NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
oppajs
24-08-2006 19:40 Re: level 42 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hmm dat zie ik dus echt niet staan, erger nog het staat er echt niet... is er misschien nog een andere manier om de snelheid aan te passen?

Groetjes Cloris


je hebt ckr de originele supaplex, volgens mij kun je het daarbij niet veranderen, maar met winplex kun je dat wel
 




Gast
25-08-2006 14:13 Re: level 42 Reageer met quote




oppajs schreef:
je hebt ckr de originele supaplex, volgens mij kun je het daarbij niet veranderen, maar met winplex kun je dat wel


Aha dan zal het daaraan liggen idd...

Staat er hier op het forum ergens een link naar Winplex? kan ik die downloaden en ook eens spelen

Groetjes Cloris
Gast
25-08-2006 16:07 wimplex downloaden Reageer met quote




zelf heb ik gewoon bij google supaplex ingetoets en dan krijg je een hele rij te zien en de eerste de beste waar ik zag downloaden die heb ik gewoon genomen. volgens mij staat er ook ergens bij hulp bij supaplex, ga daar maar eens heen.
Gast
26-08-2006 20:28 d94 Reageer met quote




oppajs schreef:
D94, hoe doe je level 14?


Volgens mij is die onmogelijk Ik kom er niet uit!! Heb al vanalles geprobeerd

Heb nu 454 levels uit gespeeld En jij?


Cloris: Staat me iets van bij dat je de + en de - op het toetsenbord ook kan gebruiken voor sneller en langzamer maar dat weet ik niet meer zeker omdat ik ook winplex speel
Gast
27-08-2006 13:32 Re: hulp gevraagd met supaplex levels Reageer met quote




Anonymous schreef:
WIE KAN MIJ HELPEN BIJ LEVEL 59-VICE.... HET VIERKANT VAN 9 STENEN BALLEN. HOE PASSEER IK DIE. IK WIL HET ENORM GRAAG WETEN.
BVD
ERIK

Quote:
Haal eerste de bovenste groene weg, dan de onderste, en dan pas de middelste
Gast
29-08-2006 18:34  Reageer met quote




En toen was het rustig op het forum want iedereen speelt supaplex gewoon ff uit. Het kan trouwens in 5u. Is mij ook gelukt Smile

Gr tollie
supa
29-08-2006 21:03 Re: skippen Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kan je een level skippen?


als je in het menu van supaplex bent. zie links boven skip level daar moet je opdrukkken en daarna OK
Gast
29-08-2006 21:33  Reageer met quote




ik speel winplex, dus daar zal het wel aan liggen, kan geen skip vinden. dan maar afwachten tot emand mij helpt met level 65 68 en 72 , jammer
Gast
30-08-2006 7:54 level 73 Reageer met quote




0ppajs?!!!!!
dat stukje beneden, waar supaplex steeds naar beneden zakt, na de groene diskettes die je laat ontploffen, wil je die asjeblieft omschrijven?
gr abby
Gast
30-08-2006 16:42 Re: level 73 Reageer met quote




Anonymous schreef:
0ppajs?!!!!!
dat stukje beneden, waar supaplex steeds naar beneden zakt, na de groene diskettes die je laat ontploffen, wil je die asjeblieft omschrijven?
gr abby



Als je daar aankomt en linksboven aan naast het buisje staat doe je het als volgt:

Ga helemaal naar onder. Dan helemaal naar rechts. Ga 1 omhoog en (direct) helemaal naar rechts. Boven je heb je 1 groen blokje en allemaal bommen Haal dat groene blokje weg en ga (direct) 1 naar links. Zuig weer 1 groen blokje boven je weg en ga helemaal terug naar links onder. Dan moet je boven langs de infotronen pakken en op het laatst helemaal boven langs over het groene dan val je van zelf naar beneden op de bommen

Gr Tollie
supa
30-08-2006 19:58 Re: skippen Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kan je een level skippen?

3
supa
30-08-2006 20:00  Reageer met quote




oppajs schreef:
ik snap wel wat je bedoelt, maar dat is helemaal niet nodig, ik heb het zelf nog nooit gedaan, en ben nu dus bij level 111, en mensen die dit trukje niet kunnen: JE HEBT HET NIET NODIG!! anders zouden ze wel levels gaan doen zonder rode diskettes, want als dat trucje lukt, is het geen **** aan bij sommige levels. het is trouwens ook beter zonder dit trucje, want dan leer je sommige situaties inschatten en halen, die je later weer toe kunt passen, wat ik al zei, je kunt zowiezo 107 levels halen zonder dit trukje


hoe start je supaplex onder DOS op[
Gast
31-08-2006 12:55 level 73 Reageer met quote




tollie, bedankt, op het moment dat ik je uitleg las snapte ik het al, dat ikdaar niet op kwam, ik haalde steeds eerst de bovenste infotrons weg, stom stom stom!!! ben nu bij 75 . kan ik ook jou hulp krijgen bij 65 68 en 71? 65 gaat om het 4de plateautje het lukt maar niet om daar op te komen en de infotron te pakken. bij 68 gaat het om de weg in het honingraat en bij 71 weet ik het tot en met de 3 inotrons beneden, maar daarna komen er weer vakjes met veel infotrons, met de schaartje op mijn hielen, snap je? gr abby
Martijn1984
01-09-2006 15:26 level 100 Reageer met quote




is er toevallig iemand die me kan helpen bij level 100, ik kom niet uit het begin

Martijn
Gast
01-09-2006 21:39 level 100 Reageer met quote




als je mij nou eerst met 71 en 68 helpt ben ik zo bij 1oo en kan ik jou helpen. slim he van mij!!!
Martijn1984
02-09-2006 18:15 leven 68 Reageer met quote




Oke afgesproken. bij leven 68 moet je bij die 4 diskettes naast elkaar eerst omhoog gaan, daar zitten nog 5 diskettes en zoŽn electron.
Bij level 71 zal je onderin denk ik vastlopen. moeilijk stukje. moet je ook een beetje mazzel hebben. op een gegeven moment ontkom je er niet aan dat ze achter je aan komen. zeg maar ff waar het preceis fout gaat.

Martijn
Gast
02-09-2006 20:42 level 71 Reageer met quote




het gaat fout nadat je die drie infotrons krijgt en drie schaartjes, dat gaat nog goed ,want die uitleg staat er al een paar keer , maar dan komen er vakjes met zoveel infotronnen dat ik niet meer weet ze te pakken voor de schaartjes komen, ben intussen bij 80, maar zit nog te denken hoe dit moet, zodra ik de eerste 2 bommen hebt laten ontploffen zit ik al vast, maar ik nader de 100 al,
abby
Gast
02-09-2006 20:53 level 68 Reageer met quote




als je wilt iets duidelijker, de eerste stuk is geen probleem, dat gaat achter elkaar, het gaat me echt om het laatste stuk, ik noem het honinggraat,daar lijkt het op, begrijp je?
gr abby
Gast
03-09-2006 13:22  Reageer met quote




Kan iemand mij supaplex sturen die alle levels al heeft uitgespeeld???Hoop dat iemand mij kan helpen.
Gast
03-09-2006 22:03 level 97 Reageer met quote




Hoi Tollie
Ik kom er weer eens niet uit hoor,level 97 ik heb al terug gelezen maar was me ook niet duidelijk de uitleg maar alles lukt alleen het eerste gedeelte niet ik heb gewacht tot ze allemaal gevallen zijn ben naar links geweest naar rechts en naar beneden maar niets lijkt me te lukken wil je me nog een keertje helpen alsjeblieft ? Groetjes Renate
Gast
04-09-2006 10:56 Re: level 71 Reageer met quote




Anonymous schreef:
het gaat fout nadat je die drie infotrons krijgt en drie schaartjes, dat gaat nog goed ,want die uitleg staat er al een paar keer , maar dan komen er vakjes met zoveel infotronnen dat ik niet meer weet ze te pakken voor de schaartjes komen, ben intussen bij 80, maar zit nog te denken hoe dit moet, zodra ik de eerste 2 bommen hebt laten ontploffen zit ik al vast, maar ik nader de 100 al,
abby


Hallo Abby

level 71:
Als je bij de 3 infotrons komt (waarvan de uitleg al een paar keer verteld is) en de laatste infotron valt achter je, dan ga je eerst je weg vervolgen, pak de infotrons onderweg mee, en kom je bij de volgende "scharenprobleem" Rechtsonder zie je dan 2 infotrons die 5 scharen tegenhouden en links zie je 9 infotrons die 4 scharen tegenhouden (1 onderop en 3 boven ) Je moet alle groene vakjes voor de rest intact laten (dus niet eerst verder de weg vervolgen!!)!! Je gaat bij die 9 infotrons naarbinnen en pakt er 6 zodat er nog 3 op elkaar gestapeld blijven staan.
Dan ga je weer terug naar de laatste infotron die je achter je aan hebt laten vallen, wacht totdat er geen scharen in de buurt zijn, pakt de infotron en ga als een razende naar de 3 op elkaargestapelde infotrons. pak de middelste, zuig de bovenste en onderste weg (wel snel zijn) en ga onmiddelijk naar rechts en duik bij de 2 infotrons erin en wacht daar. Je zal zien dat de losgemaakte scharen je met rust laten en naar rechts verdwijnen.
Dan zuig je die ene infotron op die die 5 andere scharen nog tegenhouden en ga je meteen je weg verder vervolgen. Deze scharen komen wel achter je aan. Dus doorlopen! Je komt verderop een vak tegen met een hele rij infotrons op elkaar, duik daar meteen in en een infotron valt achter je neer zodat je veilig staat. Wacht daar totdat het rustig is, pak de infotrons uit dat vak en volg je weg. Je zal zien dat de rest rustig kan worden afgemaakt en het einde is voor jou in zicht.
Martijn1984
04-09-2006 11:44 level 71 Reageer met quote




Ik had het niet beter kunnen uitleggen!! weet jij misschien level 100?

Martijn
Martijn1984
04-09-2006 11:49 level 68 Reageer met quote




hoi abby, ben je voordat je bij die honinggraad bent wel naar boven gegaan om die 5 diskettes en infotron te pakken? dat ligt boven de 5e serie/groepje infotrons (zijn er 4 naast elkaar)?

Martijn
Gast
04-09-2006 12:57 hoi martijn Reageer met quote




ben nu bij 81 , dus nog niet bij 100, want ik stuit al weer op een probleem, je gaat naar boven en dan kom je op een gegeven moment bij een gele en een groene diskette en daar ben ik nog volop bezig omer achter te komen hoe ik nar beneden kan zonder dat de ballen de doorgang blokkeert, als je me daar ookmee helpt dan ben ik er hoop ik vlugger door heen, bedankt voor de uitleg met de scharen, ik ga het proberen. wat 68 betreft, ik heb echt alles gepakt voor ik bij de honingraat ben en dan heb ik nog 2 rode diskettes over, maar ik ga volgens mij steeds de verkeerde kant op, hoewel ik alles al hebt gehad, toch doe ik schijbaar iets verkeerd,want op een egeven moment zijn de diskettes op, en kan ik niet verder.
gr abby
Gast
04-09-2006 14:56 martijn Reageer met quote




je hebt het heel goed uitgelegd met 71 en het gaat goed tot ik die drie pak en bij de twee infotrons duik rechts, er gaan er een paar voor bij en de laatste pakt me, maar ik blijf proberen,
gr abby
Gast
04-09-2006 15:46 hoi marij Reageer met quote




heb 71 gehaald! je bent super! ga nu naar 82 tot ik wat van jegehoord hebt.
gr abby
Gast
04-09-2006 16:17 Re: hoi marij Reageer met quote




Anonymous schreef:
heb 71 gehaald! je bent super! ga nu naar 82 tot ik wat van jegehoord hebt.
gr abby


Bedoel je van mij ? Smile (degene die dat hele 71 verhaal heeft uitgelegd hierboven?)
Martijn1984
04-09-2006 16:37 level 71 Reageer met quote




haha ja idd en voor diegene die dat had uitgelegd ben jij al bij level 100?
Martijn1984
04-09-2006 16:44 Level 81 Reageer met quote




hey abby,

bij 81 moet je die gele laten voor wat het is. die heb je niet nodig, je moet uiteindelijk die groene(bij mij oranje maar jij speel waarschijnlijk een ander) naar links kunnen duwen zodat hij naar beneden valt en het blokje opblaast.
gr Martijn
Gast
04-09-2006 21:53 martijn Reageer met quote




heb 82 gehaald, weer een stukje bij de 100
abby
Plaats Reactie Pagina 6 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden