NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
17-11-2009 13:19 Marcel Messing is oké Reageer met quote




Wat een vals, smerig & annoniem spelletje wordt hier gespeeld om een oprecht en dapper mens in discrediet te brengen.
Marcel ik ben dankbaar voor het nobele werk wat jij zo dapper verricht. Heel veel steun voor je werk. Je bent top!
 




Gast
29-11-2009 11:11 Waarheid Reageer met quote




Ik ben een techneut in hart en nieren, ik weet wat er mogelijk is in deze tijd op gebied van dna, straling, enz,enz. Maar ook heb ik mij uitvoerig verdiept in de "oude kennis". Wat deze man beweerd is naar mijn mening niet ver naast de waarheid, het klopt gewoon. Ik raad iedereen aan om zichzelf eens te verdiepen in de oude kennis. Hou "je poten in de klei" en lees, wees sceptisch. Begin eens te lezen zonder vooroordelen. Onderwijs uzelf! Die teksten bevatten feiten die wij pas her-ontdekt hebben, maar al > 5000 jaar in kleitabletten staan opgeschreven. Voor-oordelen is zoooo simpel, maar oordelen kun je pas als je weet waar je over praat. Lees de Mahabahrata, Gilgamez-epos, ed. Op U komt het aan !!
Gast
29-11-2009 23:59 Marcel Messing Reageer met quote




Toevallig kwam ik in dit forum, was op zoek naar de betekenis van een oude kleitablet die ik gevonden heb. Ik heb nooit gehoord van Marcel Messing maar zal zijn visie zeker bestuderen.
Ik luister naar Confusius die zei:" Better to walk one mile than read a thousand books"
Met andere woorden "Kijk eens om je heen"
Ik hoef geen boek te lezen en ik hoef niet in de geschiedenis te kijken om te zien wat de toekomst ons brengt. Ik hanteer de logica, het logisch denken... en als je logisch denkt zie je dat onze planeet aan het veranderen is en dat het niet meer lang kan duren dat de overheden de massa in hun greep kunnen houden. De onrust die er heerst is niet te stoppen.
Steeds meer ontdekkingen die steeds meer theorien waardeloos maken,...de oude voorspellingen van bv de Maya's met hun exacte kalender stroken steeds meer met de ontdekkingen van de wetenschap,...de mystiek wordt steeds meer 'waarheid' en realiteit.
Is het een 'selffulfilling prophecy'? wanneer steeds meer mensen denken dat het einde nabij is en zij zich zichzelf vernietigen? Het klopt toch allemaal, want eigenlijk worden wij ( het volk ) langzaam gerobotiseerd door onze overheden en belachelijk gemaakt als we 'anders' denken. Hoe meer we in een keurslijf worden gepropt hoe meer weerstand er komt. Buiten het menselijke aspect is er het alles overheersende natuurlijke aspect dat ons toont dat de mens niet alles in de hand heeft.
De kans dat een gigantische meteoriet op aarde inslaat acht ik ontelbare malen groter dan dat we straks met 30 miljard mensen in harmonie op deze planeet leven met allemaal een vaste baan en genoeg te eten. Dat noem ik logica.

Het kwartje gaat straks wel vallen, zoals ook de beurs weer zal instorten. We houden ons nu vast aan een realiteit die we zelf hebben gemaakt en we kunnen de problemen niet oplossen als we blijven denken dat alles om ons draait. We kunnen de wetten van de natuur niet omkopen. De vulkaan stopt niet met spuwen als Bill Gates er een paar miljoen dollar ingooit.
Wat gaat er komen dan? Wat gaat er gebeuren?Kan ik overleven?Hoe ga ik sterven? Als je je teveel druk maakt over morgen heb je vandaag niet geleefd.

Ik denk dat veel mensen boos zijn omdat ze bang zijn dat ze van het vertouwde af moeten wijken en daarbij niet weten wat hen te wachten staat. Dus liever het oude vertrouwde dan het ongewisse.
Denk voor jezelf, maar denk logisch en wees vooral niet bang.
Angst moet je hebben als alles zo doorgaat zoals we nu bezig zijn.
Voor mij is iedere radicale verandering beter dan de toekomst die onze overheden voor ons gepland hebben.
Als iedereen naakt zou zijn,...wie kan jou dan bevelen?

In 'lakesch
Gast
10-01-2010 6:10 MM Reageer met quote




Is Marcel Messing zijn echte naam? M is nl de dertiende letter in het alfabet. MM = 13:13. Corinthians 13:13:

'Three things will last forever--faith, hope, and love--and the greatest of these is love.' !!!

Welk nut heeft kennis als je niet naar je hart luistert om je te vertellen wat er mee te doen?

Sim One
Gast
10-01-2010 8:19 2012 Reageer met quote




Nooit gedacht dat ik dit zomaar op een blog zou zetten:

VOORPROEFJE 2012?
+/- 1999. Universele, onvoorwaardelijke liefde presenteerde zich via een medium mbv kristallen. Het uitgangspunt was om een boodschap die in die kristallen was verankert te ontdekken. In plaats van mijn aandacht te verplaatsen naar de kristallen die ik in mijn handen hield maakte ik mijzelf ontvankelijk voor wat voor boodschap dan ook. Elke vorm van moeite zou averechts gewerkt hebben. Ik liet mezelf gaan en gaf mezelf over. Er was geen moment van paniek of enige twijfel over de goede bedoelingen van het gebeuren. De mooiste onvoorwaardelijke liefde stroomde naar binnen. De bron waar die liefde vandaan kwam was onmetelijk krachtig, wijs en diep. Hoewel de ervaring slechts ongeveer 7 seconden duurde voelde ik al chemische veranderingen in mijn lichaam in de diverse chakra's met mijn 'derde oog' als meest. Ik kan me voorstellen dat in 2012 als er een directe open verbinding is met de bron van het universum, vele mensen een soortgelijke ervaring ten deel zal vallen. Let wel op dat het er in eerste instantie op zal lijken dat de wereld vergaat, maar dat is ook de bedoeling. Zo kunnen mensen zich makkelijker openstellen voor dit licht dat misschien ook wel van binnenuit komt? Een nieuwe zon zal gemaakt worden naar het collectieve bewustzijnsniveau van de mensheid.

Doe je ding.

Sim Two
Gast
07-02-2010 22:03 marcel Reageer met quote




Ik heb niet veel gelezen van deze man en van wat ik er bij gehoord heb, van hem, kan ik alleen zeggen dat hij zeer belezen is en oprecht "leeft" wat hij geleerd heeft, toch krijg ik bij hem, als ik hem hoor spreken de kriebels en zou hem dan willen zeggen: "man doe toch gewoon, het is al vreemd genoeg", hij praat zo, als of hij nog veel verborgen houd en daar dan heel geheimzinnig over moet doen, geef mij dan maar David Icke, die eigenlijk precies hetzelfde verteld, maar het gewoon doorgeeft als een journalist, niks geheimzinnigs, niks mystieks, gewoon, zo is het.
Volgens mij beweert niemand dat MM een guru is, vooral hijzelf niet, want hij is wel nuchter op zijn manier en ook eerlijk, maar zijn manier van "brengen" is wat theatraal en dramatisch.
Gast
08-02-2010 20:12  Reageer met quote




Hallo *ik bert stiekema ben eigenlijk van mening dat men zo maar dingen beweert wat niet controleerbaar is maar wel indruk maakt op je mede mens in daar hou ik niet zo van,loze beweringen dat nergens op stoelt wie heeft daar nu wat aan !maar het maakt natuurlijk wel veel indruk he
ik ben al heel wat jaar bezig met paranormale gebeurtenissen ,en er gebeuren ook heel vreemde dingen ,ik krijg ze uit de hele wereld maar dan wel gemotiveert.zo dicht als maar kan / wat hier allemaal wordt beweert,dat is heel mooi voor de wereld ,,maar hoe komt men aan die wetenschap !!daar gaat het over dacht ik ,Het is zeker zo dat de aarde met al zijn mensen aan heel wat anders toe is maar hoe moet dat tot stand komen daar gaat het over daar heb je wel een heel sterk medium voor nodig en dan moet je het nog gestaaft zien met echtheid en eerlijkheid,Wie gaat mij nu vertellen wat er in het jaar 2012 gaat gebeuren met aan zekerheid grenzende waarheid ! Nou wie dat zou ik graag per omgaande willen horen. mijn mail staat er op dus het zou kunnen.******** ik wacht af met grote belangstelling ***********
HOOGACHTEND E-B-J-STIEKEMA.
==============================================
Gast
10-02-2010 11:10 Beoordeel eerst je eigen kennis Reageer met quote




Hoe kunnen de mensen hier negatief oordelen zonder dat men beschikt over weerlegbare feiten, doe eerst je huiswerk voor je Marcel Messing als negatief bestempeld.

Maar ja, toen we naar de maan gingen geloofde ook niemand het, ik neem het jullie onwetenden niet kwalijk.
Gast
16-04-2010 21:20 innerlijk weten Reageer met quote




Het valt me op dat er niet echt meer volledig voor of volledig tegen Marcel gereageerd wordt en dat vind ik een positieve evolutie op dit forum.
Ik ken Marcel héél goed wat niet wil zeggen dat ik hem ga verafgoden of klakkeloos volgen, ik ben zelf veel te kritisch en nuchter ingesteld om zomaar iemand te geloven.
Wat door de jaren heen me opgevallen is, is dat Marcel spreekt vanuit pure innerlijke WIJSHEID vanuit zijn 'innerlijk weten' dat is héél wat anders dan boekenwijsheid waardoor je door het bos de bomen niet meer ziet. Ik lees hier vaak over 'bewijzen' en wat ik ervaar is dat Marcel Messing (is wel degelijk zijn échte naam Sim One) die innerlijke wijsheid staaft (of lees bewijst als je dat beter vind klinken) door heel wat geschreven bronnen aan te halen die voor iedereen toegankelijk zijn. Ik kan begrijpen dat die citaten soms verwarrend en daar als 'theatraal' overkomen. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat ik met zekerheid mag zeggen dat Marcel spreekt vanuit zijn hart om op die manier iedereen (die het wenst) de sleutels aan te reiken zodat ieder op zijn/haar eigen manier een persoonlijk toekomstpad kan uitbouwen vanuit innerlijke vrede, mededogen en universele liefde die boven de materie of (wat in deze tijd het meest logische lijkt) het materieel denken staat.
Voor wie er aan zou twijfelen, Marcel is een 'ziener' al zal hij zichzelf nooit dat etiket opplakken vermits hij een hekel aan etiketten en betiteling heeft.
Wat 2012 betreft, ik ben zelf ook medium en ben reeds 30 jaar met esoterie, hermetiek en het paranormale aan het werk. Ik kan jullie alleen maar zeggen dat wat 2012 betreft er nog geen enkel scenario vastligt om de eenvoudige reden dat de wet van actie en reactie zijn uitwerking zal krijgen. Dit houdt in dat wat wij met zijn allen nu aan inzichten krijgen kunnen gebruiken om in onze eigen mini-wereld, onze familie, vrienden en kennissenkring een positieve liefdevolle stroming op gang te brengen. Als we daar in slagen dan kunnen we zeker zijn dat ons een liefdevolle toekomst te wachten staat. Willen we de chaos steunen dan zal chaos het resultaat zijn.
2012 is in tegenstelling tot wat maar al te veel gepropageerd wordt géén einde der tijden, het is niets meer dan het einde van een tijdperk, een tijdperk waar de leugen, manipulatie, jaloezie en bezitsdrang hoogtij vierde. Dienen we dan angst te hebben als we weten dat aan dit tijdperk een einde komt? Ik denk het niet, behalve diegenen die leven van machtsmisbruik, manipulatie en leugens want hun glorietijd zal ten einde zijn.
2010 is hoofdzakelijk het kantelmoment waarop die 'nieuwe' energie volledig zal doordringen en ja, ook een klein deel van de doem-scenarios zal niet te vermijden zijn want de hele planeet verhoogt energetisch en dat brengt natuurlijke verschijnselen mee die angstwekkend kunnen zijn voor diegenen die vasthouden aan materie en waarden die al lang geen waarden meer zijn. Laat jullie niet misleiden door wat zich op het wereldtoneel afspeelt met kunstmatig gecreëerde bankcrisissen, gemuteerde kunstmatig aangemaakte 'dodelijke' grieppandemieën en de schijnvertoningen in Amerika.
Leef volgens jullie innerlijke kern die pure liefde is en je hoeft niets te vrezen. Dit is in héél simpele woorden dezelfde boodschap die Marcel al 10 jaar brengt overal ter wereld.
Ik wens jullie allen veel liefde en inzicht.
Gast
01-05-2010 14:22 marcel messing Reageer met quote




Als ik me in Marcel Messing verdiep dan geeft het me een angstig gevoel omdat ik aan de ene kant weet waartoe mensen in staat zijn kijk maar naar Hitler iets langer dan 50 jaar geleden. Aan de andere kant is het tegenwoordig moeilijk om zelf alle feiten te controleren als groepen of mensen iets zeggen. Bij alles wat je leest stel jezelf de vraag hoe waar is waar en zou het ook anders kunnen zijn? Waaruit zegt iemand bepaalde dingen. Ook info die op de sites van Marcel Messing word gezet weet ik eerlijkheids halve niet wat wel zo is en wat niet. Hij komt wel sympathiek op me over.
Ik vind het belangrijk dat iedereen zijn eigen waarheid onderzoekt en ook al heeft iemand voor 95 procent het bij het rechtereind blijf dan nog kritisch en scherp. Het gaat namelijk om bewust worden van jezelf en niet van de ene kant van klakkeloos volgen van een groep of iemand naar de andere kant. Verder alles heeft bestaansrecht bekijk wat iets met je doet daar gaat het om naar mijn inzien.

groetjes
Frank
veel van wat nodig is op je pad!
Gast
17-08-2010 18:48  Reageer met quote




Ik heb deze week de DVD gezien van M.Messing.
Zelf heb ik geen overtuigde mening over wat hij verteld ; m.a.w. zolang het tegendeel niet bewezen is hou ik de inhoud ervan voor mogelijk, anderzijds ben ik er ook niet 100% van overtuigd.
Waar ik wel ontgoocheld in ben is de manier waarop hij het brengt. Als je zo een belangrijke informatie wil delen met de wereld, waarom breng je het dan niet op een andere manier?
Zijn uitleg is zodanig uitgebreid en ingewikkeld dat ik me echt heb moeten forceren om de DVD niet stop te zetten voor het einde van de film.
En ondanks hij verschillende keren de nadruk op legt dat we ons niet mogen laten bevangen door angst, boezemt hij tijdens zijn interview de mensen toch héél wat angst in.
Ook had ik hem erop betrapt (we zijn nu 2010) dat bepaalde uitspraken niet kloppen : zolas hij beweerde zouden alle dieren tegen 2008 verplicht gechipt worden, nu ik heb 2 katten en naar mijn weten zijn die nt gechipt.
Ik ga volledig akkoord met andere zaken ; de pharma-industrie o.a. en het feit dat natuurlijke geneeswijzen zoals homeopathie nog steeds niet aanvaard worden en door veel dokters zelfs in het belachelijke getrokken worden.
Maar waar zitten als die mensen dan die al "wakker zijn"?
Waarom verenigen ze zich niet?
Op zich vind ik het geen verkeerde boodschap om de mensen aan te zetten tot meditatie, en liefde te voelen en te delen.
Maar nu 3 jaar later lijkt het nog steeds of deze mensen een paar "verdwaalde" puzzelstukken zijn tussen de rest van de mensheid. Je vindt er hier en daar, komt er misschien in je leven wel eens een paar tegen.
Maar als je nog maar op zoek bent naar een echte goeie homeopaat -je mag nog op het internet surfen- moet je er eerst 10 (bij manier van spreken) passeren voor je er een goeie vindt.
Als je wil leren mediteren, je verdiepen in alles wat tegenwoordig onder "new-age" valt, veel geld neerleggen en dan nog niet zeker weten of je met de zoveelste kwakzalvers te maken hebt of mensen die er echt iets van weten.
Ik wil best wel wakker worden hoor ; ik zie ook dat deze maatschappij de mensheid, de natuur naar zijn einde brengt en dat maakt me ontzettend bang en boos.
Hoe kan je niet boos worden als je ziet wat er met deze wereld aan de gang is, maar als je boos en bang bent moet je nog meer moeite doen om die liefde te vinden en te delen.
Waarom groeperen de mensen die al "wakker -aan het worden- zijn" zich niet om anderen helpen wakker te worden?
Gast
07-09-2010 9:35 BOVENSTAANDE ARTIKEL Reageer met quote




JE HEBT HELEMAAL GELIJK .Deze wereld wordt geregeerd door geld en iets anders is niet belangrijk, meer meer en nog meer en de massa werkt voor een kleinere massa en die strijken het geld op en de rest is niet belangrijk ook de natuur niet. Het geld maakt alles kapot waar het maar kan.Die ziens wijze geld* geld *geld , moet men corigeren. maar het wordt steeds erger !Als daar niets aan wordt gedaan.
santini
08-09-2010 21:03 Even een reactie op de 2e post hierboven Reageer met quote




Hallo, even reageren op een paar citaten die ik uit jouw bericht genomen heb.

Ik heb deze week de DVD gezien van M.Messing.
Waar ik wel ontgoocheld in ben is de manier waarop hij het brengt. Als je zo een belangrijke informatie wil delen met de wereld, waarom breng je het dan niet op een andere manier?


Om te beginnen weet ik uiteraard niet welke DVD je beken hebt, 'Worden We Wakker' of 'Het Witte Gat'. Maar ik kan je mening bijtreden dat de uitleg van Marcel niet altijd even makkelijk te volgen is.

Als je het over de DVD 'Worden We Wakker' hebt, dan is het antwoord op jouw vraag waarom hij het zo brengt heel eenvoudig. Naar aanleiding van het gelijknamig boek werd Marcel gevraagd een interview te geven en dat werd op die DVD vastgelegd als korte inhoud van wat in zijn boek beschreven staat.

Wel dien ik er eerlijkheidshalve aan toe te voegen dat de manier waarop Marcel die onderwerpen aankaart op lezingen en thema-dagen toch wel verschilt van de manier waarop hij de dingen op de DVD brent. Alhoewel sommigen vinden dat hij het op een 'theatrale' manier brengt.
Ook in persoonlijke gesprekken met Marcel ervaar ik een andere stijll

En ondanks hij verschillende keren de nadruk op legt dat we ons niet mogen laten bevangen door angst, boezemt hij tijdens zijn interview de mensen toch héél wat angst in.
Ook had ik hem erop betrapt (we zijn nu 2010) dat bepaalde uitspraken niet kloppen : zolas hij beweerde zouden alle dieren tegen 2008 verplicht gechipt worden, nu ik heb 2 katten en naar mijn weten zijn die nt gechipt.


In verband met het chippen van huisdieren (en later mensen) mag je een belangrijk detail niet uit het oog verliezen.
De Fema (de Amerikaanse schaduwregering) die achter al deze duistere zit, heeft overal informanten op de hoogste niveaus. Aan het chippen is heel veel ruchtbaarheid gegeven. Als ze hun plannen uitgevoerd hadden, dan zou Marcel gelijk gekregen hebben en.... meteen zou duidelijk worden dat al hun andere plannen ook in de startblokken klaar stonden. Dus het niet uitvoeren of vertragen van die procedure creëert ongeloofwaardigheid naar diegenen die de plannen onthullen en die ongeloofwaardigheid speelt in de kaart van de duistere organisaties.
Hetzelfde is in België vorig jaar gebeurd n.a.v. de Mexicaanse griep.
Toen via symposia en krantenartikels (én een boekje van Marcel) duidelijk werd waar het exact om ging werd ook de actie afgeblazen dat iedereen verplicht zou gevaccineerd door.... het Amerikaanse leger. Als men die plannen uitgevoerd had, was het 100% duidelijk geweest dat er meer achter zat dan men wilde toegeven.

Hoe raar het ook is, toch zijn die groeperingen die achter die praktijken zitten zo zeker van hun zaak en van het slagen van hun plannen dat ze zelfs regelmatig de filmindustrie (die ook in hun handen is) opdracht geven films te maken die laten zien wat ze van plan zijn.
Kijk eens naar 'Fortress' als je die nog kan vinden. Beklemmend en angstaanjagend maar een reëel beeld van hun plannen.

Maar waar zitten als die mensen dan die al "wakker zijn"?
Waarom verenigen ze zich niet?


Op je vraag waar al die mensen zitten die al wakker zijn kan ik een zeer positief antwoord geven.
In alle landen beginnen die zich stilaan te verenigen. In België bijvoorbeeld heb je in Gent de Belfort Group met honderden leden.
De Belfort group kaart die zaken aan in grote symposia die in de Gentse Universiteit gegeven worden én haalt er ook deskundigen bij die wél willen/durven praten. Zo waren er symposia over vaccinatie (mét M. Van Ranst), over chemtrails (mét bewijzen zwart op wit), de macht van de pharmacie (mét ex-topmensen uit de branche) en talloze andere thema's steeds met internationale vakmensen die wel degelijk niet alleen de kennis maar eveneens de bewijzen hadden. Dus als je interesse hebt zoek Belfort Group maar eens op. Iedereen is daar welkom.

Als je wil leren mediteren, je verdiepen in alles wat tegenwoordig onder "new-age" valt, veel geld neerleggen en dan nog niet zeker weten of je met de zoveelste kwakzalvers te maken hebt of mensen die er echt iets van weten.

Je hebt het terecht over de massa kwakzalvers in het wereldje van de esoterie. Weet wel dat New Age een strekking is die in het leven geroepen werd door.... De New World Order. Dus met de bedoeling nog meer dwalingen te creëren.
Zelf heb ik al heel wat mensen opgeleid bij wat meditatie en esoterie betreft. Ook heb ik jarenlang een privé praktijk gehad.
Op lezingen en cursussen die ik zelf geef waarschuw ik de mensen steeds voor deze kwakzaver praktijken van de New Age en zeg ik steeds: "Kijk naar de prijs en je weet of met een eerlijk iemand of met een kwakzalver te maken krijgt." Dat is ook een realiteit. Als je ziet dat je voor een consult méér dan € 30 betaald, blijf er weg. Cursussen of workshops van € 200 tot € 500 voor 1 of twee dagen (zonder eten/overnachting) = pure geldklopperij en daar zal je niets nieuw leren, die maken enkel de lesgever(s) beter.

Ik wil best wel wakker worden hoor ; ik zie ook dat deze maatschappij de mensheid, de natuur naar zijn einde brengt en dat maakt me ontzettend bang en boos.
Hoe kan je niet boos worden als je ziet wat er met deze wereld aan de gang is, maar als je boos en bang bent moet je nog meer moeite doen om die liefde te vinden en te delen.


Iedereen wordt wel een beetje boos en bang als je ziet hoe onze planeet en wij mensen naar de ondergang geleid worden door een elite die over miljarden dollars beschikt.
Echter, zolang wij als mensen door de nevels heen blijven kijken en luisteren naar wat ons hart ons ingeeft, merk je snel dat die boosheid overgaat in de herkenning van hun onwetendheid en hun hoogmoed.
Zoals we allemaal weten is er nog altijd het gezegde "Hoogmoed brengt ten val!". Een oud gezegde dat echter nog steeds niets aan waarheid heeft verloren.
Liefde, of beter gezegd Universele Liefde, is de sleutel die we, zeker in de donkere tijden die op komst zijn, steeds moeten koesteren en vooral gebruiken.
Wees gerust we zijn geen losse individuen die er alléén voor staan, ook al is het juist dat wat ze ons willen doen geloven.
Gast
09-09-2010 8:45 Lezingen Reageer met quote




Wat M.Messing zegt is niet uniek, zie de verschillende wetenschappers, en ze voorspellen je ook wat kan gebeuren, als de mens niet "wakker " wordt. Natuurlijk is de eerste keer als je het hoort anders uitleggen , je dit nooit direkt kan begrijpen.M.M.zijn lezingen zijn gebaseerd op "jaren" onderzoek en inzicht, zeer moeilijk te begrijpen zonder te durven nadenken. Maar M.M is geen guru noch een profeet , maar een bewust onderzoeker en ervaringrijke man, goed belezen en gedokumneteerd.
Gast
09-09-2010 11:51 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Termiet schreef:
Hoi,

Ik ben een nuchtere jongeman die één van de lezingen van de Schrijver Marcel Messing heb bijgewoond. Het ging vooral over de kerst en Jezus. Het was een collage van alles en nog wat. Van't oude egypte tot aan't midden oosten en ja zelf de aliens hadden er iets mee te maken Smile Ik heb zeer veel dogma's gehoord, en verdraaingen van de echte historische achtergrond om zo zijn eigen ding te propaganderen. Die vent kwam over als zo'n preacher vanop de Amerikaanse TV. Ik heb m'n twijfels over zijn oprechtheid, zeker over zijn geloof. Ik vind het zeer jammer dat veel goede mensen zich zo laten misleiden en manipuleren door die vent, ik heb daar wat gezien, amai. Ik doe ook een oproep aan de echte geestelijken en de kerk om een halt toe te roepen aan deze activiteiten (t'was in een klooster die lezing).
Daarom mijn ongezouten mening op dit forum over die schrijver en 'preacher'.

Met vriendelijke groenten,
Termiet
Gast
09-09-2010 11:54 Termiet Reageer met quote




Ik geloof dat de kerk meer en zeker onbetrouwbaarder is, zie de pauzen van Avignon, de inquisitie, de kruistochten, de moorden op de katharen, de WO 2 enz.En nu onlangs al die pedofilie schandalen, was reeds voorspeld door M.Messing. Ik weet bij onderzoek wat ik kan geloven en wat misleiding is.
santini
09-09-2010 12:50 Re: Termiet Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik geloof dat de kerk meer en zeker onbetrouwbaarder is, zie de pauzen van Avignon, de inquisitie, de kruistochten, de moorden op de katharen, de WO 2 enz.En nu onlangs al die pedofilie schandalen, was reeds voorspeld door M.Messing. Ik weet bij onderzoek wat ik kan geloven en wat misleiding is.


Ik ga volledig akkoord met jouw uitspraak aangaande de opmerking van Termiet die geciteerd werd.

Ik begrijp niet goed waarom volgens Termiet M. Messing eerst een aanhanger van een bepaald geloof zou moeten zijn om ernstig genomen te worden. Voor zover ik persoonlijk weet hangt Marcel geen enkele religie aan.

Wie religies bestudeerd heeft, ziet onmiddellijk dat ze niets te maken hebben met wat men 'geloof' of 'godsdienst' noemt. Alle religies hebben slechts één doel: macht uitoefenen over anderen.

Als Termiet van oordeel is dat priesters en de kerk dergelijke dingen zouden moeten verbieden....... dan wordt het hoog tijd dat hij als 'nuchtere jonge man' zoals hij zichzelf omschrijft eens de tijd neemt om de 1500 jaar Room-katholiek geloof eens onder de nuchtere loep te nemen.
Zoals in de geciteerde reactie reeds vermeld is zijn er massa's moorden gepleegd door het Roomse instituut met zoals gezegd de vervolging van de Katharen, de openlijke steun aan het Nazisme in W.O II. De samenwerking met dictator Mussolini om van Vaticaanstad een soevereine staat binnen de staat te maken en zo kan je nog uren doorgaan. Dan hebben we het nog niet over de doofpotaffaires zoals de pedofilie die werd aangehaald en over hun wereldmacht via de vrijmetselaarsloge Propaganda Due in Italië, hun geldmacht via hun Banco Ambrosiano.
Het prediken van naastenliefde terwijl enkel de regel 'verdeel en heers' geldt. Hun kapitaal dat op 3000 miljard dollar geschat wordt terwijl hun priesters de 'gelofte van armoede' dienen af te leggen. Hun aandelen in de wapenindustrie en ga zo maar door. Dingen die niet uit de lucht gegrepen zijn maar die zwart op wit terug te vinden zijn als je maar de moeite doet om de dingen nuchter te onderzoeken.
Dan nog de grootste leugen aller tijden... Ze houden voor de leer van Christus te onderwijzen terwijl de Roomse leer niets met de leer van Christus te maken heeft maar volledig gebaseerd is op de oude zwartmagische Babylonische leer waarbij ze de 'Godin der Hemelen' Semeramis aanbidden onder het mom van de naam 'Maria moeder van Jezus'. Valsheid en leugens die ook duidelijk zijn als je de apocalyps leest zoals hij geschreven is én de symboliek van de gebruikte uitdrukkingen kent.
In de apocalyps staat duidelijk in het hoofdstuk 'het nieuwe Jeruzalem': "In de stad was geen tempel..." Het is duidelijk dat in de nieuwe tijden die ons te wachten staan de oeroude leugens die de zogenaamde godsdiensten ons voorhouden zullen ophouden te bestaan.

M.Messing een preacher?
Gedurende de jaren dat ik Marcel ken heb ik hem nog nooit weten oproepen hem te volgen of wat hij zegt als de absolute waarheid te erkennen. Nochtans is het klakkeloos volgen en de woorden als absolute waarheid aanvaarden één van de hoofdkenmerken voor een preacher.

Nee, met al de leugens waarmee we reeds eeuwenlang tot slaafse, dwangmatige dienaren van de 'kerk' gemaakt worden luister ik liever in een abdij in Zevenkerken naar Marcel die waarheden spreekt die hij grondig onderzocht heeft, dan naar om het even welke illusie en leugen die ons via de kansels van kerken, synagogen of moskeeën tot onderdanigheid dwingt.
Gast
16-09-2010 10:28  Reageer met quote




Het weten-16,0,4-2010*heeft denk ik helemaal gelijk door wat hij te vertellen heeft .Daar sta ik helemaal achter alles heeft zijn tijd en krijgt ook zijn kans .sommigen maken er een potje van.Maar men zal het bezuren dat zeg ik u,
Men kan niet maar doen wat men maar wil.Alles heeft zijn tijd nodig ,het duurt soms lang ! maar het komt goed geloof dat maar gerust .het duurt lang ,,maar liefde is de oplossing
en niet bezit zo simpel ligt dat,******Dat zeg ik u***
Een parapsycholoog,
Gast
18-10-2010 12:42 Marcel Messing... Reageer met quote




Komisch om te lezen dat bijna iedereen zichzelf zo graag hoort praten. En overtuigd is van zijn eigen waarheid. Marcel Messing is in mijn ogen een intelligent man die vanuit alle uithoeken van religie, wetenschap en pseudo-wetenschap alle kernpunten heeft verzameld en daarover een persoonlijk sausje van "verworven wijsheid" heeft gegoten. Zachte stem, breedsprakigheid en een quasi-mysterieus uiterlijk.
Waarom 26 boeken schrijven als je alles in 1 had kunnen uitleggen ? De zucht naar erkenning van deze man, die zoekenden een schijn-houvast biedt, is voelbaar en zichtbaar. Mijn gevoel zegt dat hij graag de geschiedenis in zou gaan als een moderne ziener en de 21e-eeuwse Confucius van het Westen. Hij is aan mij niet besteed. Al ben ik het met de boodschap eens. Liefde, hoop en Geloof. Met een rotsvast vertrouwen in de goede afloop. Lees 1 Korinthiërs 13. Daar vindt u de basis van uw toekomst. " De liefde zal nooit vergaan. Profetiëën zullen verdwijnen, klanktaal zal verstommen, kennis verloren gaan-want ons kennen schiet tekort en ons profeteren is beperkt."
Gast
20-12-2010 9:35 Marcel Messing Reageer met quote




Weet ge, het is mooi om alles te lezen wat jullie schrijven. Een bewijs dat nog niemand van jullie zelf de waarheid, of hoe je het wil noemen gevonden heeft. Wees blij dat er veel gepraat wordt. Niemand verplicht jullie het te geloven. Maar het is wel een mooie manier om dichter bij je eigen waarheid te komen. We zouden beter naar ons zelf kijken in plaats van steeds te oordelen of veroordelen. Wie zijn wij om dit te doen. Lees, leer en haal jouw waarheid uit wat ons geboden wordt door zo'n mensen.
Gast
20-12-2010 23:14 Nep Guru ? Het zou wel eens anders kunnen zijn !!! Reageer met quote




Ik heb woorden te kort om mijn waardering voor Marcel Messing te uiten ! Ik wens dan ook even aandacht te vragen voor zijn studie en beleving van de spiritualiteit van de Katharen waarvan er in de Middeleeuwen 1.250.000 verbrand, vermoord of gefolterd werden door de Roomse Kerk die we steeds beter gaan kennen !!!
Een bijzonder lied ontstaan uit de kruising der wegen van wijzen en zoekers al over de wereld, en die elkaar hierin
bevruchten met het zaad tot creatie van de Nieuwe Mens !

Wie de Weg van Jezus wil gaan

1. O liefdevolle Katharen,
patriarchen van mededogen en zachtmoedigheid,
uw mysterie is de innerlijke weg tot de Christus ,
de weg van Bethlehem tot Golgotha ,
de weg van het geheiligde hart en hoofd.

2. O liefdevolle Katharen,
meesters van de ware tempelbouw,
uw mysterie is de steen der wijzen,
de steen die schriftgeleerden verwierpen,
de hoeksteen van de nieuwe tempelstad.

3. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij bouwe als een timmerman in eigen tempel
en wekke Maria , de nieuwe ziel, tot leven,
mysterie van tweede geboorte.

4. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij worde een vijfpuntige ster
die schittert boven de grot van Bethlehem ,
het rein geopende hart.

5. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij worde zijn eigen herder,
de hoeder van het pasgeborene Christuskind
dat wacht op verdere groei.

6. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij zuivere zijn bloed
en worde Jezus gelijkvormig.
Om Christus te kunnen openbaren.

7. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij worde kathaar, een zuivere,
die als een arme van Geest
op het eeuwige consolamentum wacht.

8. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij volge de weg van Bethlehem naar Golgotha,
de weg van het geheiligde hart en hoofd,
verbonden door het rode bloed der Jordaan.

9. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij dope zichzelf in nieuw bewustzijn
en ontsteke de vlam van het innerlijke geloof
die de lichaamstempel stralen doet.

10. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij wekke de parel in zijn akker
en worde zichzelf tot priesterkoning,
levend van het heilige Manna van de Heer.

11.Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij leze de mysteriën van het hart
en schouwe in het éne Levensboek
waarin alle gewijde tekens staan.

12.Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij worde tot een levend pentagram,
een visser van verdwaalde zielen
in de rusteloze mensenzee.

13.Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij schouwe de Via Dolorosa
en make zijn lichaam tot een kruis
waarvan eens de nieuwe mens wordt afgenomen.

14.Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij kruisige eerst zijn zinnen
die hem dagelijks verwonden
en kere de blik naar binnen.

15. Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij verandere al zijn levenssappen
in de eeuwige wijn van de Geest
en offere zijn ik aan de Christus in hem.

16.Wie de weg van Jezus wil gaan,
hij stijge op tot het bewustzijn van de berg
en luistere naar de innerlijke leer,
geschreven in hiërogliefen van Licht.

17.Jesu mihi omnia !
Wie de weg van Jezus wil gaan,
sterve als Jezus,
worde geboren in Christus
door de kracht van de Heiligende Geest.

Amen
Uit:’Dertien zangen van een troubadour’
Marcel Messing

BESPREKING :

1. Liefdevol, zachtmoedig en vol mededogen, zo leefde het Kathaarse volk. Vanuit die ingesteldheid beleefden zij het mysterie van de innerlijke weg tot de
CHRISTUS. De weg van Bethlehem tot in Golgotha, of de weg van het geheiligde hart en hoofd.
Wie het Rijk Gods, met alles wat daarin is , wil zoeken, sluit de deur achter zich en
Gaat de weg naar het diepste punt in zijn hart. Daar is de stal van Bethlehem.
Daar wacht het Christuskind op u. Koester dit Goddelijk Kind en heb het oneindig lief. Door uw denken, spreken, doen en laten iedere dag te toetsen aan Gods Levend Woord, zal het Christuskind zienderogen aan kracht en Licht winnen in
Uw hart. Het Goddelijk Licht zal toenemen tot alle cellen van jouw lichaam stralen.
Deze weg is geen gemakkelijke weg, maar gedragen door de Christus in jou, lukt het ongetwijfeld. Dat is de weg naar het “hoofd” of “Golgotha”. Zijn we eenmaal losgekomen van onze overdreven hebberigheid, van onze ongecontroleerde emoties, van onze mindergoede karaktertrekken, dan is ons “Ego” klaar om een stap opzij te zetten. Al wat niet meer bruikbaar is, is klaar om af te sterven op jouw Golgotha. Het wil niet zeggen dat datgene wat minder goed was, dat dat NIET nuttig geweest is. Immers de lessen getrokken uit het minder goed handelen zijn even waardevol als deze die getrokken zijn uit het goed handelen. Alles dient terug geplaatst in zijn omstandigheden van plaats, ruimte en tijd .

Zijn we eenmaal zover dan gebeurt het alchemisch wonder dat Golgotha en Bethlehem , Hoofd en Hart, elkaar aantrekken, tot de uiteindelijke versmelting tussen beiden plaatsvindt. Lichaam en de Christusgeest versmelten.
Het ego wordt de dienaar van de Christus Koning in onze 4 lichamen,( psychisch,
Emotioneel, energetisch en fysisch). Zo ontstaat een Christusmens zoals Jezus dit
Volmaakt heeft voorgedaan.

2. Door het feit dat de Katharen van deze wijsheid doordrongen waren, was het maar al te duidelijk dat zij de echte Tempelbouwers waren. Zij wisten immers waar de “hoeksteen” verborgen was. De ware opbouw van hun tempellichaam kon dus niet mislopen omdat ze er maar al te zeer van bewust waren dat de energie , de wijsheid en de almacht van Gods Zoon, onder de naam van de Christus, in ieder mens, zoals in Jezus, aanwezig is. De christus in ons allen maakt ontegensprekelijk het voorwerp uit van de opstanding van ieder mens van goede wil tot het ware Goddelijk Leven, hic et nunc.
En, ben je dan met velen die zich door Gods Geest laten vormen, dan bekom je een tempelstad.

3.Tijdens de gedreven werkzaamheden aan de lichaamstempel, spreekt het voor
zich dat het hart steeds zuiverder wordt. Het hart, rechtstreeks verbonden met de ziel, is al een baarmoeder, of een kelk voor het Christuskind, dat voortdurend tot meer leven gebracht wordt, dankzij de scheppingsenergie of de vrouwelijke energie, vandaar het gebruik van de naam van Maria. Heel dit process van transformatie mondt uit in de tweede geboorte, of onze wedergeboorte hier op aarde, en dat in vele gnostische geschriften genoemd wordt als “Het Heilig Huwelijk”

4. De vijfpuntige ster staat symbol voor de mens die procesgewijs geëvolueerd is van de 3de dimensie naar de 5 de dimensie , welke staat voor de Christusmens,
of de Chrisna-mens, of de Boeddha-mens enz.. Vanaf het ogenblik dat de benaming wijst naar de God Essentie in ons wezen, is het O.K.

5. Het moet duidelijk zijn , dat eenmaal als we bewust geworden zijn van het Christuskind in ons, dat we dan ook vrijwillig kiezen om de hoeder te zijn van dit pasgeboren christuskind in ons hart.

6. Bijzonder prachtig naar voor gebracht is dat, hoe meer wij ons van onze hebbelijkheden zuiveren ,
hoe meer wij gelijkvormig worden aan Jezus en heel worden. Juist hierdoor gaan wij CHRISTUS IN GANS ONS WEZEN KUNNEN OPENBAREN.
Wat is dan onze relatie nog met Jezus ? Wel dat ieder van ons die de Weg wil gaan, door de Christus in zijn hart, juist één is met Jezus, die 100% de Christus in zijn 4 menselijke lichamen, tot volmaakte expressie heeft gebracht. Zo zijn allen één in het Mystiek Lichaam van Christus. Maar velen beseffen dat niet.

7.De zuivere is uiteraard nederig van Geest terwijl hij in stilte uitkijkt naar de eeuwige versmelting met God.

8. Ik kom er toch nog op terug, dat de weg van Bethlehem naar Golgotha toch een
spoor achterlaat van bloed en tranen. Dit is zeker zo in het geval van onze geliefde Katharen. Als we er even blijven bij stilstaan dat tijdens de inquisitie meer dan 1 miljoen Katharen de dood zijn ingestapt omdat zij geen ontrouw wilde plegen t.o.v. de Goddelijke Aanwezigheid in hen , alsook aan de geloofsovertuigingen hiermee verbonden.

9 . Komt neer op de gedeeltelijke bevestiging van het voorgaande: Men herschept zich tot een nieuw bewustzijn, namelijk het Christusbewustzijn, de God in ons. De Godsvlam gaat steeds heviger branden en zal onze lichaamstempel doen straalen. Het Goddelijke in ons, houd ieder mens in leven. Maar de grote bedoeling die daar achter schuilt is dat de mens zijn vrije wil overdraagt aan de God in hem. Zodanig dat GOD ZICHTBAAR KAN WORDEN IN DE STOF OF DE MATERIE.

God heeft geen gelaat , en moest Hij een gelaat hebben dan was het maar één. God houdt van expansie in LIefde, vandaar is de droom van God dat uiteindelijk alle mensen op aarde de expressie worden van het Multi Universeel gelaat van God dat ons zal aanspreken in ieder mens,en in ieder levend wezen.

10.In deze strofe herhaalt men nogmaals om de parel (de God in jou) te zoeken, alsook binnen te stappen in het transformatieproces waardoor de betrokkene dankzij de volwassen geworden Goddelijke Priesterkoning in hem, zich dagelijks blijft voeden met het Levend Woord van God , dat in hem steeds meer vlees wordt.

11. De gezuiverde blijft gedreven om de diepste inzichten en kennis te verwerven
tot meerdere eer van God, en tot begeleiding van de medemens.

12. Het spreekt voor zich dat wanneer je door God begeesterd bent, jij jezelf bewust wordt van de zwakkere situatie van uw naaste. Eenmaal getransformeerd naar uw 5de dimensie wordt de grootste bekommernis om mensen bewust te maken van hun Goddelijke roeping en essentie. Dit is wel het meest edele werk
dat een mens mag doen.

13. Mooi beschreven: Onze levensweg is al een kruisweg, al wat we niet meer nodig hebben, het minder goede , daar zijn we aan afgestorven, en laten het vallen onder ons kruis. Hiervan, van dat kruis wordt nu een “HOMO NOVUS”, een nieuwe mens afgenomen, een Goddelijk mens, een verrezen mens, die de dood niet meer zal kennen.

14. Diegene die de Weg wil gaan, kruisige eerst zijn zinnen. Die verwonden hem immers dagelijks. Dat is immers de leerschool waaruit men tenslotte de besluiten trekt om de blik naar binnen te keren. Het geloof en de motor van Liefde maakt het immers mogelijk om bergen te verzetten .

15. Hij die vooruitgang boekt op de Weg, transformeert zijn levenssappen als dienstbaar voor het alchemischproces van transformatie. Het ego , het ik, wordt opgedragen aan “DE “UNIVERSELE, ALMACHTIGE EN VOLMAAKTE IK BEN AANWEZIGHEID”, of “GOD IN ACTIE”, de God van waaruit wij dagelijks leven !

16. De opgestegen leerling, leeft voortaan vanuit het Hoger Bewustzijn en laat zich
hierdoor leiden.

17. Jezus mijn AL ! We komen aan bij het epiloog van dit troubadourslied: Wie de Weg van Jezus wil gaan, sterve als Jezus, en worde herboren in Christus door de kracht van de Heiligende Geest, de kracht van onze Godmoeder. Amen. Alain Nolens.
Gast
26-12-2010 11:26 De waarheid Reageer met quote




Is het niet "angeblich" Jezus zelf die gezegd heeft dat God in je hart is en dus niet per definitie in een kerk, moskee, synagoge of wat voor een gebedshuis dan ook?

De Tien Geboden en klaar is kees.

Wie zegt dat ik God moet vrezen heeft een duister plan.

God heeft geen vertolkers,.....hij is overal

Mijn oma zei altijd " de wereld gaat kapot aan de drie K's "

De Kerk, de K@t, en het Kapitaal,...een waarheid als een koe.

Wij zijn de slaven van een stelletje perverselingen,...we weten het,... maar zijn te bang om in opstand te komen anders dan erover te klagen.

Zoals het in het egyptische en romaanse tijdperk was, zo is het ook nu,.. met foltering.

We doen het onstelf aan maar geven een ander de schuld,....daarom zal de profetie de profetie zijn omdat we hem zelf vervullen.

We zullen merken dat we elkaar nodig hebben als het Kapitaal van de aardbodem verdwijnt. Met het Kapitaal bedoel ik niet de mensen die het bezitten, want zij zijn net als ons.
Dan krijgt geven en nemen weer zijn oorspronkelijke betekenis terug en komt de weegschaal weer in balans,...zoals ook het universum is.

'In L'akesh, Jeremiah
Gast
06-01-2011 21:37 Marcel Messing Reageer met quote




Al wat Marcel in zijn boek getiteld Worden Wij Wakker?beweert is WAAR! Je voelt instinctief. dat het waar is,wat daar in staat. Je hebt altijd een DOMME massa die zich van geen enkele bewustwording bewust is, en zodoende op een lager nivo blijft doorleven(en die ook niet over de UITERST belangrijke dingen die Marcel in genoemd boek weergeeft wil nadenken). Ze steken hun kop liever in het zand, onder het motto; Wat niet weet,wat niet deert Maar ze hebben WELoveral kommentaar op, zonder de feiten (voldoende)te kennen.
Als wij niet protesteren, komt de Nieuwe Wereldorde in rap tempo eraan, en de Machtselite lacht zich kapot omtrent de domme massa die zich alles laat wijmaken. Het boek van Marcel heet niet voor niets WORDEN WIJ WAKKER? Nederland, veel BEWUSTWORDING toegewenst! HENRI, GELDROP
Gast
09-01-2011 23:34 Marcel Messing ! Reacties op reacties .....De Waarheid ! Reageer met quote




Goed gezien beste: "De Kerk, de K@t, en het Kapitaal,...een waarheid als een koe. " Reeds lang werd dit voorspeld door onze zeer dierbare spirituele meester en filosoof, namelijk BOEHME !
Wat voorspelde hij : WELDRA ZULLEN DE STENEN BOUWSELS DER KERKEN OVERBODIG ZIJN..... OMDAT IN DE MENS ZELF ....DE GEEST ZAL ZIJN OPGESTAAN !!!
Als je niet met je neus in de lucht loopt, dan zie je, en hoor je toch wat er dagelijks nu gebeurd !!! Beste groeten aan alle wakkere mensen ! Alain Nolens
Gast
10-01-2011 17:10 Een nieuwe tijd Reageer met quote




Reeds 20 jaar volg ik na een new age tijd , M. Messing . Hij maakte iets akker waar ik al vijftig jaar met worstelde : de Katharen. Als Grieks Latijn student hoorde ik het woord "katarsis" het zuivere, vroeg uitleg aan een priester op school en die antwoorde,: zoek daar niets achter, dat is ketterij (een katholiek priester). Toen kwam M.M op mijn pad, en werd de ganse geschiedenis van de Katharen in een week duidelijk. Zoals ik al lang wordtelde met de katholiek kerk, ging door M. een totaal nieuwe wereld open, daar ben ik nog altijd dankbaar voor.Ik vond rust en bewust begrip in deze nieuwe wereld, zoals de katharen kan je die nooit meer verlaten.
Gast
28-01-2011 21:50 Antwoord aan gast van 10-01-2011 Reageer met quote




Bedankt voor jouw reactie waar ik echt deugd aan heb ! @l@in* <http://www.katharen.be/>
Gast
31-01-2011 11:18 Re: Beoordeel eerst je eigen kennis Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe kunnen de mensen hier negatief oordelen zonder dat men beschikt over weerlegbare feiten, doe eerst je huiswerk voor je Marcel Messing als negatief bestempeld.

Maar ja, toen we naar de maan gingen geloofde ook niemand het, ik neem het jullie onwetenden niet kwalijk.



Bij mijn weten, zijn alle mensen onwetend. jij dus ook.
Gast
01-02-2011 19:14  Reageer met quote




WIJ ZIJN OOK ONWETEND MAAR WE DENKEN VAN ONS ZELF HEEL WAT ,We zijn nog maar net op deze wereld en we zijn modern he! ,met al die misdaat en zelf verrijking alles gaat om geld.., maar niets is dommer, want geld betekent niets.
MAAR OP DEZE AARDE IS HET ALLES, iN DE ASTRALE WERELD IS HET NIETS BETEKENT HET NIETS ,WANT ALLES IS ER LIEFDE EN NIETS ANDERS DAT WEET IK, dE MENS IS TOCH HET HOOGSTE VAN DEZE SCHEPPING TOCH? ,mAAR ALS JE GEEN GELD HEBT BEN JE NERGENS DAN BEN JE EEN SCHOOIER EEN BEEST DIE ONDER BRUGGEN SLAAPT EN UIT
VUILNIS BAKKEN VREET !, oM ER DOOD ZIEK VAN TE WORDEN ALS JE HET ZIET MAar zij eten het om dat de maaschappij hun heeft uitgespuugt geen geld dat was hun kwaad. MAAR MEN BETAALT AAN DE GROTE MENEER EN DIE LEEFT ER GOED VAN ,EN DE ZWERVER LOOPT OP STRAAT.
Gast
10-02-2011 12:19 marcel messing Reageer met quote




Ik beoordeel hem niet negatief maar ik hou nu eenmaal van
gemotiveerde uitspraken ik ben zelf ook katholiek opgevoed dus ik weet wat het vroeger inhield,En dat Marcel een zeer ontwikkelt iemand is staat als een paal boven water,en dat er in de bijbel
ware dingen staan zeker ,maar ook heel andere,waar ik van gruw,! Het wordt allemaal door mensen handen gedaan ,en zo is het .Ik ben een persoon die zichzelf is en blijft ,ik loop niet zo gauw overal achteraan .Maar wat deze man beweert dat boeit zeker om verder te denken dan je neus lang is , in JE WORD ER OOK NIET SLECHTER VAN ,er zijn veel mensen die volgens de bijbel of de koran leven !maar is het beter? ik zie het nog niet, Maar Marcel messing mooi doorgaan het boeit mij in ieder geval zeker!
Gast
28-02-2011 11:01  Reageer met quote




MArcel Messing is niet de enige die vertelt over wat er allemaal achter schermen gebeurt. Er is genoeg over te vinden op het net.
Plaats Reactie Pagina 4 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden