NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
27-12-2012 1:22 oplichter Reageer met quote




Mensen kunnen je alles wijsmaken... Een bezoekje aan de lezingen van M.M. werkt als hypnose... Wat poezie uit grootmoeders tijd, beetje muziek, een scheutje doom en gloom en alles afwerken met nepinfo ... Z'n boekjes zijn een allegaartje copyplakliteratuur
Ik neem het hem niet kwalijk. Hij leeft zoals de 99,9% van z'n broeders en zusters in een wereld van verbeelding... Worden wij wakker noemt z'n site, maar beseft de diepe slaap niet ...
R.I.P.
laat de doden de doden begraven
 




Gast
27-12-2012 2:09 goed gezegd Reageer met quote




Goed verwoord!
Net zoals 99,9% van de mensheid leeft M.M. in de verbeelding...
Een bezoekje aan een lezing of noem het eerder een voorstelling, heeft iets weg van een begrafenisceremonie. Een uitgemergeld wat triestig ogende man spuwt z'n bleke gal in de vorm van die oerslechte oma-poezie, sausje doom and gloom, kopieplak nep-info. Het grijsgrauwe publiek drinkt dorstig tot de verzadiging met de laatste roddel. Zo is er weer stof om verder te klagen… Indien men er niet genoeg van kan krijgen kan dit gereutel verder geproefd worden in enkele oudbollige boeken die meestal te koop staan tijdens de optredens, in tweedhandszaken of bij papierslag...

Ik hoorde dat deze oplichter in België woont en daar z'n makke doelgroep bereikt. Een ex-burgemeester en fan putte uit het M.M.-gereutel het idee om Navo aan te klagen wegens spuiten van gifstoffen op de mensheid… Hij verkondigt ook gretig dat de paus kindervlees verobert en het jonge bloed drinkt samen met z'n satanische vrienden, etc...
Deze 'arme' man staat op het punt gecolloceerd te worden, hopelijk samen met M.M. prikkebeen. Hij rekent enkel nog op 'een stippe des tijds' om net op tijd in een hogere ‘dementie’ terecht te komen...
Gast
27-12-2012 2:19 zielige mens Reageer met quote




er moeten toch zielige mensen zijn ook Smile
Gast
27-12-2012 2:23 pshycho Reageer met quote




niet te veel graag, ik werk in een opvangcentrum...
al werk genoeg ...
Gast
11-10-2013 15:55 MM Reageer met quote




Er zijn maar weinig mensen die werkeklijk WAKKER zijn. Behalve MM zijn er meer mensen die in wezen hetzelfde vertellen/schrijven, zoals daar is de Nederlandse auteur en journalist Peter Stuivenberg. In zijn boek De Boogey Man doet hij uit de doeken doet wie de z.g. "Elite" zijn en hoe die alles en iedereen manipuleren, revoluties hebben veroorzaakt, achter de twee wereld oorlogen zitten. Nagezoen iedereen die 9/11 heft gezien gelooft werkelijk dat hier islamisten achter zitten terwijl dit niets meer dan een leugen is. Dit is geenceneerd of om de, in eerste instantie, Amerikaanse bevolking onder de knoet te houden, verscherpte controles, afluisteren van telefoongesprekken, internet verkeer in de gaten houden en ga zo maar door. Ook hier in Nederland (het land dat de meeste telefoons afluisteren en het internet verkeer in de gaten houden en opslaan. Deze mensen reageren dan met: Wie niets te verbergen heeft hoeft niet bang te zijn". Het gaat niet om bang zijn, het gaat om de schending van privacy en mensenrechten. Tegen mensen die dit alles belachelijk maken zou ik willen zeggen" blijf maar lekker door slapen". Wat mij verder opvalt is dat deze mensen andere mensen die niet slapen continue belachelijk maken. Iedereen heeft het recht datgene te uiten waar hij/zij voor staat. Het is niet eerst zien en dan pas geloven/weten, het is eerst geloven/weten dan zie je het vanzelf wel. Ik zou zeggen, ongelovige Thomassen, wordt eens een keer wakker. Straks is het te laat!
Gast
11-10-2013 16:00 typefouten Reageer met quote




Sorry, in bovengeplaatste tekst staan een paar type fouten:
Nagezoen moet zijn nagenoeg, telefoons afluisteren moet zijn telefoons afluistert.
Gast
13-05-2014 9:12 nep guru Reageer met quote




het enige wat ik weet is dat de heer messing zichzelf nogal eens tegen spreekt , eerst is hij niet joods maar heeft veel joodse vrienden ,??? dan is hij joods en is zijn hele familie uitgeroeid , onderricht in india over de Baghavat gita met je manier zoals hij over Krishna en wedergeboorte denkt is uitgesloten !!
Gast
13-05-2014 9:18 privacy Reageer met quote




privacy is de burger beschermen tegen de overheid door de overheid ,maar wat als er geen overheid meer is???
Gast
15-05-2014 8:51 Re: lezing 11-11-06 M.Messing Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik sluit mij aan met Len.Ik was er ook die avond.
Proficiat Len, voor jou moed en oprechtheid.
Marcel Messing is een echte profeet en absoluut geen nep-goeroe.
Jullie moeten eens echt DOOR de" angsten" gaan ze en niet opzij leggen. Durf te tonen wie je werkelijk bent.Kom op en trek jou lichtkleed aan.!!!! Ange
Gast
05-12-2017 15:59 Re: goed gezegd Reageer met quote




Anonymous schreef:
Goed verwoord!
Net zoals 99,9% van de mensheid leeft M.M. in de verbeelding...
Een bezoekje aan een lezing of noem het eerder een voorstelling, heeft iets weg van een begrafenisceremonie. Een uitgemergeld wat triestig ogende man spuwt z'n bleke gal in de vorm van die oerslechte oma-poezie, sausje doom and gloom, kopieplak nep-info. Het grijsgrauwe publiek drinkt dorstig tot de verzadiging met de laatste roddel. Zo is er weer stof om verder te klagen� Indien men er niet genoeg van kan krijgen kan dit gereutel verder geproefd worden in enkele oudbollige boeken die meestal te koop staan tijdens de optredens, in tweedhandszaken of bij papierslag...

Ik hoorde dat deze oplichter in Belgi� woont en daar z'n makke doelgroep bereikt. Een ex-burgemeester en fan putte uit het M.M.-gereutel het idee om Navo aan te klagen wegens spuiten van gifstoffen op de mensheid� Hij verkondigt ook gretig dat de paus kindervlees verobert en het jonge bloed drinkt samen met z'n satanische vrienden, etc...
Deze 'arme' man staat op het punt gecolloceerd te worden, hopelijk samen met M.M. prikkebeen. Hij rekent enkel nog op 'een stippe des tijds' om net op tijd in een hogere �dementie� terecht te komen...


Weinig originele reactie. Afbranden van de boodschapper is immers een al eeuwenoude strategie van bepaalde krachten dir door de mens heen werken. Lasteren en kwaadspreken van mensen die vertellen wat men niet wil horen, is zoveel gemakkelijker dan de dingen zelf te onderzoeken. Kijk naar de boodschapper en ontdek wat je afstoot. Degene die het afstotende meent te herkennen, kijkt echter in de spiegel van het eigen ego. De grote misleider is degene die zo kijkt, luistert en invoelt. Als onwetend gastheer van het immens parasitisme van het kwaad is deze zo overtuigd van hetgeen hem ingegeven wordt dat hij in staat is net als in de middeleeuwen de boodschapper luid roepend neer te sabelen. De Waarheid is altijd vervolgd, en stelselmatig worden al eeuwenlang de mensen die deze verkondigen op de brandstapel van het eigen ongenoegen gezet. Daarmee onderscheidt de dienaar van de misleider zich van de oprecht zoekende naar Waarheid. Men kan denken het weer te voorspellen, maar de tekenen des tijds herkent men niet, terwijl deze overduidelijk wijzen op wat komen gaat.
Gast
03-06-2021 19:10 Re: goed gezegd Reageer met quote




Sedert 2015 woont Marcel Messing in Zuid-Frankrijk
Gast
03-11-2022 8:44 Uitspraken van professor Messing Reageer met quote




Beste, toch even dat professor goeroe Marceleke Messingtje ook de bal kan misslaan
In de tijd van de bankencrisis dacht het professorke dat hij raad kon geven.Tegen mijn vrouw,een trouwe volgeling van de goeroe, had hij de raad gegeven haal uw geld weg bij Fortis die bank gaat falliet...Fortis is niet failliet en door een transactie die ik diende te doen van mijn vrouw ben ik achteraf 10.000 euro kwijt gespeeld ik zou zeggen professorke blijt bij uw leest
Gast
03-11-2022 8:49 Uitspraken van professor Messing Reageer met quote




Volgens profssor de heer goeroe Marcel Messing zou op 25 december 2012 om o uur de wereld vergaan ...we zouden allemaal in die deeltjesversneller in Geneve gezogen worden...ikke ben de morgen nadien zeer vrolijk opgestaan.... en nadien verkoopt dat professorke een boek wat na 2012 ge moet maar durven hé...wie gelooft er dat goeroetje nog
Gast
03-11-2022 8:54 Uitspraken van professor Messing Reageer met quote




Volgens professor ,goeroe eerste klas , de heer Marcel Messing is dit nu de laatste paus. Het instituut De Kerk zal als een kaartenhuisje in elkaar storten, hij heeft wel niet voorspeld wanneer het zal gebeuren
Ik hoop dit nog te mogen meemaken...ja manneke die Messing durft nog al ..hij doet dit enkel om indruk te maken op zijn volgelingen
Hij beweert dat hij er miljoenen heeft
Gast
03-11-2022 9:00 Uitspraken van professor Messing Reageer met quote




De professor de heer Marcel Messing beweert dat hij een reincarnatie is van een Kathaar, daarom woont hij nu terug in de Peryneen ... ja manneke ik hoop dat hij na dit leven niet meer dient te reincarneren dit na al die onzin dat hij hier durft te vertellen
Gast
03-11-2022 16:57 Uitspraken van professor Messing Reageer met quote




Beste, zondag laatst op Canvas een uitzending gezien getitled Bouddhisme
Onze Goeroe professor Marcel Messing had zijn mond vol over het boedhisme en de daila lama ..wel hier wordt duidelijk aangetoond dat het boedisme in hetzelfde bedje ziek is als het instituut De Kerk nl kindermisbruik, verkrachting van vrouwen en misbruik van gelden door zijn leermeesters en de daila lama wist ervan en keek ernaar en deed NIKS
Hebt u de goeroe Marcel Messing daar al een woord horen over reppen ..ikke in elk geval niet dus Mr Messing Marcel zwijg stil en ga op een berg zitten en mediteer en geef aub geen lezingen meer en blijf waar ge nu bent gr F
Gast
26-12-2023 9:04  Reageer met quote




De laatste voorspelling van de heer Marcel Messing moet nog bewaarheid worden nl deze paus Franciscus is de laatste paus en het Vaticaan zal als een kaartenhuisje in elkaar storten en hij is daar al met nieuwe voorspelling nl straks beleven we de grootste omwenteling ooit
Vorige voospellingen zijn niet uitgekomen
In 2012 zou de wereld vergaan iedereen zou in de deeltjes versneller gezogen worden die werkzaam is in Zwitserland
Alle banken zouden over kop gaan tijdens de bankencrisis
Onlangs waarschuwde hij nog voor AI
Boeiend om hem te volgen hij is tegen alle vooruitgang zoals TV ,Gps Gsm ,Internet maar gebruikt ze wel en vloog de wereld rond
Plaats Reactie Pagina 6 van 6
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden