NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cate Tiernan - wicca serie
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
22-06-2006 8:33  Reageer met quote




Je kan bijvoorbeeld naar Paagman gaan, die kan ze misschien wel bestellen als zij ze niet meer hebben.

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Haag, Delft, Utrecht en Rotterdam zit een winkeltje Elf Fantasy en die hebben de boeken ook in t engels.
Je kan ook op de site kijken www.elffantasy.nl misschien dat ze bij de webshop ook te koop zijn, maar dat weet ik niet zeker.
 




Gast
31-08-2006 21:50 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




je kunt ze bij de plaatselijke boekwinkel aanvragen.. dat die ik altijd.. ik heb er nu 7 gekocht en ben aan het sparen voor de rest.... ze kosten 7,95...
Alsj e naar een boekwinkel stapt moet je gewoon zeggen dat je een boek wil aanvragen met de schrijver: Cate tiernan en van de serie het bepaalde boek.. ik neem mijn op volgorde gezette lijstje mee..
je kunt ze meestal een weekje later ophalen en betalen..

groetjes een Cate_tiernanFAN!
Gast
04-09-2006 19:33 Re: wicca Reageer met quote




Anonymous schreef:
neeNEEneeNEEnee !!! o ik had zo uitgekeken naar deel 16 van wicca ik ben werkelijk verslaafd aan die boeken Smile
ik zou het zóóó jammer vinden dat ze stoppe !
maar ik heb enkele dagen geleden deel 15 gekocht , en in die winkel zeiden ze dat deel 16 "nog niet leverbaar is"
betekent dat niet dat er nog hoop is om verder te gaan?
ik hoop het in iedergeval
xx van Mii



ik denk dat je inmiddels wel weet dat ze na boek 15 niet is doorgegaan.. dat van Vuurbaken (Balefire) boek 1t/m 3 uit is en dat (het laatste) deel 4 op 18-10 komt.. of ze verder gaat met schrijven is niet bekend... ik heb trouwens ook een hele verslaving aan die boeken... ze heeft deel 1 gesigneerd... ik was zooooooooooooooooo blij:DVery Happy
Gast
23-09-2006 13:07 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar boeken van de serie wicca van Cate Tiernan. Het is de engelse versie, maar ze hebben de zelfde kaft als de Nederlandse (van Penguin Books Ltd). Ik kan nergens deze serie verder vinden en ben op zoek naar nr 11(origins) en 12(eclipse). Bij bol.com zijn ze nu niet leverbaar.. Hebben jullie nog tips waar ik snel kan kijken?


je moet maar eens naar de bieb gaan, daar hebben ze ze.
Gast
04-10-2006 15:43 cate tiernan Reageer met quote




ben op zoek naar de serrie vuurbaken en wicca van cate tiernan alle boeken behalve de nr 8 : erfgoed
nr7 noodkreeft nr 11 oorsprong en van vuurbaken nr een cirkel vanas deze heb ik al
Gast
04-10-2006 20:30  Reageer met quote




ga naar de boekwinkel zou ik zeggen, als ze ze niet op voorraad hebben,, kun je ze gewoon bestellen hoor. doe ik ook zo vaak als t een keer niet hebben
Gast
01-11-2006 19:19 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




Ik ben nu bezig met die boeken te verzamelen en ik krijg ze nu ( 2 in de maand) van de ECI leesclub ofzo, ik hoop dat je ze krijgt want het zijn super leuke boeken! Suc6!
Gast
03-06-2007 17:16 wicca Reageer met quote




haaj, ik heb alle boeken in het nederlands, zze zijn allemaal zo mooi! Bij het 15de boek moest ik bijna wenen! :p echt heeeel mooi!!!!
Gast
07-06-2008 14:23 Re: Cate Tiernan - wicca serie Reageer met quote




Voor wie er nog op zoek is naar nr. 11 en 12 van de wicca serie !!!
Bij de boekhandel kun je ze niet meer bestellen omdat ze alles in een omnibus van 3 boeken gaan uitbrengen. Nu heb ik een winkeltje in Boxtel gevonden die ze (gelukkig) nog wel kan bestellen. Dit is geen boekhandel maar een leuk apart winkeltje met allerlei dingen zoals tarot kaarten, speciale stenen, wierrook e.d. Dat winkeltje heet Anyfma hun internet site is www.anyfma.nl Tel.nr. 0411-689354
Gast
06-10-2008 13:40 cate tiernan- wicca serie Reageer met quote




weet iemand hoe je aan die boeken moet komen want ik heb me rot gezocht maar vind ze nergens vind het heel jammer ben pas bij drie wil ze heel erg graag allemaal lezen en of hebben .
Gast
25-01-2009 19:19 wicca Reageer met quote




Bestel ze bij een standaard boekhandel
doe ik ook altijd
Gast
25-01-2010 21:30 wicca serie Reageer met quote




Bij de makro zijn de boeken te koop. 3 boeken in 1.
Gast
19-02-2010 15:00 nr 12 eclipse Reageer met quote




ja in de bib van overpelt
Gast
16-07-2010 8:05  Reageer met quote




internet bol .com
Gast
02-03-2011 17:36 Re: boeken wicca Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey hey ik zoek de wicca serie van cate tiernan als je weet waar laat het dan ff weten ik zou ze graag in het engels willen hebbben
xxx

de boeken staat in het engels als complete serie voor € 60 op marktplaats
Gast
28-08-2011 13:30  Reageer met quote




Ik doe mijn serie Wicca weg (delen al verkocht, maar lang niet alles).
Kijk maar op Bol.com
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden