NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
13-12-2008 23:06  Reageer met quote




Weet je het echt niet beter Peter? Zoiets wat jij meld hoort bij de mensen die helaas een kokervisie hebben, en de mensen die meer een panoramische visie hebben zullen zeker hun kracht naar mensen zoals jij uitsturen in de hoop dat ook jij het licht zal zien. Het moment van besef dat er een grotere waarheid is waar we allemaal naar opzoek zijn, en het komt als je de moeite neemt om het te leren kennen, er zijn vele bronnen. Door de eeuwen heen zijn mensen zoal Marcel Messing de mond gesnoerd door de brandstapel etc. Alleen zijn deze mensen niet bang voor de lichamelijke dood, want dood bestaat niet. In jou is ook dat krachtige licht, je moet het je alleen weer herinneren. Wens je innerlijke kracht en inzicht.
Micah
 




Gast
17-12-2008 10:02 forum? Reageer met quote




Hi people,
Bedankt voor de verscheidenheid aan reacties hier.
Ik ben de laatste weken gretig op zoek naa rmeer info over MM, WWW, 2012, disclosure enz,... Ik heb vele vragen en aanmerkingen.
Kunnen jullie me een goeie site met forum doorgeven waar ik de topics kan bespreken. Liefst met gemengd publiek. Want als iedereen de mond vol heeft van een apocalyps in 2012 dan komen we er niet.
Gast
21-12-2008 1:56 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




even een reactie van mij, waarom niet kunnen mailen met Marcel kijk dat vind ik jammer. En ik mis wederom de eerlijkheid en de vrijheid van mensen super erg.
Er zou geen drempel moeten bestaan, iedereen zou moeten kunnen handelen op dat moment dat mis ik in iedere vorm van bestaan, kan iemand mij daar mee helpen of het met mij eens zijn. Zou prettig zijn, voel me super alleen soms, puur om mijn gedachte. x karin
Gast
21-12-2008 21:44 Re: marcel messing Reageer met quote




Anonymous schreef:
de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaar...
die welke ons de baas zijn schrijven de geschiedenis...
daarom is het beter zichzelf de baas te zijn en zich niet te laten manipuleren.
Gast
22-12-2008 18:07 Re: MARCEL MESSING Reageer met quote




Anonymous schreef:
Jos,
ik heb eveneens op 11/11/06 een lezing van Marcel Messing bijgewoond, waarschijnlijk dezelfde als die jij bijwoonde.
Iedereen heeft recht op zijn mening, maar als mensen zoals termiet en jijzelf de dingen die Marcel vandaag de dag MOET openbaren blijven zien als ‘onzin’ dan zal de mensheid wel degelijk naar de verdommenis gaan.
Zelf ben ik reeds 28 jaar met dezelfde zaken bezig als Marcel Messing en reeds 4 jaar waarschuw ik de mensen en vertel hen dezelfde dingen die ik Marcel Messing gisteren hoorde vertellen. Nochtans hoorde én zag ik gisteren Marcel voor de eerste keer. Merkwaardig, dat twee mensen (en er zijn er nog vel meer) die mekaar niet kennen over hetzelfde spreken en blijkbaar identiek dezelfde dingen verkondigen, al schrijf ik er geen boeken over.
Het valt mij op dat te veel mensen nog steeds vastzitten in totaal verouderde denkpatronen, dat zij nog steeds onder over-gestructureerdheid willen bijven gebukt gaan en controlefreaks willen zijn en blijven door te geloven dat zij zélf hun leven onder controle hebben en zélf bepalen wat er in hun leven gebeurd. Ik kan het hen (dus ook jou en termiet) niet kwalijk nemen want tenslotte ligt angst aan de basis van dit ongeloof die de werkelijkheid als onzin afdoet en de illusie als werkelijkheid doet ervaren.
De echte nep-goeroe’s zijn de wereldleiders, de grote multinationals (reken hier ook het instituut kerk maar bij), de media en hun sponsoren.
Maar ja, mensen laten zich graag beetnemen, want de steentjes van geslepen glas in een nep rolex, gekocht op een strand in Thailand, schitteren veel sterker dan de diamanten in een echte rolex. Maar dat betekent nog niet dat vermits een echte rolex met diamanten voor velen onbetaalbaar is dat we daaruit moeten gaan besluiten dat het merk rolex gewoon onzin of een nep-merk is.
Zet jullie angsten dat jullie de controle over jullie leven wel eens zouden kunnen verliezen aan de kant, want die controle zijn jullie en iedereen trouwens, toch reeds lang kwijt.
Als de angsten weg zijn, zal de realiteit het halen op de illusie en dan... zullen mensen als Marcel, die de dingen zeggen zoals ze zijn, niet langer als nep-goeroe’s bestempeld worden en de waarheden die ze verkondigen, niet langer als onzin afgedaan worden.
Ik wens jullie nog veel succes in jullie strijd om jullie angsten los te laten en vooral veel moed bij het verwerken van de échte inzichten die dan zullen komen.
Len




ik ben het helemaal met jou eens.. hoe duidelijk en hoe overzichtelijk moet het nog gemaakt worden? mensen vinden het te bizar of hebben vertrouwen in amerika, want ja ze hebben ons "bevrijd" .. pff dat is precies wat ze de mensen willen laten geloven.. kijk ook eens naar een lezing van David Icke! die man verteld het zo goed allemaal. het is ook allemaal bizar en ontzettend evil.. ik ben toch weer blij om te zien dat er genoeg mensen zijn zoals jij en ik.. spread the word! spread love and positive thoughts all around the world!!

Revolution is Now!

Peace
Gast
30-12-2008 13:55  Reageer met quote




Mensen kraak Marcel Messing toch niet zo af.
Zouden we niet juist dankbaar moeten zijn voor iemand een stap zet in de richting van de waarheid?!

Dankzij mensen zoals Marcel Messing beschikken we over deze informatie en hebben we een kans om er iets mee te doen en te zorgen dat de aarde weer een mooie, vredige plaats word waar onze kinderen en kleinkinderen later ook nog van kunnen genieten.

Liefs Leoni

Heb je naasten lief zoals je jezelf liefhebt.
Gast
08-01-2009 21:34 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Anonymous schreef:
even een reactie van mij, waarom niet kunnen mailen met Marcel kijk dat vind ik jammer. En ik mis wederom de eerlijkheid en de vrijheid van mensen super erg.
Er zou geen drempel moeten bestaan, iedereen zou moeten kunnen handelen op dat moment dat mis ik in iedere vorm van bestaan, kan iemand mij daar mee helpen of het met mij eens zijn. Zou prettig zijn, voel me super alleen soms, puur om mijn gedachte. x karin


Waarom je niet kunt mailen met Marcel is heel simpel.
Wetende wat achter het internet schuil gaat, weigert Marcel gewoon internet te gebruiken. Hij heeft zelfs geen internetaansluiting....
Gast
13-01-2009 13:40 goeiedag Reageer met quote




Dank je wel voor je inzichten Marcel. Ik ben stewardess en heb afgelopen vlucht veel mensen naar jouw site verwezen. Dit omdat ik er helemaal vol van was. Zelf is mijn eerste spirituele bewustzijn begonnen na het lezen van Neale Donald Walsch ruim 12 jaar geleden. toen ben ik in een stroomversnelling terechtgekomen. Van 'toevallige'ontmoetingen tot en met allerlei boeken. Een enorme honger naar kennis overviel me. Ook ik merk dat ik ofwel een gelijkgestemde ontmoet bij wie ik zeg maar hardop kan denken of als een beetje zweverig gezien word. maar ik weet wat ik voel. En ik vergis me niet. ook ik maar veel mensen wakker, zoals ik het zelf ben geworden. Gaandeweg verloor ik al mijn angst en heel bijzonder trek mensen aan als een magneet. Want het t.o gestelde van liefde is geen haat, maar angst.
Wat een mooie wereld gaan we tegemoet.

Simone
Gast
09-02-2009 23:20 Even wakker worden allemaal! Reageer met quote




Heb afgelopen weekend voor het eerst de DVD "Worden Wij Wakker" gezien. Al gelijk viel mij op, dat wat hij verteld niet echt veel af wijkt van andere conspiratie theorieën die ik de laatste jaren heb gezien. Heb zelf niet echt de kennis om al deze theorieën na te kunnen gaan. Maar wat mij wel op valt is dat hij jaartallen noemt, waarin dingen uit moeten komen die inmiddels verstreken zijn. Ben nog altijd niet verplicht mijn huisdier te chippen:P
Zijn voorspellingen zijn niet uitgekomen dus....
Wat je heel vaak ziet is dat dit soort feiten voor de echte gelovigen geen bezwaar vormt en dat hun geloof zelfs sterker kan worden.
Kom zelf uit een gezin dat een tijd lang in een sekte geleefd heeft. De sekte leider was eerst arts en heeft uiteindelijk zijn praktijk en huis verkocht om het voor hem "ware woord" te verkondiggen Hij heeft mijn jeugd vergalt! Uiteindelijk woonde hij in bij mijn ouders en stelde hij mijn pa voor de vraag of hij mijn moeder weg wilde sturen of hem weg wilde laten gaan.
Mijn vader koos gelukkig voor mijn moeder en de man is weg gegaan. Mijn moeder was als eerste in de sekte verwart geraakt en zag iteindelijk in wat de man aan het doen was. Dat had de man door, vandaar dat hij haar weg wilde hebben.
Marcel Messing is een zelfde soort man! Hij heeft een waanbeeld, dat hij door het weten van veel feiten als geloofwaardig over kan brengen. Maar als je de feiten toetst die je zelf kunt na gaan (zoals de situatie in 2008 die hij noemt), zie je dat wat hij beweerd niet waar is.

Vind het geen probleem dat mensen in zien dat intermenselijke liefde belangrijker is als materialisme!

Maar!

Wat steeds weer gebeurd in al de religies is dat de mensen zich af gaan zonderen en zeggen: "onze groep heeft gelijk en onze die en die leider verkondigd dat"
Dat is ook wat Marcel Messing doet.... En hij is de leider....
Ook al verkondigd hij feiten die een paar jaar later al onwaar blijkken te zijn!
Mensen sluit je niet af van de maatscapij, maar zorg dat je er een positief deel van uit maakt!
Gast
10-02-2009 20:44 heel mooi Reageer met quote




ik ben blij dat we het mee mogen maken in onze tijd

een groot filosoof een denker heel mooi
Gast
12-02-2009 1:18  Reageer met quote




Voordat ik verdacht word van een bepaalde toonzetting: ik ben geen voor- of tegenstander van Marcel Messing.
Heb alle berichten op dit forum bekeken, nadat ik een DVD van Marcel Messing had bekeken. Ik wilde wel eens weten hoe anderen over hem dachten. Wat mij bij het bekijken van de DVD opviel, waren drie dingen. In de eerste plaats vertelt hij veel reeds wetenschappelijk bewezen feiten. Ten tweede destilleert hij uit deze feiten een aantal hypotheses, die al dan niet bewaarheid zullen worden. En in de derde plaats is hij goed geďnformeerd, hij citeert continu schrijvers, ongeacht hun wetenschappelijke geloofwaardigheid.
Maar er is natuurlijk meer, een mens heeft ook een gevoel. En een gevoel kan soms een voorsprong hebben op de wetenschap, want er is geen langdurig onderzoek voor nodig. Maar Marcel heeft die voorsprong niet, hij loopt achter de wetenschap aan en soms achter mensen aan die geloven dat zij wetenschapper zijn.
Ik constateer dat ik veelvuldig het woord wetenschap gebruik. Dat moet ik niet doen, want een betere wereld is niet altijd gebaat bij wetenschap, zelfs meestal niet. Zonder wetenschap, die zijn bestaan dankt aan onze intelligentie, zouden er niet zoveel mensen leven op onze planeet. En zouden wij vervolgens niet kunnen voldoen aan onze primaire levensbehoeften, eten en drinken. Misschien leven er wel teveel mensen op onze aarde, denk maar aan flatgebouwen, als er geen breedte of lengte is, dan maar in de hoogte. Met onze intelligentie hebben we een groot deel van onze aarde geasfalteerd, regenwouden tot tuinmeubels gedegradeerd, dieren verlaagd van jachtprooi tot slachtvee.
Ik merk dat ik afdwaal van Marcel naar mijn eigen beschouwingen over de aarde en het leven, vergeef mij. Marcel zet mij aan het denken, denken aan dingen die ik al lang weet, zoals velen weten, maar in de dagelijkse sleur verdring.
Maar ik ga toch verder met mijn eigen beschouwingen, ik wil mijn hart luchten, ongeacht of ik op het juiste forum zit. Het zijn wel mijn eigen gedachten, gevoelens. Wetenschap en gevoel moeten samen kunnen gaan. Respecteer mijn wetenschappelijke gevoel.

De wereld is beter af zonder mensen, althans teveel mensen, biologisch gezien. Zonder de menselijke overheersing zou waarschijnlijk of misschien een ander diersoort de aarde naar zijn hand zetten. Waarschijnlijk niet, want alle andere dieren dan de mens zijn gezegend met minder intelligentie.

Eigenlijk zou ik nog het een en ander willen vertellen over smeltende poolkappen, geloofswaanzin, Jezus en Maria Magdalena, Adolf Hitler en Moeder Theresa, maar ik wil me niet teveel opdringen.

Marcel, je spreekt de waarheid, maar eigenlijk kennen we die allemaal al, ik wel in ieder geval. Maar wat doen we ermee? We accepteren blijkbaar ons noodlot. Kunnen we er nog iets aan doen? Ik beperk me tot de opvoeding van mijn kinderen. Ben al blij als zij gelukkig zijn.
Gast
19-02-2009 10:08 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Termiet schreef:
Hoi,

Ik ben een nuchtere jongeman die één van de lezingen van de Schrijver Marcel Messing heb bijgewoond. Het ging vooral over de kerst en Jezus. Het was een collage van alles en nog wat. Van't oude egypte tot aan't midden oosten en ja zelf de aliens hadden er iets mee te maken Smile Ik heb zeer veel dogma's gehoord, en verdraaingen van de echte historische achtergrond om zo zijn eigen ding te propaganderen. Die vent kwam over als zo'n preacher vanop de Amerikaanse TV. Ik heb m'n twijfels over zijn oprechtheid, zeker over zijn geloof. Ik vind het zeer jammer dat veel goede mensen zich zo laten misleiden en manipuleren door die vent, ik heb daar wat gezien, amai. Ik doe ook een oproep aan de echte geestelijken en de kerk om een halt toe te roepen aan deze activiteiten (t'was in een klooster die lezing).
Daarom mijn ongezouten mening op dit forum over die schrijver en 'preacher'.

Met vriendelijke groenten,
Termiet


zo funny de betreffende man waarover je het heb is afgestudeerd antropologie, filosofie en vergelijkende godsdienstwetenschap en omdat ie zegt dat jezus nooit heb bestaan waar alle reden voor is vind je hem een eikel je bent zelf een eikel WORDT WAKKER !
Gast
20-02-2009 0:11 Marcel Messing Reageer met quote




Echt de moeite! En ieder moet er voor zich dat uithalen wat hij of zij denkt belankrijk te zijn in zijn verdere ontwikkeling. Wat ik wel merk is dat hij dingen verteld die ik hier en daar nog heb opgevangen. En complotten en families die de wereld regeren, chips, nanotechnologie...het staat ons te wachten mensen. Het is toch niet verkeerd zijn visie te volgen en te handelen uit liefde? Terug contact met de bron. Terug ontdekken wie we eigenlijk zijn. Wat me ook opvalt is dat meer en meer mensen boeken beginnen lezen en cursus volgen over meditatie en spiritueel ontwikkeling. Zoals het nu is kan het echt niet verder. En we zitten nu pas in het begin stadium geloof het of niet. ook interessante onderwerpen zijn de codex alimentarius, Ekhart Tolle, tot op zeker hoogte nostradamus en the odessy 2012 (laatste twee zijn te vinden op google) Ik heb vertrouwen in wat Messing zegt en wil mensen die er meer over willen weten ook helpen. liefdevolle groeten Tombeton op myspace
Gast
30-03-2009 16:25 Zeer boeiend maar huiveringwekkend! Reageer met quote




Ben nu het boek: 'Worden wij wakker' van Marcel Messing aan het lezen. Was al enigszins op de hoogte van de bedreigingen die de mensheid boven het hoofd hangen. Marcel geeft d.m.v. dit geweldige boek een ernstige waarschuwing af aan de mensheid. Deze informatie moeten we dan ook niet voor onszelf houden, maar doorvertellen aan een ieder die het horen wil! Als gelovig christen weet ik dat er ook een antwoord is op het onheil wat over de mensheid uitgestort wordt! Laten we in ieder geval nooit accepteren dat we straks robots of slaven zijn in de handen van duivelse samenzweerders! We mogen weten dat Jezus Christus overwinnaar is en dat Hij zal afrekenen met de satanische leiders van de nieuwe wereldorde!
Gast
01-04-2009 11:43 Marcel Messing is Oké! Reageer met quote




Wat een larie reacties vaak. Doe eerst eens wat onderzoek voordat je wat even dom typt.
Marcel Messing doet subliem werk. En zijn onderzoek heeft de evenredige klasse!
Bestudeer eerst eens de facts voordat je wat simpel roept svp. Praten we dan verder.
Gast
12-04-2009 22:49 Gast van 01-04-2009 12:43 Reageer met quote




Wat wil je tegen wie zeggen? Ik heb veel onderzoek gedaan, dus voel me niet aangesproken. Marcel doet subliem werk? Marcel citeert subliem. Zijn onderzoek? Zijn verzamelen van wat anderen hebben gezegd. Ik heb veel bestudeerd, roep nooit simpel iets.
Marcel heeft ten dele gelijk, maar maakt gebruik van hetgeen wetenschappers en onruststokers hebben gezegd en probeert daar een eigen verhaal van te maken. Maar het is geen eigen verhaal. Het is het verhaal van mensen die ongerust zijn. Ook ik ben ongerust, maar niet wanhopig. De natuur zal zegevieren, want de mensheid is niet sterker dan de natuur. Als wij onszelf ten gronde richten zal de aarde nog bestaan en leven de andere dieren voort. Wij overschatten onszelf, wij kunnen de aarde niet vernietigen, de natuur zal zich altijd aanpassen en de aangepasten zullen overleven, zoals Darwin zei: The survival of the fittest.
Marcel kan wel waarschuwen voor het noodlot, maar zijn waarschuwing is helaas net zo kansloos, als wanneer ik zeg dat het overmatig autogebruik, de zakkenvullerscultuur, de bioindustrie, de productie van overbodige artikelen en alle andere zaken die het echte leven niet raken, onze aarde niet goed doen.

Ik hoop dat je dit geen lariereactie vindt. Wil je nu verder praten?
Gast
16-04-2009 21:14 Marcel Messing ! Reageer met quote




Aan mijn alwijze Termiet !
Termieten zijn heel belangrijk in het aards gebeuren, dicht bij de grond, en binnen de zeer lage frequenties. Van zodra wij gaan spreken over hogere frequenties waarin de creatieve krachten van ons universum schuil gaan, dan doen de termieten niet meer mee. Nochtans willen zij hun zeg hebben over alles, en zijn ze vanuit hun onwijsheid fier dat ze eigengereid zich machtig genoeg voelen om te oordelen en te veroordelen. Mijn antwoord is :
compassie en mededogen, want onze termiet weet niet wat hij doet. De geschiedenis herhaalt zich want in de middeleeuwen hebben onze Roomse Katholieke leiders , dwaas als termieten, het zuiverste christelijke ras dat toen leefde, van de kaart geveegd. Dit was een van de ergste GENOCIDEN die Europa, onder gezag en leiding van de Roomse Kerk, heeft moeten ondergaan. Nu leven we in de tijd dat de Geest van de Catharen weer is opgestaan, en wij weten dat deze leer wel werkt. Voor velen is dit nu nog onzichtbaar, maar geen nood de dageraad is reeds zichtbaar. Wees dus waakzaam als de merel ! ! ! AN.Etsaman.1943.
Gast
22-05-2009 10:29 Marcel Messing, nep guru van het eerste uur Reageer met quote




Er zijn altijd mensen die alles afdoen als onzin, nep etc. Marcel
Messing is niet de enige die vertelt wat er zoal speelt "achter de schermen". Als er iets is dat Marcel Messing NIET is, dan is het een guru. Mensen als Termiet zullen er altijd zijn en zijn er altijd geweest. Dat zijn vaak ook de mensen die met de "vijand" meelopen en ze ook helpen.
Ik zou zeggen, Termiet slaap lekker verder en blijf dom.
Gast
22-05-2009 10:31 Marcel Messing Reageer met quote




Een interessant en goed boek om te lezen is ook, "de Boogeyman" van de Nederlandse schrijver en journalist Peter Stuivenberg. Een echte eye-opener! A must read!
Gast
01-06-2009 8:50 Denk na voor je oordeeld Reageer met quote




Beste Termiet.

Ik moet je zeggen dat ik veel bewondering heb voor de termiet, maar menselijke kennis bezitten zij niet, zij kunnen slechts werken door middel van hun dierlijk instinct. Maar dat terzijde.

Voordat je over iemand kunt/mag oordelen moet je zorgen zelf eerst genoeg kennis in huis te hebben. En pas op met over iemand te oordelen, want voor je weet wordt er over jou geoordeeld. En wie zijn wij dat wij denken over iemand te kunnen oordelen?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Verder gaat het er hier niet om wie er gelijk heeft. Een feit is echter wel dat door de eeuwen heen de mens wordt klein gehouden. Althans dit wordt geprobeerd. En dat weet jij net zo goed als ieder ander.
We zitten nu in een tijd dat de mens aan het wakker worden is en dat is goed. Of Marcel helemaal gelijk heeft doet er niet toe, een feit is dat er iets aan de hand is. Wees daar niet blind voor maar neem het aan als een waarschuwing van iemand die meer kennis in zich heeft dan een termiet.

Wanneer jij de straat wilt oversteken kijk je toch ook eerst of er verkeer aan komt? Zie je verkeer, dan ben je voorbereid en weet je wat te doen. En dat is wat Marcel doet; hij bereidt ons voor op het "verkeer" wat er aan komt.
Steek jij met gesloten ogen de straat over omdat jij het verkeer niet wilt zien? Nee toch? En oke hij mag er misschien een paar jaartjes naast zitten, maar de boodschap is duidelijk........ de mijne ook?

Vlindertje van 60
Gast
10-06-2009 9:21 Marcel Messing Reageer met quote




Lieve mensen,

We staan allemaal in onze eigen kracht en we beslissen zelf of we iets aan de informatie van Marcel Messing hebben. Ik ben verschillende antwoorden aan Termiet & Peter tegengekomen die ronduit negatief en beledigend waren. Zo "wakker" zijn de schrijvers van deze antwoorden dan jammer genoeg nog niet anders zouden ze het niet nodig vinden om voor Marcel Messing in de bres te springen. Denken jullie echt dat het hem iets uitmaakt wat verschillende mensen over hem denken?

Wees liefdevol en open tegenover iedereen ook tegenover mensen die de volle waarheid nog niet kunnen of willen bevatten. Houd van jezelf en van elkaar...we zijn één.

Nadine Crutzen.
Gast
18-08-2009 11:29  Reageer met quote




Jongens toch, jongens toch.

MM is een guru pur sang. Zaait paniek bij de mensen en strooit zand in de ogen. Belezen? Natuurlijk is die man belezen. Wat zijn bronnen zijn is weer wat anders. En op internet vind je ALLES.

Het is zielig te moeten constateren dat mensen zich altijd weer doemscenario's laten wijsmaken. 2012. Ufo's. Zoveel complottheorieën dat ik de draad kwijt raak: 911, straling, voedsel, chemtrails, giftige stoffen, wezens van onder de paddenstoelen of van weetikveelwelke planeet, ... Twee woorden: Bull. Shit.

Natuurlijk wordt de media gecontroleerd. Natuurlijk wordt de geschiedenis verdraaid. Natuurlijk gaat het niet goed met de wereld, met hongersnood en milieumiserie en olietekort en te veel idioten en te weinig fijne mensen. Dat is altijd al zo geweest, het zal altijd zo blijven. Is dat een reden om te gaan wegvluchten in kwakzalverij en achterlijke redeneringen?
Maar neen, het wordt allemaal beter, want in 2012 zijn we Lichtwezens. Dan doen we alles zelf, we worden nooit meer ziek, leven driehonderd jaar, en we krijgen allemaal een mooie witte baard. Belachelijk gewoon.
Gast
31-08-2009 20:04 Nóg een geweldige NL website met video´s! Reageer met quote




Een kijkje nemen waard lijkt me zo:

dutch.medianewsonline.com

Mvg,

Tjeerd Broekenhuis
Gast
07-09-2009 7:19 Op de top van de berg ! Reageer met quote




Aan de voet van de berg zijn er onnoemelijk vele verschillen. Iedere klimmer, iedere groep bepaalt zijn pad. Eenmaal op de top, vallen de verschillen weg, en blijft er slechts Universele Eenheid over. Ik wens jullie alle goeds, namaste, Etsaman.
Gast
11-09-2009 17:55 Messing en Maatschappij Reageer met quote




De boodschapper van het slechte nieuws werd in het oude Griekenland een kopje kleiner gemaakt. Marcel Messing heeft zijn nek uitgestoken en daarvoor alleen al krijgt hij van mij een pluim. Waar gaat het het hier over: BEWUST-ZIJN. Ben je nog niet op het niveau van bewustzijn die correspondeert met de info door Marcel verstrekt is? Onthou je dan van reacties. De realiteit is vele malen erger. Uiteindelijk zal deze rotte(nde) maatschappij aan zijn eind komen en evolueren naar een nieuwe. Welke vorm dat zal hebben weet ik nog niet en ook Marcel wss niet. Maar ik ben optimistisch en weet dat je geen omelet kan maken zonder eieren te breken. Moge jullie dit allemaal doorspartelen en nog lang en gelukkig leven. Leonardo
Gast
25-09-2009 9:04 toespraken Reageer met quote




Wat mij verbaast is dat M M nog steeds zo vrij kan spreken en ik sta héél echter het feit dat hij de waarheid spreekt. Dit is een wéten, een voelen en mijn hoed af dat hij het DURFT.
Blijf echter niet in angst steken-zoals hij ook zegt, verruim je bewustzijn, verhoog je trilling, pas je voeding en je denken aan.
Gast
27-09-2009 9:24  Reageer met quote




Alles wat ik van Marcel messing gehoord heb (boeken en dvd), had ik ook via andere onderzoekers al vernomen, ik ben ook een zoeker, omdat ik als klein kind al vond dat er nergens iets van klopte. Maar ik vind Marcel wel een ei, hij geeft de indruk, dat wat hij allemaal ontdekt heeft, een bijzondere daad van hem is, dat mag zo lijken, als hij je ogen geopend heeft en dat is alleen maar goed hoor, maar hij pretendeert, doet vóórkomen, alsof hij zo'n beetje bijzonder is omdat hij hele bijzondere ontdekkingen heeft gedaan, dat hij degene is die de geheimen ontdekt heeft, maar alles wat hij weet is door andere al eerder ontdekt.
Hij geeft de indruk niet om publiciteit te geven, maar die man barst uit z'n voegen van ego. Als ik hem hoor praten, krijg ik iedere keer de neiging om te zeggen: '"Man doe toch gewoon, zit niet zo de tovenaar uit te hangen".
Gast
20-10-2009 12:28 marcel messing Reageer met quote




Beste mensen,

er wordt een onontwarbare discussie gevoerd hier, meen ik, ik ken Marcel Messing en ik ken zijn werk. Verwar de (zéér gefundeerde!) mening niet met de man zelf, dŕŕr gaat het namelijk mis. Groot ego, etc. kan waar zijn, maar dat is nog iets anders dan wat hij verkondigt, of je nu voldoende geďnformeerd bent om het wel of niet met hem eens te zijn.
Gast
09-11-2009 20:04 Marcel Reageer met quote




Ik versta die persoon echt niet. Een familielid van mij "was" er zoooo van overtuigd dat ze in alles NANOchips steken zodat ze ons kunnen besturen en nog enkele andere zaken zoals 2012. Tot mijn spijt moet ik melden dat dit resulteerde in een zelfmoord "WORDEN WIJ WAKKER" Ik denk dat het tijd is dat Marcel eens wakker moet worden. Ik weet een ding zeker. Waarom de gewone mens? Neem nu een willekeurige persoon die een chip zou krijgen. Voel je je nu zo belangrijk dat je denkt dat ze u bespieden??? Of heb je nu echt niks beter te doen dan zo een onzin op te vangen en dan nog te geloven ook?Ik durf het niet te noemen maar dit is gewoon richting een "SEKTE" aan het gaan. Hij profiteert van uw angsten!
IK citeer
"Vaccinatie, de truc om te chippen?

'..Hun doel is om elk mens op de planeet te microchippen en elk kind vanaf de geboorte. Dit is geen science fiction. Het gebeurt al. Natuurlijk komen ze daar niet mee naar buiten en zijn ze daar niet eerlijk over, omdat ze weten dat veel mensen zich ertegen zullen verzetten (nou ja, sommigen dan toch.) Ze doen het stap voor stap om het werkelijke spel verborgen te houden. Ze beginnen met het microchippen van dieren, eerst vrijwillig en nu vaak per wet, dezelfde methode wordt bij mensen gebruikt'. "
Moest zo een CHIP bestaan kan hij onmogelijk vanuit de ruimte bestuurd worden??????denk je nu dat ze met een sateliet 1000000 mensen tegelijk controleren of denk je nu echt dat ze dat stuk voor stuk gaan doen.
Leer gewoon eens leven in plaats van u daar zorgen in te maken. LEEF geniet van het leven want vroeg of laat eindig je in een depressie of misschien wel erger.
Gast
15-11-2009 19:53 guru Reageer met quote




Wat een paranoia!!! Laat allemaal jullie gezonde verstand eens werken.....!Eng,hoor, zo'n man die zo'n sekte-achtige invloed op mensen heeft! DAAR wordt ik bang van.....!
Plaats Reactie Pagina 3 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden