NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
17-07-2006 21:54  Reageer met quote




level 63: Die is onwijs moeilijk uit te leggen

Level 68: Zo gauw je 20 diskettes hebt gepakt (ff meetellen) Laat je nog 4 diskettes ploffen naar links Ga dan eerst naar boven naar die infotron met 5 diskettes er naast. Ga dan weer naar beneden en laat diskettes ploffen dat je links onder uitkomt Bij de rest moet je de diskettes zo effectief mogelijk neerzetten dat lukt je wel.

Level 71 snap je uitleg niet helemaal

Ik neem aan dat je het eerste gedeelte van het level haalt
Als je zoŽn beetje aan de onderkant van het level zit (als je 75 infotronnen hebt gepakt) Zie je 3 schaartjes en drie infotronen naast elkaar op de op de zelfde manier (2 naast elkaar en 1 eronder) Daar moet je 1 infotronzuigen en dan rechtdoor en de 2e pakken hopen dat de laatste infotron achter je aan valt dat de scharen niet achter je aankomen Gaat mij ook nog wel is mis maar zo moet het wel. Dan kun je de rest nog is proberen (ik hoop dat je dit ook allemaal snapt )

Level 72 Je moet toch proberen om in hok 4 die stenen aan de kant laten vallen zodat er 1 overblijft om op de diskette te laten vallen (is moeilijk uitteleggen hoe je dat doet) Hok eronder kun je de diskette gebruiken maar het hoeft niet Ik gebruik hem meestal om de bommen rij te laten ontploffen helemaal links waar je weer terug moet om de exit te halen Maar daar kun het ook zonder

ik hoop dat je er iets aan hebt anders hoor ik het wel

gr tollie
 




Gast
18-07-2006 16:58 heejj heejj Reageer met quote




heejj heejj

echt heeel erg bedankt dat je me wilt helpen alleen bij level 72 lukt met het 4de hok nu wel maar daarna komt een hok met allemaal diskettes daar loop ik nu vast. je hebt er 6 nodig(dus allemaal) en als je het poortje ingaat (daar vallen dan 2 stenen zodat je erniet meer in kunt, dat poortje dus.Wink) kom je drie diskettes tegen op elkaar hoe moet je dat stukje doen..?? wil je dat plie nog ff zeggen.??
en zou je level 63 plie ook nog even willen uitleggen??plie.. (een manier die je zou kunnen doen is: recht - links - omhoog - omlaag - spatie recht - enz..Wink)
verder snap ik je uitleg wel van level 68 en dat is onu alleen nog maar proberen, proberen en nog eens proberen..Wink

thanx voor alles alvast..Wink

xx lieke
Gast
18-07-2006 18:45  Reageer met quote




Level 72: Duw de bovenste diskete 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft

Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen

Suc6
Gast
18-07-2006 18:46  Reageer met quote




gr tollie Laughing
mir.....
19-07-2006 15:43 Re: level 76 Reageer met quote
Gast



haai

Ik ben bij level 16 en kom er niet uit hoe je die vierkanten van Ram chips open kunt krijgen

Mir....
Gast
19-07-2006 18:00  Reageer met quote




heejj heejj mir..??

ik kwam eerst ook niet uit level 16 maar nu dus wel..

Je moet de hokken openen door een steen boven de zijkant te leggen. de bij 1(!!!) van de O's

O_______O
| |
| |
| |
----------

dan moet je een schaartje laten komen (1 voor 1 openen!!) en onder een steen gaan staan en w8ten tot het schaartje komt. dan snel wegwezen en dan valt de steen boven op het schaartje.. snappi..??en dan is als het goed is het hok open.. en ps: de stenen die je nodig hebt liggen er allemaal boven..

enne tollie..:

Er is me nu 1 level al gelukt en die een paar anderen snap ik nu wel en alleen nog maar vaak herhalewn.. echt super bedankt nogamaals..

is het bij jullie ook al zo heet..??

xxx lieke
Gast
21-07-2006 18:47  Reageer met quote




Nou hoe gaat ie met supaplex lieke Ik kom nu niet meer uit 97 Heb hem wel is uitgespeeld maar het lukt niet Iemand iedee?
Gast
23-07-2006 10:39 heejj heejj Reageer met quote




goed hoor
ik heb nou 2 1 level gehaald en de anderen nogsteeds proberen en nog eens proberen..

xx lieke
Gast
07-08-2006 20:03 supaplex 24 Reageer met quote




kan iemand mij vertellen welke rij ballen er moeten vallen aan het eind van level 24?
Gast
07-08-2006 21:48 level 24 Reageer met quote




kasn iemand mij helpen met level 24 , het begin lukt wel maaraan het einde, wat ik ook doe het lukt niet welke rij ballen moet als eerst naar beneden?
Gast
08-08-2006 8:56 level 48 Reageer met quote




hoe voorkom je aan het einde dat je een bal op je koppie krijgt? wie kan mij helpen , ook 24, zie hier boven. gr abbycail
inge
08-08-2006 19:49 hulp bij supaplex Reageer met quote
Gast



tot level 96 kan ik helpen maar niet level 35 dat snap ik ook niet
inge
08-08-2006 20:06 ik zoek hulp voor level 88 Reageer met quote
Gast



wie kan mij helpen? ik kan in het grote gedeelte
helemaal rechts boven het steentje niet geopend krijgen
j kan een steentje laten ontploffen maar dat reikt niet to boven
weet iemqand dit? kan niet verder want uit level 96 kom ik ook niet
Gast
08-08-2006 20:08 level 35 Reageer met quote




hallo Inge
35 is eigelijk heel simpel, alles aande rechterkant negeren, het (snoepje)infotron noemen ze het hier, gewoon laten vallen op de electroding , die ontploft en je krijgt weer 9 snoepjes,wat voldoende is. kun jij me helpen met 24 en 48, zie hier boven.
gr abbycail
inge
08-08-2006 20:20 antwoord abbycail Reageer met quote
Gast



wat wil je weten over level 24
Gast
08-08-2006 20:23 level 35 Reageer met quote




wat bedoel je met snoepje?
Gast
08-08-2006 20:26 antwoord Inge Reageer met quote




het begin is gemakkelijk maar aanhet eind , kom ik er maar niet achter welke rij ballen ik moet laten vallen, om alle infotrons te pakken en het eind in te gaan.
Gast
08-08-2006 20:29 niet 35 Reageer met quote




het gaat nietm over 35 maar over 88
Gast
08-08-2006 20:29 antwoord aan gast 21;26 Reageer met quote




infotron noemde ik voor het gemak snoepje omdat het wordt opgeslurpt door supaplex
Gast
08-08-2006 20:36 level 88 Reageer met quote




zover ben ik nog niet maar als je hier even terug bladert dan lees je dat ene jochem een uitleg over 88 heeft ingestuurd.
gr abbycail
Gast
08-08-2006 20:42 level 48` Reageer met quote




help..........!
het eind, wat doen we aan die twee ballen.
abbycail
Gast
08-08-2006 20:54 hallo Inge Reageer met quote




ben je er nog?
ik wacht met smart op je reactie, wil graag og verder spelen.
als je me 24 en 48 kunt vertellen zal mijn dank verpletterend zijn.
gr abbycail
Gast
09-08-2006 12:04 level53 Reageer met quote




aan het begin, beneden,hoe kom e er door heen? wie kan mij dat vertellen?
gr abbycail
Gast
09-08-2006 15:37 level 55 Reageer met quote




daar ben ik weer, jullie zullen wel denken, maar ik heb een vraag!!
moeten de infotrons allemaal gepakt worden, en zo ja hoe flik ik dat dan gelijk aan het begin?
gr abbycail
inge
09-08-2006 20:25 hulp bij level 48 abbycail Reageer met quote
Gast



biij level 48 moet je helemaal bij het einde op de e gaan staan van enden dan laat jee links van je ieder keer een balletje naar beneden vallen en dat duw je zelf naar links tot het naar beneden valt en dat doe je met alle balletjes tot ze op zijn en dan klik je af op de e ik moest het even zelf spelen om het weer te weten succes
Gast
09-08-2006 20:45 level 55 abbycail Reageer met quote




je moet alle snoepjes pakken begin met 1 naar rechts te gaan ga onder balletje staan eet linkse op en schuif 1 naar rechts dan kan je naar boven klimmen en de anderen pakken dan ben je bij hokje 2 ga voorzichtig 3 snoepjesnaar beneden pak als je bene bent gelijk de linkse mee en ga gelijk rechts in t midden staan onder t middelste balletje eet daar t balletje rechts op en schuif daarna linkse balletje helemaal in hoek nu kan je weer naar boven klimmenen rest opeten tot blokje 3 eet daar bovenste rijtje eerst op en ga daarna snoepjes naar beneden pak linkse mee en ga naar boven nu ben je bij t laatste blokje ga 1 naar bene en eet onder 1ste balletje snoepje op balletje valt naar bene eet eerst snoepje bovenaan op ga dan helemaal naar onderen en schuif eerst t ene balletje naar links en dan t 2de balletje naar links succes groetjes inge
Gast
09-08-2006 21:15 `hoi Inge Reageer met quote




ben nu al een hele poos level 55 aan het doen, alle hokjes zijn geen probleem, alleen die tweede, hoe voorzichtig ik ook doe , het balletje is sneller dan ik, en land steeds op mijn koppie, zou er hoofdpijn van krijgen(grapje) maar ik zal dan maar blijven proberen, als het echt zo moet,dan zal het toch eens lukken. wat bedoel je trouwens met de e van enden? in level 48?
gr abbycail
Gast
09-08-2006 21:26 level 55 abbycail Reageer met quote




op t einde van t spel moet je toch op de rode E drukken dan ga je naar een volgend level dat is de E van end of einde beetje verkeerd getypt je moet je computer zo langzaam mogelijk zetten dan valt dat balletje niet meer op je koppie suucces
Gast
09-08-2006 22:08 Inge Reageer met quote




ik zit hier achter een laptop, zonder rode knopjes, en ik hoef aan het ein van het spel niet ergens op te drukken, ja op enter om verder te gaan, en ik heb geen idee hoe ik mijn pc langzamer zet, maar toch bedankt'. gr abbycail
Gast
09-08-2006 23:57  Reageer met quote




Iemand die mij nog even een tip over level 13 kan geven? anonymus is dat..

Die ene infotron in dat hoekje als je net door de doorgang bent, direct pakken lukt niet want dan valt die bom op mijn hoofd en van opzij lukt me ook niet, schuiven kan ik niet.. iemand?
Plaats Reactie Pagina 3 van 319
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden