NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
10-08-2006 8:13 antwoord level 13 Reageer met quote




als je meteen aan het begin rechts bedoel? gewoon er heen gaan er boven blijven hangen, spatie indrukken en pijltje naar beneden en slurpen maar, en dan weer terug, als je iets anders bedoel hoor ik het wel,
 




Gast
10-08-2006 8:23 level 53 Reageer met quote




aan het begin beneden, hoe kom je er door heen?
is er iemand die me dat kan vertellen? heb hem ooit eens uitgespeeld, maar nu kom ik er niet uit.
hg abbycail
Gast
10-08-2006 8:52 hoi Inge Reageer met quote




het is gelukt hoor met level 55 , ik heb hem langzaam kunnen zetten. weer wat geleerd, nu nog door die level heen, bedankt!
gr abbycail
Gast
10-08-2006 12:26 hoi Inge Reageer met quote




ben met level 48 tot het allerlaatste gekomen, door het heel langzaam te zetten, alleen aan het eind kom ik er weer niet uit, zou je dit nog ven uit willen leggen? echt het uiterste hoekje vlak bij de eind .
gr abbycail
Gast
11-08-2006 13:39 level 72 Reageer met quote




je moet ervoor zorgen dat je de rode disc bewaard en neit nodig hebt om terug te keren naar de E hierdoor kun je hem gebruiken om bij de infotron te komen waar je niet bij kon komen omdat je 1 gele disc niet weg kon krijgen
Gast
12-08-2006 18:31 help Reageer met quote




wie kan mij zeggen hoe ik de allerlaatste infotron kan pakken,in het allerlaatste hoekje van level 48? en welke vak ik als eerste moet nemen aan het begin van 63, tot naar beneden lukt wel maar dan kom ik er niet meer uit. bij voorbaat bedankt!
Gast
13-08-2006 0:36 level 67 Reageer met quote




wie weet het begin van 67? kan die het mij alsjeblieft uitleggen?
Gast
13-08-2006 23:04 Re: antwoord level 13 Reageer met quote




Anonymous schreef:
als je meteen aan het begin rechts bedoel? gewoon er heen gaan er boven blijven hangen, spatie indrukken en pijltje naar beneden en slurpen maar, en dan weer terug, als je iets anders bedoel hoor ik het wel,



Ja dat bedoelde ik, enorm bedankt!!
Gast
14-08-2006 17:38 hoi abbycail level 48 Reageer met quote




sorry ben op vakantie en heb hier geen supaplex binnen handbereik ben zondag weer thuis groetjes inge
Gast
15-08-2006 19:59 level 65 Reageer met quote




je denkt, goh dat gaat lekker ! eerste plateautje 3 infotrons tweede 5 , gaat lekker derde hoog plateautje met 1 infroton, geen probleem , en dan kom je bij de vierde, en je dondert naar beneden, 80 x opnieuw proberen maar steeds het zelfde liedje. wie herkent dit en heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen? moet ik blijven proberen of is er een addertje onder het gras en moet je iets heel anders doen, wie o wie helpt mij!
zielepietje
Gast
15-08-2006 21:14 hellipie level 68 Reageer met quote




het eerste is simpel maar dan kom je bij (zeg maar honingraat) en dan gat het mis. kunt iemand dit aan mij uitleggen?
gr wanhopigje
Gast
15-08-2006 21:19 hoi Inge Reageer met quote




het is gelukt hoor met level 48 , toeval maar dat geeft niet. maar als je er weer bent, kun je me dan level 63 uitleggen? het begin gaat wel , maar dan kom je beneden, en weet ik niet waar ik het eerste in moet,
gr abbycail
Gast
16-08-2006 22:16 waarom Reageer met quote




waarom bieden verschillende mensen hun hulp aan, en laten vervolgens niets van zich horen? dit is een hulp site, maar ik merk er niets van, je vraag steeds om hulp, maar krijg gewoon geen sjoege, maar ja in ieder geval bedankt!
Gast
17-08-2006 13:02  Reageer met quote




Supaplex.....eindeloos verslavend oud spel..
Tot diep in de nacht blijven proberen...
Uitgespeeld zoals het hoort.

De moeilijkheidsgraad is veelal de zwaartekracht.

Er zit echter een onverwacht hulpmiddeltje in een aantal verduiveld moeilijke levels. En het hulpje zit in de zogenaamde rode diskettes ( de bommetjes die je kan opeten en vervolgens weer ergens anders uitspugen op juiste plaatsen)
Het vereist enige oefening maar als je dat beheerst wordt het echt makkelijker voor je.

De truck:
- zuig een bom op (gewoon in een level dat al gespeeld is, om te proberen)
- nu zie rechtsonder dat je er 1 inhebt
- spuug hem nu uit
- op het moment dat ie uit is is hij "geactiveerd"en ontploft heel snel, EET HEM NU METEEN WEER OP EN MAAK DAT JE DAAR WEGKOMT!
- de uitgespuugde bom ontploft..maar ziedaar...rechtsonder geeft aan dat je er nog steeds 1 in je hebt...

Dit truukje kun je eindeloos herhalen met dezelde bom en een aardige verzameling aanleggen in een level.
Het vereist ongelooflijke snelheid maar loont uiteindelijk de moeite. Denk maar eens aan plaatsen waar een "extra"" bom uitkomst kan bieden...(zwaartekracht tunneltjes....muurtjes...)
Gast
17-08-2006 15:32  Reageer met quote




hoe flik je het dan, op welke snelheid zet je supaplex? ben nu al ruim een uur bezig , maar hij wil echt niet.
Gast
17-08-2006 16:30  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe flik je het dan, op welke snelheid zet je supaplex? ben nu al ruim een uur bezig , maar hij wil echt niet.


ik speel supa nog op de normale snelheid en onder DOS (win 9Cool
Zoals ik al zei..het vereist enige vaardigheid. Het kostte mij ook wat moeite maar als je eenmaal de slag te pakken hebt lukt het gegarandeert.
Gast
17-08-2006 19:02  Reageer met quote




nou ik zou wel eens willen zien hoe jij dat nou doet, maar ik kom er niet uit.ik spuug hem uit en wacht tot het uiterste en slik hem weer in. maar dan ontploft er niets, wacht ik 1 seconde langer ontplof ik ook, en dan valt er niets meer te slikken. jammer ik zag de oplossing van level 68 al opgelost, want daar kom ik niet uit, het begin is simpel, maar het eind een raadsel.
Gast
17-08-2006 19:54  Reageer met quote




hoi hoi ik zit vast bij 79 ik gebruik ergens een bom waar ik die niet nodig heb en ik zie het niet ik heb ook geprobeert de bom weer te pakken maar dat lukt me ook niet ik ontplof gewoon mee als ik niet maak dat ik weg kom alvast bedankt groetjes renate
Gast
17-08-2006 23:06 skippen Reageer met quote




hoe kan je een level skippen?
Gast
18-08-2006 11:00  Reageer met quote




Anonymous schreef:
nou ik zou wel eens willen zien hoe jij dat nou doet, maar ik kom er niet uit.ik spuug hem uit en wacht tot het uiterste en slik hem weer in. maar dan ontploft er niets, wacht ik 1 seconde langer ontplof ik ook, en dan valt er niets meer te slikken. jammer ik zag de oplossing van level 68 al opgelost, want daar kom ik niet uit, het begin is simpel, maar het eind een raadsel.



Level 68: Zo gauw je 20 diskettes hebt gepakt (ff meetellen) Laat je nog 4 diskettes ploffen naar links Ga dan eerst naar boven naar die infotron met 5 diskettes er naast. Ga dan weer naar beneden en laat diskettes ploffen dat je links onder uitkomt Bij de rest moet je de diskettes zo effectief mogelijk neerzetten dat lukt je wel.
Gast
18-08-2006 11:03  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi hoi ik zit vast bij 79 ik gebruik ergens een bom waar ik die niet nodig heb en ik zie het niet ik heb ook geprobeert de bom weer te pakken maar dat lukt me ook niet ik ontplof gewoon mee als ik niet maak dat ik weg kom alvast bedankt groetjes renate


Ik ken dat Heb ik ook gehad Ik gebruikte linksonder altijd teveel diskettes en denk dat je het daar verkeerd doet
Gast
18-08-2006 11:08 Re: level 65 Reageer met quote




Anonymous schreef:
je denkt, goh dat gaat lekker ! eerste plateautje 3 infotrons tweede 5 , gaat lekker derde hoog plateautje met 1 infroton, geen probleem , en dan kom je bij de vierde, en je dondert naar beneden, 80 x opnieuw proberen maar steeds het zelfde liedje. wie herkent dit en heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen? moet ik blijven proberen of is er een addertje onder het gras en moet je iets heel anders doen, wie o wie helpt mij!
zielepietje


Welk level bedoel je??
Gast
18-08-2006 13:42 Re: level 65 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Welk level bedoel je??
hehe level 65 bedoelde je (niet goed gelezen


Als je bij het vierde plateautje bent dan moetje na het pakken van het infroton niet die 2 groene vlakjes pakken maar overheen gaan dan valje 1hokje naar beneden en als je dan naar links indrukt ga je vanzelf verder

laat ff weten of het je gelukt is


Nog meer vragen??

Gr tollie
Gast
18-08-2006 19:44 level 65 aan tollie Reageer met quote




het lukt me juist niet om bij het 4de plateautje de infotron te pakken, steeds als ik daar er op wil om hem te pakken donder ik al naar beneden, heb alle snelheden geprobeert!
Gast
18-08-2006 20:11 level 79 Reageer met quote




ik weet niet wie je bent maar je bent geweldig eindelijk heb ik em dan dank je wel groetjes renate
Gast
18-08-2006 21:14 Re: level 79 Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik weet niet wie je bent maar je bent geweldig eindelijk heb ik em dan dank je wel groetjes renate


hehe fijn dat het gelukt is! Moet je nog veel levels?

Gr Tollie
Gast
18-08-2006 22:19 Re: level 65 aan tollie Reageer met quote




Anonymous schreef:
het lukt me juist niet om bij het 4de plateautje de infotron te pakken, steeds als ik daar er op wil om hem te pakken donder ik al naar beneden, heb alle snelheden geprobeert!


Hieronder heb ik het geprobeerd te tekenen De steretjes is het groene de 3 o de infotron en de streepjes het grijze blokje waar die op ligt De n is niks en het smile gezichtje ben jij

Je gaat omhoog tot dat je niet verder kan en drukt gelijk naar rechts tot dat je op de infotron staat Anders kan het niet

** ** **
** ** **
** nn ** o
** nn ** oo
** ** ** ----
** ** ** ----
**
**
**
**
Smile
Gast
19-08-2006 8:22 tollie 68 Reageer met quote




dan maar blijven proberen ,in ieder geval bedankt, als het ooit gelukt is dan laat ik het horen.
gr angie
Gast
19-08-2006 8:33 tollie Reageer met quote




sorry ben in de war, bedoel level 65, 68 moet ik ook doen, heb uit leg gehad over het begin, maar ik moet juist het laatste hebben heb steeds rode cassette te weinig als ik helemaal aan het einde ben, en level 71 , daar kom ik steeds beneden en het lukt dan wel om erin te komen maar ik zit steeds op de een of andere manier opgesloten in het vakje links, ik krijg hem wel open ,maar dan moet ik erboven nog een paar infotrons weghalen en dan moet ik 2 ballen laten vallen. de eerste lukt wel door gauw naar rechts te gaan en hem weg te duwen, maar de tweede sta ik er achter als ik hem weg duw en ik ben niet sneller dan de bal, weet jij het?
gr angie
Gast
19-08-2006 10:48  Reageer met quote




Level 68: Als je het begin hebt gehad en bij de honingraad (zo noemde je het geloof ik een stuk terug) bent, heb je dan wel 2 diskettes over om te laten ontploffen? (inclusief de diskette die je nog kunt pakken)

Level 71: De meesten lopen op het eind vast dat er scharen achter je aan komen Je moet ergens onderaan waar 3 scharen zitten en drie infotronnen (zie tekening) 2 infotronnen pakken dat de laatste achter je aan valt en de scharen de andere kant op gaan Dat doe je zo Zuig het Groene links van je weg Wacht tot de 3 scharen horizontaal naast elkaar zitten Ga er dan links onder door en volg het groene Als het goed is valt de laatste infotron achter je aan en de scharen gaan de andere kant op

Misschien dat het beeld er anders uitziet dan supaplex maar dat komt omdat ik winplex speel maar dat is precies het zelfde

gr Tollie

Plaats Reactie Pagina 4 van 319
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden