NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

voetbal oefenstof
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT
Gast
01-12-2004 16:50 voetbal oefenstof Reageer met quote




ik ben naarstig opzoek nar goede geavanceerde oefenstof voor voetbal trainingen
 




Gast
18-01-2005 13:57  Reageer met quote




www.ostjes-voetbaltrainingen.be
Gast
24-04-2005 19:33 voetbaltrainingen Reageer met quote




ik zoek voetbaltrainingen in balverlies en balbezit. Waar kan ik die vinden zonder me eerst te moeten registreren?
Gast
20-06-2005 16:09 Software voor de vortbaltrainer Reageer met quote




www.homeware.be
adrie
01-07-2005 13:53  Reageer met quote
Gast



en maar geld willen verdienen over de ruggen van onervaren trainers, mmmm
Gast
03-07-2005 9:26 ik weet waar je die vind Reageer met quote




hallo ik ben pieter en ik kan je een sitte aanbevelen
www.ostjes-voetbaltrainingen.be
Gast
03-07-2005 9:27 jaa Reageer met quote




Ik ben pieter weer is he ik ben 13 jaar en wil thuis zelef trainen maar al die sites vragen maar geld en maar geld
ik mag da helemaal niet betalen
armand
27-11-2005 14:56 oefenstof Reageer met quote
Gast



ik vind het gewoon schandalig dat er veel geld gevraagd word om oefenstof te bekijken op het net.Indien je de oefenstof wil verkopen maak dan een boek,het internet is vrij toegankelijk en er word al abbonementsgeld betaald daarom vind ik het spijtig dat bepaalde individuen geld willen verdienen aan onervaren trainers die het goed menen om hun jeugd degelijk op teleiden en info zoeken daar omtrent

foei
Gast
06-01-2006 12:04  Reageer met quote




armand , groot gelijk
ik ben 22 jaar en geef nu mijn eerste seizoen trainingen aan kadetten
ik zoek af en toe op internet oefeingen voor nieuwe ideeen op te doen , maar voor 90 %van de sites moet je betalen
wie kan mij helpen
Gast
29-01-2006 16:41 Re: voetbaltrainingen Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zoek voetbaltrainingen in balverlies en balbezit. Waar kan ik die vinden zonder me eerst te moeten registreren?
Ruud
08-02-2006 17:02 Re: voetbaltrainingen VVON Reageer met quote
Gast



Zonder kosten voetbaltrainingen op de Website van de VVON, de URL is http://www.vvon.nl en klik op "oefenstofpagina", verder staan er ook oefenstof van Studiebijeenkomsten in Nederland en de UEFT te Basel. Auteur is Willy Kaspers van de VVON en wk-voetbal-clinics.nl

Gr. Ruud
Dany
08-02-2006 17:07 VVON oefenstof Reageer met quote
Gast



Hee Ruud, toevallig net even een kijkje op dit forum, de oefenstof ziet er mooi uit, erg duidelijk en mooie illustraties. Dank u voor de tip!
Gijsdewinter
18-02-2006 12:01 oefenstof Reageer met quote
Gast



Ik heb ook nog een eenvoudige site gevonden waar heel duidelijk de voetbaltechnieken worden uitgelegt: www.voetbalpark.nl
Gast
01-03-2006 12:08  Reageer met quote




weet iemand ook nog een 'gratis' site met leuke en leerzame oefeningen voor de f-jeugd van 6-8 jaar??
Gast
08-03-2006 18:46  Reageer met quote




dat is waar je kan ook dvds van wiel coerver misschien downloaden via internet
kheb er thuis 5 liggen
Jerco
15-04-2006 11:03 oefenstof Reageer met quote
Gast



www.balbalschool.be
balbal
28-04-2006 12:37 betalende oefenstof Reageer met quote
Gast



Hallo,

Velen vragen hier gratis oefenstof en vinden het een beetje schandalig dat ze moeten betalen voor sommige sites. Ik kan dat wel min of meer begrijpen, maar ik denk dat men ook begrip moet opbrengen voor de mensen die er ook al hun tijd insteken om jullie die oefenstof aan te bieden. Op de balbalschool vragen we idd 15 euro per jaar, maar we proberen er een punt van te maken om geregeld nieuwe oefenstof aan te bieden. En wanneer je even snuffelt op de site zal je onder de rubriek trainerspraat zelf als zaken vinden qua volledige trainingen en visies die gratis worden aangeboden. Heb je nog vragen stel ze via ons forum, en we zijn steeds bereid je in de mate van het mogelijke verder te helpen

www.balbalschool.be/forum

mvg
pascal vandermeulen
webmaster balbalschool
Gast
30-04-2006 15:30 gratis voetbaltrainingen. Reageer met quote




Zoek via "google"naar, voetbaltrainingen zoals het moet, soccertraining, voetbaltechnieken, enz enz. Heel veel te vinden via google. Gebruik voetbalsteekwoorden en je zult verrast zijn wat je allemaal via google vindt, succes!

groetje Arie
Gast
10-08-2006 16:54 Re: oefenstof Reageer met quote




armand schreef:
ik vind het gewoon schandalig dat er veel geld gevraagd word om oefenstof te bekijken op het net.Indien je de oefenstof wil verkopen maak dan een boek,het internet is vrij toegankelijk en er word al abbonementsgeld betaald daarom vind ik het spijtig dat bepaalde individuen geld willen verdienen aan onervaren trainers die het goed menen om hun jeugd degelijk op teleiden en info zoeken daar omtrent

foei
Gast
05-09-2006 10:51 Gratis oefenstof D- E- en F-pupillen Reageer met quote




Bezoek de website Jeugdvoetbaltips
http://home.tiscali.nl/eijlders01

Alle info gratis. Geen ellende met wachtwoorden, inloggen en betalen.

Veel informatie voor ouders, trainers leiders en bestuursleden
Gast
03-11-2006 19:17 Bas Reageer met quote




Ik ben sinds dit seizoen trainer van de allerkleinsten bij onze voetbalvereniging. Dat zijn de voetballertjes die nog kleiner zijn dan de f-jes, maar daar kan ik niet veel info over vinden. weet er iemand nog een mooie/goede site voor deze kleine mannen.??
Gast
19-11-2006 22:28 Re: voetbal oefenstof Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben naarstig opzoek nar goede geavanceerde oefenstof voor voetbal trainingen


Ga naar de website voetbalhuiswerk.be . Daar vind je meer dan 500 aparte filmpjes die jonge voetballers eerst op training kunnen doen en daarna thuis verder inoefenen. Echt de moeite waard!
(Je ziet tien filmpjes gratis. Alles bekijken kost slechts 5 euro.)
Gast
28-04-2007 16:26 techniek Reageer met quote




ik ben robin en speel bij varsenare. maar mijn techniek is echter niet zo goed. hebben jullie misschien een site met oefeningen die ik kan inoefenen en mijn techniek beter word?
groetjes robin
Gast
30-04-2007 10:49 Re: techniek Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben robin en speel bij varsenare. maar mijn techniek is echter niet zo goed. hebben jullie misschien een site met oefeningen die ik kan inoefenen en mijn techniek beter word?
groetjes robin

Als je van Varsenare bent contacteer eens Joost Desender bij Club Brugge, hij heeft cd-roms over bewegingen enzo.
Gast
30-04-2007 10:49 Re: techniek Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als je van Varsenare bent contacteer eens Joost Desender bij Club Brugge, hij heeft cd-roms over bewegingen enzo.

Of www.joostdesender.be
Gast
30-04-2007 16:56 Re: techniek Reageer met quote




Anonymous schreef:
Of www.joostdesender.be

dank u
Gast
01-05-2007 9:09 Re: voetbal oefenstof Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben naarstig opzoek nar goede geavanceerde oefenstof voor voetbal trainingen


Kijk eens op www.jeugdvoetbaltips.nl

(Oefenstof voor Pupillen, Junioren en keepers)
Gast
13-07-2008 7:00 Re: voetbaltrainingen Reageer met quote




Kijk eens op soccerdrills.de. Wel een duitse site maar geheel gratis en boordevol oefeningen. Elke oefening is vergezeld van een filmpje zodat je precies de bedoeling kunt zien
Have fun
Gast
18-11-2008 12:10  Reageer met quote




Robin geef eens uw e-mail op
Ik heb een aantal dvd die je grust mag bekijken met oefeningen
Gast
18-11-2008 22:12 Re: voetbal oefenstof Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben naarstig opzoek nar goede geavanceerde oefenstof voor voetbal trainingen


WWW.VOETBALTOPPERS.NET

SUPER site !
Én GRATIS !!!
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden