NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
10-07-2011 8:29 alternatief Reageer met quote




hoallo allemaal.
Tanja is mijn naam
kwam hier toevallig langs, en zal hier wel blijven komen.
heb de boeken gelezen van mevrouw Mulder_schalenkamp. Geweldig hoor!
Ook Loes van Loon meegemaakt, ben erg onder de indruk van haar en zo een lief mens is het.
Zij heeft het erg druk als je een goed alternatief zoekt kan ik je deze man aanraden, hij werkt helemaal gratis.
Zoek maar eens op EVP DELFT bij marktplaats.nl
echt ongelofelijk!!
groeten van Tanja uit Zoetermeer
 




Henriet
10-07-2011 18:09 mw.Mulder-Schalekamp Reageer met quote




Hallo Tanja, ook ik heb de boeken van mw.Mulder-Schalekamp gelezen en herlezen. Het heeft geweldig veel indruk op me gemaakt en ik moet vaak denken aan datgene wat ze geschreven heeft. Is mw.Loes van Loon ook zo iemand?
Gast
13-07-2011 0:07 Henriet Reageer met quote




Hallo Henriet,

Ik kan je bevestigen vanuit persoonlijke ervaringen dat Loes ook zo'n iemand is.
Veelal wordt medium gehanteerd maar labels maken niet de persoon naar mijn idee. Ik kan je zeer zeker aanraden een keer een boek van Loes te lezen. Of een avond te bezoeken waar Loes zal zijn.

Veel liefde,

Roel
Gast
14-07-2011 23:34 Loes van Loon Reageer met quote




Even geleden ben ik bij Loes geweest en het was heel bijzonder. Nav onze ontmoeting heb ik een (onverwachts) pad bewandeld wat heel goed voelt. Dit avontuur is nog niet voorbij en ik heb er alle vertrouwen in.

Loes, heel erg bedankt!

Delivurs
Gast
21-07-2011 18:48 ik zoek contact met Loes van loon Reageer met quote




Lieve mensen van het forum,

Ik wil heel graag contact met Loes van Loon.
Wie kan mij , op en eerlijke manier, helpen aan haar e-mail adres of tel. nummer ?

Loes, als je dit zelf leest....ik wil heel graag contact.

Mijn e-mail adres is antineke@hetnet.nl
Gast
22-07-2011 13:23 Contact met loes van Loon Reageer met quote




Lieve mensen van het forum,

Ik laat jullie weten dat ik hel blij ben dat ik van iemand het tel. nummer van Loes van loon heb gekregen.

Voor allen ...veel liefs !

Ineke Gerritsen
Gast
23-07-2011 16:48 EVP in Delft Reageer met quote




Hoi Tanja uit Zoetermeer,

Ik ben heel blij dat je een berichtje hier hebt geplaatst over EVP uit Delft.
Ik heb inmiddels contact met deze man gezocht en heb al een afspraak met hem gemaakt voor een avond.

Zonder jouw berichtje had ik dit nooit geweten, dus dankjewel daarvoor !

liefs,

Ineke Gerritsen
Henriet
26-07-2011 14:31 aan Roel Reageer met quote




Dank voor je berichtje Roel.
Ik woon in Portugal dus een bezoek aan haar zal niet lukken.
Ik wil wel kijken of ik aan haar boeken kan komen, wellicht bij Bol.com.
Gast
31-07-2011 12:10 Re: aan Roel Reageer met quote




Henriet schreef:
Dank voor je berichtje Roel.
Ik woon in Portugal dus een bezoek aan haar zal niet lukken.
Ik wil wel kijken of ik aan haar boeken kan komen, wellicht bij Bol.com.


Graag gedaan hoor!
Inderdaad, vanuit portugal wordt 't lastiger.
Bol.com is mogelijk. Uitgeverij petiet is de bron uitgever ook daar is bestellen mogelijk.
Net wat ieder wil.

Veel lees plezier!

Tanja uit Zoetermeer: ik hoor graag hoe je evp avond is geweest. Smile
Ben benieuwd naar je ervaring.

Tot de volgende keer.
Groetjes Roel.
Gast
31-07-2011 12:15 oops Reageer met quote




Ik las er scheef overheen. Het is ineke die een evp avond had gepland.
Dus wil ik graag horen van beide hoe de ervaring was. Haha Wink
Als ik niet teveel vraag...?¿

Alvast bedankt.

Roel
Gast
08-08-2011 14:43  Reageer met quote




Beste Loes,

Ik zou graag met je in contact willen komen.

Ik ben nu bezig in je boek "Wij zijn allen op weg naar de vervolmaking". Dit op aanraden van mijn vader.

Op het moment is t allemaal erg lastig, maar voor mijn gevoel ook een belangrijk punt in mijn leven.

Mijn emailadres is: denisebakker1985@hotmail.com

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Denise
Gast
08-08-2011 19:57 Re: oops Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik las er scheef overheen. Het is ineke die een evp avond had gepland.
Dus wil ik graag horen van beide hoe de ervaring was. Haha Wink
Als ik niet teveel vraag...?¿

Alvast bedankt.

Roel


Hoi die Roel,

Ik ben bij EVP in DELFT geweest. De man die dit doet is Frans Schmidt.
Ik kan het je van harte aanbevelen. Wil je echt weten hoe mijn avond daar bij hem geweest is, dan raad ik je aan op Marktplaats EVP in DELFT in te toetsen. Dan kom je op zijn advertentie waaronder ik een beoordeling heb geplaatst. Dit geeft al heel veel info en het bericht verwoord duidelijk mijn ervaring bij hem.

Alle liefs,
Ineke.
Gast
15-08-2011 12:50 evp delft Reageer met quote




Bedankt Ineke.
Ik ga er meteen naartoe nu.
Lezen hoe dat was!

Veel liefs aan iedereen.

Roel
Gast
25-08-2011 12:28 en bericht voor Loes van loon Reageer met quote




Lieve loes,
Omdat ik je niet per e-mail weet te bereiken plaats ik hier een bericht voor jou, omdat ik gezen heb dat je hier ook wel eens komt.
Ik wil je heel graag oprecht vanuit mijn hart bedanken voor de tijd en energie die jij hebt gestoken in het schrijven van boeken, samen met jouw lieve Heeb.
De boeken betekenen heel veel voor mij. Ze bevatten een schat aan wijsheden en heldere en duidelijke informatie.
Door deze boeken krijg ik steun, kracht en troost die mij helpen om mijn levenspad te bewandelen.
Je schrijft met de nodige humor en met nuchterheid over de jongens en meisjes van Boven en hoe het daar aan Gene Zijde is. het De boeken geven antwoorden op vele vragen !
Momenteel ben ik bezig met het vierde boek, ik heb ze allemaal.
Wanneer ik ze gelezen heb, begin ik weer opnieuw met ze lezen, want iedere keer worden er weer andere dingen duidelijk en vallen puzzelstukjes op zijn plaats.
Over jouw rol in het geheel doe je heel nuchter en je vind het maar heel gewoon.
Toch vind ik dat niet, jouw rol is van onschatbare waarde. Door deze taak op je te nemen vraagt het ook heel veel van jou.
Dankjewel lieve Loes, dat jij dit werk wilt doen, ik ben er zeer dankbaar voor !
Met alle respect voor jou, Hebenes en het allesomvattende Universum, ben ik zo vrij om je met een liefdevolle, warme groet, een stevige knuffel te geven. Misschien mag ik er ook wel een geven aan Hebenes, via jou ?
Alle liefs en veel kracht en wijsheden toegewenst bij het mooie, maar enerverende, werk wat je mag doen !

Ineke Gerritsen uit Arnhem.
Gast
29-08-2011 8:58 Loes Reageer met quote




Wat leuk dat je een bericht plaatst, Ineke! Een bron van herkenning.
Ik ben ook weer opnieuw begonnen met de boeken van Loes (ben nu bij boek 1) en inderdaad ik zie weer hele nieuwe dingen (nu is het ook al een paar jaar geleden dat ik boek 1 las). Wat een geweldige antwoorden op alle mogelijke vragen. Ik zocht al mijn hele leven naar antwoorden over Gene zijde en de boeken geven geweldige indrukken en antwoorden. Heel vertrouwd allemaal maar soms toch moeilijk om de hele breedte te vatten. Maar goed daar zijn we wellicht stoffelijk voor.
Inderdaad, Loes doet zo nuchter maar het is een zware taak die zij op zich heeft genomen. Tessen twee werelden pendelen, het lijkt me heel verwarrend.

Dank je wel, Loes. Ik sluit me geheel aan bij Ineke. Je helpt me geweldig! Ook van mij een hele dikke knuffel en lieve groet voor jou en Hebenes. Dank jullie wel voor alle inspanningen om ons te bereiken.

Trouwens ook op een avond in het land in het voorjaar van 2010 toen je een heel duidelijk antwoord op mijn vraag had. Je vertelde me dat ik een onbalans in mijn lichaam had en verwees me naar elektroaccupunctuur en zag 7 bruine potjes voor je.
Ik vond inderdaad iemand die elektroaccupunctuur deed. Ging daar op consult en je raadt het al: Ik kreeg 7 potjes met kruiden mee.
Het herstelproces gaat voor mijn gevoel met ups en downs maar wel de goede kant op. Ik heb er alle vertrouwen in want dankzij jouw aanwijzingen weet ik dat ik er goed zit!!!
Ik kom snel weer een keer naar een avond of hoop dat ik een consult bij je kan afspreken.

Lieve groet voor allemaal van Jenny
Gast
29-08-2011 9:05 vraag aan Ineke Reageer met quote




Hoi Ineke,

Ik las nog even de forumberichten door en zag een berichtje waar in je schrijft dat je het nummer van Loes hebt.
Zou je het mij willen mailen?
Ik zou zo graag een persoonlijke afspraak met haar maken.
Mijn e-mail ***@quicknet.nl

Dank je wel en lieve groet,
Jenny
Henriet
06-09-2011 17:34 Loes van Loon versus mw.Mulder-Schalekamp Reageer met quote




Ik zal waarschijnlijk wel iedereen hier over me heen krijgen, maar dat is dan maar zo.

Ik heb alle boeken van mw.Mulder-Schalekamp gelezen en deze boeken zijn als een openbaring voor mij.

Tevens bevestigen ze zaken die ik zelf al ondervonden heb.

Door alle verhalen over ene Loes van Loon besloot ik de eerste 3 boeken van haar aan te schaffen.

Ik voel me nu bekocht en ernstig teleurgesteld in de verwachtingen die ik had.

Na de boeken van mw.Mulder-Schalekamp waarbij de zorgvuldigheid over alles wat zij meemaakt indrukwekkend is, ervaar ik de boeken van Loes van Loon als een koude douche.

Niet alleen lees ik niets nieuws, sterker nog, het lijkt alsof feiten uit de boeken van mw.Mulder-Schalekamp zijn gecopieerd en aangepast, in een moderner jasje zijn gestoken. Voorts is het een aaneenschakeling van gedachten en filosofieën die van elke sterveling hier op aarde zouden kunnen zijn.

Ik vind het uiterst jammer dat ik dit zo heb moeten ervaren en eenieder die niet begrijpt wat ik hier vertel zou ik de raad willen geven om eerst de boeken van mw.Mulder-Schalekamp te lezen.
Gast
07-09-2011 14:11 voor Henriet Reageer met quote




Ik heb je verhaal gelezen over loes van Loon.

Eenieder heeft het recht om hier vrijelijk zijn of haar mening te vermelden. Als je dit met respect doet, zul je echt niet alles en iedereen over je heen krijgen.

Wat vind ik dat nu oprecht heel jammer dat je de boeken van loes en Hebenes zo ervaren hebt en je je miskocht voelt.

Ik moet je eerlijk vertellen dat ik het boek van Mevr. Mulder over Emed ooit gekocht heb en weer heel snel heb wegedaan. Het kon me absoluut niet boeien en er was geen doorkomen aan.
Zulke ervaringen zijn dus heel persoonlijk. Het boeit je , inspireert je ...OF NIET.

Ikzelf vind de boeken van Loes en Hebenes met grote zorgvuldigheid, oprechtheid geschreven. Ook zeer opbouwend in moeilijkheidsgraad.

Dat een en ander in jouw optiek gekopieerd lijktl en in een moderner jasje gestoken vind ik niet eens zo gek.
Zowel mevr. Mulder als Loes van Loon zijn uiterst betrouwbare mediums. Zij hadden EEN EN HETZELFDE DOEL.
ZIJ WILLEN DE MENSEN OP AARDE BEWUST MAKEN VAN AL WAT IS...EN OVER GENE ZIJDE.
En dus GAAT het ook over hetzelfde onderwerp. Beide mediums doen het echter op geheel persoonlijke wijze, met behulp en grote steun vanhun beider gidsen , die er RICHTING aan geven.
Toen mevr, Mulder haar boeken schreef was het een andere tijd, de mensheid is aan het veranderen. Mensen ZIJN niet meer hetzelfde als ten tijde van Mevr. Mulder. DUS mogen de boeken ons ook op een andere manier aangereikt worden. Op een manier die wenselijk is en nodig voor de mensen die NU leven , in de HUIDIGE tijd.
Je moet ook een zekere openheid en rijpheid hebben om de boeken van loes te kunnen begrijpen.
Misschien heb je te hoge verwachtingen gehad, wellicht ben je "nog "niet toe aan de boeken van loes en Hebenes.
Zelf vind ik niet dat je schrijfsters met elkaar kunt vergelijken.

loes schrijft haar boeken met Hebenes samen op een nuchtere, aardse manier. MET der nodige humor.

Wellicht is het raadzaam om de boeken van Loes gewoon te bewaren. Het kan zijn dat je over een tijd, wanneer je weer in bewustzijn gegroeid bent en ze dan nogmaals leest je er heel anders over gaat denken.
Dan ben je er misschien pas ECHT aan toe.

Ik wens het je van harte toe.

Jij hebt het over een koude douche. Voor mij persoonlijk zijn de boeken van Loes en Hebenes een heerlijk warm bad, waarin ik me mag onderdompelen.

Loes is een zeer zuiver en integer persoon.
Nogmaals, ik vind hett heel jammer dat je het zo negatief ervaren hebt.

Met een liefdevolle groet voor jou en iedereen hier op het forum !

Ineke Gerritsen.
Gast
11-09-2011 10:56 henriette Reageer met quote




Dat vind ik ook apart. Natuurlijk, iedereen mag zijn eigen mening vormen, maar ik vind het bijster interessant dat je het van mevrouw Mulder-Schalekamp, als heel warm en bijzonder ervaart, om vervolgens te zeggen: Het lijkt alsof feiten uit de boeken van mw.Mulder-Schalekamp zijn gekopieerd en aangepast, in een moderner jasje zijn gestoken.
Dus volgens jouw eigen zeggen, staat er hetzelfde? Waarom is het feitelijke dan wel bijzonder bij mevrouw Mulder, en niet bij Loes van Loon? Rare visie, op zijn zachtst gezegd.
En dat er overlappingen zijn? Blijkbaar heb je niet goed gelezen. Mevrouw Mulder werkt immers samen met Loes. Dan is het niet zo verwonderlijk, allemaal komende uit dezelfde zielengroep, dat er overlappingen van feiten zijn. Het zou op zijn zachtst gezegd raar zijn, indien Emed en Hebenes andere feiten zouden verspreiden. Dus prima dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde schrijfstijl. Maar ongenuanceerd zomaar conclusies trekken, waarin je jezelf tegenspreekt, vind ik, zoals ik al zei, apart. Eigenlijk schrijf je> Loes van Loon kopieert, volgens jou, dingen. Dat is geen visie, maar een persoonlijke mening. Laat me je dan zeggen> Ze is HEEL Liefdevol en meer dan integer. Ik heb haar zien werken, herhaaldelijk. Die vrouw is een en al warmte, voor iedereen. En iedereen begreep haar boodschappen meer dan goed. Dus zeg zoals het is, wil je. Zeg, IK vind het niet goed, hoewel je alleen passages hebt gelezen en verder niets van haar werk afweet. Je bent tegen je eigen verwachtingspatroon aangelopen, zo schrijf je. Dat mag, maar dat geeft je niet het recht om iemand, die zo veel doet voor anderen op een heel integere manier, zo af te schilderen. Ze kopieert geen zaken hoor. En ik weet bijna zeker, dat, als zij jouw woorden leest, zou denken, fijn, dat je zoveel hebt aan de boeken van Emed. Want zo is het, je leest gidsentaal. Emed, Hebenes, allebei gidsen die de mensen willen helpen, en daarvoor hun medium hun woorden lieten opschrijven.
Groeten Hans
Gast
11-09-2011 16:39 Voor Hans Reageer met quote




Hans, ik ken je niet, maar ik vind je reactie op hetgeen Henriette schrijft over Loes zeer helder en duidelijk verwoord. Je hebt andere woorden gebruikt dan ik zelf heb gedaan in mijn reactie, maar eigenlijk komt het op hetzelfde neer. Ik ben het helemaal met je eens !
Ik vind het heel fijn dat jij OOK hebt gereageerd.

Liefdevolle groet van Ineke Gerritsen
Gast
11-09-2011 20:18  Reageer met quote




Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik hier nog geschreven heb. De boeken van Loes heb ik ondertussen allemaal al gelezen. En vandaag twee uitgeleend aan iemand die Loes niet kende.
Ondertussen heb ik ook Loes persoonlijk leren kennen. Ze is gewoon zoals ze schrijft. Down to the ground en zonder veel poespas.
Ik kreeg geen reading, want het was gewoon een koffieklets, maar toch heeft ze me twee dingen gezegd, die voor mij heel belangrijk zijn om mezelf en mijn onderbewuste beter te begrijpen. Door die 2 zinnetjes ben ik grote passen vooruitgegaan.

Wat Henriet schrijft over de boeken van Loes.
Voor mezelf hierin kan ik zeggen dat ik de laatste 3 boeken van Loes liever gelezen heb dan de eerste drie. Maar dat heeft eerder te maken met mijn nieuwsgierigheid naar Gene Zijde. Daar het in de laatste 3 boeken atlijd met uittredingen gepaard gaat, en dat lees ik gewoon veel liever.
Net zoals de boeken over Emed zich ook meer afspelen aan Gene Zijde. Maar dat heeft gewoon te maken met een persoonlijke voorkeur.

Gelukkig zijn er mediums zoals hen, die ons helpen verder te gaan op ons levenspad.

Groetjes en liefs Sandra
Gast
30-09-2011 23:07 Thanks Loes Reageer met quote




Ik heb Loes van de week aan het werk gezien in Den Helder, en ik kreeg een mooie boodschap. Waar ik nu nog steeds erg blij mee ben. Ik zag haar toen voor de tweede keer op zo een avond, en die eerste keer heeft zij mij zo enorm geholpen, ze zal zich er vast niet bewust van zijn, maar mijn hele leven is er eigenlijk door verandert.

Ik heb alle boeken gelezen, en heb daar ook heel veel aan gehad.

Dus bedankt Loes, ik hou de programmas bij mij in de buurt in de gaten en als je weer eens ergens komt zal ik er vast weer zijn.
Ik vindt je zo enorm grappig, en echt zoals je zelf vaak zegt een Moppie.
ik waardeer je nuchterheid en gewoonheid.

xxx
Gast
25-10-2011 21:07 emed Reageer met quote




Toevallig ben ik op deze site gekomen omdat ik mevr. mulder-schalekamp gegoogled had. Ik heb het boek Emed net uit en ben gister begonnen aan "de doden spreken". Ik ben helemaal verknocht aan deze boeken want nooit eerder heb ik zo duidelijk een boek over gene zijde gelezen. Ik ben altijd erg bang geweest voor de dood, al geloof ik in het hiernamaals maar op aanrade van mijn broer heb ik Emed gelezen en echt ik ben niet meer bang, voel me opgelucht en als ik aan Emed denk voel ik zoveel liefde en emotie. Ik vroeg me na dit boek gelezen te hebben al af of Emed nog mediums begeleiden (misschien een domme gedachten) en nu lees ik dat hij met mary van hunnik werkt en dat mevr. mulder-schalekamp met Loes werkt. Ik werd helemaal emotioneel. ik zou zo graag naar mary of loes willen gaan. naar welke goede media (bekende van mij) ik ga, naar cursses bewust worden of wat ik ook doe ik blijf ik angst leven, sluit mezelf af voor de buitenwereld en dit breekt mij op. ik woon in Leiden en mary en loes wonen te ver weg. ik hoop dat ze een keer in mijn richting komen en misschien kan iemand mij helpen dit het weet. ook ga ik zeker weten de boeken van Loes lezen maar eerst ben ik nog Emed zn boeken aan het lezen.

Heel veel liefde en licht voor iedereen hier op deze site
Gast
01-11-2011 12:13 emed Reageer met quote




Lieve Ziel,

Loes reisd veel door het land en er is altijd wel iets te vinden online.
Zelf toetste ik net "loes van loon agenda avonden" bij google en verschillende hits kwamen naar boven.
Dus het is uit te vogelen of en wanneer Loes in de buurt een avond zal hebben.

Ga zo door met het openen van jezelf, een basis van angst resulteerd in angst, een basis van liefde....
Vertrouwen creeert vertrouwen....etc.
Het is het altijd waard de eerste stap te zetten.


Roel
Gast
02-11-2011 1:57 Re: emed Reageer met quote




Anonymous schreef:
Toevallig ben ik op deze site gekomen omdat ik mevr. mulder-schalekamp gegoogled had. Ik heb het boek Emed net uit en ben gister begonnen aan "de doden spreken". Ik ben helemaal verknocht aan deze boeken want nooit eerder heb ik zo duidelijk een boek over gene zijde gelezen. Ik ben altijd erg bang geweest voor de dood, al geloof ik in het hiernamaals maar op aanrade van mijn broer heb ik Emed gelezen en echt ik ben niet meer bang, voel me opgelucht en als ik aan Emed denk voel ik zoveel liefde en emotie. Ik vroeg me na dit boek gelezen te hebben al af of Emed nog mediums begeleiden (misschien een domme gedachten) en nu lees ik dat hij met mary van hunnik werkt en dat mevr. mulder-schalekamp met Loes werkt. Ik werd helemaal emotioneel. ik zou zo graag naar mary of loes willen gaan. naar welke goede media (bekende van mij) ik ga, naar cursses bewust worden of wat ik ook doe ik blijf ik angst leven, sluit mezelf af voor de buitenwereld en dit breekt mij op. ik woon in Leiden en mary en loes wonen te ver weg. ik hoop dat ze een keer in mijn richting komen en misschien kan iemand mij helpen dit het weet. ook ga ik zeker weten de boeken van Loes lezen maar eerst ben ik nog Emed zn boeken aan het lezen.

Heel veel liefde en licht voor iedereen hier op deze site


Mag ik vragen waar je gelezen hebt dat mw.Mulder-Schalekamp mw.van Loon begeleid? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Het boek Emed en de andere boeken van mw.Mulder-Schalekamp hadden op mij hetzelfde effect, geweldig.
Gast
02-11-2011 2:02 Re: Mary van Hunnik Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi lieve mensen,

Ik werd attent gemaakt op het feit dat mijn naam genoemd werd ivm Emed, de gids van Mw. Mulder Schalekamp. Ik ken niemand van jullie en ook de boeken van Mw. van Loon heb ik niet gelezen. Waarom jullie nooit iets over mij en mijn werk samen met Emed gehoord hebben is simpel. Ik zoek de publiciteit niet en hang het ook niet aan de grote klok. Ik werk al jaren samen met Emed. En Emed is ook niet de vaste gids van 1 persoon. Hij begeleidt verschillende mediums op aarde en helemaal in deze tijd. Hartelijke groet, Mary Slokker- van Hunnik.


Beste Mary, hoe kunnen we weten of Emed u echt begeleid?
Gast
02-11-2011 9:14  Reageer met quote




Ik begrijp niet goed waarom iedereen altijd wil weten wie er met Emed werkt of met mevr Mulder Schalekamp. Iedere gids die met zijn vriend of vriendin werkt zal zijn of haar best doen. Ze zijn samen al aan het werk geweest aan de andere kant en helpen nu elkaar verder. Ook gidsen werken aan de andere kant weer samen met andere om ons verder te helpen. Hoeveel van deze liefdevolle zielen worden nooit in boeken vernoemt maar staan altijd voor ons klaar. Aan de ene kant begrijp ik wel dat men daar meerwaarde aan hecht. Dat iemand bijvoorbeeld met Emed werkt. Maar als ik soms hoor hoevaak Die beste ziel bij verschillende mensen wordt geplaatst als ware het van meerwaarde als Emed je helpt. Zou er doodmoe van worden. En hoewel mijn gids een beetje zit te grinikken van maak je niet zo druk. Want men maakt zich daar zelf helemaal niet druk om. Maar ik ben een mensje op deze aardbol en ik moest het even kwijt. Alle liefdevolle gidsen een dikke knuffel en bedankt dat jullie ons steeds weer helpen.
Liefs Esther
Gast
02-11-2011 9:52  Reageer met quote




Beste Anonymous,

Je vroeg me waar ik had gelezen had dat mw.Mulder-Schalekamp mw.van Loon begeleid.
hieronder heb ik jou berichtje gekopieerd van 30-09 mevrouw van Loon heeft daarop gereageerd met de voornaam van mevr mulder-schalekamp en ja ik spreek haar wel eens.
Hier heb ik het op uit gemaakt dat ze af en toe met haar werkt. verder weet ik het ook niet Smile

veel liefde en licht sandra


Anonymous schreef:
Gaat deze topic nu over mw.Mulder-Schalekamp of over Loes van Loon, who ever that may be?
Ik zou wel iets meer willen vernemen over en van Mary Slokker-van Hunnik, een van de mediums die door Emed wordt begeleid.
En heeft iemand ooit contact gehad met mw.Mulder-Schalekamp? Tijdens leven of er na?
Weet iemand ook de voornaam van mw.Mulder-Schalekamp?


Ja, haar naam is Willemien. Mien, als volwassene Mimi als kind.
en ik spreek haar wel eens ja. Loes van Loon
Gast
30-11-2011 11:18  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik begrijp niet goed waarom iedereen altijd wil weten wie er met Emed werkt of met mevr Mulder Schalekamp. Iedere gids die met zijn vriend of vriendin werkt zal zijn of haar best doen. Ze zijn samen al aan het werk geweest aan de andere kant en helpen nu elkaar verder. Ook gidsen werken aan de andere kant weer samen met andere om ons verder te helpen. Hoeveel van deze liefdevolle zielen worden nooit in boeken vernoemt maar staan altijd voor ons klaar. Aan de ene kant begrijp ik wel dat men daar meerwaarde aan hecht. Dat iemand bijvoorbeeld met Emed werkt. Maar als ik soms hoor hoevaak Die beste ziel bij verschillende mensen wordt geplaatst als ware het van meerwaarde als Emed je helpt. Zou er doodmoe van worden. En hoewel mijn gids een beetje zit te grinikken van maak je niet zo druk. Want men maakt zich daar zelf helemaal niet druk om. Maar ik ben een mensje op deze aardbol en ik moest het even kwijt. Alle liefdevolle gidsen een dikke knuffel en bedankt dat jullie ons steeds weer helpen.
Liefs Esther


Ik denk dat het meer iets is van het zoeken naar enig bewijs voor zover mogelijk. Niet iedereen is zich bewust van het hebben van een gids, degenen die dat kunnen zien en merken zijn bevoorrecht. En om nog even mw.Mulder Schalekamp aan te halen: bij leven deed ook zij niets anders dan het controleren van de feiten die zij doorkreeg, dus zo vreemd is dat niet.
Gast
30-11-2011 11:25 Re: henriette Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dat vind ik ook apart. Natuurlijk, iedereen mag zijn eigen mening vormen, maar ik vind het bijster interessant dat je het van mevrouw Mulder-Schalekamp, als heel warm en bijzonder ervaart, om vervolgens te zeggen: Het lijkt alsof feiten uit de boeken van mw.Mulder-Schalekamp zijn gekopieerd en aangepast, in een moderner jasje zijn gestoken.
Dus volgens jouw eigen zeggen, staat er hetzelfde? Waarom is het feitelijke dan wel bijzonder bij mevrouw Mulder, en niet bij Loes van Loon? Rare visie, op zijn zachtst gezegd.
En dat er overlappingen zijn? Blijkbaar heb je niet goed gelezen. Mevrouw Mulder werkt immers samen met Loes. Dan is het niet zo verwonderlijk, allemaal komende uit dezelfde zielengroep, dat er overlappingen van feiten zijn. Het zou op zijn zachtst gezegd raar zijn, indien Emed en Hebenes andere feiten zouden verspreiden. Dus prima dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde schrijfstijl. Maar ongenuanceerd zomaar conclusies trekken, waarin je jezelf tegenspreekt, vind ik, zoals ik al zei, apart. Eigenlijk schrijf je> Loes van Loon kopieert, volgens jou, dingen. Dat is geen visie, maar een persoonlijke mening. Laat me je dan zeggen> Ze is HEEL Liefdevol en meer dan integer. Ik heb haar zien werken, herhaaldelijk. Die vrouw is een en al warmte, voor iedereen. En iedereen begreep haar boodschappen meer dan goed. Dus zeg zoals het is, wil je. Zeg, IK vind het niet goed, hoewel je alleen passages hebt gelezen en verder niets van haar werk afweet. Je bent tegen je eigen verwachtingspatroon aangelopen, zo schrijf je. Dat mag, maar dat geeft je niet het recht om iemand, die zo veel doet voor anderen op een heel integere manier, zo af te schilderen. Ze kopieert geen zaken hoor. En ik weet bijna zeker, dat, als zij jouw woorden leest, zou denken, fijn, dat je zoveel hebt aan de boeken van Emed. Want zo is het, je leest gidsentaal. Emed, Hebenes, allebei gidsen die de mensen willen helpen, en daarvoor hun medium hun woorden lieten opschrijven.
Groeten Hans


Ik ben blij voor jou dat je er zoveel van af weet. Ik wilde dat ik zoveel bewijzen had gekregen om een mening zo zeker neer te zetten. Helaas kijk ik er anders naar en is het geen kwestie van iemand afschilderen, maar een kwestie van iemand geloven of niet.
Plaats Reactie Pagina 4 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden