NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
landie
13-11-2011 18:50 Re: level 41 Reageer met quote




abbycail schreef:
nee hoor lukt niet , schaar gaat naar links naar de E links en krijgt groene op zijn kop net bij die infotron en die ontploft dan ook, en boven kan iik niets doen of zie ik wat over het hofd boven?



ja dat deed ie bij mij eerst ook
maar doordat die 3 infr vallen blijft ie nou rondjes draaien
ik heb het nogx gedaan en het gaat toch echt
die 3 infr links boven dat bruine blokje!
gr landie
 




abbycail
13-11-2011 19:14 Re: level 41 Reageer met quote




landie schreef:
ja dat deed ie bij mij eerst ook
maar doordat die 3 infr vallen blijft ie nou rondjes draaien
ik heb het nogx gedaan en het gaat toch echt
die 3 infr links boven dat bruine blokje!
gr landie

oke en boven dan? wat moet je daar doen?
landie
13-11-2011 19:58 Re: level 41 Reageer met quote




abbycail schreef:
oke en boven dan? wat moet je daar doen?


dat staat op 312 onderaan suc6
gr landie
abbycail
13-11-2011 20:06  Reageer met quote




eerst level 29 hoe doe ik die? helemaal rechts onder al die ballen en je moet naar boven?
landie
13-11-2011 21:02  Reageer met quote




abbycail schreef:
eerst level 29 hoe doe ik die? helemaal rechts onder al die ballen en je moet naar boven?


als je door dat pijltje bent moet je zorgen dat je 2 ballen boven dat
pijltje hebt en dan die ballen links en rechts schuiven wel meer ballen na links moet je ff kijk en dan kun je na boven
was het nou wel gelukt met dat ander level?
gr landie
abbycail
13-11-2011 21:10  Reageer met quote




landie schreef:
als je door dat pijltje bent moet je zorgen dat je 2 ballen boven dat
pijltje hebt en dan die ballen links en rechts schuiven wel meer ballen na links moet je ff kijk en dan kun je na boven
was het nou wel gelukt met dat ander level?
gr landie

moet eerst 29 doen voor ik 41 kan doen,maar had vast gekeken met fa en snapte het niet, nu wel dus komt wel goed denk ik, eerst dat rot level 29 maar, kan je vast al die ballen bij de E uitleggen? zie dat ik daar ook nog naar beneden moet .
gr abby
landie
13-11-2011 21:37  Reageer met quote




eerst die ballen zoveel mogelijk na rechts late vallen
dan die bal die op het gr blokje ligt na rechts duwendan de bovenste bal van de rij van 5 over het gr blokje duwen
en dan verder duwen na rechts dan die ene bal langs de rij van 4 na rechts op het blinkende blok duwen
dan de bovenste bal van de rij van 4 ook na rechts duwen
dan linksl langs de bal van de rij van 3 gaan staan 2 na links en die bal tegen die rij aan duwen dan rechts van de 2 ballen gaan staan die er nog liggen 1 na rechts en die bal 2 na rechts duwen onder je 1 zuigen en de laatste bal ook na rechts duwen en abby kan na beneden ok
gr landie
abbycail
13-11-2011 22:19  Reageer met quote




landie schreef:
eerst die ballen zoveel mogelijk na rechts late vallen
dan die bal die op het gr blokje ligt na rechts duwendan de bovenste bal van de rij van 5 over het gr blokje duwen
en dan verder duwen na rechts dan die ene bal langs de rij van 4 na rechts op het blinkende blok duwen
dan de bovenste bal van de rij van 4 ook na rechts duwen
dan linksl langs de bal van de rij van 3 gaan staan 2 na links en die bal tegen die rij aan duwen dan rechts van de 2 ballen gaan staan die er nog liggen 1 na rechts en die bal 2 na rechts duwen onder je 1 zuigen en de laatste bal ook na rechts duwen en abby kan na beneden ok
gr landie

ik hoop het hahaha kom voorlopig niet langs rechts boven dus ben nog aan het etteren
abbycail
14-11-2011 11:46 d39 level 29 Reageer met quote




ik kom bovenaan er niet door, als je bij het begin ben, precies erboven, rechts van die buisjes, wie helpt me?
gr abby
landie
14-11-2011 12:20 Re: d39 level 29 Reageer met quote




abbycail schreef:
ik kom bovenaan er niet door, als je bij het begin ben, precies erboven, rechts van die buisjes, wie helpt me?
gr abby


bedoel je da kleine vak met 5 ballen of daar voor?
gr landie
abbycail
14-11-2011 13:03 Re: d39 level 29 Reageer met quote




landie schreef:
bedoel je da kleine vak met 5 ballen of daar voor?
gr landie

ja dat vak maar kan daar voor al een fout gemaakt hebben, dus als je die ernaast ook wil uitleggen, waar je die bal moet schuiven om vooruit te kunnen komen?
landie
14-11-2011 13:36 Re: d39 level 29 Reageer met quote




abbycail schreef:
ja dat vak maar kan daar voor al een fout gemaakt hebben, dus als je die ernaast ook wil uitleggen, waar je die bal moet schuiven om vooruit te kunnen komen?


als je die 7 infr hebt duw je de bal helemaal na links
dan pak je die infr op dat gr blokje en die bal links van je op
da gr blokje duw je na rechts
dan duw je die bal op da blinkende blok op die infr daarnaast
dan ga je onder die bal langs die infr staan dan 2 na beneden 1 na rechts 2na beneden dan laat je die bal vallen en schuif je hem na rechts
dan pak je eerst die bovenste infr en dan die aan je rechter kant
dan ga je onder die 3 ballen staan na beneden en meteen na links de 1e bal duw je na rechtsje pakt die infr en kunt er door
gr landie
abbycail
14-11-2011 13:57 Re: d39 level 29 Reageer met quote




landie schreef:
als je die 7 infr hebt duw je de bal helemaal na links
dan pak je die infr op dat gr blokje en die bal links van je op
da gr blokje duw je na rechts
dan duw je die bal op da blinkende blok op die infr daarnaast
dan ga je onder die bal langs die infr staan dan 2 na beneden 1 na rechts 2na beneden dan laat je die bal vallen en schuif je hem na rechts
dan pak je eerst die bovenste infr en dan die aan je rechter kant
dan ga je onder die 3 ballen staan na beneden en meteen na links de 1e bal duw je na rechtsje pakt die infr en kunt er door
gr landie

haha had hem al , kwam ook naar beneden bij de E en toen ging het weer mis bij dat grote vak rechts met al die ballen en 2 infotrons, kon ze wel pakken maar kon er niet meer uit, je kan zeker niet uitleggen hoe ik de ballen moet laten vallen?
gr abby
landie
14-11-2011 14:12  Reageer met quote




ge bent ook een lekkere laat je mij alles voor nop uitleggen hihihi
op 311 onderaan heb ik hem aan corina uitgelegt
voor het geval dat je hem nog niet hebt hahaha
gr landie
abbycail
14-11-2011 14:14  Reageer met quote




landie schreef:
ge bent ook een lekkere laat je mij alles voor nop uitleggen hihihi
op 311 onderaan heb ik hem aan corina uitgelegt
voor het geval dat je hem nog niet hebt hahaha
gr landie

oke hahahaha
abbycail
14-11-2011 15:41 Re: d39 level29 Reageer met quote




landie schreef:
ok dat vak in meteen na beneden en na rechts
dan 4 omhoog 4 na rechts 3 links dan die bal die boven je zit laten vallen en na rechts in de hoek schuiven
dan de bal die boven je zit er
langs late vallen dan die bal die op dat gr blokje ligt eraf duwen blokje late staan
dan die ballen onder na beneden laten vallen zodat er 3 tussen die grijze opening staan dan kun je 1 na rechts na dat gr blokje dus en dan vallen ze zo dat je er door kunt
en alles kunt pakken suc6
gr landie

heb het nu 3x gedaan volgens jou uitleg maar kan er niet uit, wil je iets precieser zijn? ben nu de hele ochtend met dat rotlevel bezig, ben het zat om steeds opnieuw te beginnen, Sad
landie
14-11-2011 15:47 Re: d39 level29 Reageer met quote




abbycail schreef:
heb het nu 3x gedaan volgens jou uitleg maar kan er niet uit, wil je iets precieser zijn? ben nu de hele ochtend met dat rotlevel bezig, ben het zat om steeds opnieuw te beginnen, Sad


in dat grote vak zorgde ik met die ballen laten vallen dat ik eerst ook een na beneden ging inplaats van opzij en bij die laatste rij 1omlaag en meteen 1na rechts
misschien helpt dat suc6
gr landie Wink
abbycail
14-11-2011 15:54 Re: d39 level29 Reageer met quote




landie schreef:
in dat grote vak zorgde ik met die ballen laten vallen dat ik eerst ook een na beneden ging inplaats van opzij en bij die laatste rij 1omlaag en meteen 1na rechts
misschien helpt dat suc6
gr landie Wink

heb hem uitgesmeten, probeer vanavond wel, kom niet uit, wat je uitlegd met 3 naar links bal naar rechts duwen en bal langs laten vallen, kan geen groen blokje laten zitten door een bal erop naar rechts te duwen, dus daar zit het,
ben dom blondje geloof ik
landie
14-11-2011 16:12 Re: d39 level29 Reageer met quote




abbycail schreef:
heb hem uitgesmeten, probeer vanavond wel, kom niet uit, wat je uitlegd met 3 naar links bal naar rechts duwen en bal langs laten vallen, kan geen groen blokje laten zitten door een bal erop naar rechts te duwen, dus daar zit het,
ben dom blondje geloof ik


ik begin het ook te geloven hoop dat je niet te hard gesmeten hebt dadelijk moet je weer alles overnieuw doen Surprised
je moet van die 3 ballen de middelste laten liggen en die als laatst eraf duwen dan denk ik dat het abby wel lukt Smile
gr landie
abbycail
14-11-2011 16:50 Re: d39 level29 Reageer met quote




landie schreef:
ik begin het ook te geloven hoop dat je niet te hard gesmeten hebt dadelijk moet je weer alles overnieuw doen Surprised
je moet van die 3 ballen de middelste laten liggen en die als laatst eraf duwen dan denk ik dat het abby wel lukt Smile
gr landie

dacht probeer het nog 1x maar nee hoor kan er niet uit, en ik doe toch precies wat je zegt, nu kap ik er echt mee.
landie
14-11-2011 17:16 Re: d39 level29 Reageer met quote




abbycail schreef:
dacht probeer het nog 1x maar nee hoor kan er niet uit, en ik doe toch precies wat je zegt, nu kap ik er echt mee.


hey blondje Smile ik heb het ook nog 2 x gedaan en het gaat echt je moet die ballen uit laten vallen en dat gr blokje boven dat buisje wel laten staan
weet niet of je dat deed maar dat kan ook je probleem zijn :}
Corina
14-11-2011 17:23 Re: d39 level29 Reageer met quote




abbycail schreef:
dacht probeer het nog 1x maar nee hoor kan er niet uit, en ik doe toch precies wat je zegt, nu kap ik er echt mee.

hey blondie, zullen we hem vanavond ff samen doen bij bc?

gr corina
abbycail
14-11-2011 17:42 Re: d39 level29 Reageer met quote




landie schreef:
hey blondje Smile ik heb het ook nog 2 x gedaan en het gaat echt je moet die ballen uit laten vallen en dat gr blokje boven dat buisje wel laten staan
weet niet of je dat deed maar dat kan ook je probleem zijn :}

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat deed ik
abbycail
14-11-2011 17:42 Re: d39 level29 Reageer met quote




Corina schreef:
hey blondie, zullen we hem vanavond ff samen doen bij bc?

gr corina

ga niet naar bc ben ook eens blut Smile
abbycail
14-11-2011 17:44 Re: d39 level29 Reageer met quote




Corina schreef:
hey blondie, zullen we hem vanavond ff samen doen bij bc?

gr corina

maar als jij hem even uitlegt op de corina manier dan lukt het vast wel Smile
landie
14-11-2011 17:49  Reageer met quote




he blondje dat is ook mijn manier hihihi alleen snapt corina die wel hahahaha Wink
abbycail
14-11-2011 17:55  Reageer met quote




landie schreef:
he blondje dat is ook mijn manier hihihi alleen snapt corina die wel hahahaha Wink

hihi snap jou uitleg nooit, sorry en van corina meestal wel, die doet het uitgebreider net als ik Smile
abbycail
14-11-2011 18:50  Reageer met quote




geloof het of niet, heb de uitleg naast me neer gegooid en ben op mijn eigen manier erin gegaan, en in 1x goed hhahaahha Smile ben niet dom blondje maar gewoon te inteligent voor jou uitleg Smile
abbycail
14-11-2011 18:54  Reageer met quote




en je raad het al ging weer in de fout in dat pokkevak links onderaan
Corina
14-11-2011 18:54  Reageer met quote




abbycail schreef:
geloof het of niet, heb de uitleg naast me neer gegooid en ben op mijn eigen manier erin gegaan, en in 1x goed hhahaahha Smile ben niet dom blondje maar gewoon te inteligent voor jou uitleg Smile

oke kanjer, goed van je. ik heb hem ook ietsje anders gedaan dan landie zei (sorry hoor landie). ging eigenlijk per ongeluk. maaar je hebt hem nu?

gr corina
Plaats Reactie Pagina 314 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden