NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 315, 316, 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
landie
18-11-2011 11:41  Reageer met quote




nou dan zou ik zeggen een heel fijn weekend
misschien doe je wat ideeen op hahaha
hey abby je moet bij dat 44 eens met de fa kijken daar staan helemaal achteraan nog 3 leuke levels
gr landie
 




Corina
18-11-2011 12:57  Reageer met quote




fijn weekend tollie. zal wel lukken met een zoontje van 4 maanden en een subtropisch zwemparadijs Smile

ik ben overal en nergens bezig. zit bijna bij alle levels vast. zal eens een lijstje maken. misschien dat iemand kan helpen.

gr corina
Corina
20-11-2011 21:24 d16 level 31 Reageer met quote




landie heb jij dit level? ik snap het stukje niet als je langs al die ballen omhoog gaat door de poortjes en dan het stukje direct daarna. je moet door het poortje naar beneden, maar dan valt die bal en kan je niet meer terug....

gr corina
Corina
20-11-2011 21:34 Re: d16 level 31 Reageer met quote




Corina schreef:
landie heb jij dit level? ik snap het stukje niet als je langs al die ballen omhoog gaat door de poortjes en dan het stukje direct daarna. je moet door het poortje naar beneden, maar dan valt die bal en kan je niet meer terug....

gr corina


laat maar, ik zie het al

gr corina
landie
21-11-2011 10:52 Re: d16 level 31 Reageer met quote




Corina schreef:
laat maar, ik zie het al

gr corina


ja dat level heb ik.
ik zit hier vast bij 1 34 48maar die kan niet en bij 54
gr landie
Corina
21-11-2011 13:06 Re: d16 level 31 Reageer met quote




landie schreef:
ja dat level heb ik.
ik zit hier vast bij 1 34 48maar die kan niet en bij 54
gr landie


heb jij 24 van d16???????

gr corina
landie
21-11-2011 15:28 Re: d16 level 31 Reageer met quote




Corina schreef:
heb jij 24 van d16???????

gr corina


ja die heb ik ook waar loop je vast?
weet alleen niet of ik het nog weet !
gr landie
Corina
21-11-2011 15:52 Re: d16 level 24 Reageer met quote




landie schreef:
ja die heb ik ook waar loop je vast?
weet alleen niet of ik het nog weet !
gr landie


vrijwel in het begin al. nadat je die rode diskette hebt geplaatst om het volgende vak in te kunnen. heb geen idee wat je daarna moet doen. ook al omdat je nog steeds gravity hebt.

gr corina
landie
21-11-2011 16:16 Re: d16 level 24 Reageer met quote




Corina schreef:
vrijwel in het begin al. nadat je die rode diskette hebt geplaatst om het volgende vak in te kunnen. heb geen idee wat je daarna moet doen. ook al omdat je nog steeds gravity hebt.

gr corina


die gele moet je onder bij die br blokjes zetten die rode
rechts in dat hoekje voor je na die gele gaat
in dat vak met grav die 1e bal late vallen
dan 2 omhoog 1 na rechts infr zuigen 2 omhoog na rechts en dan kun je door die buisjes
gr landie
Corina
21-11-2011 17:14 Re: d16 level 24 Reageer met quote




landie schreef:
die gele moet je onder bij die br blokjes zetten die rode
rechts in dat hoekje voor je na die gele gaat
in dat vak met grav die 1e bal late vallen
dan 2 omhoog 1 na rechts infr zuigen 2 omhoog na rechts en dan kun je door die buisjes
gr landie


gelukt!!!! ontzettend bedankt landie. leuk level Smile

gr corina
landie
21-11-2011 17:22 Re: d16 level 24 Reageer met quote




Corina schreef:
gelukt!!!! ontzettend bedankt landie. leuk level Smile

gr corina


was al verder aan het puzzelen voor je
maar niet nodig dus hahahaha
en graag gedaan Smile
abbycail
21-11-2011 22:17 d16 level 24 Reageer met quote




dit level ken ik wel helemaal maar kom 1 rode te kort om die ene infotron te pakken in het midden , naast dat buisje, wat doe ik dan verkeerd?
gr abby
Corina
21-11-2011 22:25 Re: d16 level 24 Reageer met quote




abbycail schreef:
dit level ken ik wel helemaal maar kom 1 rode te kort om die ene infotron te pakken in het midden , naast dat buisje, wat doe ik dan verkeerd?
gr abby

heb je een rode gebruikt waar dat eigenlijk niet hoeft. helemaal boven misschien met al die rode diskettes en die 3 ballen boven elkaar?

gr corina
abbycail
21-11-2011 22:37 Re: d16 level 24 Reageer met quote




Corina schreef:
heb je een rode gebruikt waar dat eigenlijk niet hoeft. helemaal boven misschien met al die rode diskettes en die 3 ballen boven elkaar?

gr corina

nee dat vak is makkelijk ik gebruik eerste rode op dat plekje voor ik naar beneden ga naar de gele, die zet ik op zijn plaats dan ga ik naar boven en duw die groene naar links zodat ik de rode kan pakken, ga eerst naar rechts boven , zet rode tussen de 2 poortjes naar rechts en pak gauw die rode en laat de 3 ballen vallen, dan kom ik bij de 4 poortjes met die 4 rode gebruik daar 2 rode die ik tussen 2 poortjes zet , dan gebruik ik bij die bruine blokjes 3 roden, en pak alles uit het vak ga terug en ga dan naar links en door dat poortje en duw die groene naar links, zet een rode tussen de 2 poortjes boven aan nadat ik op kastje hebt gedrukt, en een rode in het hoekje links eronder om die bal te laten zakken, en links boven in hoekje voor die 2 infotrons te pakken, dan eronder om naar links te kunnen, en 1 rode tussen de 2 poortjes naar boven, pak de bovenste rode en ga door poortje naar beneden pak de in fotron wn zet een rode bij die bal als ik hem schuif valt hij op de buisje en kan ik er niet uit, en dan zijn de rode op maar zit er nog steeds die infotron naast dat buisje.
abbycail
21-11-2011 22:43  Reageer met quote




het kwartje valt ineens, moet de eerste infotron niet pakken ,kan ik later de bal er overheen duwen, o o wat ben ik slim Smile
Corina
21-11-2011 22:47  Reageer met quote




abbycail schreef:
het kwartje valt ineens, moet de eerste infotron niet pakken ,kan ik later de bal er overheen duwen, o o wat ben ik slim Smile


hahaha, wou ik net uitleggen dat je dat verkeerd doet in dat vak.

gr corina
abbycail
21-11-2011 22:55 d16 level 25 Reageer met quote




Corina schreef:
hahaha, wou ik net uitleggen dat je dat verkeerd doet in dat vak.

gr corina

het begin het derde vak naar rechts hoe doe je die?
abbycail
21-11-2011 22:56  Reageer met quote




laat maar Smile
Corina
22-11-2011 16:11 d28 level 25 twice Reageer met quote




wie kan me met dit level helpen? kom hem heel veel tegen bij verschillende levels. zou fijn zijn als ik de oplossing had Smile

gr corina
abbycail
22-11-2011 16:12 d16 level 11 Reageer met quote




ben al uren bezig met level 11, vorige x lukte het in 1x maar daardoor weet ik niet meer wat ik precies hebt gedaan, en dan nog hoofdzakelijk waar die rode gezet moet worden, hoe deden jullie hem?
gr abby
abbycail
22-11-2011 16:16 Re: d28 level 25 twice Reageer met quote




Corina schreef:
wie kan me met dit level helpen? kom hem heel veel tegen bij verschillende levels. zou fijn zijn als ik de oplossing had Smile

gr corina

die is toch best simpel, eerst rode boven zetten en dan hou je 4 rode over 2 voor links en 2 voor rechts, laat groene ontploffen en ga naar die 4 ballen die vallen, schuif bal 1 opzij en je knalt 3 ballen tegelijk, ga naar de in fotron en zet je rode bij de laatste bal en andere kant hetzelfde
Corina
22-11-2011 17:00 Re: d28 level 25 twice Reageer met quote




abbycail schreef:
die is toch best simpel, eerst rode boven zetten en dan hou je 4 rode over 2 voor links en 2 voor rechts, laat groene ontploffen en ga naar die 4 ballen die vallen, schuif bal 1 opzij en je knalt 3 ballen tegelijk, ga naar de in fotron en zet je rode bij de laatste bal en andere kant hetzelfde

+oke, dacht eigenlijk dat alle rode zouden ontploffen Smile

gr corina
Corina
22-11-2011 17:06 Re: d16 level 11 Reageer met quote




abbycail schreef:
ben al uren bezig met level 11, vorige x lukte het in 1x maar daardoor weet ik niet meer wat ik precies hebt gedaan, en dan nog hoofdzakelijk waar die rode gezet moet worden, hoe deden jullie hem?
gr abby


heb hem net in 3 minuten uitgespeeld.
laat zoveel mogelijk groene disketten links vallen zonder dat die groene rechts ontploffen.
dan boven laten ontploffen, maar wel een groene overhouden om naar beneden te gooien. dan met de rode het glitterding vrijlaten. als glitter over die groene beneden heen gaat een groene van boven erop laten vallen en de klus is geklaard Smile

gr corina
abbycail
22-11-2011 17:18 Re: d16 level 11 Reageer met quote




Corina schreef:
heb hem net in 3 minuten uitgespeeld.
laat zoveel mogelijk groene disketten links vallen zonder dat die groene rechts ontploffen.
dan boven laten ontploffen, maar wel een groene overhouden om naar beneden te gooien. dan met de rode het glitterding vrijlaten. als glitter over die groene beneden heen gaat een groene van boven erop laten vallen en de klus is geklaard Smile

gr corina

ik doe het anders eerste rij beneden laat ik vallen de tweede rij door er steeds onder te gaan staan en dan de rest maar zodat de bovenkant niet meevalt, duw een groene helemaal naar rechts en een groene dat vak bij de E induwen, en een groene laten vallen op die andere groene dan ontplft de E ook en de rode zette ik ergens rechts boven maar ben vergeten waar zodoende maar als jij de groene rechts van je niet laat ontploffen hoe kom je dan bij de E?
Corina
22-11-2011 18:03 Re: d16 level 11 Reageer met quote




abbycail schreef:
ik doe het anders eerste rij beneden laat ik vallen de tweede rij door er steeds onder te gaan staan en dan de rest maar zodat de bovenkant niet meevalt, duw een groene helemaal naar rechts en een groene dat vak bij de E induwen, en een groene laten vallen op die andere groene dan ontplft de E ook en de rode zette ik ergens rechts boven maar ben vergeten waar zodoende maar als jij de groene rechts van je niet laat ontploffen hoe kom je dan bij de E?


door boven ook zoveel mogelijk te laten ploffen en dan kan je naar de E.
en als het goed is blijft er rechtsboven 1 rij met groenen over.

gr corina
abbycail
22-11-2011 19:10 Re: d16 level 11 Reageer met quote




Corina schreef:
door boven ook zoveel mogelijk te laten ploffen en dan kan je naar de E.
en als het goed is blijft er rechtsboven 1 rij met groenen over.

gr corina

de eerste rij moet je zowiezo ontploffen, en als je dan boven hebt ontploft blijft alleen de onderste nog staan, waan van de middelste rij niet ontploft in infotrons, want die staat niet verbonden, en waar gooi je dan groene op dat glitterding?
abbycail
22-11-2011 20:18  Reageer met quote




heb hem al Smile
abbycail
23-11-2011 16:16 d16 level 34 Reageer met quote




wie van jullie heeft level 34?
gr abby
Corina
24-11-2011 14:26 Re: d16 level 34 Reageer met quote




abbycail schreef:
wie van jullie heeft level 34?
gr abby


ik in ieder geval niet Smile
gr corina
landie
24-11-2011 15:17 Re: d16 level 34 Reageer met quote




abbycail schreef:
wie van jullie heeft level 34?
gr abby


sorry abby ik ook niet ben er wel lang
mee aan het kl...... geweest
gr landie
Plaats Reactie Pagina 316 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 315, 316, 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden