vaardigheid Dive nodig. Als je daar bent aangekomen moet je in de stad naar het westen daar moet je met iemand praten hij zal je meenemen naar een grot. Bij Emerald moet je naar een persoon in die grot zoeken en die zal je vragen waar je Rayquaza kan vinden, antwoord Sky Pilar dan gaat die persoon weg en loop de grot weer uit en ga dan naar Sky Pilar en praat met Rayquaza hij zal je niet aanvallen maar vertrekken naar Sootopolis.
Dan als dit allemaal gedaan is kun je de Gym binnen


en waar staat dat ventje dan want ik ben daar nu wel maar kan dat ventje niet vinden

staat hij toevallig voor die grot maar dat ventje stuurt me weg
Gast
10-08-2006 13:13  Reageer met quote




ja dat vent je stuurt je weg en ik loop egt heel erg vast :S
Gast
10-08-2006 14:19  Reageer met quote




mensen help ons is bij dat ventje bij die grot wordt je weggestuurt en neemt hij je niet mee de grot in hoor
(pokemon ruby)
Gast
10-08-2006 15:23 Na de leauge... Reageer met quote




Weet dan niemand het ? :'(
Het verhaal nog een keer: Ik heb dus de leauge uitgespeelt.. Nu ging ik naar Lilycove city.. Ik sprak met zon oud mannetje die het volgende zegt: " That cave in the cove... I seems someone sealed the entrance, so no one can enter it anymore. That TEAM MAGMA lot, they must have gone away for good. " Toen ging ik naar zon grot waar ik iemand van team magma tegen kwam, met 2 oude mensjes. Ik kreeg toen red orb.. want die ene team magma had het blauwe orb ingedaan ofzo... En nu is de vraag.. wat moet ik nu doen? Ik weet niet waar ik nu naartoe moet.. wie kan het zeggen?

Waar is die cave?
Gast
10-08-2006 16:28  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mensen help ons is bij dat ventje bij die grot wordt je weggestuurt en neemt hij je niet mee de grot in hoor
(pokemon ruby)


Als je Ruby speelt moet je met Wallace en Steven praten (ze staan in het westen van de stad en staan bij elkaar).
Wallace (de gymleider) zal je dan meenemen naar de grot en dan laat de man die ervoor staat je naar binnen. Je moet dan naar beneden lopen en zult daar in dit geval Groudon tegen komen hij zit op lv. 45.
Je kan de gym in als je hem hebt gevangen of hebt verslagen.
In deze grot ligt ook HM07 (Waterfall). Nu kun je je laatste badge op gaan halen. Veel Succes;)
Gast
10-08-2006 16:31 Re: Na de leauge... Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet dan niemand het ? :'(
Het verhaal nog een keer: Ik heb dus de leauge uitgespeelt.. Nu ging ik naar Lilycove city.. Ik sprak met zon oud mannetje die het volgende zegt: " That cave in the cove... I seems someone sealed the entrance, so no one can enter it anymore. That TEAM MAGMA lot, they must have gone away for good. " Toen ging ik naar zon grot waar ik iemand van team magma tegen kwam, met 2 oude mensjes. Ik kreeg toen red orb.. want die ene team magma had het blauwe orb ingedaan ofzo... En nu is de vraag.. wat moet ik nu doen? Ik weet niet waar ik nu naartoe moet.. wie kan het zeggen?

Waar is die cave?


Als je Emerald speelt denk ik het te weten.
Je moet nu naar het weerstation (waar je de pokemon Castform kreeg).
Praat met het mannetje boven en hij zal je wat vertellen. Dat het op een bepaalde plek erg veel regen valt en dat er een plek is waar het heel slecht weer is. Nu je de Red Orb heb gekregen kun je waarschijnlijk op zoek naar Groudon gaan. Dat mannetje zal je vertellen op welke route deze grot ligt waar je Groudon kan vinden
Gast
10-08-2006 17:09  Reageer met quote




mensen wie wil mij helpen met pokemon emerlad ik weet niet wat ik moet doen om de 8e gym open te spelen
Pokefan
10-08-2006 17:18  Reageer met quote




Hierboven staan de antwoorden
Gast
10-08-2006 17:22  Reageer met quote




nee dat is voor na de leage maar ik moet de 8e gym eerst nog spelen en hoe kom ik daar want dat mannetje bij die grot die stuurt me weg
Gast
10-08-2006 18:06  Reageer met quote




hoe krijg je dat gastje voor de grot van scootopolis city weg
ik heb gehoord met een red orb maar waar vind je die
Gast
10-08-2006 18:33 Na de leauge... Reageer met quote




Nee dat is het niet..Ik zo het beter uitleggen: Het is pokemon Ruby!
Ik heb dus al die Groudon verslagen. Toen de leauge uitgespeelt. Toen ging ik naar Lilycove city..Daar sprak ik met een mannetje. die toen zei: "That cave in the cove... I seems someone sealed the entrance, so no one can enter it anymore. That TEAM MAGMA lot, they must have gone away for good. " Toen ging ik een grot in. Dan kom je in een gebouw genaamd: Mt.PYRE ( Route 122 ), dan loop je veder en ga je links.. Dan kom je buiten..Dan ga je naar boven.. daar komt dan allemaal mist. Dan ga je helemaal naar boven. Daar staan dan 2 oude mensen. Daar stond toen ook die magma leider. Die gaf me red orb. Toen ging ik er weer uit. En NU weet ik niet meer wat ik moet doen. Kan je me helpen please? Very Happy Wat ik nu moet doen? Smile
Gast
10-08-2006 19:54  Reageer met quote




hoe krijg je dat mannetje weg voor de grot van scootopolis city?
(pokemon emerald)
Gast
10-08-2006 20:17 Wil iemand een website geven van pokemon emerald Reageer met quote




Wie weet hoe ik pokemon emerald kan vinden plx help me Sad
Plx geef me de link ervan.
Thanks als je het gedaan heb
pokeguide
10-08-2006 21:50  Reageer met quote
Gast



Zowel de gameboy emulator en de game kun je hier dowloaden,de game is in het engels

http://www.doheth.co.uk/roms/


Om de 8e gym open te spelen doe je als volgt:

Als het goed is is er een gevecht gaande tussen de 2 ancient pokemons?

Zo niet dan moet je eerst team aqua stoppen door de onderzeer op te sporen met de skill dive.surf zuild van mossdeep city todat je een donkere lange sliert in het water ziet,gebruik hier dove en volg de onderwater tunnel(zoek even een beetje en je zal een grot vinden waar de onderzeeer ook is,ga hier weer boven water.Versla team aqua en watch the show.Vlieg dan naar sootopolis city en naar het filmpje en het geklets met wallace moet je naar de sky tower(die zit then oosten van pacidifilog town,je moet tussen wat rotsen door zigzaggen om er te komen maar blijf gewoon tegen de rotsen in het noorden varen en je kan het niet missen) ga naar boven in de skytower en laat onze groene vriend maar vliegen. Vlieg dan weer terug naar sootopolis town en watch the show again.Nu zal de gym open moeten zijn(praat met steven om de hm waterfall te krijgen)

Hopelijk heb je hier wat aan en anders laat me weten wat je al wel en niet hebt gedaan naar de zevende gym dan help ik je wel verder
Gast
11-08-2006 9:01  Reageer met quote




dankje voor deze info
joey
11-08-2006 9:09 waar Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
waar zijn die 2 aan het vechten dan en hoe stop je ze

bedoel je kyogre en groundon ze zitten in sootpolis city en je moet rayquaza wekken in de sky pillar
Gast
11-08-2006 9:17 waar Reageer met quote




bedoel je kyogre en groundon ze zitten in sootpolis city en hoe je ze stopt je moet pacifidlog towndaar rechts naar sky pillar je moet rayquaza wekken dan vliegt hij weg naar sootpolis city daar moet je dan ook heen dan komt er nog een filmpje rayquaza sceid ze dan en dan vlieg hij terug naar sky pillar dan kan je hem vangen. tip als je bij sky pillar bent helemaal boven daar kan je wegvliegen en nog een tip als je kyogre en groundon heb gescheiden dan moet je trug naar sky pillar neem een mach bike mee want rayquaza was boos geworden toen had scheuren in de grond gemaakt
Plaats Reactie Pagina 15 van 24
Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden