NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

camping te koop belgie
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
12-03-2010 11:43 Op zoek naar camping in belgië/NL Reageer met quote




Hallo

Wij zijn op zoek naar een camping in nederland of belgië in de vlaamse streken weet u wat den kunt u mij mailen
200508@live.nl alvast bedankt voor u moeite
 




Gast
13-04-2010 7:49  Reageer met quote




dat lijkt mij veel te veel, we zijn op uw camping geweest en hebben het een en ander nagevraagd. daaruit bleek dat camping oosheem stukken grond heeft waar niets mee gedaan mag worden, dus dat wat er nu op staat moet eraf.
zo zijn wij achter meer dingen gekomen, waardoor de vraagprijs veel te hoog ligt.
Gast
13-04-2010 9:36 camping te koop Reageer met quote




Die camping oosheem is intussen verkocht, heb ik gehoord, jammer want zag er goed uit, de gast met reactie van 13 april weet dus niet waar die over praat, je moet niet afgaan op praatjes maar zelf informatie inwinnen, dit soort reacties haalt dewaarde van dit forum naar beneden
Gast
14-04-2010 8:31 Re: camping te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
U moet minimaal over € 300.000 eigen middelen beschikken wil financiering mogelijk zijn

de informatie die ik had ingewonnen heb ik van de gemeente zelf gehoord. ga daar maar eens heen, dan sta je met je oren te klapperen. .
Gast
01-07-2010 23:10 nog een camping te koop Reageer met quote




in poupehan, ile de faigneul. mooie camping, ik heb er geen belang bij, maar weet toevallig dat hij te koop staat !
Gast
12-08-2010 12:00 Camping OOSHEEM Reageer met quote




De droom van Waterreus is in het water gevallen.
God zijn Dank.
Gast
07-09-2010 7:12 waterreus Reageer met quote




wij zijn heel blij dat de camping verkocht is en hopen op betere tijden, wat een enorm addergebroed was die man toch
Gast
08-09-2010 8:22  Reageer met quote




Lafaard, zet dan je eigen naam erbij.
En, volg eens een cursus Nederlands dan weet je hoe je bepaalde woorden moet schrijven.
Gast
08-09-2010 9:52 camping te koop gevraagd in belgie Reageer met quote




ik ben op zoek naar een camping liefst vlaams gebied u kan me bellen op 0031619314020
Gast
12-06-2011 17:45 camping gezocht Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een camping in belgie of luxenburg. Om te kunnen uitbaten.
Gast
13-06-2011 15:28 Camping gezocht Luxemburg Reageer met quote




Goede dag,

Wij zijn op zoek naar een camping in Luxemburg. Mocht u een camping bezitten en u wilt deze verkopen of weet u van een (mogelijke) verkoop dan kunt u contact opnemen via het onderstaande mail adres:

jelle_theunissen@hotmail.com
Gast
21-06-2011 12:52 een tip Reageer met quote




de prachtige camping Gossaimont,is ook te koop vlakbij Luxemburg !
Gast
31-07-2011 14:45 Re: camping te koop gevraagd in belgie Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar een camping liefst vlaams gebied u kan me bellen op 0031619314020

Geachte ,
Wij zijn eigenaar van een camping in de Antwerpse Kempen en wensen onze camping te verkopen. Indien u ernstige interesse heeft kan u mij altijd een mailtje sturen op stefimat1@hotmail.com
Ik kan u per kerende een informatiebrochure toezenden.
MVG
Stephane
Gast
15-08-2011 17:35 camping Reageer met quote




hallo ik ben geintresserd in de camping kan u mijn wat meer info sturen zoals waar is de camping gelegen en hoeveel plaatsen zijn er en wat is de prijs en u nummer graag groetjes
Gast
29-08-2011 7:47 Camping in Antwerpse Kempen Reageer met quote




Geachte ,
Voor meer info gelieve een mailtje te sturen met uw gegevens op stefimat1@hotmail.com
MVG
Gast
22-09-2011 12:29 Droomhuis met MiniCamping te Andalucia Reageer met quote




Graag brengen wij de volgende propositie onder jullie aandacht:

Droomhuis met Mini-Camping te Andalucia op ruim 9000 m2
Uitbreiding Camping met 2000 m2 mogelijk

Reacties mailen naar: info@sloospositions.de
Gast
26-09-2011 15:55 Camping te koop. Reageer met quote




Prachtige camping te koop in de Ardennen.
Met uitbreidingsmogelijkheden.

Voor informatie: 0049(0)59314966310
Gast
18-01-2012 14:43 Camping te koop gevraagd nederland, belgie ,spanje Reageer met quote




Wij zijn opzoek naar een camping het liefst een camping die niet goed loopt geen directe buren .
liefst met bosrijke omgeving meertje of rivier in de buurt +- 5 hectare
Dutchartistfamily@gmail.com
Gast
18-04-2012 20:00 Te koop Camping inclusive 2 huisjes Reageer met quote




Wij hebben een Camping te koop staan, met 52 plaatsen. De meesttal van de plaatse zijn jaarlijk plaatsen. Bij de Camping horen een grote Garage (ideal voor openthoudingsaal te nutten of omtebouwen in een bistro. Op de terrain staan 2 huisjes, kunnen apart gebruikt worden , indiens eentje mag dienen voor te woonen en eentje voor te verhuuren. Gaag geef ik meer inlichting en fotos op reactie. Groetjes uit Luxembourg
Gast
15-05-2012 21:03 Re: Te koop Camping inclusive 2 huisjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben een Camping te koop staan, met 52 plaatsen. De meesttal van de plaatse zijn jaarlijk plaatsen. Bij de Camping horen een grote Garage (ideal voor openthoudingsaal te nutten of omtebouwen in een bistro. Op de terrain staan 2 huisjes, kunnen apart gebruikt worden , indiens eentje mag dienen voor te woonen en eentje voor te verhuuren. Gaag geef ik meer inlichting en fotos op reactie. Groetjes uit Luxembourg


Heeft u een internetsite? Waar is het precies? Hoe heet de camping?
Gast
05-08-2012 23:40 Re: Te koop Camping inclusive 2 huisjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben een Camping te koop staan, met 52 plaatsen. De meesttal van de plaatse zijn jaarlijk plaatsen. Bij de Camping horen een grote Garage (ideal voor openthoudingsaal te nutten of omtebouwen in een bistro. Op de terrain staan 2 huisjes, kunnen apart gebruikt worden , indiens eentje mag dienen voor te woonen en eentje voor te verhuuren. Gaag geef ik meer inlichting en fotos op reactie. Groetjes uit Luxembourg


waar is deze camping gelegen en wat is de prijs????
nourdin
13-08-2012 19:01 camping kopen Reageer met quote




graag willen wij een camping in de belgische ardennen kopen
graag met wat bosgebied en riviertje .
en woonhuis.
ben jij wat wij zoeken stuur dan een email naar
nourdin1985@live.nl
Gast
11-03-2013 23:36 Camping te koop aangeboden in de Belgische Ardennen Reageer met quote




De Camping is gelegen in het mooiste gebied van de Belgische Ardennen, op de grens van de provincies Luxemburg en Namen.

campingtekoop.be
Gast
07-07-2013 19:23 Re: Droomhuis met MiniCamping te Andalucia Reageer met quote




Anonymous schreef:
Graag brengen wij de volgende propositie onder jullie aandacht:

Droomhuis met Mini-Camping te Andalucia op ruim 9000 m2
Uitbreiding Camping met 2000 m2 mogelijk

Reacties mailen naar: (***)

heeft u meer informatie over u camping


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
03-12-2013 15:04 Re: Droomhuis met MiniCamping te Andalucia Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeft u meer informatie over u camping
en waar hij ligt heeft hij ook een naam
Gast
20-08-2014 18:17 "de camping" Reageer met quote




als antwoord op het bericht van 13/04/2010 om 9u36 : u reageert op een antwoord en begint deze persoon te kleineren, maar U moet zelf eens even EERST informatie verzamelen. Idd, de camping "oos heem" is ondertussen al een ganse tijd verkocht, WERKT NOG STEEDS ZONDER VERGUNNINGEN, DAT TERREIN OP "GROENE ZONE" WORDT NOG NIET BENUT (en dat mag ook niet). De eigenaars maken maar iets, hun animatiepersoneel moest vorige zomer in erbarmelijke toestanden logeren, hebben "slechte" buren en laten de reglementeringen en wetten links liggen. Daarom kregen ze tot heden nog geen WETTELIJKE VERGUNNING. Dat dit mogelijk is...? Bij ons in Nederland zou dit niet gekund hebben.
Eer U zich nog maar eens ergery over anderen, ga zelf eens korrekte info zoeken VOORALEER U DE WAARDE VAN DIT FORUM NAAR BENEDEN HAALT.
Mvg, Joris
Gast
04-01-2015 14:27 Camping ter overname Reageer met quote




Wij zijn opzoek naar een middel grote camping in de Ardennen ... Graag met eigen kleine keuken en bar!!!
Gast
31-05-2016 22:46 Camping te koop gevraagd Reageer met quote




Wij zoeken een camping aan de kust van belgie
Bel gerust alles is welkom 0625212704
Gast
31-05-2016 22:58 Camping te koop gevraagd Reageer met quote




Wij zoeken een camping aan de kust van belgie
Bel gerust alles is welkom 0625212704
Gast
01-08-2016 9:21 camping te koop gevraagd Reageer met quote




Wij zoeken een camping te koop liefst belgische kust.
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden