NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
13-02-2012 21:13 Model worden Reageer met quote




Ik ben een meisje van 13 jaar, ben 1.76 (ongeveer) en weeg 53 kl. Ik wil wel model worden, en hoor veel van mensen dat ik me moet inschrijven bij een modellen bureau, maar ik heb 2 problemen, 1. Ik kan niet echt een modellen bureau vinden voor iemand van 13 jaar, 2. Ik weet niet wat voor een foto's ik zou moeten maken, om te laten zien hoe ik er uit zie.
 




Gast
14-02-2012 19:14 Re: Model worden. Reageer met quote




Anonymous schreef:
dat vraag je best aan een modellenbureau maar 52kg wegen is best wel iets te veel ik ben 11 en ik weeg 41kg daar zou ik iets aan werken wel niet met inzitten ik heb het zelfde probleem gehad ik heb wat minder snoep en frisdrank gedronken en dan ben ik maar liefst 6kg afgevallen en natuurlijk sport is altijd ook super gezond!!!


Gewicht heeft met lengte te maken, als je zo lang bent kunt je heust wel heel erg dun zijn. De kilo's zitten niet alleen in de breedte...
Gast
14-02-2012 20:07  Reageer met quote




ik ben Ashley
ben 13 jaar
weeg 48 kilo
ben 1,65 lang
ik wil heel graag model worden
Gast
18-02-2012 17:57 model Reageer met quote




Ik wil heel graag model worden bij h&m,zara...
Ik ben 13jaar wordt in de zomer 14, en ik ben 1.68 en 53kg. Hebben jullie een tip, want ik vind echt niks op het internet?
dankje!
Gast
20-02-2012 14:03 model zijn Reageer met quote




Hallo,

Ik ben Jennifer en ik ben 13 jaar (01-02-99).
Ik ben 1,66 en weeg 45 KG.
Ik heb al een keer een modeshow gelopen voor coolcat, en ben al een keer gescout.
De meeste mensen zeggen ook tegen mij dat ik echt model kan worden.

Ik wil het graag omdat ik super veel van op de foto hou.
Het is echt m'n droom.
Als u meer informatie voor me weet waar ik me kan opgeven hoor ik dat graag een foto van mij :


E-mail : ***@hotmail.com

edit Numix: graag geen e-mailadressen vermelden
Gast
21-02-2012 16:55 model of zangeres worden <3 Reageer met quote




hyee, ik ben een meisje van 12 jaar en wil echt heel graag model worden! Ik ben een italiaans meisje en ik ben 1.69m maar ik groei nog wel, ik weeg 49 kg maar ben bezig met vermageren.
al men vriendinnen zeggen dat ik een hele mooie kledingstijl heb. en het is wel zo dat men veel te grote kleerkast te klein is voor al men kleren.
ze zeggen ook dat ik heel mooi kan zingen en ik doe inderdaad zangles. Ik wil heel graag model worden of zangeres.
x-jes anoniempje
Gast
21-02-2012 17:05 wilma Reageer met quote




hallo ik ben wilma de konink. ik ben 1.45 en ik weeg 89 kg. mijn droom is om model te worden voor XXXL-maten. want ik ben best wel mager vind ik. Maar ik vind het zonde voor de mensen die wel 89kg wgen dat die voor dik uitgescholden worden dus ik zoubest wel model voor hun willen worden zodat die ook iemand hebben om naar op te kijken. Mijn man vind me wel sexy maar men vrienden die proberen het idee van me af te praten.
Gast
21-02-2012 21:53 Re: model Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil heel graag model worden bij h&m,zara...
Ik ben 13jaar wordt in de zomer 14, en ik ben 1.68 en 53kg. Hebben jullie een tip, want ik vind echt niks op het internet?
dankje!

voor iedereen die model wilt worden en tussen de 13 en 30 jaar is. Op 25 februari 2012 in de RAI Amsterdam houden ze een workshop met echte modellenscouts die vertellen of je geschikt bent voor die baan en mag je op de catwalk lopen voor mensen van de modellen bureaus over heel de wereld. Kijk op deze website voor meer informatie en toegangs prijzen ect. : het is zelfs op tv geweest bij koffietijd dat had mijn moeder gezegd en het is waar
Gast
02-03-2012 22:48 model worden Reageer met quote




hallo allemaal,
ik ben een meisje met bruin krullend haar
ik ben 1.68 en groei nog door ik weeg 48kilo ong
mijn buikomvang is 60cm
Gast
11-03-2012 21:51  Reageer met quote




Hallo,
Ik ben 14 jaar,
Een zeer zelfverzekerde en spontane meid.
Ik heb blauw, grijs, groen achtige ogen, ben 1.70 lang en weeg 55 killo.
Mijn haarkleur is in de zin goud-blond en -niet in de zon donkerblond, (lengte 5 cm onder mijn schouders, slag.)
Ik zou het echt geweldig vinden om model te worden!

Groetjes Laura
Gast
20-03-2012 20:18 model worden Reageer met quote




Heeij ik ben Danielle en ik wil graag model worden.
Ik ben 12 jaar oud ben 1.76 lang en weeg 44 kilo
Ik heb licht bruin haar iets langer dan tot over mijn
schouders. En heb groene ogen . Veel mensen zeggen dat
ik te dun ben om een model te worden is dat waar????
Gast
20-03-2012 20:22 model? Reageer met quote




Ik zou heel graag model willen worden. Ik ben 13 jaar en wordt deze zomer 14. Ik ben 1.71 en heb kledingmaat 36.
hier staan fotos : mitsivanzundert.hyves.nl
Gast
25-03-2012 15:12 model worden Reageer met quote




Ik ben 13 jaar oud en 1,73 lang en weeg 50 kilo, en ik wil graag model worden maar ik weet niet waar en hoe.
Kan iemand mij helpen?
XXjes N
Gast
03-04-2012 19:57 modellendroom Reageer met quote




Ik ben 1.62 m lang, 55 kilo, blauw grijze ogen, lang blond krullend haar, geen piercings in gezicht, wel navelpiercing ik heb er altijd al van gedroomd om model te worden heb al 2 fotoshoots gedaan toen ik 12 werd en toen k 13 was
Gast
10-04-2012 11:17 We zijn op zoek naar Modellen. vanaf 18+ Reageer met quote




wij zijn nog op zoek naar, heren en dames van 18+ om wat bij te verdienen. wilt u meer info over ons. kijk dan op:

***

edit Numix: link verwijderd, verder een waarschuwing voor ZIGGO gebruiker 82.74.247.158 regio Groningen, topic beter lezen.
lollie
12-04-2012 8:55 ik wil model worden Reageer met quote




hallo,
ik ben een meisje van 14 jaar,
ik weeg 45 kilo
en me lengte is 1.64
ik wil graag model worden ik heb al paar shoots gedaan.
toen ik 12 was en poseerde zeiden ze meteen jij kan een model worden, ik heb al heel veel gezocht en aangemeld maar dan zeiden ze je bent perfect maar we zoeken nu iets anders,
iemand tips of een site waar ik het kan proberen?

xgroetjes
Gast
19-04-2012 16:53 ik wil model worden Reageer met quote




ben 1.58 lang ben 11 weeg 40 kilo wil graag model worden
Gast
29-04-2012 21:36 Re: Model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben een meisje van 13 jaar, ben 1.76 (ongeveer) en weeg 53 kl. Ik wil wel model worden, en hoor veel van mensen dat ik me moet inschrijven bij een modellen bureau, maar ik heb 2 problemen, 1. Ik kan niet echt een modellen bureau vinden voor iemand van 13 jaar, 2. Ik weet niet wat voor een foto's ik zou moeten maken, om te laten zien hoe ik er uit zie.


Hallo,

Wij van esthetic modelmanagement zijn altijd op zoek naar nieuwe en frisse gezichten voor ons modellenbureau. Kijk op onze website voor meer info.
Als je interesse is gewekt, kun je ons altijd een mailtje sturen, en krijg je antwoord op al je vragen.

Vr, groet,
Marja
Gast
20-05-2012 18:41 Model van 12 jaar ?! Reageer met quote




Hoi,
ik ben een meisje van 12 jaar ik weeg 40kg en ben ong. 1m54
Ik zou graag model worden . Bruine ogen en bruin stijl haar tot iets onder mijn schouder. Voor meer info van mij even mailen aub . Ik zou ook graag nog tips weten over hoe de foto's er het beste kunnen uitzien .
Gast
27-05-2012 15:12  Reageer met quote




Heee,
Ik ben een meisje van 12 jaar , 1.72m , 45kg! : )
Mijn haar is lichtblond en best wel lang.
Ik wil héél graag model worden , heb ook al 2 fotoshoots gehad. Mensen zeggen ook vaak dat ik model moet worden!
Ik vind alleen héél weinig op internet. : (
Weet iemand waar ik me kan aan melden?
xValerie
Gast
30-05-2012 11:07  Reageer met quote




heeey,
ik ben 13 jaar maar ik bne wel klein voor me leeftijd. ik ben ongeveer 1.43. iedereen zegt dat ik modellenwerk moet gaan doen, en ik vind het ook super leuk. ik ben wel eens als model gevraagd in amerika, maar ik was op vakantie dus dat kon niet.
xxx Annabel
Roseex
11-06-2012 15:39 Model worden Reageer met quote




Hee,
Ik wil heel graag model worden.
Ik ben 11 jaar (11 jan) 1.64 en ik weeg rond de 45.
Ik heb blond haar tot op mn schouders en heb blauwe ogen.
Ben ik geschikt?
Ik vind mezelf aan de dikke kant en wil graag afvallen heeft iemand daar tips voor?
x
Gast
14-06-2012 17:19 model worden C: Reageer met quote




Hallo allemaal ik zie op allemaal sites 1.72m t/m 1.82m als lengte moet hebben en maat 34-36 maar is het ook goed als je 1.87m en 38 als maat hebt
xxx CC
ps ik hoop snel antwoord te krijgen
Gast
14-06-2012 17:40 gewicht voor model Reageer met quote




Beste mensen die hier zitten te klagen over hun gewicht,
Gewicht is niet het belangrijkste voor een model maar het zijn de maten een modellenbureau kan meer met maten aangezien je met gewicht en geen foto geen beeld in je hoofd kan krijgen over hoe iemand eruitziet want een meisje van 1.55m kan 60 kilo wegen maar toch maat 32 hebben en er erg slank uitzien.
Gast
22-06-2012 16:43 Re: model worden Reageer met quote




Anonymous schreef:
onder de 1.80 kan je geen model worden en onder de 18jaar

hopelijk jullie antwoorden begin met een portfolio zonder die heb je ook geen modellen toekomst


Hmmm.. Dat klopt niet! Ik ben zelf bezig met modellenwerk, en ik ben 174/175. Ik ben een normaal meisje met 'vormen'. Het gaat niet alleen om de grote dingen, want in bikini/zwembroek verdien je soms meer en kun je jezelf zijn. Je moet wel ongeveer aan de maten voldoen van 90-60-90 Maar ik ben zelf ook 86-65-88. Dus meiden, het ligt er aan hoe graag je hebt wilt. Zelf heb ik een coach wat nog beter werkt!
Gast
07-07-2012 17:13  Reageer met quote




Hoi, ik ben Michelle.
Ik ben 13 jaar, word in februari 14, duurt nog eventjes..
Ik wil heeeel graag model worden!
Ik ben 1,67 en ben nog in de groei(speurt).
De dokter zegt dat ik zo ong. 1,75 word. Dus dat is geen probleem! Verder ben ik best slank, ik weeg nu 42/43 kilo.
En heb hele lange dunne benen.
Ik wil me graag inschrijven bij maxmodels, maar ben nog maar 13, en meestal moet je daar 14 of ouder voor zijn.
Heeft iemand een ander modellenbureau? want ik wil niet in de kinderafdeling, daar heb ik al bijgezeten. ( Creatives Connections). graag reageren Smile xx Michelle
Gast
11-07-2012 12:08 model worden Reageer met quote




ik ben 11 jaar ja jong maar het gaat niet om leeftijd
ben 1.64 ja lang voor mijn leeftijd
weeg 40/45
ben een bruin kind
heb bruin/zwart haar bruine ogen
wou al sinds toen ik 3 was model worden heb ervaring kijk ook veel naar modellen zoals
Doutzen kroes, Heidi klum, Cicely telman, Anne marie van dijk en nog veel anderen ik heb al veel modeshows bekeken
en zou ook zo een werk willen doen kijk naar een huidskleur of naar een leeftijd want elk en ieder heeft talent \en ik zou graag mee willen doen
Gast
11-07-2012 12:09  Reageer met quote




oja ik heet Adedoja
Gast
31-07-2012 14:23 modellen website Reageer met quote




hallo, voor een nieuw op te zetten modellen website, speciaal voor jongere modellen, zoeken wij mooie slanke jonge modellen.
Ik zie hier veel advertenties van jonge modellen, maar omdat er geen contactgegevens bij staan kan ik jullie niet bereiken.
Graag contact met mij opnemen via e-mail: ***

edit Numix: e-mail verwijderd, verder een waarschuwing, topic en voorwaarden beter lezen
Gast
18-08-2012 17:08  Reageer met quote




hoihoii Smile
ik heb donkerblond haar,
ben ongeveer 1,70 m ,
en weeg iets van 43 kilo,
ik wil misschien wel iets doen in modellenland,, zou dat kunnen <
xoxo
Plaats Reactie Pagina 12 van 15
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden