NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

boekpromotie lucy daniels
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
27-09-2008 9:41 lucy daniels Reageer met quote




je moet op www.kluitman.nl zoeken.
ik houd er ook een boekbespreking over maar k kan nergens vinden of de boeken prijzen hebben gewonnen
 




Gast
16-10-2008 18:34 HELP, this is A S.O.S!! Reageer met quote




ik Moet informatie vinden over Lucy Daniels EN over 1 van Haar Boeken genaamd "De zadel club" ik Heb haar Foto enzo wel gevonden,maar de rest,over haar Leven.. daar vind ik NIKS van!! Kan je me Helpen mijn netlog is' KeviinZieUuGraagXx' Mail Me!!!
Gast
23-11-2008 14:10 lucy daniels Reageer met quote




al deze vragen zijn voor mijn boekverslag het zijn er heel veel maar ik moest er zo veel mogelijk beandwoorden ik wou weten hoe oud lucy daniels is waar ze geboren is waneer ze gebooren is wat voor oplijding ze heeft gehat wat haar beroep is (schrijver denk ik) of ze getroud is of ze kijnder heeft hoe ze aan haar verhaalen komt wat haar hobbys zijn hoe ze is gaan schrijven wat voor soort verhaalen ze meertal schrijft (ik heb allen haar op zoek naar dolfijnen maar geleezen)wat voor prijzen ze gewonen heeft (als ze prijzen gewonen heeft)en zo veel mogelijk titels van anderen boeken die ze geschreeven heeft!!!
dat was me een waslijst ze ik zou supper blij zijn als jullie zo veel mogelijk andwoorden naar mij door komden stuuren als jullie er een paar niet weeten dan zeg ik wel tegen de meester dat jullie en ik er niert meer andwooren konden vinden DIKKE KUS EN SUPPER BEDANKT VAN DAISY
Gast
09-02-2009 16:43 vraag en lucie daniels Reageer met quote




hij er is bijna geen informatie over u te vinden en k zoek me bijna helemaal radeloos want ik hou me boeke beurt over u dus ik moet wat van weten

met vriedelijke groete jordi
Gast
18-04-2009 15:56 lucy daniels Reageer met quote




lucy daniels is eigenlijk Ben M. Baglio
maar weet iemand voorwat die M staat

groetjes van mij
Gast
21-08-2009 20:30 lucy daniels Reageer met quote




hallo ik wou weten wanneer u geboren bent en hou oud u bent wat u lievelings kleur is eten en waar u nu woont????

dank u wel
Gast
08-10-2009 18:12 Lucy Daniels Reageer met quote




Stuur een e-mail naar tolga.baltaci@hotmail.com en schrijf op waneer jij bend geboren graag!
Gast
13-01-2010 19:02  Reageer met quote




ik wil wat over u weten hoe oud u bent en waarneer u bent geboren en ook hoeveel boeken u heeft geschrefen.
Gast
16-01-2010 20:38 LUCY! Reageer met quote




ik heb dingen op gezocht over lucy daniels.
en wat blijkt, lucy daniels is geen persoon.
Haar naam is een schrijvers-kolectief.
Dat is een naam waaronder meerdere mensen werken, in dit geval dus lucy daniels.

greetzz, Demi
Gast
08-02-2010 14:20 lucy daniels Reageer met quote




waarom kan ik nix over lucy daniel vinden
Gast
23-11-2011 16:42 ik wil infotmaite over haar! Reageer met quote




ik wil hele graag informatie over haar want heb nog maar ene week en dan heb ik een beokbesprekning! en kan niets vinden dus help mij als eerst plzzzzzzzz dringend! nood!
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden