NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

turks nederlands vertalen
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 229, 230, 231  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
patat
02-01-2006 1:10 vertalen Reageer met quote
Gast



hoi kan iemand mij vertellen wat dit betekent,heb sms gehad van turks meisje,wat ik heb leren kennen,maar weet niet precies wat het betekent

iyi uykular ruyanda beni gör öptüm

goed slapen ......... wil zien kussen

maar mijn vertalling klopt niet helemaal denk ik??
 




Gast
02-01-2006 11:37 vertalen Reageer met quote




ik zou een brief schrijven in turks. Waar zou ik een site vinden aub
toi
03-01-2006 12:19 Re: turks nederlands vertalen Reageer met quote
Gast



zou er iemand mss iets voor mij wille vertale
canim sensiz yasyaman
sen benim herseyimsin

thanx
flipkopke
03-01-2006 12:47 wilt er iemand deze zin of woorden voor mij vertalen ? Reageer met quote




canim sensiz yasyaman
sen benim herseyimsin

hartelijk bedankt alvast
Gast
03-01-2006 16:09  Reageer met quote




heb een sms gekregen en ik weet niet van wie en wat het betekend:P een Marokaans meisje bij mij uit de klas zij dat het waarschijnlijk turks is is ook zonder spaties, punten e.d. geschreven :S :

slm gul gecmis dogum gunun kutlu olsun dundere cok yorgundum sonrada unuttum gittim nice yilara canim hersey gonlunce olsun opuldun selda bye bye

alvast bedankt Wink
Gast
04-01-2006 11:20 vertalen Reageer met quote




hallo,

zoals jullie misschien in het begin van dit forum hebben gelezen is er wel een site waar je korte berichtje (binnen ongeveer 1-2 dagen) en brieven (ongeveer een week) kan laten vertalen.

Het zijn vrijwilligsters die dit in hun vrije tijd doen, maar moet zeggen het bevalt prima hoor...!

***

Let op: je moet je wel eerst inschrijven...!

Ook heb ik een e-mail adres van een aardige jongen gevonden en hij vertaald ook het een en ander voor me....ik geloof dat zijn adres ergens eerder op dit forum voorkomt...!

succes

grt Priscilla
Gast
06-01-2006 19:41  Reageer met quote




okuyun betekent: leest u dit
Gast
06-01-2006 19:43  Reageer met quote




slm gul gecmis dogum gunun kutlu olsun dundere cok yorgundum sonrada unuttum gittim nice yilara canim hersey gonlunce olsun opuldun selda bye bye

Hij is je verjaardag vergeten en zegt even sorry daarvoor.
Gast
06-01-2006 23:11 Vertaalbureau voor Turks Reageer met quote




Wij leveren professionele en betrouwbare vertalingen Nederlands-Turks-Nederlands, is niet gratis helaas, wel voordelig
***
Cath
07-01-2006 14:21  Reageer met quote




Ik kan zonder jou niet leven mijn schat (canim sensiz yasyaman)
jij bent mijn alles ( sen benim herseyimsin )
Gast
07-01-2006 19:27  Reageer met quote




Sen benim herseyimsin- Jij bent mijn 'alles'
Gast
08-01-2006 13:02  Reageer met quote




weet iemand wat Terfi listesi ise şöyle betekent?
xx
Gast
09-01-2006 23:00 ZIN Reageer met quote




KAN IEMAND MIJ HELPE WELKE TAAL DIT IS MIJN VRIENDIN KRIJGT DIT CONSTAND TOEGESTUURD EN IK WIL GRAAT WETEN WAT HET BETEKEND HEEL ERG BEDANKT ALVAST

GROETEN
BIRTANEM
10-01-2006 18:46 Re: Hoe zeg je in het turks Reageer met quote
Gast



Yaaah schreef:
weet iemand hoe je de volgende zinnen in het turks zegt?

1.waar ben je nu?
2.zet de muziek zachter
3.wat ga je zo doen?
4.heb je nog..
5.alles goed?
6.ik verveel me
7.ik wil


5=Merhaba
6=nerdesin
Gast
11-01-2006 9:51  Reageer met quote




ik vind dat er turks les op school moet gegeven worden dat is er nog lang niet op iedere middelbare school. IK WIL TURKS EXAMEN DOEN maar dat kan niet omdat het niet in de rego aanwezig is. waarom bestaat het dan examen turks doen
Gast
11-01-2006 20:58 Re: Hoe zeg je in het turks Reageer met quote




KOOP HET BOEK: HOE OVERLEEF IK MIJN VAKANTIE IN TURKIJE Wink DAAR STAAT VRIJWEL ALLES IN WAT JE ZOEKT. slechts een paar euri
Gast
13-01-2006 9:44 Re: turks - nederlands Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Mensen...please... weet er iemand een site voor het vertalen van Nederlands naar Turks en andersom...

Alvast bedankt Smile[/qu

ja ik kan je wel helpen ik kan heel goed turks lezen en schrijven plus vertalen ..... geen probleem
Gast
13-01-2006 17:03  Reageer met quote




www.vakantie-turkije.info/phpBB2

als je je daar aanmeld kun je bij een bepaalde topic je vertaalverzoekjes indienen..
Gast
13-01-2006 17:47 vertalen van nederlands naar turks Reageer met quote




Ik zou heel graag een site willen vinden, waar je nederlandse tekst naar turks zou kunnen vertalen, heeft iemand dit al een keer gevonden?.. Laat het me please weten...

Bedankt..
anouk
13-01-2006 19:58 vertalen Reageer met quote
Gast



weet iemand wat dit betekent?:

BAYRAMLAR BEREKETTIR, UMUTTUR, OZLEMDIR. YARINLAR NIYETTIR. KESTIGINIZ KURBAN VE DUALARINIZ KABUL OLSUN, SEVDIKLERINIZ HEP SIZINLE OLSUN.. BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN...
Gast
13-01-2006 20:06 vertalen Reageer met quote




weet iemand wat dit betekent?:

BAYRAMLAR BEREKETTIR, UMUTTUR, OZLEMDIR. YARINLAR NIYETTIR. KESTIGINIZ KURBAN VE DUALARINIZ KABUL OLSUN, SEVDIKLERINIZ HEP SIZINLE OLSUN.. BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN
Gast
15-01-2006 12:49  Reageer met quote




Anonymous schreef:
slm gul gecmis dogum gunun kutlu olsun dundere cok yorgundum sonrada unuttum gittim nice yilara canim hersey gonlunce olsun opuldun selda bye bye

Hij is je verjaardag vergeten en zegt even sorry daarvoor.


ow:P was in mei jarig Razz
maar ik ken diegene helemaal niet :S
Ik had nog eens een turks smsje van iemand anders gekrege en toen was ik trug gaan belle en bleek dat ie het verkeerde nummer had Embarassed

maja toch bedankt weet ik in ieder geval wat het betekend Very Happy
Cath
15-01-2006 15:43 Re: turks nederlands vertalen Reageer met quote




toi schreef:
zou er iemand mss iets voor mij wille vertale
canim sensiz yasyaman
sen benim herseyimsin

thanx


Schat ik kan niet zonder jou je bent mijn alles.
Cath
16-01-2006 10:33 Wil iemand dit stukje tekst uit een brief voor mij vertalen. Reageer met quote




Wie wil voor mij dit stuk tekst vertalen? Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

seven dikene katlanir . Allah sevgini azaltmasin. Mutlu bana beni seven Bi bayan var.
Gast
16-01-2006 14:58 Re: Turks vertalen Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Hallo allemaal,

Als er mensen zijn die iets vertaald willen hebben van het Nederlands naar het Turks kan ik eventueel wel behulpzaam zijn. Zend een mailtje naar ************** dan probeer ik het z.s.m. te vertalen.

groeten,

een Rotterdamse Turk

hey ik wil deze zin vertaald hebben ik weet niet of hethelemal goed is gescherven hoor maarjah .
cok guzel bi kizdan hoslaniyorum.
dat is de zin ik weet niet seker of je het kan vertalen maar alvast bedankt.
mijn emaill is sweet_lady_devil_6@hotmail.com daar kun je het naar sturen ok doei doei
Cath
18-01-2006 18:14 vertaling van een stukje tekst Reageer met quote




Beste,

Langs deze weg probeer ik nu een stukje tekst uit een brief aan mij vertaald te krijgen, ik hoop dat u mij kunt en wil helpen.

seven dikene katlanir . Allah sevgini azaltmasin. Mutlu bana beni seven Bi bayan var.

Alvast heel hartelijk bedankt
Cath
Cath
19-01-2006 12:57 Re: turks nederlands vertalen Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi,
ik zou graag een tekst van turks naar nederlands vertalen.. maar ik vind nergens een site waarop ik dit kan doen.. kunnen jullie helpen? groetjes



******* Dat is een hele goeie site Alleen kan het soms even duren voordat je een vertaling krijgt. Deze mensen doen dit vrijwillig. Je moet je wel even registreren.


Cath
Gast
28-01-2006 9:53 Re: Hoe zeg je in het turks Reageer met quote




[quote="Yaaah"]weet iemand hoe je de volgende zinnen in het turks zegt?

1.waar ben je nu? nerdesin simdi?
2.zet de muziek zachter muzigin sesini azaltirmisin
3.wat ga je zo doen? simdi ne yapacaksin?
4.heb je nog.. zamanin varmi?
5.alles goed? hersey yolundami?
6.ik verveel me canim cok sikiliyor
7.ik wil ben istiyorum


sucess
Gast
28-01-2006 13:54  Reageer met quote




hallo ik ben mery ik will leren nederlans. ik ben turk.. ik begrijp beitje nederlans. bana yardım edebilecek biri varsa benimle konuşmak icin bana yazın pls.
scharlet_swan@hotmail.com
bull
28-01-2006 18:44 Re: vertalen Reageer met quote
Gast



patat schreef:
hoi kan iemand mij vertellen wat dit betekent,heb sms gehad van turks meisje,wat ik heb leren kennen,maar weet niet precies wat het betekent

iyi uykular ruyanda beni gör öptüm

goed slapen ......... wil zien kussen

maar mijn vertalling klopt niet helemaal denk ik??


betekent: welterusten, droom over mij, kusjes
Plaats Reactie Pagina 3 van 231
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 229, 230, 231  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden