NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
06-09-2010 21:46  Reageer met quote




Hallo,

Zelf heb ik hier ook al een paar keer geschreven.

Het zesde boek van Loes heb ik ondertussen gekocht, maar nog niet aan begonnen. Het spirituele lezen is voor mij puur op bepaalde momenten, en zoals iemand anders het hier ook schrijft, ik wil het gewoon niet te snel lezen. Het zijn ook boeken die je met je volle aandacht moet lezen, laten bezinken en doordringen. Voor mezelf is dat mijn badmomentje.

Ik wil gewoon Loes en alle andere echt waarlijke mediums danken, dat zij zich inzetten voor ons. Want niet iedereen heeft het geluk een glimp van gene zijde te mogen opvangen.

Wat mezelf betreft is het een bevestiging van wat ik onbewust weet. Maar zoals bij ieder mens steekt de twijfel soms ook de kop op. Zeker als je zoals ikzelf geen enkele spirituele ervaring gehad hebt.

Ik weet dat mijn gidsen er zijn, ze bewijzen me dat ook heel dikwijls met aardse tekens, die ik met hen afgesproken heb.

Maar net door jullie boeken te lezen, weet ik dat het geen fantasie is, dat we daadwerkelijk omringd en gesteund worden.
En dat maakt wat je ook meemaakt in het leven, niet iets onoverkomelijks is, maar een hindernis die moet overwonnen worden en je weer een stapje verder brengt. Verder dan al dat spiritueel geleuter wat tegenwoordig zo welig tiert.


Dank jullie allen om er te zijn en jullie kennis te delen.

Sandra
 




Gast
20-09-2010 17:51  Reageer met quote




Gaat deze topic nu over mw.Mulder-Schalekamp of over Loes van Loon, who ever that may be?
Ik zou wel iets meer willen vernemen over en van Mary Slokker-van Hunnik, een van de mediums die door Emed wordt begeleid.
En heeft iemand ooit contact gehad met mw.Mulder-Schalekamp? Tijdens leven of er na?
Weet iemand ook de voornaam van mw.Mulder-Schalekamp?
Gast
30-09-2010 14:47  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Gaat deze topic nu over mw.Mulder-Schalekamp of over Loes van Loon, who ever that may be?
Ik zou wel iets meer willen vernemen over en van Mary Slokker-van Hunnik, een van de mediums die door Emed wordt begeleid.
En heeft iemand ooit contact gehad met mw.Mulder-Schalekamp? Tijdens leven of er na?
Weet iemand ook de voornaam van mw.Mulder-Schalekamp?


Ja, haar naam is Willemien. Mien, als volwassene Mimi als kind.
en ik spreek haar wel eens ja. Loes van Loon
Gast
15-11-2010 15:15 contact loes van loon Reageer met quote




hallo
Ik ben op zoek naar het e mail adres of telnr van loes van loon om een afspraak te kunnen maken.
Wie kan mij op weg helpen?
jofi
Gast
05-12-2010 17:48  Reageer met quote




Hey Loes en alle anderen hier op het forum,

Mijn naam is Sandra, en ik heb hier al een paar keer geschreven, gewoon ook omdat ik weet dat Loes hier zelf regelmatig komt.

Waarom begin je eigenlijk niet zelf een website, of een pagina op facebook. Ik heb je al gezocht hoor, maar niet te vinden.
Kunnen we gewoon daar met jou in contact komen.

Momenteel ben ik bezig met boek 6. Heel goed en heel confronterend. Bij ieder "geval", om het zo maar te noemen, stop ik even om na te denken en zoeken naar dingen die diep in mezelf zitten en waar ik iets mee kan. Tot op het moment heb ik nog geen verborgen trauma's gevonden. Behalve spinnen dan, lol.

Maar het is niet enkel het boek en zijn inhoud die me aanspreekt. Doordat Hebenes schrijft, zie je ook hoe Loes/Lucia in elkaar zit. En keer op keer denk ik weer, hoeveel gelijkenissen heb ik met deze persoon. Maar dan begin ik verder te denken. Want ik heb veel gelijkenissen met bepaalde mensen, en die staan allemaal op een redelijke ladder op spiritueel niveau.

Dus concludeer ik daar dan weer uit, dat als je een bepaalde zielshoogte hebt, dat je dan idd veel gelijkenissen ziet met verwante zielen, gewoon omdat we blijkbaar allemaal ongeveer op dezelfde lijn zitten. Ieder met zijn eigen talenten en kunnen. Niet iedereen heeft daarom het mediumschap in zich. (ik zeker niet), maar we hebben wel de warmte en het medeleven naar anderen toe in ons.

Dit boek leert me bvb ook, dat ietswat mindere karaktertrekken, nu spreek ik echt wel over mezelf, zoals opvliegendheid bvb, of het direct spontaan reageren zonder na te denken in bepaalde situaties, eigenlijk niet zo negatief is.
Want net zoals Lucia bvb, kan ik heel impulsief en soms nogal driftig reageren op bepaalde mensen en situaties. Maar dan smelt ik wel direct, als er ook maar 1 vriendelijk woord, of een tegemoetkomend gebaar is.

En wat ik dan leer uit dit boek, door het op mijn eigen leven te betrekken, is dat we waarschijnlijk toch een redelijke zielenhoogte hebben, omdat het positieve, het goede, het medelevende met anderen direct de overhand neemt.

Bedankt om er te zijn Loes en Hebenes.

Liefs Sandra

Ik schrijf hier ook even mijn mail adres, mocht Loes ooit zin en tijd hebben me ooit persoonlijk te schrijven. Wie niet waagt niet wint. Voila.

uverslype@hotmail.com
Gast
07-12-2010 17:49 Even kort eraan haken... Reageer met quote




Ik wou hier graag bijaanhaken omdat ikzelf ook ooit tegen die situatie aanliep. Ik begrijp door eigen invullen en Loes een aantal keer gesproken te hebben wel ongeveer waarom de zaken lopen zoals ze lopen nu.

Daarintegen kunnen we (ik) best voorstellen een beter punt van samenkomen te creeren. Een forum dat iemand wil beheren, een site waar iemand ruimte hiervoor kan vrijmaken of vrij heeft. Hoeven geen kosten aan te zitten lijkt mij.
Een site bouwen of een forum plaatsen is het moeilijkste niet en ik durft te wedden dat dat het kleinste obstakel is.
Het hoeft naar mijn idee ook niet iets superbekends te zijn of worden.
Gewoon een verzamelpunt waar mensen die iets meer snappen van onze realiteit berichten kunnen achterlaten en eventueel antwoorden kunnen vinden. En/of een plek waar Loes zo nu en dan wanneer haar het schikt, zoals nu hier, een woordje tussendoor kan achterlaten.

Maar dan dus niet op numix bij een ander haar boek. Ja, Loes ze vind het niet erg en jij ook niet, weet ik. Voor je "gevolg" (ja, kots, ja.) zou het wel duidelijker en makkelijk zijn. En jij gewoon je rust (ahem) behouden en je privacy natuurlijk Very Happy

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaters!

Veel liefde en licht naar ieder die deze letters tot zich nam.
Roel
Gast
11-12-2010 17:13  Reageer met quote




Hey Roel,

Het is voor mij geen probleem om op facebook een groep aan te maken die "loes van loon, (fanclub, lol), kan genoemd worden. De link zou ik hier plaatsen en iedereen kan er lid van worden.
Ik hoor het wel.
Je kan me ook persoonlijk mailen hoor. Adres staat boven vermeld.

Groetjes Sandra
Gast
20-12-2010 0:40  Reageer met quote




Hey Sandra,

Helemaal geen slecht idee, de bestaande contactmogelijkheden te gebruiken hiervoor. Echter wel voor de mensen die geen 'social networking sites' gebruiken wel lastig.
Zelf had ik ooit een facebook account aangemaakt, kan ik zo openen, maar ik zat zelf te denken aan een stukje internet-ruimte wat een provider (soms) bij het internet-pakket bijvoegd.
Helaas niet bij de mijne, anders was mijn aanhaak vraag ook overbodig.
Als je daar de meest eenvoudige forum-software op lost laat (geloof dat dat BBcode is, tech. termen, ja..sorry.)
Dan is dat voor iedereen ten alle tijde bereikbaar zonder je aan te hoeven melden of dat het iets moet kosten.

Even lekker vooruit lopen.. Tegen die tijd kunnen we zelfs dit gehele forum overnemen en daar plaatsen, gaat er ook niets van verloren. Numix zal niet nog honderden jaren bestaan.
Onze gesprekken, als ze iets mogen veranderen voor iedereen of 1 enkele Ziel zullen op internet te vinden zijn. Het blijft de snelste vorm van communicatie die we kunnen toepassen willen we de mensen iets meegeven, leren, uitleggen.

Ik voel die verantwoordelijkheid al vrij lang. 't liefst willen schreeuwen tegen bv Den Haag, wat ze zijn, en hoe ze dan nu naar hun wereld kijken.
Puur ter weerspiegeling van mijn gevoel hoor, ik schreeuw zelden. Smile

Dus helaas, niet een fanclub nee...fanclubs adoreren, bewonderen en kunnen snel onrealistisch te werk gaan.
Ik start het liefst de grootste golf der verandering.
Met een hele, hele, heeeeeeeeeeeeeele boel mensen.
En het aller-allerliefst 20 jaar geleden nog Smile

(en nu even compleet mezelf zijn,zonder remmen enzo)
Wat zijn Groetjes en wat doe je ermee ?
Kan ik ze ergens inruilen ? Sparen ?
Ik vind het zo'n raar woord en rare gewoonte van ons allemaal.
De Groetjes.
Vreemd iets.
Hoogstwaarschijnlijk afgeleid van: "Ik groet U."

Ik groet U Sandra, warme dagen toegewenst en veel licht bij alle keuzes.
En de rest, die krijgen maar die rare groetjes.
Want ik weet toch niet wat ik ermee moet.. Razz
Gast
20-12-2010 6:47 Loes Reageer met quote




Lieve Mensen, jullie begrijpen/kennen mijn moeder blijkbaar niet heel goed Smile Als ze ergens een hekel aan heeft, is het dit soort dingen. Ze is "gewoon" Loes van Loon, die toevallig een medium is. Dus aub geen forums over haar en geen fanpages waar dan ook, vind ze absoluut niet leuk.....
Vr Gr Mario van Loon.
Gast
20-12-2010 13:29  Reageer met quote




Volgens mij zei ik dat toch in mijn vorige bericht ?
Geen fanclubs enzo...Maar ook dat forum zou geen Loes forum worden. Alleen iets beter geregeld dan dit hier.
Zodat ook andere mensen elkaar kunnen vinden.
Maar kan me ideeen ook prima achterwegelaten hoor.
Breng ik me wens van verbetering naar andere regio's der internet.
Gast
20-12-2010 15:20 :) Ik las in een eerder bericht een Loes van Loon FB fanpage Reageer met quote




Dat klinkt een stuk beter Smile
In mijn moeders beleving is zij gewoon het fax-apparaat van boven. En een facebook fan pagina voor een fax-apparaat zagen we nog niet eerder:).

Ik ben erg blij dat jullie haar werk zeer op prijs stellen, maar dat hoort ze gewoon het liefst van jullie zelf, face to face Smile

Dat zweverige, vererende gedoe heeft ze een enorme hekel aan, dus ik wilde jullie alleen maar voor een deceptie behoeden..... hadden jullie goedbedoeld werk gestoken in iets dat ze compleet niet kan waarderen Smile. Maar ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen dan, ok....

Ik wens jullie allen prettige dagen toe Smile
Vr Gr Mario

PS En of je je ideeen achterwege moet laten is geheel aan jou, net zoals ik mijn idee opperde om vooral geen fanpagina te maken ben je geheel vrij je ideeen te etaleren, daar is een forum immers voor Smile
Gast
20-12-2010 22:42  Reageer met quote




Juist en mijn ideeen etaleerden niets van waar jij het over hebt.
Naar mijn idee jouw intrepetaties van mijn verhaal naast Sandra haar voorstel.
Ik zou zeggen; herlees wat ik heb getypt. (wou je daar al eerder op wijzen maar nam aan dat je alles volledig had gelezen).

Ik voelde me echter niet verantwoordelijk genoeg om een ander te wijzen op hoe en wat hij of zij leest.
Nu echter er wordt verteld dat ik zweverige fanclub ideeen heb geetaleerd kom ik er op terug aangezien mijn ideeen niets bevatten van waar jij het over hebt omdat ik al wist hoe je moeder erover dacht en dat meenam in mijn idee/voorstel.
Gast
21-12-2010 9:29 Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hey Roel,

Het is voor mij geen probleem om op facebook een groep aan te maken die "loes van loon, (fanclub, lol), kan genoemd worden. De link zou ik hier plaatsen en iedereen kan er lid van worden.
Ik hoor het wel.


Dit forumbericht... wat valt hier verkeerd aan te begrijpen? Dit is het enige forumbericht dat ik zag, dus waar ik op reageerde, ik heb helaas de tijd niet ze allen te lezen.

Mijn intentie was om jullie te behoeden voor iets op te zetten waar ze geen prijs opstelt....uit eerdere ervaring. Zoiets is al eerder gebeurd en daar was ze behoorlijk ontstemd over. Dus mijn intentie was om jullie te helpen, maar blijkbaar word mijn hulp gezien als een aanval?
Het is zo apart dat mensen hulp vaak met kritiek verwarren, en zelfs kritiek is vaak opbouwend dus nuttig.....
Dus ik zal het nogmaals zeggen :
Mijn intentie was om jullie te behoeden, dus te helpen..
Ik zal hier mijn hulp tonen : probeer deze software maar voor jullie niet zweverige niet loes van loon forum LOL : http://www.phpbb.nl/.
Betere gratis software is er niet.

Het is in ieder geval zeer duidelijk dat ik op iemands tenen ben gaan staan LOL....
Nee, dat zeg ik verkeerd... Ik was op Sandra's tenen gaan staan maar Roel (geloof ik?) voelde de pijn daarvan?
vreemd....

Is ook niet zo moeilijk daar ik maat 46 heb Smile

Dus voel jullie niet aangevallen en wees vrolijk, life is too damn short.

Wederom, fijne dagen allemaal Wink
Gast
21-12-2010 12:37  Reageer met quote




Inderdaad, ik had het dus goed door.
Niet alles gelezen maar wel reageren met een prima intentie.
Dat had ik echt wel door, je probeerde te helpen. Ter bescherming, zeer logisch hoor, maar precies wat ik zelf al deed.
Bij dit alles wil en wou ik niets liever dan JUIST rekening houden met privacy en zweverigheid want dat is juist niet wat we allemaal willen.

Ik ben blij dat je het grappig vind om iets beters te creeeren dan wat er hier momenteel mogelijk is.
De phpbb is inderdaad wat ik al eerder bedoelde riching Sandra.
En inderdaad ik had zere tenen, ik houd er niet van als iemand al veroordelend reageerd zonder alles te hebben gelezen waar het over gaat. Zelfs als de intentie goed is.
Ik denk dat ik die verantwoordelijk automatisch nam omdat ik mijn idee probeerde te verwezenlijken.
Ik zal er niet meer zo zwaar aan tillen. 't helpt niets.

No hard feelings, houd de liefde hoog!
Het beste.
Gast
22-12-2010 12:45 Roel Reageer met quote




Dikke knuffel. loes
Gast
24-12-2010 16:41  Reageer met quote




Ik heb de boeken van Loes ook niet in de " juiste " volgorde gelezen. Ik begon met 4, toen 5, daarna 1, toen 2 en pas geleden 6. N° 3 is nog bij mijn zus, ze zou het me gauw opsturen, dus ik wacht met smart. Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik een grote fan van Hebenes en Loes en hun wijze van overbrengen om een zo groot mogelijk lezerspubliek te bereiken vind ik een heel goed idee! Alleen mag jouw 'cruë' taalgebruik af en toe wel wat minder, Loes, tenminste, dat vind ik, met daaraan de toevoeging dat het niet zozeer om de vorm gaat, maar om de INHOUD van het overgebrachte . "Kennis van dààr" overbrengen is een heel moeilijke opgave, want hoe kunnen mediums bewijzen dat ze met een gids in contact staan en dat ze geen verhaaltjes verzinnen ? Mensen die voor het eerst met deze materie in aanraking komen, beleven het heel anders dan zij die zich daar al langer in verdiepen . Dat hangt natuurlijk af van de mate van BEWUST zijn .Gidsen of Meesters weten natuurlijk al bij voorbaat voor wie hun Kennis bestemd is, voor wanneer en waar. Dus als iemand zich vragen stelt of na het lezen van één boek (of een gedeelte ervan) deze materie afwijst, dan is dat ook zo bedoeld. Niet meer en niet minder. Precies zoals met het fenomeen Sai Baba of Jomanda, om er maar een paar te noemen ! In ieder geval wens ik jullie allemaal prettige Kerstdagen en een heel Gelukkig, Voorspoedig en vooral Gezond 2011 en speciaal aan Lucia en Hebenes (en de groep) heel veel SUCCES met het volbrengen van jullie enorme taak !!! Liefs, Priscilla.
Gast
31-12-2010 23:43  Reageer met quote




Hoho, mensen.

Niemand heeft mij hier op de tenen getrapt, want de laatste keer dat ik op het forum was hier, stond enkel mijn laatste bericht, waar ik al grappend voorstelde om een fanpagina aan te maken over loes.
Dus ik heb hier zelfs helemaal niet gereageerd.

Als ik reageer schrijf ik sowiezo mijn naam eronder, niet anoniem.

Het was of is gewoon mijn bedoeling om ergens een ander forum op te starten, en dan nog liefst met Loes erbij, om over haar boeken te praten. Niks meer hoor.

Ik kan Loes ook heel goed volgen in haar bescheidenheid. Idd zoals ze zegt ze is de faxmachine van boven. Akkoord.

Maar voor mensen zoals ik die heel spiritueel bewust zijn, maar niet die telefoonverbinding hebben is het heel aangenaam om boeken te kunnen lezen hierover en toch de hoop te hebben dat we een groep gidsen rond ons hebben die pal achter ons staan en ons helpen in alle momenten van het leven. Het zich niet alleen voelen.

Er zijn echt wel momenten dat je voelt dat de hulp er is. Maar die momenten gaan weer voorbij, en dan denk je soms dat het zo niet was. Dus het vervult me iedere keer weer met blijdschap haar boeken te lezen en te weten dat het wel degelijk zo is.

Dus sorry hoor, maar al die heisa hier is nergens voor nodig.
Dus gaan we gewoon lekker verder met schrijven op het mulder schalenkamp forum over Loes van Loon. Simpel toch.
Ik denk dat ze daar aan Gene zijde zich gewoon een hoedje lachen over al die heisa hier.

Voor jullie allemaal een gezond en gelukkig 2011.

Sandra
Gast
06-01-2011 10:45  Reageer met quote




waar is de heisa? Ik denk dat ik dingen kennelijk anders lees.
Gast
06-01-2011 11:43 Emed Reageer met quote




Hoihoi,

Ik geef antwoord voor diegene die meer wil weten van Mary Slokker. Ik verwijs nog even naar mijn vorige reactie in 2008. Als je meer over mij wilt weten kijk maar op onze website slokkernatuur.nl
warme groet,
Mary Slokker.
Gast
09-01-2011 18:00  Reageer met quote




Anonymous schreef:
waar is de heisa? Ik denk dat ik dingen kennelijk anders lees.


Kom hou op zeg. En schrijf tenminste je naam onder je bericht ipv anoniem gal te spuwen.

Sandra
Gast
12-01-2011 1:00  Reageer met quote




Excuses dat ik bij mijn laatste 4 berichten geen naam had achtergelaten, hieronder mijn berichtverwijzingen:

Gast 20-12-2010 0:40
Gast 20-12-2010 13:29
Gast 20-12-2010 22:42
Gast 21-12-2010 12:37

Dan kan ik me hier verder buiten houden. Smile

Groetjes,

Roel Poelwijk
Gast
16-01-2011 18:21 Zielenpijn Reageer met quote




Hey,

Vandaag een hoofdstuk gelezen in het boek over zielenpijn, dat me erg heeft aangegrepen en zelfs emotioneel maakte.

Het is het hoofdstuk over misbruik. Waar Lucia het stigma verwerkte van haar eerste huwelijk.

Het helpt me zelf ook verder daar er een stukje staat wat heel "toevallig" heel goed van toepassing is op het NU in mijn leven.

Ik citeer hier even.

"Vanuit de pijn in dit stofleven is het vaak niet eens te geloven dat u dit leven zelf mee gepland heeft. Met uw eigen goedbevinding bent u dit stofleven aangegaan. U wist vooraf van alles dat u nu ondervindt en al heeft ondervonden. Het lijkt op aarde onlogisch en nauwelijks te vermoeden dat men dit zelf heeft goedgekeurd. Men kan zich, op heftige routes in het leven, niet voorstellen dat men dit ooit gewild heeft. Maar in het astrale wil men zich Heel voelen. Men is zich dan bewust en overzicht van de eigen groei en de stagnaties in de groei van het Zelf. En dan kan de mens, door de andere beleving die de astrale vorm toch geeft, overzien dat men op weg is en op weg was, om naar vervolmaking toe te werken".

Jouw boeken helpen echt Loes, bedankt hiervoor

Sandra
Gast
24-01-2011 11:22 zielenpijn Reageer met quote




Hallo,
en of deze boeken helpen !
Ik ben zo dankbaar met de boeken van Loes, het geeft me inzichten waar ik anders zeer waarschijnlijk veel langer over gedaan zou hebben , maar het geeft me vooral ook veel steun en vertrouwen, en wetende dat er iemand, je gids naast je staat, zo fijn !
Heel erg blij ben ik met deze boeken en iedere keer als ik het nodig heb, lees ik ze opnieuw, het geeft me innerlijke rust.
Loes, Hebenes en alle mensen en astrale mensen die deze boeken maken en ons de hulp bieden daar waar het nodig is en mag of kan; DANKJEWEL !!
Gast
27-01-2011 20:34 Door licht verbonden Reageer met quote




5 jaar geleden voor het eerst het boek Door licht verbonden gelezen. Mijn moeder was net, na 3 jaar ziek zijn, overleden op 57 jarige leeftijd.

Het boek, koffie en een sigaret waren de eerste 3 maanden van rouw mijn basisbehoeften, deze 3 dingen waren aan elkaar verbonden, mijn verslaving.

Ook de andere boeken werden met kaft en al verslonden, daarna volgden nog 2 ontmoetingen met Loes en zelfs een onverwachts telefoongesprek waar ik een dienblad met Nee erop van Hebenes heb gekregen.

Dit alles heeft mij ontzettend sterk gemaakt en ben ik ook enorm gegroeid in mijn manier van denken en omgang met naasten, maar soms merk ik dat ik nog lang niet ben uitgegroeid. Soms denk ik wat heb ik in mijn vorige levens allemaal uitgevreten( of juist niet) dat ik dit x zo veel op mijn bord krijg, ;-P
Mijn leven is één grote soap-serie maar dan wel een slechte en toch komt er na regen weer zonneschijn.... ik krijg een telefoontje van iemand die helemaal kapot van verdriet is, of een collega die behoorlijk ruzie met haar vriend heeft of ik zie op tv een doodziek kindje voorbij komen en dan denk ik , Muts, zo erg is het bij jou helemaal niet!

Iemand die ongelukkig is, is geen slachtoffer..... dit is wat er 4 jaar lang bij mij in de woonkamer aan de muur hing en regelmatig door mijn gedachten gaat en vandaag heb ik het weer opgeschreven voor een naaste.

Het boek heb ik al 4 x gekocht en toch ligt het boek nooit langer dan 4 maanden bij mij thuis, het gaat van de ene naar de andere en zodra het weer terug bij mij is, kom ik weer iemand tegen waarvan ik denk "Door licht verbonden"is precies wat hem of haar zou kunnen helpen.

Daarvoor ben ik Loes en Hebenes ontzettend dankbaar en ook voor het feit dat ik kan genieten van de kleine dingen, dat ik ze kan zien, vooral alle wondertjes die langskomen na een stevige onweersbui.

Door licht verbonden blijft mijn favoriet!

Liefs Simone
Gast
28-01-2011 22:07  Reageer met quote




Ik kan enkel maar beamen wat je hier schrijft Simone.

En Loes, dit is echt geen zweverij hoor. Want daar ben ik gewoon te nuchter voor.

Maar besef je eigenlijk wel wat jij en Hebenes DOEN voor ons.

HOOP geven op momenten dat we het niet meer zien zitten.
VERTROUWEN dat alles weer op zijn pootjes terecht komt.

En daarbij nog, in je boeken spreek je open en eerlijk over toch voor jou ook heel intieme dingen, die toch maar voor iedereen te lezen zijn.

Mijn dank en respect hiervoor, en hopelijk mogen we nog lang van je boeken genieten.

Een warme knuffel Sandra
Gast
15-02-2011 13:45 bereikbaarheid Reageer met quote




Hallo Allemaal,

Wie kan mij helpen om in contact te komen met Loes.
Gast
20-02-2011 20:53  Reageer met quote




Hey,

Ik heb mijn eigen mailadres hier op het forum geplaatst en heb een antwoord gekregen van Loes. Je zou het kunnen proberen.

Verder ben ik nog steeds het stigmaboek aan het lezen.

Loes schrijft in dat boek, dat ze het het vreselijkste boek vond ooit geschreven. Sorry Loesje, niet mee akkoord. Want dit boek vergeleken met andere boeken die ik gelezen heb over spiritualiteit (en dat zijn er hoooopen), is voor mezelf grensverleggend.

Iedere keer weer dwingt het me in mezelf te gaan kijken. Na te denken over bepaalde stigmas die ik zelf voel.
En jij vind het vervelend dit allemaal te moeten doorleven, dat kan ik me best voorstellen, maar langs de andere kant helpt het je wel weer verder in dit leven hier. Je moet erdoor, maar lost ze ondertussen wel op.

Ook door het boek van Loes te lezen en haar persoonlijke antwoorden via mail te zien. Durf ik met mijn hand op mijn hart te zeggen dat ik haar 100 procent vertrouw, zels al ken ik haar niet persoonlijk.

Groetjes Sandra
Gast
25-04-2011 17:51 Loes van Loon Reageer met quote




Hallo,

Vorig jaar heb ik Loes van Loon ontmoet en vond haar geweldig. De manier van boodschappen overbrengen, heerlijk met humor.
Graag zou ik eens een consult willen. Nu heb ik gelezen dat Loes hier soms ook schrijft en hoop dat ik op deze wijze contact kan krijgen.
Mijn mailadres is delivurs@hotmail.com

Alvast bedankt!

Delivurs
Gast
28-04-2011 18:10  Reageer met quote




Ik sluit mij bij de vorige boodschap aan
Mijn mailadres is jofi@upcmail.nl

Groeten Jofi
Gast
09-06-2011 9:35 consult van Loes Reageer met quote




Lieve Loes,
Je hebt mijzelf en mijn nichtje (op verschillende avonden) ontzettend geholpen.
Wij zouden beiden graag een consult met jou willen afspreken. Om in alle rust inzicht te krijgen in vragen die in ons leven.
Kun je een manier geven om met je in contact te komen?

Mijn email ronenjen@quicknet.nl

Dank je wel!
Plaats Reactie Pagina 3 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden