NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
18-08-2012 17:10  Reageer met quote




en oja, ik ben 11 ;P
 




Gast
23-08-2012 0:17 model worden Reageer met quote




Ik ben een jongen van 14 ben 1.66m en weeg 66kg ik ben best wel gespierd . Zit al op dieet want ik ben dik iedereen zegt van niet en somige vinden dat ik modellen werk moet doen. Dus ik zoek goede buro

ik hoop dat ik antwoord krijg het lijk me hEel leuk
Gast
24-08-2012 15:59  Reageer met quote




PhotoGraphicArt schreef:
Hallo Allemaal,

en wij maar zoeken naar Gothic Modellen, het lijkt hier wel een verzamelplaats !!!

Wie er interesse heeft in een fotoshoot, mag ons gerust contacteren, we geven graag alle mogelijke info !

Bedankt

Lambert en Linda
PhotoGraphicArt


Hoi ik zou wel interesse hebben in een shoot, alleen waar moet ik jullie contacteren?
mvg Fraukje.
Gast
25-08-2012 20:34  Reageer met quote




hoii
ik ben 13 jaar en wil heel graag model worden. ik heb blond/bruin haar en ik ben ongeveer 1.70. ik weeg 50 kilo. kunnen jullie mij helpen?
groejes x
Gast
02-09-2012 15:18 model Reageer met quote




heey ik ben 11 jaar ik word in januari 12. ik zou super graag een model willen worden! ik heb lang donkerblond haar en blauwe ogen. ik ben 1.55 lang en ik weeg 40 kilo.
waar kan ik me inschrijven.
Gast
28-09-2012 19:58  Reageer met quote




Heeyy,,
ik ben 13 jaar en ik ben 1.63 en ik weeg 42 kilo..
ik ben dus eigenlijk wel te klein, maar weet iemand misschien iets die geïnteresseerd is?
- ik heb bruin haar tot over mijn schouders met een schuine pony
- schoenmaat 37,5/38
- maat 34 meestal
x
Gast
06-10-2012 19:03  Reageer met quote




Eeeey,
Ik ben 12 jaar(13-08-00), ben 1.60 en weeg ongeveer 45 kilo.
-Lichtblond haar
-Bruine ogen
-Lange wimpers
-Schoenmaat 36.37,38 en heel soms 39
-Kledingmaat 152,158,164 en voor een vrouwenmaat:
XXS,XS,S verschilt met kledingstuk.
-Op dit moment (zaterdag 6 oktober 2012) heb ik wel 2 losse tanden dus kan ik nog even niet lachen met m'n tanden bloot (behalve als dat ge-photoshopt wordt)
-Ik ben best wel blank.
-Ik wil super graag model worden!


xxxx Luna
Gast
07-10-2012 15:51 Re: model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
onder de 1.80 kan je geen model worden en onder de 18jaar

hopelijk jullie antwoorden begin met een portfolio zonder die heb je ook geen modellen toekomst


Dat is niet waar mijn vriendin is 16 ze is 1.72 m ze is model en ze is door familiale ziekte gestopt met groeien wat totaal niet erg is. Ze heeft al gewerkt voor armani en misschien ook nog binnenkort Chanel. Dus alle meiden die niet zo groot zijn, wees gerust je hebt nog een kans! Wink
Gast
06-11-2012 18:39 model worden Reageer met quote




mijn droom was al vanaf ik ongeveer zeven of acht jaar was om model te worden ik ben al slank genoeg zeggen ze ik weeg 35 maar groot genoeg ? ik zat in het tweede en was de grootste van de klas maar toen later kreeg ik stres enz. en plankekoorts (die nu gelukkig weg is ) en ik moest pillen nemen en ze zijden dat je groei zouw verminderen ik ben 13 en nog maar 1m 56 wat nu ?
Gast
09-12-2012 8:52 Model Reageer met quote




Wat zijn bureau's waar je makkelijk kan beginnen?

Ik had eerst Hyves, toen vroeg een modellenbureau of ik daar modellenbureau wilde doen,
Zou dit kunnen? Ik ben bijna 15, blond lang haar, 1,76 ongeveer lang, blauw grijzige ogen, heb lange benen, en ik heb schoenmaat 39 en bh maat 75/70 C
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Gast
09-12-2012 22:27 :D Reageer met quote




Hallo,
Ik ben Maria en wil graag model worden,
ik ben 13 jaar, ik word 21 juli 14 ( nog lang wachten dus), ik ben 1,77 lang en weeg 64 kilogram.
ik heb een paar puisten en misschien een beetje hele brede heupen,
dus ik wil liever niet in een bikini gefotografeerd worden.
mijn hobby's zijn volleybal en ik ben heel erg creatief, ik schilder heel veel. ik doe havo- atheneum, maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar atheneum.
ik weet niet of deze informatie bruikbaar is.

Doeg!!!
Gast
11-12-2012 13:45 Modellenwebsite Reageer met quote




Hallo, ik ben bezig met het opzetten van een modellenwebsite, speciaal voor jongere modellen. Ik zie dat daar behoefte aan is en de meeste modellenbureau's erg kritisch zijn en vaak oudere modellen kiezen. Ik mag alleen geen website of e-mail adres hier schrijven, dus ik weet niet hoe ik met jullie in contact moet komen. Groeten, Daniel.
Gast
13-12-2012 13:59  Reageer met quote




Hi. Ik heb een bepaalde hobby gerelateerd aan de modellerij. Nog niet zo lang geleden deed ik boodschappenwerk voor bepaalde drukbezette vrl. catwalk/fashionmodellen die hun tijd liever op de uitvoering van hun beroep focusten, of werkelijk van hun schaarse vrije tijd in de vorm van 'quality time'wilden genieten i.p.v. in een winkelrij te moeten staan. Van hen kreeg ik o.a. altijd wel een zogenaamde sedcard of andere promotionele foto. Omdat je als gewone boy toch wel hoog opkijkt tegen echte modellen vroeg ik altijd hun handtekening daarop. Hetwelk uitgroeide tot die hobby: verzamelen van gesigneerde foto's van vrl. modellen/actrices. Ik heb er aardig wat. Bekende&onbekende modellen/actrices. Zijn hier ook meisjes zijn die mij zo'n sedcard+handtekening zouden willen opsturen? Of collega foto/handtekeningjagers die eventueel dubbele exemplaren willen ruilen?
Gast
23-12-2012 16:20  Reageer met quote




ik wil heel erg graag model worden, het is echt mijn droom.
ik ben 14 en een half jaar oud, ik weeg 39 kg, maar ik ben maar 1.55 m .... is er een kans dat ik toch model kan worden? ik wil het zo graag, maar meestal moet je minstens 20 cm langer zijn dan wat ik ben....
Gast
09-01-2013 22:11 Re: Werk voor kleine modellen? Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo, ik ben dany en ik kom uit belgie ik zie wel wat in je ik kan je mes gebruiken in mijn modelenbureau en zo van jou een model maken

groeten
ps:laat iets weten


Ja hoor tuurlijk,je bent zooo geloofwaardig..Uhhuuhm
Gast
20-01-2013 21:03 Hallo. Ik heb een vraag? Reageer met quote




hallo. Ik ben saray en ben 12 jaar oud. Ik heb een vrien noah. Hij is 11 en hij heeft vaak mode shows gelopen hij heeft al wel ervaring. Dus mijn vraag hij wil jongens model worden alen waar moet je zoeken? Want heb veel sites gevonden maar dan net niet de goeien . Weet uemand welke site ik moet zoeken om hem in te schrijven, voor jongens van 11 bijna 12?? Vriendelijke groeten ...saray!
Gast
27-01-2013 17:49 model worden Reageer met quote




heey ik ben 14 jaar, 1,60m en weeg 39 kilo mijn kledingmaat is 32,34 soms 36 hihi mijn schoenmaat is 36,37. mijn haar is lang en blond(vrij licht) ik heb blauwe ogen en ik wil heel graag model worden alleen ik weet niet hoe en waar kan iemand mij misschien verder helpen. xxx
Gast
22-03-2013 19:37 Model worden Reageer met quote




Ik wil ook graag model worden. Ik ben 13 jaar over 2 maanden 14
Ik ben 161 lang. En ik weeg 38/39 kilo
Maar ik ben aan een te kleine kant dus dat kan al denk ik niet.
Xo nadeche
Gast
22-03-2013 20:07 Model Reageer met quote




Hoi! Ik ben een meisje van 12 en ik word in augustus 13! Ik heb bruin-rood haar met gouden plukken erdoor, heb een ovalen gezichtje met mooie groene ogen! Ik ben ongeveer 1,64 cm en wil heel graag model worden! Mensen zeggen dat ik model kan worden! Maar ik kan best wel onzeker zijn soms
Gast
30-03-2013 9:29 model worden. Reageer met quote




ik ben 12 bijna 13, ben pas 1.50, en 40 kilo, ik heb donkerbruin haar en grijze ogen, en best rechte tanden, alleen het probleem is dat ik teklein ben.
Gast
05-04-2013 18:22 model worden Reageer met quote




ik ben een meisje van 13 ik wil heel graag model worden, ik ben 1.64 en weeg 47 kilo heb blond haar en groen blauwe ogen, ik heb best wel lange benen.
als jullie iemand weten, kunnen jullie dat dan zeggen.
alvast bedankt !!
Gast
11-05-2013 18:21 Re: wilma Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik ben wilma de konink. ik ben 1.45 en ik weeg 89 kg. mijn droom is om model te worden voor XXXL-maten. want ik ben best wel mager vind ik. Maar ik vind het zonde voor de mensen die wel 89kg wgen dat die voor dik uitgescholden worden dus ik zoubest wel model voor hun willen worden zodat die ook iemand hebben om naar op te kijken. Mijn man vind me wel sexy maar men vrienden die proberen het idee van me af te praten.


WAAAAT???? HEB JE EEN PROBLEEM???????????? je bent maar 1m45 en je weegt zoveeel???? onmogelijk, je moet er iets aan doen en xxxl maten zijn helemaal niet mager!!!!!!!!!!!!! OMG 0_0
Gast
03-08-2013 10:49 Ik wil een model zijn! Reageer met quote




Heey, ik wil heel graag model zijn en zelf vind ik dat ik er best wel goed uitzie.

Lengte: 1.52 ongeveer
Leeftijd: 11. Ik word 12 op 29-03-2014
Haarkleur: M'n moeder zegt donkerblond, ik vind het bruin met highlights.
Ik weeg ca. 39kg
Kleur ogen: Bruin met groen
Ik zit op turnen en sport 4x in de week 3 uur per dag dat ik train dus 12 uur per week.

Ik wil super graag model worden, kan dat? Maar kan je echt model zijn als je 11 bent?
Gast
03-08-2013 10:53 Ik wil een model zijn! Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Heey, ik wil heel graag model zijn en zelf vind ik dat ik er best wel goed uitzie.

Lengte: 1.52 ongeveer
Leeftijd: 11. Ik word 12 op 29-03-2014
Haarkleur: M'n moeder zegt donkerblond, ik vind het bruin met highlights.
Ik weeg ca. 39kg
Kleur ogen: Bruin met groen
Ik zit op turnen en sport 4x in de week 3 uur per dag dat ik train dus 12 uur per week.

Ik wil super graag model worden, kan dat? Maar kan je echt model zijn als je 11 bent? O ja ik heb ook lange benen.
Gast
03-08-2013 11:02 Ik wil een model zijn! Reageer met quote




Heey, ik wil heel graag model zijn en zelf vind ik dat ik er best wel goed uitzie.

Lengte: 1.52 ongeveer
Leeftijd: 11. Ik word 12 op 29-03-2014
Haarkleur: M'n moeder zegt donkerblond, ik vind het bruin met highlights.
Ik weeg ca. 39kg
Kleur ogen: Bruin met groen
Ik zit op turnen en sport 4x in de week 3 uur per dag dat ik train dus 12 uur per week.
Ik heb lange wimpers en lange benen.
Ik ben ook 25% Indonesisch, en dus wel bruin.

Volgens mij ben ik wel goed voor een model.
Gast
03-08-2013 11:07 Ik wil een model zijn! Reageer met quote




Ik heb al eens een fotoshoot gedaan met mijn partijtje.
Gast
30-11-2013 23:07 Model Reageer met quote




heey,
ik ben Kelly ik ben 13 jaar oud en ik ben 1.70 lang ik heb lang bruin/blond haar en ik heb blauw/groenen ogen ik wil graag model worden ik weeg 50 kilo dus als iemand een model nodig heeft ik wil graag je model zijn !
xx
Gast
07-01-2014 2:08 model Reageer met quote




Hallo ik ben niek kris en ik ben 13 jaar.
Ik ben 1,56 lang.
Ik weeg 45 kg.
Ik wil graag model worden.
Ik vind foto's trekken heel leuk.
Veel zeggen dat fotomodel iets voor mij is
Gast
07-01-2014 2:11 model Reageer met quote




Hallo ik ben niek kris en ik ben 13 jaar.
Ik ben 1,56 lang.
Ik weeg 45 kg.
Ik wil graag model worden.
Ik vind foto's trekken heel leuk.
Veel zeggen dat fotomodel iets voor mij is
Gast
18-01-2014 13:37  Reageer met quote




Hallo ik zou graag model worden ik ben 12 jaar en ik heb lichtbruin haar ik droom er al heel mijn leven van ik heb lange benen en vele mensen zeggen dat ik een prachtmeisje ben en ze zeiden dat ik model zou moeten worden dus ik wil het ook proberen thuis doe ik al vaak alsof ik een model ben vele groetjes michelle xxxx
Plaats Reactie Pagina 13 van 15
Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden