NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Marcel Messing, nep guru van het eerste uur!
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Termiet
20-12-2004 8:52 Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote
Gast



Hoi,

Ik ben een nuchtere jongeman die één van de lezingen van de Schrijver Marcel Messing heb bijgewoond. Het ging vooral over de kerst en Jezus. Het was een collage van alles en nog wat. Van't oude egypte tot aan't midden oosten en ja zelf de aliens hadden er iets mee te maken Smile Ik heb zeer veel dogma's gehoord, en verdraaingen van de echte historische achtergrond om zo zijn eigen ding te propaganderen. Die vent kwam over als zo'n preacher vanop de Amerikaanse TV. Ik heb m'n twijfels over zijn oprechtheid, zeker over zijn geloof. Ik vind het zeer jammer dat veel goede mensen zich zo laten misleiden en manipuleren door die vent, ik heb daar wat gezien, amai. Ik doe ook een oproep aan de echte geestelijken en de kerk om een halt toe te roepen aan deze activiteiten (t'was in een klooster die lezing).
Daarom mijn ongezouten mening op dit forum over die schrijver en 'preacher'.

Met vriendelijke groenten,
Termiet
 




Gast
17-02-2005 11:07 Nep guru Reageer met quote




"Het kan de berg niet schelen langs waar ie beklommen wordt."
Of met de woorden van John Lennon "Whatever gets you through the night, it's allright".
Uw bericht -zonder Messing's verdediging op mij te nemen- getuigt van weinig diepgang, zonder gegronde argumentatie, alleen een weergave van indrukken. Zonder goede argumenten, blijkt u zelf te zijn wat u Messing kwalijk neemt, een nep-guru.
Voorzichtig zijn, of u niet verlagen tot praktijken die u zelf veroordeelt, nl ongeargumeenteerde meningen verspreiden;

Het ga u goed
Klaas
Willem
10-08-2006 14:45 Wees eens zorgvuldig Reageer met quote
Gast



Als Marcel iets niet is is het wel een 'guru' zoals jij noemt.
maar ach als je gewoon maar wat typt zonder werklijk zich in zijn boeken, artikelen en lezingen hebt verdiept blijf JIJ dit roepen natuurlijk.
Alles is een kwestie van bewustzijn.
Gast
28-10-2006 20:46 Re: Marcel Messing, nep guru van het eerste uur! Reageer met quote




Het lijkt tegenwoordig meer over vorm dan inhoud te moeten gaan en je lijkt overal een mening over te moeten hebben, of je werkelijk kennis van zaken hebt of niet. En in de snelle one-bite maatschappij hoef al zeker niet te vragen om een gedegen onderbouwing, want dan in de concentratie al weer vervlogen. leuk dat je je mening zo kunt ventileren, maar is je mening nu echt altijd belangrijk. Het dualistische denken 'lijdt' tot polarisatie, vooral wanneer we niet de tijd en energie willen en kunnen opbrengen om werkelijk te gaan communiceren, niet alleen met elkaar maar ook met jezelf en de kennis die we in het dagelijks leven opdoen. tot slot een vraag: wat doet een termiet in een huis waar het niet woont?
Gast
11-11-2006 20:13 MARCEL MESSING Reageer met quote




Heb vandaag een lezing gehoord van Marcel Messing. Ik begrijp niet hoe een zo'n intelligent man zo'n onzin kan verkopen . Hou het toch wat eenvoudiger en zie niet achter alles een complot. Helemaal eens met de mening van Termiet.
Jos
Gast
12-11-2006 13:04 MARCEL MESSING Reageer met quote




Jos,
ik heb eveneens op 11/11/06 een lezing van Marcel Messing bijgewoond, waarschijnlijk dezelfde als die jij bijwoonde.
Iedereen heeft recht op zijn mening, maar als mensen zoals termiet en jijzelf de dingen die Marcel vandaag de dag MOET openbaren blijven zien als ‘onzin’ dan zal de mensheid wel degelijk naar de verdommenis gaan.
Zelf ben ik reeds 28 jaar met dezelfde zaken bezig als Marcel Messing en reeds 4 jaar waarschuw ik de mensen en vertel hen dezelfde dingen die ik Marcel Messing gisteren hoorde vertellen. Nochtans hoorde én zag ik gisteren Marcel voor de eerste keer. Merkwaardig, dat twee mensen (en er zijn er nog vel meer) die mekaar niet kennen over hetzelfde spreken en blijkbaar identiek dezelfde dingen verkondigen, al schrijf ik er geen boeken over.
Het valt mij op dat te veel mensen nog steeds vastzitten in totaal verouderde denkpatronen, dat zij nog steeds onder over-gestructureerdheid willen bijven gebukt gaan en controlefreaks willen zijn en blijven door te geloven dat zij zélf hun leven onder controle hebben en zélf bepalen wat er in hun leven gebeurd. Ik kan het hen (dus ook jou en termiet) niet kwalijk nemen want tenslotte ligt angst aan de basis van dit ongeloof die de werkelijkheid als onzin afdoet en de illusie als werkelijkheid doet ervaren.
De echte nep-goeroe’s zijn de wereldleiders, de grote multinationals (reken hier ook het instituut kerk maar bij), de media en hun sponsoren.
Maar ja, mensen laten zich graag beetnemen, want de steentjes van geslepen glas in een nep rolex, gekocht op een strand in Thailand, schitteren veel sterker dan de diamanten in een echte rolex. Maar dat betekent nog niet dat vermits een echte rolex met diamanten voor velen onbetaalbaar is dat we daaruit moeten gaan besluiten dat het merk rolex gewoon onzin of een nep-merk is.
Zet jullie angsten dat jullie de controle over jullie leven wel eens zouden kunnen verliezen aan de kant, want die controle zijn jullie en iedereen trouwens, toch reeds lang kwijt.
Als de angsten weg zijn, zal de realiteit het halen op de illusie en dan... zullen mensen als Marcel, die de dingen zeggen zoals ze zijn, niet langer als nep-goeroe’s bestempeld worden en de waarheden die ze verkondigen, niet langer als onzin afgedaan worden.
Ik wens jullie nog veel succes in jullie strijd om jullie angsten los te laten en vooral veel moed bij het verwerken van de échte inzichten die dan zullen komen.
Len
Gast
12-11-2006 16:44 lezing 11-11-06 M.Messing Reageer met quote




ik sluit mij aan met Len.Ik was er ook die avond.
Proficiat Len, voor jou moed en oprechtheid.
Marcel Messing is een echte profeet en absoluut geen nep-goeroe.
Jullie moeten eens echt DOOR de" angsten" gaan ze en niet opzij leggen. Durf te tonen wie je werkelijk bent.Kom op en trek jou lichtkleed aan.!!!! Ange
Gast
23-11-2006 17:46 MESSING Reageer met quote




Ik heb voor de eerste keer Marcel Messing bezig gehoord EN inmiddels zijn boek gelezen "Wanneer Wakker Worden?". Een kanjer van een boek en zeer rijk gedocumenteerd met een uitgebreide bibliografie. Niet zo maar even uit de duim gezogen. Proficiat Marcel!
Ja, het is DIK tijd dat mensen wakker worden en beseffen in welk tijdperk ze leven!!!!
als ik lees dat er plannen bestaan om ons allemaal met een chip te gaan brandmerken dan gaan mijn haren recht staan. Als ik lees dat we binnenkort alleen nog elektronisch zullen kunnen betalen(lees: u doet met ons mee of u belandt in de goot) draait mijn maag om. In de bijbel staat: "the truth will set you free". Het is tijd om de waarheid te kennen.
En dat er dan mensen zijn die bruusk uit hun droom worden gehaald; die Messing een nep guru noemen is logisch. Freud ontdekte al dat mensen verdedigingsmechanismen hebben bij "harde" confrontaties. Ontkenning is er een van. Lees het boek van Messing en lees ook het werk van David Icke. En begin te wenen want het gaat er hard aan toe gaan de komende jaren. Alleen diegenen die "in hun kracht" staan zullen opgewassen zijn; alleen diegenen die mededogen kunnen opwekken hebben eens schijn van kans...
Ik wens jullie allen veel kracht en liefde toe.
Leonardo
Gast
25-11-2006 11:42  Reageer met quote




Ik heb MM vele malen horen spreken en laatst het boek Worden Wij Wakker gekocht. Ik ben onder de indruk van de eruditie en bevlogenheid van deze man, die op mij een zeer intelligente en absoluut integere indruk maakt. Wat hij doet is ons duidelijk maken wat er werkelijk aan de hand is, ook wat er gebeurt achter de politieke schermen. Maar ook heb ik zelf wel eens het idee dat hij wat doordraaft, omdat ik soms bijna niet kan geloven dat de toestand zo ernstig is als hij zegt. Niettemin neem ik zijn boodschap serieus, en ik ken verder niemand die zo enorm boeiend en gedetailleerd kan spreken. Bij elke lezing hoor ik weer mensen vragen stellen, waarbij ik me afvraag: hebben jullie nou echt geluisterd naar wat hij zegt of ben je hier om duidelijk te maken dat je nog vastzit in achterhaalde denkbeelden? Dat geldt ook voor wat ik hier lees, en daarom is discussie altijd zo goed.
Veel licht, liefde en wijsheid toegewenst.

Paul
Gast
29-11-2006 23:44 MARCEL MESSING vervolg Reageer met quote




Wel lieve mensen, ik ben blij dat jullie de mening van Marcel Messing, mezelf en vele anderen, die in deze tijd de mensen dagelijks (vrijwillig en onbezoldigd) raad geven en hen informeren over de apocalyptische tijden die komen gaan.... als we bij de pakken blijven zitten, bijtreden.
Ik heb zélf WWW nog niet gelezen omdat ik niet zo'n boekenlezer ben.
Maar ik wil jullie graag nog een klein 'feitje' meegeven waar ik deze week op uitgekomen ben.
Mischien kennen jullie de onthullende boeken 'Livre Jaune n°.....' waar eveneens al de weetjes over de momenteel heersende grootmachten, het vaticaan, de multinationals, de regerende top-families en vele 'onopgehelderde' of beter gezegd in de doofpot en met sluiers omhulde feiten uit de doeken gedaan worden.
Wat is er nu gebeurd? Livre Jaune n°5 en Livre Jaune n°7, juist die boeken die de meest onthullende feiten brengen over de huidige wereldleiders (en de USA) mogen niet meer verkocht worden.
De uitgevers/schrijvers gaan door een gerechterlijk proces omdat hen 'racisme' verweten wordt, terwijl in die boeken met geen woord over racisme gerept wordt.
Dit maar om te situeren dat het censuur- en controletijdperk reeds volop bezig is. In de USA en in de UK was dit al lang zo maar nu slaat het eveneens in onze streken zijn tentakels uit.
De waarheid wordt het zwigen opgelegd met miljoenen procedures. Hopelijk moet het Marcel Messing niet ook zo vergaan en zal hij in alle vrijheid kunnen blijven verkondigen wat de mensheid moet weten.
May the light be with all of you!

Len
Gast
25-04-2007 20:25 marcel messing Reageer met quote




ik ben een puber, heb m'n middelbare school nog niet afgemaakt en ik weet dat ik makkelijk te manipuleren ben. Ook ben ik niet gelovig.
Marcel Messing heeft dingen verteld die ik gehoord heb en moet zeggen dat ik een beetje van m'n stuk ben. Want als deze geschiedkundige achtergrond echt de waarheid is(en geen verdraaide feiten) zou het wel eens waar kunnen zijn, de feiten die hij opnoemt passen in elkaar als puzzelstukjes.
En dit is verontrustend, ik ben niet gemanipuleerd en heb respect voor ieder z'n mening. Daarnaast vindt ik dat we inderdaad samen sterk staan en vredelievend moeten zijn voor elkaar. Ook vraag ik een beetje respect voor de man, hij zegt zelf, en ik citeer "ken je de bronnen, zoniet kan ik niet met u converseren."Verder zou een grote zonde zijn als de democratie inderdaad geen democratie is, in dit geval moeten we samen sterk staan want eendracht maakt immers kracht.
Gast
01-06-2007 15:31 marcel messing Reageer met quote




de geschiedenis wordt altijd geschreven door de overwinnaar...
die welke ons de baas zijn schrijven de geschiedenis...
daarom is het beter zichzelf de baas te zijn en zich niet te laten manipuleren.
Gast
01-06-2007 16:31  Reageer met quote




Het is niet omdat je nog een puber bent zoals je zelf schrijft dat de inzichten die M. Messing verschaft niet doordringen, dat bewijs je zelf met je interpretatie van de gegevens.
Ik heb het geluk M. Messing steeds beter te leren kennen en ik kan je verzekeren niemand gaat, zoals Marcel Messing doet, risico's nemen op aanslagen op zijn privé persoon en zijn eigen leven in gevaar brengen als de mededelingen leugens zouden zijn.
Het risico dat hij loopt is zeer groot juist omdat hij het aandurft om de dingen te zeggen zoals ze werkelijk zijn en de mensen ervan bewust te maken.

Ik moet echt toch zeggen dat het mij enorm verheugd dat jij op je jeugdige leeftijd, de dingen die Marcel zegt ernstig neemt.
Het is namelijk in de eerste plaats de jeugd die zal aangepakt worden door de instanties die M. Messing aanklaagt. Het bewijs zie je zelf in de computergames die momenteel op de markt komen. De dingen die Sience Fiction lijken te zijn, zijn juist die dingen die zo goed als klaar zijn om te gebruiken. De reden dat al die dingen in die games verwerkt worden is enkel om de jeugd ermee vertrouwd te maken zodat het hen niet opvalt dat als de grote aanslag op de mensheid begint, gewoon omdat het dan vertrouwd overkomt en het gevaar niet meer gezien wordt.
In elk geval blijf geloven in het eenheidsprincipe want 'eendracht maakt kracht' is levensbelangrijk in deze apocalyptische tijden.
En ja... je hebt gelijk de puzzel valt perfect in mekaar en het eerste dat daarbij opvalt is dat wat men nog steeds 'democratie' blijft noemen niets anders dan een vermomde dictatuur is waar geld en macht alles bepalen.
Gast
07-06-2007 17:38 marcel messing. Reageer met quote




Hier een intressante film in 4 delen a een uur.
Marcel,je bent een geweldenaar.
En de critici hier zijn net zo inhoudsloos en een dimensionaal als de roomse kerk is.
Desalniettemin ook heel veel sterkte voor jullie.

http://video.google.com/videoplay?docid...&hl=nl

Let wel zijn 4 delen die kun je opzoeken.
Gast
11-06-2007 13:28 marcel messing Reageer met quote




Marcel messing is een dwaallicht. Zeer erudiet, oprecht overtuigd van zijn visie op de zogenaamde spirituele ontwikkeling van de mensheid, onvermoeibaar de boodschap van het grote gevaar verkondigend, spint zijn enorme ego zich een reuze cocon. Een lulkoekfilsoof van het zuiverste water!
Gast
12-06-2007 20:38 Boze reacties Reageer met quote




ALs je ziet hoe boos sommigen hier reageren op Messing dan kan ik alleen maar concluderen dat hij iets vertelt wat inderdaad wakker schud. Degenen die zich er boos in maken zullen wellicht nog van hun naïviteit moeten ontdaan worden, degenen die de kerk erbij inroepen spreken de bloederigste organisatie uit de wereldgeschiedenis aan (dat kerkje heeft veel meer doden op zijn geweten dan de tweede oorlog er ooit kon produceren)... als dat nog geen bewijs genoeg is...
Gast
04-07-2007 14:37 marcel messing geeft gewoon zijn visie Reageer met quote




Tja ieder zijn geloof natuurlijk, maar marcel vertelt wat hij weet, en dat is nogal wat, en geeft zijn visie graag door.

Ben hem zeer dankbaar daarvoor, en ga er graag in mee, want kijk idd eens om u heen!!
Respect!!

Veel mensen hebbe moeite om soms vooruit te komen met spiritualiteit, en worden door de (andere) inderdaad bespot..

Dat is de ego die niet wil inzien en de hersenspoeling, ontwetendheid..

Marcel vind ik een zeer wijze man, die ons alleen wil laten inzien!

Liefde en Licht

Van het sterrekind
Gast
05-07-2007 12:22 Marcel Messing is een held! Reageer met quote




Marcel JIJ BENT EEN HELD !

Jammer dat ze je heir zo vals beschuldigen. dit soort mensen houd je altijd.

Dank voor dat jij je wel nobel inzet voor wereld en mensheid.

Dank voor alles!

Sophya
Gast
06-07-2007 18:19 Openbaring Reageer met quote




Merry Meet Marcel Messing is absoluut niet de enigste die dit verhaal verteld , immers de kleitabletten vertellen het zelfde verhaal.
Maar ik denk dat je gewoon eens moet gaan kijken naar deze film .
er is op dit moment n.l. erg veel gaande kijk hier maar eens op http://www.zeitgeistmovie.com/

Blessings of IsIs

Lichtengel
Gast
06-07-2007 23:14 Marcel Messing Reageer met quote




Hallo nuchtere jonge man.
Ieder zijn mening uiteraard, maar ik denk dat je niet veel begrepen hebt van wat Marcel Messing (en velen met hem over de hele wereld verspreidt die weten wat er gaande is) zegt.
Ik ken Marcel persoonlijk redelijk goed en ik kan je garanderen dat die man wel degelijk weet waarover hij spreekt.
Verdraaien van de waarheid en de historische achtergronden?
Ik zal Marcel zijn woorden letterlijk herhalen: "Als je de bronnen kent dan kunnen we in dialoog gaan." Dus zou het niet slecht zijn om in alle nuchterheid de oude bronnen eens te raadplegen, ik raad het je zelfs aan.
Je kunt beginnen met de Sumerische kleitabletten, neem er de Nach Hamadi dan nog bovenop en werk het geheel af met de geschriften die bewaard zijn uit de oude esoterische scholen.
Ja dat zal een paar jaren tijd kosten, dat weet ik uit ervaring, maar dan zal je in alle nuchterheid zélf de realiteit doorzien.
Alleen, schrik niet van wat je zult te weten komen.
Je uitspraak dat de geestelijken en de kerk er eens iets aan zouden moeten doen.... dat is juist terug gaan naar het begin van de échte misleiding en het verdraaien van de waarheid en de historische achtergronden.
Het is juist de kerk en de geestelijken die al de zaken, die Marcel vandaag naar voren brengt, van in den beginne verdraaid heeft.
Waarom hebben ze van de 12 hoofd-evangeliën er 8 laten verdwijnen en enkel die 4 overgehouden die het beste beeld gaven van hun ideaal hebben vrijgegeven? Waarom laten ze de Christusfiguur op 25 december geboren worden terwijl dat historisch bewezenis dat dit niet klopt? Simpel de zonnewende en de zaden die exact op 25 december ontkiemen (wetenschappelijk bewezen) en de zon die na een stilstand van 3 dagen terug in beweging komt en de dagen op dat moment langer worden. Oude wijsheden van de Kelten, maar ja, ketterse gebruiken hé. Steek het in een in een kerkelijk sausje door dit gegeven te linken aan de geboorte van de Christusfiguur en het heidendom is weg en alles is verantwoord als 'de geboorte van het licht'.
Dat dit niet overeenkomt met de echte geboortedatum van de Christusfiguur dat is voor het instituut kerk bijzaak, zelfs het seizoen en de maand maakt niets meer uit want zo past de figuur beter bij de datum... Jij vraagt een machtsinstituut als de kerk om in te grijpen?
Dat is hetzelfde als vragen om terug te keren naar de middeleeuwen.
Dus volg mijn raad neem een paar jaar de tijd om al de bronnen (die ouder zijn dan het ontstaan van het christendom) zeer goed te bestuderen en dan zal je zeker inzien dat wat Marcel Messing zegt niets meer is dan het ontmaskeren van de leugens die ons ongeveer 1500 jaar lang door de machtsintituten, kerk en staat,voorgehouden zijn als waarheid.
Veel leesgenot.

Een zeer nuchtere wat oudere man.
Gast
07-07-2007 13:00 2012 Reageer met quote




Wat doen jullie op 23-12 2012 of 25-12 2012?

Diepe meditaie?
Of moeten we tesamen gaan komen, wat de wijze vroeger deden als t moment daar was?

Hoop voor iederéén het goede

liefde en licht van een sterrekind
Gast
09-07-2007 18:19 Re: 2012 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wat doen jullie op 23-12 2012 of 25-12 2012?

Diepe meditaie?
Of moeten we tesamen gaan komen, wat de wijze vroeger deden als t moment daar was?

Hoop voor iederéén het goede

liefde en licht van een sterrekind




Wel sterrekind, op 25/12/2012 komt er een groep samen van mensen die al jaren met de speciale lichtwerking bezig zijn.
Diepe meditatie om bij hen energetisch aan te sluiten is voldoende en zeker aan te raden. Trouwens dat kan eveneens elke woensdag en zaterdag tussen 19u en 22u, dat gebeurd wereldwijd.
Gast
24-07-2007 6:46 2012 Reageer met quote




Vriendelijk bedankt voor de informatie,
Zal zeker woensdags en zaterdags rekening mee houden..
2012 te kunnen voor bereiden..

Vroeg me nog wel af of er verenigingen of hoe je het noem, waar je bijéén kom en kan conveseren?
In belgie?
Of organisaties die zich daar mee bezig houden?

Alvast bedankt,

Liefs van een Sterrekind
Gast
14-08-2007 10:59 Kies wie je bent! Reageer met quote




We zijn ondertussen bijna een jaar verder sinds die memorabele lezing in Wachtebeke van Marcel. Ik heb zelf wat research gedaan en kan alleen maar dit zeggen: Marcel zit er hééél dicht bij!En net zoals Boeddha en Jezus in een tijd leefden waarin waarschijnlijk niemand hen begreep of wou begrijpen zo zijn er nu mensen voor wie dit verhaal niet begrijpbaar is. Een mens leeft trouwens niet lang genoeg om alles te kunnen begrijpen (wat is 80 jaar op de tijdslijn van de eeuwigheid?). Wij hebben nu deze luxe waarin oa via internet massa's aan informatie kan gedeeld worden en het geeft ons de kans om sneller te begrijpen. Bewustzijn is er in vele lagen! Haal de kleppen eraf. Kijk naar wat er echt aan het gebeuren is! Buitenaardsen? google het woord "disclosure project"-de getuigenissen van de(vermoorde)Philip Schneider..etc. de Boeddha sprak over Zelfrealisatie en dit is ook je bewustzijn verruimen. Of ga je wachten en zeggen: "Wir haben es nicht gewüsst?". Deprogammeer jezelf van de massaconsumptie, desinformatie(tv) en het "Systeem". Wees dapper en moedig voor je kinderen, je familie, je vrienden. Vertel aan iedereen in wat voor wereld wij werkelijk leven(Het Vaticaan bv. beschikt over genoeg geld om in één keer de armoede uit de wereld te helpen!). Marcel is voor mij een Tempelier die op gevaar voor eigen leven(!) deze informatie aan het brengen is. Er zijn velen die veel meer weten dan Marcel maar die te angstig zijn om het te delen. Andrew Harvey (USA) vertelt hetzelfde, zij het op een andere manier. David Icke werd eerst bespot in de UK maar trekt steeds vollere zalen bij zijn lezingen. Hij heeft de autoriteiten en de mensen die hij noemt bij naam en toenaam uitgedaagd hem voor de rechtbank te slepen. Geen reactie! ik bewonder deze mensen!
"Become the change you want to see in this world" een quote afkomstig van Mahatma Gandhi en meer dan ooit actueel.
Kijk naar deze clip en DENK NA!
http://www.youtube.com/watch?v=57xGN0bGkhk

Love and Light
Leonardo
Gast
17-08-2007 12:21 here comes the heavy Reageer met quote




Heb die tussen de favorieten staan, en liedjes komen van boom bip (the roads must roll) en krishna das..

Here comes the heavy!! ( kreeg er kippenvel van)

Je moet idd sterk in je schoenen staan en durven, maar vooral zelfvertrouwen hebben!
Probeer soms me naaste te overtuigen of te laten inzien, maar denk toch echt dat ze zelf hun bewustzijn moeten uitbreiden.
Of ja, ik heb niet de juiste volgorde en uitleg van het hele, maar dan ook hele plaatje.
Pet af voor onze Marcel!!
Ik hoop dat ik nog iets kan bij brengen, helpen en betekenen voor andere..
Alleen in deze maatschappij, tenminste, weet ik soms niet precies wat te doen, goed zijn ja!!
Maar kan snel afgeleid worden en vast komen te zitten in de spiraal van deze materialistische maatschappij, met het gezin!
Maar goed, al met al, zal ik achter me eigen waarheden blijven staan en die te delen met andere..

Eerlijk gezegt, vroeger dat ik jonger was, en dus dicherbij de waarheid stond, voelde ik dit soort dingen meer aan,goden en de natuur, maar omdat de volwassene daar niet naar omkeken, dacht ik soms dat ik een beetje gek of raar in mijn hoofd was..
Nu steeds meer en meer krijg ik bevestiging dat ik er niet ver naast zat toen die Tijd!!!


Hier nog een linkje,
Hidden Truth Revealed

http://www.disclose.tv/viewvideo/680/Di..._Revealed/

Groet van sterrekind leen
Gast
20-03-2008 13:17 Marcel Messing Reageer met quote




Marcel Messing is een van de beste spirutuele schrijvers die er momenteel op deze planeet rond lopen.

Dank Marcel voor je oprechte dappere werk dat jij verricht!

Leve Marcel Messing
Gast
21-03-2008 17:57  Reageer met quote




Het doet me deugd te zien dat toch steeds meer mensen uiteindelijk Marcel Messing en de zaken die hij onthuld beginnen in te zien en te aanvaarden.
Ik ken Marcel Messing goed en heb reeds schitterende momenten van inzicht met hem mogen delen.
Diegenen die denken en zeggen dat hij een nepgoeroe of een fantast zou zijn die niets anders doet dan zijn ego strelen, aan diegenen kan ik duidelijk zeggen dat ze de bal mis slaan.
Ik heb in het spirituele/esoterische wereldje waarin ik zelf al 30 jaar mee draai nog nooit een mens ontmoet zoals Marcel. 99% zijn inderdaad egotrippers die denken dat ze de waarheid in pacht hebben.
Gelukkig behoort Marcel tot dat andere, 1%. Marcel blijft steeds even eenvoudig, geen verwaandheid, geen toestanden alsof hij enkel en alleen de waarheid in pacht heeft. Marcel is en blijft gewoon zichzelf m.a.w. hij blijft mens.
In tegenstelling tot wat sommigen misschien zouden denken doet hij de dingen die hij doet niet uit een streven naar succes, aanzien, geld... Hij doet het vanuit zijn diepe liefde voor de mensheid, een diepe liefde die hem duidelijk maakt dat de mensen eindelijk van de sluiers van de illusie moeten bevrijd worden.
Op lezingen en cursussen die ik zelf geef komt Marcel Messing vaak als gespreksthema naar boven en steeds valt het me op dat wat Marcel betreft er slechts twee categorieën mensen zijn: diegenen die inzien wat hij zegt en achter hem staan en de andere groep die hem als een gevaarlijke onruststoker ziet die iedereen angst aanjaagt. Voor of tegen. Geen tussenweg. Dat is me al vaak opgevallen.
Maar het is me even vaak opgevallen dat diegenen die ‘tegen’ zijn, er in feite niets aan kunnen doen. Tenslotte is het niet hun fout dat ze nog niet klaar zijn om de inzichten te begrijpen die Marcel Messing naar voren brengt.
Het is juist, het is niet altijd zomaar te begrijpen, laat staan zomaar te aanvaarden.
Maar vergeet dan niet dat die esoterische of ‘hermetische’ wijsheid duizenden jaren voor de mens bewust verborgen is gehouden en verdraaid door machtsinstituten zoals o.a. de kerk.
Voor sterrenkind Leen wil ik graag nog iets meedelen.
Je zegt probeer je naaste omgeving maar eens te overtuigen.... dat hoeft echt niet, maak niet de fout iemand te willen overtuigen want je zult steeds de tegengestelde reactie krijgen. Vertrouw er op dat als het moment aanbreekt dat ze klaar zijn voor die inzichten, ze vanzelf naar je toe zullen komen en dan hoef je hen niet meer te overtuigen, je hoeft het hen dan enkel nog aan te reiken.
En geloof me sterrenkind Leen, jij zult iets betekenen voor anderen en je steentje bijdragen binnen het grote geheel.
Goed zijn begint bij jezelf dus hou van jezelf en geloof in jezelf énkel zou kan je ook in onbevangenheid houden van diegenen die jouw pad kruisen.
Je krijgt steeds meer de bevestiging dat je er niet ver naast zat zeg je. En dat is zo. Alleen jammer dat je er bij zegt: ‘toen in die tijd’ want tijd is tijdloos.
Het is nu wat is geweest en wat altijd zal zijn. Dus je zit er NU niet ver naast.
Ga op je weg verder. Geloof in jezelf, hou van jezelf en vooral blijf jezelf en laat een ander eveneens toe zichzelf te zijn.
Dat is een noodzaak in de chaotische tijd die nu aangebroken is want tenslotte 2012, de grote kwantumsprong naar de galactische trilling begint NU.
Succes!
Gast
30-03-2008 14:06  Reageer met quote




Waar ik bij het lezen van dit forum aan moest denken is een uitspraak van Machiavelli:

VOOR HET DENKBEELD VAN DE MINDERHEID IS PAS RUIMTE ALS DE MEERDERHEID GEEN HOUVAST MEER HEEFT

vriendelijke groet van een forum-lezer
Gast
31-03-2008 13:01  Reageer met quote




Ik een ongelovig, ben er steeds meer van overtuigd dat, wat ik nu gelezen heb over bv de planeet Niburu en het gesprek met Dhr M. messing dat er zeker veel meer gaande is dan dat wij stervelingen weten, mijn hele gevoel zegt me gewoon, dit is het, dit is dat wat ik altijd al als een waarheid heb aangevoeld. Dit verontrust mij en tegelijk geeft het een bepaalde rust,....Sinds ik een zoon heb zijn er allerlei Orbs in onze omgeving waarneembaar en dit is de eerste stap geweest naar een vorm van zelf ontplooing. Zou ook graag zien dat meer mensen gingen leven vanuit het gevoel, wij zijn sterker en krachtiger dan alles wat nu over heerst.

Groeten van een moeder die haar kind graag ziet opgroeien in een mooiere wereld
Gast
01-04-2008 2:15 Marcel Messing Reageer met quote




Aan het zien van een uitgebreid interview met Marcel Messing naar aanleiding van zijn boek Worden Wij Wakker heb ik diep medelijden met deze man overgehouden. Het meest trieste aspect van het interview vond ik dat hij overkwam alsof hij zelf oprecht geloofde in hetgeen hij vertelde. Ik hoop dat de heer Messing spoedig in contact komt met een goede psychiater, want het is erg treurig om te zien hoe een in potentie prima wetenschapper zichzelf door de geestelijke problemen die het menselijk brein soms treffen reduceert tot een komische voorstelling

Met vriendelijke groeten, Peter.
Plaats Reactie Pagina 1 van 6
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden