NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
01-04-2008 10:56 marcel messing Reageer met quote




wakker worden !!!
 




Gast
02-04-2008 16:34 marcel Reageer met quote




ik heb Marcel nooit ontmoet maar wel zijn boek gelezen www , ik was er wel even ondersteboven van . ik ben een vrouw van 64 en heb al heel wat meegemaakt op medisch gebied en weet dat wat Marcel verteld GEEN onzin
is ! men maakt kinderen ziek door onnodige vaccinaties , jonge ouders worden bang gemaakt en slikken alles wat de media verkondigt , en het immuumsisteem van hun kinderen wordt aangetast met allerlei problemen tot gevolg , waar men dan weer andere vaccinaties en chemische medicatie voor nodig is enz...de farmaceutische maffia denk alleen maar aan geld , aan gezonde mensen kunnen ze niets verdienen !
de nieuwste vaccin die nu overal gepromoot wordt is die ter preventie
tegen baarmoederhalskanker ., een smerig chemisch preparaat dat NIET
beschermt , integendeel !!! in amerika en andere landen zijn reeds dodengevallen , het middel heeft een heleboel gevaarlijk nevenwerkingen en jonge meisjes dienen enkel als proefkonijn om dit middel te testen , terwijl men weet dat het schadelijk is !!!! men wil dit vaccin ook verplicht maken !!! mensen wordt wakker !!!!!! er zit zelfs een verdelgingsmiddel in voor ratten en kakkerlakken !!!
dit vaccin heet GARDASIL . er is nog veel meer informatie over maar alles wordt verzwegen in de media . mijn informatie komt voor een groot
deel uit het nederlandse vakblad ' arts en apoteker ' en uit de wetenschappelijke bijlage van de ' Süddeutsche zeitung , en er werden ook bijsluiters geraadpleegd. als je je ogen en oren openhoudt en ziet wat er rondom je gebeurd , en wat de media je wijsmaken , dan leven we blijkbaar in twee verschillende werelden . zij die niet wakker worden voor het helemaal te laat is zullen pijnlijk ontwaken!!!!! ik weet uit goede bron dat er verschillende artsen zijn die hun kinderen NIET vaccineren!!!!! mensen verruim jullie bewustzijn en tracht te zien en te voelen dat het meer dan 5 voor 12 is op ALLE GEBIED !!!!!!
SUCCES AAN IEDER DIE AL WAKKER IS , EN DAT ER NOG VEEL MOGEN VOLGEN !!!!!!!
Gast
05-04-2008 19:42  Reageer met quote




Weet u dat er regelgeving is gerectificeerd die alle landen binnen de WTO (World Trade Organisation) regels oplegt aangaande voedsel? Inmiddels zijn er al 149 landen lid van deze organisatie, waaronder ook België & Nederland. Ondertekend op 4 juli 2005 werd in deze overeenkomst bepaald wat wel en wat niet verhandeld mag worden als het gaat om voedsel. In deze lezing geeft Dr. Laibow u een goed overzicht van de consequenties van deze regelgeving die per 31 december 2009 van kracht wordt. Vitamine, mineralen en kruiden zullen ILLEGAAL worden, ZULLEN VERBODEN ZIJN!!!

Dr. Laibow over Codex Alimentarius

http://video.google.com/videoplay?docid...&hl=en

Het is inderdaad 5 voor twaalf geweest
Gast
07-04-2008 0:30  Reageer met quote




Als ik de reactie van gast Peter lees, dan ben ik verheugd te zien dat die op 1 april gepost is. Waarschijnlijk een aprilgrap. Wat Peter zegt aangaande 'het opzoeken van een psychiater' heeft hij wel gelijk. Alleen het zal niet Marcel zijn die de bezoeker van een psychiater zal worden! Psychiaters kunnen zich maar best gaan voorbereiden aan de massa's werk die ze zullen krijgen van diegenen die niet wilden inzien wat er werkelijk aan de hand is.
Marcel is zeker geen fantast die zichzelf gelooft. Als je zou weten van wie hij allemaal informatie krijgt..... Die komt niet zomaar van een clubje fantasten!
Gast
22-04-2008 12:26 marcel messing en zijn uitlatingen Reageer met quote




marcel is een heel goede doordenker op allerlei gebieden wat hij ook zegt over bush en zijn regering dan steekt hij zijn nek uit en daar kan ik groot respect voor op brengen en doe al jaren mee aan spirituele zaken maar ook para---- en ik heb heel veel daar ook over gelezen ook over de astrale wereld en hij kan daar ook zeer boeiend over praten mensen die hem een joker vinden *zijn achter met hun ontwikkeling dat is wel zeker op dat gebied **nee marcel messing mooi doorgaan met wat je doet en wees niet bang.je bent geen naloper *en dat dwingt respect af.
Gast
23-04-2008 0:44  Reageer met quote




Ik kan me goed voorstellen dat mensen moeite hebben met de waarheid die Marcel Messing uitdraagt. Iedereen wil graag in een veilige wereld leven en dan komt er zo'n man die verteld dat het helemaal niet veilig is. Dat onze leiders niet te vertrouwen zijn en niet ons welzijn beogen. Ik heb alle begrip voor mensen die uit angst de harde waarheid verwerpen. Maar laten wij die die waarheid wel aannemen niet in dezelfde valkuil vallen van de angst. Laten we zonder angst voor wat er gaat komen en met vertrouwen en liefde de toekomst ingaan. En bidden en hopen dat velen hun angsten zullen overwinnen.
Maria65
25-04-2008 13:34  Reageer met quote




Ik kreeg kort geleden een boekje van Marcel Messing 'het woud der inwijding' en was zeer onder de indruk van zijn integriteit en diepgang.

Ik heb nu het boekje 'Een land zonder pad. stromend als water' gekocht.

Mensen, kraak deze schrijver niet af, want daarmee geef je prijs dat je jezelf nog niet kent.

Hartegroet, Maria
Gast
14-05-2008 18:30  Reageer met quote




Maria65 schreef:
Ik kreeg kort geleden een boekje van Marcel Messing 'het woud der inwijding' en was zeer onder de indruk van zijn integriteit en diepgang.

Ik heb nu het boekje 'Een land zonder pad. stromend als water' gekocht.

Mensen, kraak deze schrijver niet af, want daarmee geef je prijs dat je jezelf nog niet kent.

Hartegroet, Maria


Marcel is, net als Dante Alighieri, verdwaald in dat woud der inwijding!
Er is een stevige Virgilius nodig om hem naar de uitgang te brengen.
Gelukkig is het maar een Goddelijke Komedie!

Hertelijke groet van Ajit.
Gast
15-05-2008 9:28 Marcel Messing Reageer met quote




Marcel geeft regelmatig lezingen. Mensen die hem nooit hebben horen spreken, zijn dvd niet hebben gezien of niet de moeite hebben genomen om zijn boeken (uit) te lezen weten dus niet waar ze het over hebben, of zijn, zoals Marcel dat noemt 'in slaap'. In dat geval: slaap lekker door!
Paul
Gast
15-05-2008 11:12  Reageer met quote




Maria en Paul ik ben het volledig met jullie eens.
'Het woud der inwijding' is een schitterend boek dat beschrijft hoe Marcel zijn eigen inwijding (en die krijgen we allemaal) ervaren heeft.
Toen ik het boek van Marcel kreeg, heb ik het volledig uitgelezen en het was verrassend te lezen hoe die 'ervaring' van Marcel gelijkaardig verlopen was als de inwijding die ik zelf gekregen had.
En wees gerust Ajit, ik ben niet verdwaald en ik nog perfect door het bos de bomen zien. Net als Marcel, die ik inmiddels als een zeer integere vriend ervaren heb, heb ik een kompas of een gps (lees: gemanipuleerde informatie) nodig om mijn weg door het leven te vinden.
Het is gelukkig geen 'Divina Commedia' die opgevoerd wordt maar pure werkelijkheid die aan het licht gebracht wordt tijdens de lezingen die Marcel geeft.
Maar ja zoals je zegt Paul, mensen die Marcel niet écht kennen of die zijn boeken niet uitgelezen hebben doen er beter aan hun commentaar voor zich te houden en eerst zichzelf te leren (her)kennen.
Misschien komen ze er in hun winterslaap wel achter wie ze werkelijk zijn en als ze daartegen door de kunstmatig in de hand gewerkte (HARP) klimaatsveranderingen nog niet bevroren zijn, zullen ze uiteindelijk Marcel leren begrijpen.
We leven vandaag de dag naar de grote kwantumsprong in 2012 toe, een grote omwenteling die reeds lang bezig is maar in 2008 het 'kantelpunt' bereikt.
De huidige periode is te vergelijken met de middeleeuwen en dat valt ook op.
Godsdienstoorlogen, inquisitie, de pest.
Er is één groot verschil: wat de godsdienstoorlogen betreft wordt nu alle schuld op de schouders van de moslims gelegd (de nieuwe kruistochten), ziektes die vroeger ontstonden door leefomstandigheden worden vandaag (HIV, kanker,...) kunstmatig veroorzaakt door experimenten en met medewerking van de farmaceutische industrie. De inquisitie... die is grondig verandert; nu is het niet meer de kerk maar de gewone man/vrouw in de straat die verbaal voor inquisiteur speelt.
Homeopathie is vandaag erkend, in de middeleeuwen werden diegenen die zich met kruiden bezig hielden als heksen op de brandstapel gezet. Jammer dat de inquisiteurs van vandaag niet inzien dat ze zelf in hun onwetendheid naar de brandstapel geleid worden.
Vandaar dat ik niet zoals Paul zeg:"slaap lekker door".
Integendeel mijn raad is: "Wordt wakker! Liefst voor de brandstapel, waarop je blindelings geplaatst wordt, aangestoken wordt."
Nog voor alle duidelijkheid; ik ben geen fanaticus wat Marcel Messing betreft. Ik ben en blijf kritisch en ik ben het ook niet altijd 100% eens met wat Marcel zegt. Wat ik wel zie en hoor is dat dingen die ik zelf reeds 27 jaar op mijn weg door mijn 'woud der inwijding' mocht ervaren en inzien en de informatie die ik toen kreeg, nu vandaag door Marcel Messing eindelijk voor iedereen toegankelijk gemaakt worden.
Ik kan dus stellen dat ik voor 99% achter hem sta en vooral dat ik hem bewonder voor zijn moed om (met het risico voor zijn eigen leven) de waarheid naar boven te brengen, nu op het moment dat de 'eindtijd' aangebroken is en iedereen de persoonlijke keuze maakt om de 'laatste trein' te nemen of verweesd op het perron achter te blijven, wachtend op een volgende trein die nooit meer komt.
Warme, wakkere groeten aan alle 'bewuste mede-treinreizigers'.
Leo
Gast
15-05-2008 20:58 Gast 21-03-2008 18:57 Reageer met quote




merci voor de reactie!!
heb dat inderdaad verkeerd verwoordt, en zal iedereen in zijn eigen inzichten laten, en niet iemand ervan wil overtuigen dat er toch wel iets is of juist niet, uiteindelijk is het, het licht in jezelf!
in ieder geval wens ik iedereen het goede!!

nogmaals bedankt voor de bevestiging en de tijd is niet relavant idd.
tis gewoon als een mensje volwassen wordt in (deze) maatschappij,
bijna gepushed en gebrainwashed mee moet/mag draaien en als je dan ff niet oplet vergeet hoe het leven eigenlijk een beetje in elkaar zit, of hoe mysterieus het kan zijn, en al je gevoel daarin in de war kan raken..
mensen moeten zeker wakker worden en goed naar hun zelf luisteren..

een vriendelijk gelukkige groet van een sterrekind
Gast
19-05-2008 14:13 Marcel Messing Worden Wij Wakker Reageer met quote




Wat iedereen ervan denkt, ja dat is hun previlége.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, en het heeft bij mij veel helderheid en wijsheid bijgebracht. Het waarom ik nu zoveel veranderingen bij mezelf mag ervaren. We zijn inderdaad allemaal Lichtwezens, BLIJF ER DUS IN GELOVEN.
Dank U Marcel
Suzanne
Gast
29-05-2008 8:33 Over inhoud Reageer met quote




Die Marcel Messing is niet gek. Zeker wat de krachten betreft achter media en maatschappij. Astrologie of wat daar op lijkt en andere planeten erbij halen gaat me wat te ver.

Een zeer op inhoud gericht figuur(=argumenten en wat beweert iemand nou werkelijk, wat komt er uit iemands mond).
Gast
03-06-2008 9:25 ook eens oordeelloos naar deze man.......luisteren ? Reageer met quote




Hoe meer we denken te weten..... hoe minder we zien
Gast
03-07-2008 14:33 marcel messing Reageer met quote




van belang is naar mijn idee om van diverse auteurs en reportagemakers de informatie tot je te nemen en te zoeken naar je eigen waarheid, ik geloof in : eenheid in diversiteit.
Achter één Goeroe aanlopen zie ik minder zitten.

Ik wens iedereen veel liefde en nieuwe inzichten en vooral: geniet van het NU
Gast
10-07-2008 12:06 Marcel Messing Reageer met quote




Tja.....Rozen voor de ezels en parels aan de zwijnen geven!!!!!!
Gast
10-07-2008 20:22 zucht Reageer met quote




Los van het feit of het allemaal klopt, vind ik de beste man hoogst irritant. Mocht het pronken met kennis tot een olympische discipline worden verheven, dan heeft Nederland in de vorm van dhr. Messing de eerste gouden medaille al op zak. Om kippenvel van te krijgen zeg. Al die bijzinnen waarin geheel niet ter zake doende bronnen worden geciteerd, alleen maar om aan te geven dat hij die mensen kent. En het gebruik van woorden om er nog iets van te maken. Wat een verschrikking.

Voor iemand die in principe geinteresseerd is en wellicht in enig opzicht enkele van de ideeën die al langer bekend zijn, op een dusdanig slechte wijze worden getoond.
Gast
10-07-2008 20:47 Marcel messing Reageer met quote




Je kan het geloven of niet , ik ben wakker ben jij het ook.
IK hoop dat er velen wakker worden er slapen er veel te veel.

Vriendelijke groeten Ocrid
Gast
27-07-2008 21:22  Reageer met quote




Beste gast, ik zou zeggen: ga eens op onderzoek uit en kijk zelf of het klopt wat hij zegt. Daar heb je meer aan dan iemand op zijn manier van spreken af te branden. Toen ik Marcel over het HAARP-project hoorde spreken geloofde ik hem eerst ook niet. Helaas, het blijkt wel degelijk te bestaan. Marcel noemt inderdaad veel controleerbare bronnen, erg lastig voor mensen die niet willen weten hoe onze werkelijkheid in elkaar steekt... Als je bijv. eens het boek 'regeren vanuit het duister' van Jim Marrs -ook met veel verwijzingen- leest zul je zien dat Marcel niet de enige boodschapper is op dit gebied.
Gast
28-07-2008 16:13  Reageer met quote




Over irritant gesproken zoals de gast van 10/07 aangeeft.
Persoonlijk vind ik het zeer irritant als een medaille naar een verkeerde nationaliteit gaat.
Die gast zegt duidelijk dat 'Nederland' dan een medaille zou binnenhalen.
Niet voldoende geïnformeerd dat Marcel al sinds 2001 niet meer in Nederland maar wel in België (Brugge) woont?
Behoorlijk irriterend nietwaar?
Gast
29-07-2008 7:14  Reageer met quote




moest er nou een lezing zijn ergens in belgie dus, waar kan je die informatie vinden dan?
en ja, nederland belgie, lekker belangrijk, we zijn uit t zelfde gesneden he!!

ik vind t irritant dat eigenlijk iemand die alleen maar eindelijk eens de waarheid verteld, en t goed bedoelt voor de samenleving, gelijk wordt bekritiseerd, waarom? omdat mensen nou eenmaal hardleers zijn? of omdat mensen eerst de waarheid moeten voelen, of omdat ze blind vertrouwen hebben in onze oude duistere regering?
en als een stel schapen worden geleid door de honden!!

vraag me wel eens af, waar en wanneer zijn we bevrijd van t hele netwerk, haarp en dergelijke? 2012?
welk deel van de wereld is nog niet echt gecontroleerd?
dat is pas frustrerend!

t beste voor iedereen, geluk en wetendheid!!
hoop dat iemand mij antwoorden kan, op de vraag van bijeenkomsten !
alvast bedankt!

vele goede groeten van een nederlander-belg
Gast
30-07-2008 14:48 marcel messing Reageer met quote




Ik ben zelf werkzaam in de psychiatrie, en ben daarnaast hypnotherapeut en reiki-master. Ik heb de dezebetreffende film Worden wij Wakker gezien, en ik heb dhr. Messing ook mogen ontmoeten.
Ik kan u verzekeren de goede man heeft geen psychiater nodig, nog wat voor een vorm van medicatie dan ook.
Einstein voorspelde ooit eens dat als de bijen uit zullen sterven de mens nog maar 4 jaar te gaan heeft om uitgehongerd rond te lopen. Welnu de bijensterfte in de Usa en Europa staat al op 60 %, waardoor veel oogsten mislukken en de voedselprijzen exorbitante vormen zullen aannemen met alle gevolgen van dien. Laat je fantasie maar gaan.
Wat Messing doet is zeer bewondernswaardig, ons waarschuwen voor de komende tijden.
www.niburu.nl is een prima site, daar is niets mis mee, beter dan die bagger die we normaal voorgeschoteld krijgen, op dat wij het nieuws noemen.
Gast
02-08-2008 18:58 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Anonymous schreef:
je lijkt overal een mening over te moeten hebben, of je werkelijk kennis van zaken hebt of niet.'

Eens mee. Je wordt op opleidingen zelfs geleerd `je mening te vormen'. Ik ga ongeveer dood van betutteling als ik dat tegenkom in folders, de media e.d. `Iedereen mag een mening hebben.' O ja? Hebben we daar toestemming voor nodig dan?
Je wordt gezien als assertief als je verplicht stelling inneemt, en niet als je er bewust voor kiest je idee over een onderwerp gewoon open te laten tot je er eventueel voor jezelf meer duidelijkheid over hebt. Ik heb me aan deze kortzichtige papagaaieninstelling echt geërgerd. Maar misschien is het een manier van de media en overheid om ons het gevoel te geven dat ze onze vrijheden respecteren, namelijk door zo vriendelijk te zijn ons tot vervelens toe aan te moedigen een `heuse eigen mening' te hebben.
Gast
09-08-2008 15:32 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Marcel Messing is een held!!!
Niet meer niet minder.

Erg laag om een zo nobel en oprecht mens zo valselijk te beschuldigen!
Gast
11-08-2008 10:23  Reageer met quote




nou termietje....het blijkt wel weer hoe vasthoudend de gelovige zijn...kijk eens naar die achtergrond!!....valse priesters...wat een eeuwenlange manipulatie van ons mensen....word wakker....W.W.W.....sta op en wandel en haal de balken(endes) uit je eigen oog....
Gast
12-08-2008 10:35 Uitspraak van Machiavelli Reageer met quote




Lieve mensen


Ik las ergens op dit forum een welbekende uitspraak van Machiavelli die me deed denken aan een passage uit 1984 door George Orwell
"if one is to continue ruling, one must dislocate the sense of reality".

Zien jullie het niet? Je hoeft het niet ver te zoeken in diepgaande studies, het ligt er zo dik op dat niemand het door heeft!!!!
De zogenaamde War on Terror en de wereldwijde media zijn erop gebrandt de mensen bang te maken! Dat is wat Milton Friedman de "Shockdoctrine" heeft genoemd, naar de parallel met een handleiding over "ondervragingsmethodes" (lees: martellen) van de CIA genaamd Kubark. Breek een persoon, groep, volk of maak ze bang en paranoïde en ze zullen bereid zijn om de meest extreme en schadelijke dingen aan te nemen!


Dit is het gewoon hoe de mannen achter het gordijn het aanpakken, onze realiteitszin ontwrichten, ons klein te houden door angst, religie, consumptiegoederen en zo verder! Het punt is het is ons zo ingebakken dat we het ons niet meer gewaar worden! In essentie is godsdienst ook angst, angst voor zielenonheil. Consumptie... net hetzelfde!!!!

We leven in een door angst geregeerde wereld die ontstaan is door binding, het is tijd dat we ons los maken, terugkeren naar de essentie en ons wapenen met informatie om te breken met de structuur en er nooit meer in te geraken!

We zijn machtige wezens, klein gehouden en volop in ontwikkeling! Nu niets voor niets! We moeten breken met de mechanismes die ons klein hebben gehouden en vele definitief in deze wereld hebben gebroken!



Veel licht, liefde en moed aan allen.



Arthur De Meyer
Gast
28-08-2008 15:57  Reageer met quote




Je hebt volkomen gelijk Arthur,

Het ligt er zo dik op dat op den duur niemand het nog écht ziet.
Het doet me een beetje denken aan de grote Hollywood musicals van de jaren 50. Zodanig overweldigende decors en kostumering dat je niet eens de inhoud van het ‘verhaal’ meer opmerkt.

Trouwens als het allemaal nep zou zijn zoals sommigen hier op het forum nog steeds denken, dan vraag ik me toch af waarom het nodig is dat Michael Reagan (de adoptiezoon van ex president Ronald Reagan) via de radio begin juli een oproep gedaan heeft waarin hij de Amerikaanse bevolking oproept om al diegenen die beweren dat 9/11 een complot was, als landverraders dood te schieten.
De burgers moeten zich maar als ‘goede Amerikanen’ gedragen en Reagan wil zélf de kogels betalen om de complotters en landverraders te fusilleren.
Hij gaat zelfs een stap verder door op te roepen om Mark Dice (die de soldaten in Irak brieven stuurde met de waarschuwing aangaande 9/11 en dat ze in werkelijkheid aan het vechten waren voor de Nieuwe Wereld Orde) op de brandstapel te plaatsen. Letterlijk citaat: “Bind hem (Dice) vast aan een paal, doe hem geen blinddoek om, laat het vuur maar branden en heb plezier met Mark Dice!”.

Waarom zo’n oproep tot moord? Waarom haatpropaganda verspreiden (nét zoals voor de 2e wereldoorlog gebeurde) als er niets aan de hand is, als het allemaal leugens zijn? Kan een landverrader, zoals Reagan ze noemt, iets verraden dat er helemaal niet is?
Het is misschien niet zo slecht om hier even over na te denken.


Voor diegenen die de DVD “Worden wij wakker?” gezien hebben is ook de nieuw DVD van Marcel “Het Witte gat/Doorbraak in bewustzijn” een aanrader.

Ik lees op 29/07 dat een gast opmerkt: “moest er nou een lezing zijn ergens in België dus, waar kan ik die informatie dan vinden?”
Surf gewoon naar www. wijwordenwakker.org daar kan je alle lezingen van Marcel in België én in Nederland terugvinden tot 25 mei 2009.

Leo
Gast
31-08-2008 16:13 ja ik wordt er helemaal stil van.... Reageer met quote




Peter en Termiet,
Na het zien van 15 minuten van het interview....
krijg ik ook zin om p0rno te kijken op mn pc.
zó boeiend vind ik t. en inderdaad zou de kerk (waarin ik werk) de aangewezene zijn om zich tegen deze flauwekul te weer te stellen. Laat ie maar lullen, maar hij blijft gvd met zn poten van de bijbel af! daar snapt hij niets van! of beter: wat t is intersseert m alleen voorzover t in zn kraam te pas komt.
en dan dat toontje. inderdaad- guru-matig.
Aan de oproep van termiet (predikant die zich uit) wordt gewerkt. de wanhoop van anderen en van deze tijd mag niet en kan ook niet zo worden 'opgelost' en ik ben benieuwd naar wat hij dus werkelijk voorstelt dat we doen...
Gast
05-09-2008 10:15 p0rno en bijbel?! Reageer met quote




eerst verlangen naar p0rno en dan dwepen met de kerk en de bijbel?!?!? nou ja, nu je het zegt, sla de bijbel er maar op na, die loopt idd over van de inteelt, verkrachting, polygamie, enz, enz. dus dat past best samen in één straatje.
Gast
11-09-2008 5:12 Geloof. Reageer met quote




Ik heb hier eens een aantal reacties bekeken van een aantal mensen, elke reactie die ik respecteer omdat ik vind dat iedereen zijn eigen gevoel, geloof en mening mag uiten.
Zoals met het geloof daar heeft ook iedereen zijn eigen gevoel en mening over. ( Ik ben immers agnost )
Waarom ben ik agnost je kan het bestaan van het bovennatuurlijke wat wij god noemen niet bewijzen of wat marcel messing zo leuk zegt allemaal over kleitabletten over iets met een Latijnse benaming geloof ik "goden" maar nog niks bewezen, maar goed het gaat hier niet over het geloof het gaat bijv over www, ( dan gaat het nog steeds over een vorm van geloof ) mensen die het alledaagse leven beamen zoals ik dat doe, 's morgens uit bed krant koffie sigaret en het nieuws de NOS, wat volgens marcel messing en nog anderen manipulerend is wat marcel en zijn volgelingen noem ik het maar in dit geval dat is wat hun geloven omdat die mensen van de nos etc. informatie achterhouden, maar warom moet ik marcel messing dan gaan geloven ? ik ken die man ook alleen maar van video en een bepaald boek, ik zie hier ook mensen die zeggen dat vaccinatie slecht is hoe weet je dat als je denkt dat alles in deze wereld volgens jullie verdraait word er word toch informatie achtergehouden, bijv die vrouw van 64 heeft het over de remedie tegen baarmoederhals kanker, als er informatie over word achtergehouden hoe kunt u dan beoordelen wat het is. ? ( Ik vind het een geweldige poging tot bestrijding van baarmoeder hals kanker ), Nu zijn ze ook bezig met het bestrijden van keel kanker door middel van een robot die de tumor zorgvuldig kan weghalen zonder weefsel te beschadigen dat is toch geweldig, en wat mevrouw ook zegt de medische wereld draait om geld, natuurlijk maar niet om mensen ziek te maken dat kost toch veel meer geld dan mensen beter maken, mensen die ziek zijn kunnen geen geld opdragen voor de maatschappij, die mensen nemen alleen maar weer een ziekenhuisbed in beslag dus hoe meer zieken hoe meer bedden in beslag dus dan zou er weer een ziekenhuis moeten worden gebouwd en meer dokters en zusters worden aangenomen, dat kost meer dan gezonde mensen.
Maar goed weer terug naar onze marcel messing, hij heeft het ook over dat het nooit is bewezen hoe de piramide is gebouwd dat klopt marcel want er zijn geen bouwtekeningen van geen levende ooggetuigen uit die tijd, simpelweg het is gewoon te lang geleden, we kunnen het alleen nabootsen dat heet wetenschap soms noemen we het ook wel speculeren in dit geval omdat er geen feiten zijn die het kunnen aantonen, marcel heeft gelijk het is nooit bewezen maar het is wel in zekere zin aangetoond dat mensen er wel toe in staat waren die bouwwerken van 2 miljoen ton steen te bouwen zonder wiel en elke steen die 70 ton weegt dus ik "geloof" niet dat het door aliens is gebouwd maar door de mens, net als de beelden op Paaseiland.
Marcel messing heeft het ook over 11-09-2001 het zou een complot zijn ja ik weet het niet, sommigen mensen komen er mee aanzetten dat Amerika de twin towers zelf kapot heeft gemaakt, omdat er onderzoek is gedaan door mensen die dit dus geloven dat de twin towers nooit zoveel schade zouden moeten hebben na een vliegtuig en dus niet naar beneden hadden moeten komen en dat er dus ook nog een bom in het pand zat, en dat Amerika alleen maar uit is op de olie in irak en al die andere landen, Amerika zegt het vliegtuig maakt een impact op de twin towers door dat er keroziene achterblijft in het gebouw dat brand en om het vuur slaat om zich heen dus er komt meer brand dat ijzer gewoon simpelweg verwringt en de top is gewoon te zwaar en komt naar beneden. en volgens mij kost die oorlog veel meer dan het financieel opbrengt voor Amerika en als dat waar zou zijn van de twin towers waarom komt er dan een nieuwe president dan heeft bush er toch niks aan, en het is gewoon onmogelijk om de hele wereld toneel te laten spelen, daar is de wereld te groot voor en er leven te veel mensen op de wereld 6 miljard mensen waarvan er dan 1,5 miljard toneel zouden moeten spelen voor de overige 4,5 miljard onmogelijk "tenminste wat ik geloof".
De wereld waarin wij leven is mijn wereld iniedergeval en waarin ik geloof daar gaat het immers om niemand weet wat goddelijk is boven natuurlijk en of het wel bestaat aliens etc, wat is immers bovennatuurlijk ( God ) is dat inderdaad die man uit de bijbel de vader van Jezus, is het de natuur, de ruimte, misschien wel de mens, het maakt allemaal niet uit het gaat erom waar jij in gelooft waar jouw belangen en interesses liggen.

nog een paar kernachtige uitspraken waarvan sommigen met betrekking tot dit discussie punt al met al ze hebben allemaal een betekening waar je zelf een mening aan kan geven.

http://www.vob-ond.be/Uitspraken/Uitspraken1.htm
Plaats Reactie Pagina 2 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden