NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
24-07-2013 19:41 Consult Loes van Loon Reageer met quote




Hoi,

Ik wil graag een consult van Loes, mijn broer is net overgegaan en zou graag contact willen.Kan/wil iemand mij contactgegevens van Loes mailen ? harte groet,
Marja
 




Gast
03-08-2013 14:43  Reageer met quote




Dag Loes, met veel interesse heb ik alle berichten hier gelezen en ben ik recent jouw boeken gaan lezen. Mooie boeken die mij ondersteunen in mijn huidige proces en (spirituele) zoektocht. Ook ik heb via internet gezocht naar contactgegevens van jou, maar logischerwijs zijn deze amper tot niet te vinden en ik heb twijfels bij het nummer wat wel te vinden is. Ik kan me voorstellen dat je het ontzettend druk hebt en keuzes moet maken of daarin ondersteund wordt wat wel of niet te doen. Mocht je bereid zijn mij jouw contactgegevens te mailen of een contactpersoon die dezelfde mooie wonderen verricht als jij, die betrouwbaar is, zou ik dat heel erg waarderen.
Lieve groet Petra; (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
19-09-2013 11:05  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dag Loes, met veel interesse heb ik alle berichten hier gelezen en ben ik recent jouw boeken gaan lezen. Mooie boeken die mij ondersteunen in mijn huidige proces en (spirituele) zoektocht. Ook ik heb via internet gezocht naar contactgegevens van jou, maar logischerwijs zijn deze amper tot niet te vinden en ik heb twijfels bij het nummer wat wel te vinden is. Ik kan me voorstellen dat je het ontzettend druk hebt en keuzes moet maken of daarin ondersteund wordt wat wel of niet te doen. Mocht je bereid zijn mij jouw contactgegevens te mailen of een contactpersoon die dezelfde mooie wonderen verricht als jij, die betrouwbaar is, zou ik dat heel erg waarderen.
Lieve groet Petra; (***)


Het nummer op internet is juist. liefs Loes


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
06-03-2014 18:54 Re: Consult Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi,

Ik wil graag een consult van Loes, mijn broer is net overgegaan en zou graag contact willen.Kan/wil iemand mij contactgegevens van Loes mailen ? harte groet,
Marja


Hoi Marja
Loes isveel in deEPC in Amsterdam 020 6368286
Gast
10-03-2014 5:04 Eerste blz Reageer met quote




Heerlijk hoe iemand schrijft: ik ben de zoon van loes en vervolgens zegt; ik hoop dat dat telefoonnummer niet klopt want ik weet zeker dat ze daar geen toestemming voor heeft gegeven...
Ken je het nummer van je moeder niet dan?? Wat een bullshit allemaal zeg...
Gast
10-03-2014 17:57 Re: Eerste blz Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heerlijk hoe iemand schrijft: ik ben de zoon van loes en vervolgens zegt; ik hoop dat dat telefoonnummer niet klopt want ik weet zeker dat ze daar geen toestemming voor heeft gegeven...
Ken je het nummer van je moeder niet dan?? Wat een bullshit allemaal zeg...


Hoi
In het EPC geeft Loes van Loon 2 of 4 keer per jaar een lezing
ik ga niet zo maar iemends nummer geven

Groetjes Hans
Gast
22-08-2014 19:40 Re: loes van Loon Emed Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zou op bovenstaande vraag ook graag antwoord willen..hoe kom ik in contact met Loes van Loon??
Vrgr
Lonneke


Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de contactgegevens van Loes van Loon voor het maken van een consult.
Is het mogelijk dat ik ook van jullie een antwoord kan krijgen via mijn emailadres? In ieder geval heel hartelijk bedankt.
Marijke
Gast
21-11-2014 20:30 loes van loon Reageer met quote




Ik hoop dat dit forum nog verder gaat. Ik heb ook via de bibliotheek alle boeken van Loes van Loon gelezen. Heerlijk vind ik ze. Ook Jozef Rulof zijn boeken heb ik gelezen, die zijn hooguit wat verouderd.
Ik ga 12 december naar een bijeenkomst waar Loes van Loon komt. Verheug me er erg op. Groeten aan iedereen. Marion
Gast
10-06-2016 21:39  Reageer met quote




Hey!
Paar jaar geleden ben ik al eens op deze site terecht gekomen om contactgegevens van loes van loon op te zoeken doordat ik met zware angtsaanvallen zat (bang om dood te gaan) iemand had mij het boek van loes van loon aangeraden. Dankzij medicatie en haar boeken voel ik me al stukken beter. Ik zou heel graag zoals vele hier een persoonlijk gesprek met haar willen. Dit is mijn email adres: (***) loes, ik hoop dat je nog af en toe eens op dit forum komt zodat je dit kan lezen. Het is al lang geleden dat hier nog iets op is geplaatst.

Groetjes Winnie


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
28-05-2019 22:24 contact Reageer met quote




Hallo,

Ik zie dat hier al heel lang niks meer gepost wordt, maar ik zou ook graag even met Loes willen bellen. Ik kan nergens contactgegevens vinden dus waag ik toch zo een poging. Ik weet dat Loes het verschrikkelijk druk heeft en niet iedereen kan helpen en als ik daar (nu) niet bij hoor begrijp ik dat ook, maar proberen kan altijd Wink

Lieve groet,
Wendy zeeland82@hotmail.com
Gast
20-07-2019 22:13 contact Reageer met quote




Ik ben in juni naar een avond van Loes geweest in Amsterdam Noord. Ik zou graag een gesprek willen hebben met Loes( of eigenlijk met Hebenes en het Team), maar kan geen contactgegevens vinden. Mijn emailadres is (***).
Loes, ik hoop dat je mij nog herinnert. Ik kreeg een vriendelijk geestelijk pakslaag van jou( of eigenlijk van Hebenes....) in de pauze. It's all good. Mocht iemand mij in contact kunnen brengen, stuur dan a.j.b. een privebericht naar mijn emailadres. Groet, Roeland


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
22-10-2019 20:57 Sessie bij Loes Reageer met quote




Hallo, Loes via Hermien (mijn tante, was voorzitter) heb ik jouw naam door gekregen. Graag zou ik een afspraak bij je inplannen voor een sessie. Is dit mogelijk, verborgen email?

Groet,

J
Plaats Reactie Pagina 13 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden