NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
19-08-2006 11:46 hoi tollie Reageer met quote




ik heb er 2 0ver als ik de honinggraat begin, maar ik denk dat ik de verkeerde kanten op ga, hoewel ik niet weet wat ik verkeerd doe, wat level 71 betreft dat met die drie infotrons lukt wel, maar daarna komt er weer zo'n moeilijk punt met een schaar vlak achter je. maar eigelijk bedoelde ik met mijn berichtje boven level 63 , ik had me weer vergist, sukkel ben ik he? dat met level 68 blijf ik proberen maar ik blijf kukelen, maar de aanhouder wint.
gr angie
 




Gast
19-08-2006 14:54  Reageer met quote




Anonymous schreef:
nou ik zou wel eens willen zien hoe jij dat nou doet, maar ik kom er niet uit.ik spuug hem uit en wacht tot het uiterste en slik hem weer in. maar dan ontploft er niets, wacht ik 1 seconde langer ontplof ik ook, en dan valt er niets meer te slikken. jammer ik zag de oplossing van level 68 al opgelost, want daar kom ik niet uit, het begin is simpel, maar het eind een raadsel.


Ik heb het nu na 4 jaar weer gedaan op een iets hogere snelheid en mij lukt het nog steeds. Het is simpel een kwestie van timing. Hij spert zijn bekkie open en spuugt hem uit. Je doet snel 1 (!!!) stap naar boven, opzij of beneden, wat je wilt en daarna pak je hem weer razendsnel op en rent weg. En dan heb je echt diezelfde bom weer tot je beshikking, met als voordeel dat de eerste reeds zijn werk al heeft gedaan.
Gast
20-08-2006 21:01 renate Reageer met quote




hoi tollie iik ben nu bij level 82 gaat niet zo snel maar iedere keer kom ik weer iets verder hier ontploffen er steeds weer teveel infotrons maar net miste ik er nog maar een dus ik ga vooruit
groetjes renate
oppajs
21-08-2006 9:50 head hunter Reageer met quote




heeft iemand tips voor level 71 headhunter? ik kom tamelijk ver alleen dan wordt ik gestressed door die dingen en gaat het fout, ook kan ik level 75, 85 en 87 niet halen, daar nog tips voor?

Laatst aangepast door oppajs op 23-08-2006 11:08, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
21-08-2006 20:33 tip voor level 71 Reageer met quote




stoppen voor je gek wordt
Gast
21-08-2006 20:46  Reageer met quote




Kan iemand mij even een zetje in de goede richting geven bij level 41 en 42, ik las net al dat het bij 41 puur om snelheid gaat en meer niet maar bij 42 als ik door die scharen heen ben liggen er vervolgens 4 infotrons tussen de diskettes.. wat ik ook doe; ik ontplof... is dit ook een kwestie van snelheid of is er hier nog een handigheidje voor..

Groetjes
Gast
22-08-2006 8:30 level 42 Reageer met quote




ook dit is snel zijn en steeds maar weer proberen, oit lukt het zo plotseling, dat je niet eensweet eat je hebt gedaan. dus hopen als het lukt dat je het einde haalt. trouwens wel een tip! zet de speed van het spel op zijn langzaams met spellen met scharen, je krijgt meet tijd voor reactie, alleen als je af gaat is het oervervelend om opnieuw te beginnen,r het helpt echt.
gr abbycail
oppajs
22-08-2006 19:44  Reageer met quote




ben lkkr bij level 107 Very Happy allemaal zelf gedaan, dus als je gewn probeert kun je bij 107 minimaal komen
Gast
22-08-2006 22:00 oppajs Reageer met quote




kan je me mooi helpen met 63 65 68 en 71
wanhopige
oppajs
23-08-2006 9:39  Reageer met quote




mensen, gewoon zelf proberen en logisch nadenken, heb ik ook gedaan, ik heb hem nu uitgespeeld alleen heb ik 97, 108 en 110 nog niet gehaald, dus alle andere zijn gewn mogelijk Wink

tip: zet windows media player aan, laat hem al je leuke nummers afspelen, neem er de tijd voor en haal weer wat levels Razz


Laatst aangepast door oppajs op 23-08-2006 12:09, in toaal 3 keer bewerkt
oppajs
23-08-2006 11:10 Re: level 42 Reageer met quote




Anonymous schreef:
ook dit is snel zijn en steeds maar weer proberen, oit lukt het zo plotseling, dat je niet eensweet eat je hebt gedaan. dus hopen als het lukt dat je het einde haalt. trouwens wel een tip! zet de speed van het spel op zijn langzaams met spellen met scharen, je krijgt meet tijd voor reactie, alleen als je af gaat is het oervervelend om opnieuw te beginnen,r het helpt echt.
gr abbycail


ik vind dat je een snelheid moet doen die je zelf prettig vind, ik ben zelf bij level 111 nu en ik heb hem nooit op zn langzaamst gezet, het kan wel helpen, maar dan heb ik geen zin meer in bepaalde levels, die met normale snelheid al 5 minuten duren... op zn snelst is trouwens ckr niet fijn.., ik heb hem persoonlijk het liefst iets sneller dan het midden
oppajs
23-08-2006 11:20  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik speel supa nog op de normale snelheid en onder DOS (win 9Cool
Zoals ik al zei..het vereist enige vaardigheid. Het kostte mij ook wat moeite maar als je eenmaal de slag te pakken hebt lukt het gegarandeert.


ik snap wel wat je bedoelt, maar dat is helemaal niet nodig, ik heb het zelf nog nooit gedaan, en ben nu dus bij level 111, en mensen die dit trukje niet kunnen: JE HEBT HET NIET NODIG!! anders zouden ze wel levels gaan doen zonder rode diskettes, want als dat trucje lukt, is het geen **** aan bij sommige levels. het is trouwens ook beter zonder dit trucje, want dan leer je sommige situaties inschatten en halen, die je later weer toe kunt passen, wat ik al zei, je kunt zowiezo 107 levels halen zonder dit trukje
Gast
23-08-2006 16:46  Reageer met quote




oppajs schreef:
ik snap wel wat je bedoelt, maar dat is helemaal niet nodig, ik heb het zelf nog nooit gedaan, en ben nu dus bij level 111, en mensen die dit trukje niet kunnen: JE HEBT HET NIET NODIG!! anders zouden ze wel levels gaan doen zonder rode diskettes, want als dat trucje lukt, is het geen **** aan bij sommige levels. het is trouwens ook beter zonder dit trucje, want dan leer je sommige situaties inschatten en halen, die je later weer toe kunt passen, wat ik al zei, je kunt zowiezo 107 levels halen zonder dit trukje


Hallo...het is een spel hoor, geen levensopdracht.
Ik heb supa een keer of drie gedaan een aantal jaren terug (heel wat jaren Smile) zonder truckendoos of wat. Bovendien is het opzuigen van een reeds geplaatste bom voor een extra bom best wel moeilijk. (Je kunt deze optie ook vinden onder megaplex, options en eat exploding disks. Het is een bug maar wel een hele handige.
Bovendien blijven sommige levels, ondanks dat je enkele bommen extra kan hebben, evengoed moeilijk.
oppajs
23-08-2006 16:54  Reageer met quote




ik weet ook wel dat het een spel is, ik probeer mensen alleen duidelijk te maken, dat als dat trukje niet lukt, je het ook zonder het trukje kunt halen
Gast
23-08-2006 17:57 Re: renate Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi tollie iik ben nu bij level 82 gaat niet zo snel maar iedere keer kom ik weer iets verder hier ontploffen er steeds weer teveel infotrons maar net miste ik er nog maar een dus ik ga vooruit
groetjes renate



Grote klasse, ga zo door! Als je nog een vraagje hebt hoor ik het wel

Gr tollie
Gast
23-08-2006 18:02  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kan iemand mij even een zetje in de goede richting geven bij level 41 en 42, ik las net al dat het bij 41 puur om snelheid gaat en meer niet maar bij 42 als ik door die scharen heen ben liggen er vervolgens 4 infotrons tussen de diskettes.. wat ik ook doe; ik ontplof... is dit ook een kwestie van snelheid of is er hier nog een handigheidje voor..

Groetjes


Level 42: Als je onder de 1e diskette staat bij dat hok met de 4 infotrons ga dan 2 naar links 1 naar onder weer 2 naar links Zuig onder, zuig links en ga omhoog en dan snel rechts weg Doe dit wel snel anders ontplof je

Gr tollie
Gast
23-08-2006 18:09  Reageer met quote




Wie spelen er allemaal winplex?? (supaplex rebirth in XXI century)Zo niet download dit dan en ga dan niet de classic collection spelen maar de D levels Dat is pas een uitdaging Totaal 2442 supaplex levels in een iets ander jasje

Gr tollie
oppajs
23-08-2006 18:34  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie spelen er allemaal winplex?? (supaplex rebirth in XXI century)Zo niet download dit dan en ga dan niet de classic collection spelen maar de D levels Dat is pas een uitdaging Totaal 2442 supaplex levels in een iets ander jasje

Gr tollie


ik speel hem, en de D levels zijn behoorlijk moeilijk, ik heb alleen van d04 108 levels gehaald en die ene met die caves ook redelijk veel, jij dan? en hoeveel levels heb je in totaal gehaald?
Gast
23-08-2006 18:51 d levels Reageer met quote




zolang ik niet met de classic verder kan, ben ik ook aan de d levels begonnen en ik ben al een heel eind, vooral d96 is leuk, en oppajs! bedankt, heb net 63 uitgespeeld, kan dus nu even verder met 72, tot ik eventueel weer vast zit, dan ga ik weer naar de dlevels.
Gast
23-08-2006 20:31  Reageer met quote




oppajs schreef:
ik speel hem, en de D levels zijn behoorlijk moeilijk, ik heb alleen van d04 108 levels gehaald en die ene met die caves ook redelijk veel, jij dan? en hoeveel levels heb je in totaal gehaald?


Classic collection (uitgespeeld)
D04 (uitgespeeld)
D94 (heb ik er 96 uitgespeeld)
D98 (met de caves heb ik er 59 uitgespeeld)

en bij de rest overal een paar

Totaal 439
Gast
23-08-2006 20:54 Re: level 42 Reageer met quote




Anonymous schreef:
ook dit is snel zijn en steeds maar weer proberen, oit lukt het zo plotseling, dat je niet eensweet eat je hebt gedaan. dus hopen als het lukt dat je het einde haalt. trouwens wel een tip! zet de speed van het spel op zijn langzaams met spellen met scharen, je krijgt meet tijd voor reactie, alleen als je af gaat is het oervervelend om opnieuw te beginnen,r het helpt echt.
gr abbycail



Ik blijf het gewoon proberen, maar hoe zet ik in hemelsnaam de snelheid langzamer of sneller? ik speel de gewone supaplex onder XP
Gast
23-08-2006 21:42 level 42 Reageer met quote




wist ik eerst ook niet, ik weet niet eens welke versie ik speel. maar bij mij zie aan de linkerkant allerlei dingen staan ,eerst staat er start, dan new player en del player en dan speed en links zie je dan een _ en rechts een + , kan je met de muis harder of zachter zetten. ik hoop dat ik je hier mee geholpen hebt. gr abbycail
Gast
23-08-2006 23:51  Reageer met quote




soms start supaplex en de is het spel on wijs traag en en de andere keer weer goed hoe komt dat??
oppajs
24-08-2006 11:20  Reageer met quote




Anonymous schreef:
soms start supaplex en de is het spel on wijs traag en en de andere keer weer goed hoe komt dat??


had ik ook wel eens, dan heb je waarschijnlijk te veel programma's aanstaan, gewn ff afsluiten en opnieuw proberen helpt vaak ook
oppajs
24-08-2006 11:22  Reageer met quote




D96 is trouwens classic alleen dan andersom, die is ook wel leuk, en je hebt ook 1 dat is classic alleen dan vermoeilijkt, daar kan ik alleen de 2e level van halen
Gast
24-08-2006 12:37 level 72 Reageer met quote




de gele discettes zijn geen probleem, ik kom vrij ver ,maar dan krijg je die bovenstukjes in het gedeelte na de gele diskettes hoe krijg je dit voor elkaar? wil iemand dit alsjeblieft uitleggen?
karin
Gast
24-08-2006 16:47  Reageer met quote




k krijg geen geluid bij supaplex wat moet k doen
oppajs
24-08-2006 17:04  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Classic collection (uitgespeeld)
D04 (uitgespeeld)
D94 (heb ik er 96 uitgespeeld)
D98 (met de caves heb ik er 59 uitgespeeld)

en bij de rest overal een paar

Totaal 439


D94, hoe doe je level 14?
Gast
24-08-2006 18:25  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Level 42: Als je onder de 1e diskette staat bij dat hok met de 4 infotrons ga dan 2 naar links 1 naar onder weer 2 naar links Zuig onder, zuig links en ga omhoog en dan snel rechts weg Doe dit wel snel anders ontplof je

Gr tollie



Dank je wel ik ga het weer proberen,

Groetjes Cloris
Gast
24-08-2006 18:26 Re: level 42 Reageer met quote




Anonymous schreef:
wist ik eerst ook niet, ik weet niet eens welke versie ik speel. maar bij mij zie aan de linkerkant allerlei dingen staan ,eerst staat er start, dan new player en del player en dan speed en links zie je dan een _ en rechts een + , kan je met de muis harder of zachter zetten. ik hoop dat ik je hier mee geholpen hebt. gr abbycail



Hmm dat zie ik dus echt niet staan, erger nog het staat er echt niet... is er misschien nog een andere manier om de snelheid aan te passen?

Groetjes Cloris
Plaats Reactie Pagina 5 van 319
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden