NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
28-03-2012 21:34 Voor Ineke Reageer met quote




Bedankt voor je bericht Ineke. Ik merk dat ik me soms veel opgewekter voel als ik een aantal dagen niet computer. Dat wat je schrijft over slecht slapen na er achter gezeten te hebben herken ik ook wel.
Ik vind jullie verhalen erg fijn om te lezen, maar ik heb bijvoorbeeld ook Facebook, gewoon omdat ik het wel gezellig vind er af en toe op te kletsen met vriendinnen en collegas enzo, en je soms leuke fotos voorbij ziet komen. Maar ondanks dat ik altijd met iedereen begaan ben, en vind dat iedereen zijn eigen ervaringen en belevingen heeft kan ik me er zo aan storen. Als ik zie wat mensen delen en schrijven, wat natuurlijk hun goed recht is en goed is dan voel ik me soms net of ik van Mars kom. En raak ik geirriteerd en dan denk ik dan kun je de pc beter uitlaten en de natuur ingaan, dat levert me meer plezier op. Maar ik ben ook reuze nieusgierig dus soms kijk ik dan toch weer op bepäaalde sites, aar naderhand geeft het me helemaal geen prettig gevoel dingen gelzen te hebben, of me vreemd te voelen omdat ik schijnbaar zulke andere dingen belangrijk vindt.

Liefs Marloes
 




Gast
29-03-2012 13:07 Voor Allen. Sorry voor Engels. Reageer met quote




Tijdje weer geleden. Jullie gaan lekker hier. Totaal onoverzichtelijk geworden!
Ik dacht laat ik ook wat delen, iets dat ik jaren terug schreef.
(Met enige verbeteringen hier en daar, haha)


Change is unstoppable.

An ending is near, the beginning ended, love faded, pain remains, we're still here, they're still gone and everything has changed.

Words have been spoken, time has passed, people have grown, and everything has changed.

The music stopped, new songs were created, fun came, fun went, and everything has changed.

We've moved on, I've moved backwards, forwards, stood still and saw everything changing.

I've seen All many times, moving, walking, thinking, but you've All changed.

Love returns, hate fades, clarity overwhelms, illusions dissolve, the world keeps changing.

Let's change it into what we All know it should be. For it is unstoppable.

Everything changes, everything changed, change can't be stopped, change is unstoppable.


Dusssssssssssssss......je kan geen engels ? Oef....spijtig. Razz

En dit Forum....wauw....misschien toch maar eens een forum opzetten of iets dergelijks.....Dan kunnen we het per onderwerp overzichtelijker houden....ik ga nog wel even naar dat op zoek. Smile
Gast
29-03-2012 13:09 Oeps! Reageer met quote




^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Signed.

Roel
Gast
29-03-2012 16:40 VOOR ROEL, Reageer met quote




Hoi lieve Roel,

Ik dacht al : WAAR BLIJFT ONZE ROEL ??????

Ik heb nog steeds geen tijd gehad om je persoonlijk te mailen.....hahahaha ben te druk met dit forum !!
Wat een verandering hier he ??!! Maar goed...ik kan Engels !!
Jouw bericht slaat de spijker op zijn kop !!
Maare...ik heb erover nagedacht ...over dit forum...
Ja...het is onoverzichtelijk, ik ben het helemaal met je eens.
Maar ,,als we een echt forum maken met allerlei onderwerpen en blokken...dan ben ik bang dat niet alles meer gelezen wordt. Dan gaat men dus schiften op onderwerp. Ik denk dat de mensen dan een heleboel leuks en interessants gaan missen en overslaan.
Hier wordt nu van "alles "gedeeld. VEEL spiritueel, maar ook andere zaken die men met elkaar wil delen. Persoonlijke dingen, vertelsels , gedichten etc. etc. dat vind ik zeker zo belangrijk en mijns inziens maakt het dit forum ook zo leuk. !
Nu wordt eenieder min of meer "gedwongen "om alles te lezen....Dat bevordert wel de band en het fijne contact met elkaar.
Hoe dan ook....hel veel liefs van mij.
Pick up the good things !!

Ineke.
Gast
30-03-2012 9:42 aan allemaal en speciaal aan Roel Reageer met quote




Lieve allemaal,

Ik had al een tijdje het idee dat mensen die op dit forum informatie zoeken over Mw. Mulder bij ziczelf zouden kunnen denken; Waar zijn we nu beland, we lezen hier over alles en nog wat, maar geen sprake van Mw. Mulder !
Toch was het haast in het begin al zo, dat dit forum hoe langer hoe meer "gewijd " werd aan Loes en Hebenes en hun boeken, en niet aan Mw. Mulder.
Misschien vanwege het feit dat Loes ook in contact staat met Mw. Mulder en Emed.
Naar aanleiding van de oproep van Ineke, die deze site zo'n beetje als haar thuishonk beschouwt, zijn er mensen geweest, waaronder ik, die hierop hebben gereageerd.
Wat mezelf betreft, de berichten, tips en teksten die ik de "ether" inzend, zijn altijd opbouwend van aard en kunnen nut hebben voor bepaalde mensen, m.a.w. ze hebben de intentie een spiritueel karakter te dragen.
Buiten dat kan ik ook inspelen op opmerkingen die andere mensen op dit forum hebben geplaatst.
Verder ben ik solidair met Ineke en onderschrijf ik wat ze zegt.

Roel, jouw tekst doet me denken aan de WAKE UP CALL van Phil Collins :

Can you feel what's happening here
EVERYTHING IS CHANGING ALL AROUND YOU
It's in the air, electricity
Everybody, yes, everybody is waking up
Good morning to you

You're not the only one out there who's running
But the man who's sitting next to you's asleep
SO PICK HIM UP AND SHAKE HIM TILL HE HEARS YOU
THIS IS HIS WAKE UP CALL
HE'S GONNA MISS IT ALL

Liefs, Priscilla.
Gast
30-03-2012 10:19 aan Ineke en Marloes Reageer met quote




Lieve Ineke en Marloes,

Hartelijk dank nog voor jullie complimenten voor m'n gedichtjes.
Ja, ze zijn echt van mezelf. Als een onderwerp mijn aandacht heeft, kunnen bepaalde ideeën ineens opborrelen.
Het is heus niet altijd dat ik geïnspireerd raak, inspiratie kan ook hele perioden uitblijven !
Daarbij komt ook nog dat ik me niet in bepaalde moeilijke dichtvormen pers, zoals de ECHTE DICHTERS !
Enige tijd geleden heb ik toch een sonnet (het enige !) geschreven met de 2 kwatrijnen en de 2 terzinen, die van een sonnet worden verwacht.
Die wil ik jullie ook niet onthouden :

VOOR HEM
Als je in zijn Aanwezigheid zou staan
Zou je dan rechtop kunnen staan
Zou je op je knieën moeten gaan
Als je voor Hem zou staan

Als je voor Hem zou staan
Zou je dan zijn aangedaan
Zou je je ogen neer moeten slaan
Als je in zijn Aangezicht zou staan

Zou je zijn blik kunnen verdragen
Als je Hem vergeving moet vragen
Voor alles wat je hebt gedaan

Zou je zijn licht kunnen verdragen
Als Hij jou zal moeten vragen
Wat heb je met je leven gedaan ?

Liefs, Priscilla
Gast
30-03-2012 10:22 Wauw, voor mij, voor mij! ;) Reageer met quote




Fijne reacties Zusters! Very Happy

Ik heb al gekeken bij mijn provider en der stond bij dat ik mogelijkheid heb om een webpage te maken.
Kwestie van uitvogelen hoe ik er een forum in plaats.
Jullie mededelingen over dit forum en alles wat hier al staat had ik al een oplossing voor bedacht, zonder dat er iets van verloren hoeft te gaan.
En dus ook niet zal gaan. Ik was al aardig in mijn hoofd vorm aan het geven aan het forum op zo'n manier dat de eenvoud en toegankelijkheid zelfs verbeterd. Misschien kunnen we de 'toekomstige' overstap zelfs vieren met een afscheid van Numix Smile hahah

Ik ga vandaag wel even aan de slag. Smile
Je hoort het/leest het hier wat eruit komt. Of niet! hahah

Veel liefs!

p.s. Lijkt er inderdaad op Priscilla! Phil is ook een top mens. Terug naar '80 ? Graag!
Gast
30-03-2012 10:58 ALLEMACHTIG !!!!! Reageer met quote




ALLEMACHTIG!!!!! Voor Priscilla, je schrijft de mooie gedichten zelf !!! Zooooo...wat een prachtige gave!! Diep respect daarvoor !!!
ALLEMACHTIG !!!! OOK VOOR ROEL... je bent er maar zo af en toe...maar als je er bent, dan BEN JE ER OOK !!!!
Wat fijn dat je ideeen hebt over een ander , meer "eigen " forum !!
Eerlijk is eerlijk...dit forum is opgestart om te handelen over Mevr. Mulder.
Nu het niet meer helemaal over deze prachtige persoon gaat en we afwijken , vraag ik me soms af en toe wel af of we haar recht doen op deze manier.
Wellicht is het toch beter om dit forum weer volledig, met het grootste respect, over haar te laten gaan en zelf dus wat op te starten.
Nu geloof ik niet dat Mevr. Mulder ons de loop van dit forum kwalijk zou nemen hoor, misschien is ze er zelfs wel blij mee, maar toch....
Hoe dan ook, simpele toegankelijkheid en eenvoud van zo,n site / forum vind ik heel belangrijk. Daarbij de waarborg dat de openheid, eerlijkheid en oprechte bedoelingen van eenieder die zich hier zo verbonden voelt, blijft gehandhaafd.
Met daarbij het respect voor elkaar wat hier nu zo voelbaar is
Bovendien worden hier mensen die niet zo makkelijk mailen en vertellen gestimuleerd dat ook HUN bijdrage belangrijk is en zin heeft. De aarzeling bij deze mensen proberen weg te nemen, ook dat mag zeker meetellen. Iedereen wordt hier op waarde geschat !

Ik blijf de ontwikkelingen volgen.
Ik vraag echter jullie begrip voor het feit dat ik in het zuiden van Frankrijk niet altijd de mogelijkheid heb om te mailen zoals ik dat thuis doe en gewend ben.
Maar, ik zal mijn best doen !

Heel veel liefs voor jullie !

Ineke.
Gast
30-03-2012 12:16 Gedichten Reageer met quote




Weer een prachtig gedicht Lieve Pirscilla. je bent er echt goed in!
Ik ben ook gek op dichten. Een aantal maandan terug heb ik mijn gedichten uit laten geven, meer op aandringen van vriendinnen maar het is wel leuk om het gedaan te hebben, en voor mijn kinderen later om ooit als ik er niet meer ben een dichtbundel van hun moeder te hebben. Het geld van wat ik er van verkocht heb wil ik graag aan een goed doel geven.

Een forum lijkt me hartstikke leuk! Fijn als je wilt kijken of daar een mogelijkheid toe is Roel, ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.
Ineke je moet in Frankrijk vooral lekker gaan genieten! Ik vind het leuk af en toe wat van je te lezen, maar heb er alle begrip voor als je andere bezigheden of mogelijkheden hebt.

Liefs Marloes
Gast
30-03-2012 15:51 Mary Slokker van Hunnik Reageer met quote




Mary, als ik jou website aan wil klikken, krijg ik een malware alarm
Gast
30-03-2012 16:30 aan Ineke en Marloes Reageer met quote




Lieve Marloes en Ineke,

Hartstikke leuk, Marloes, dat je je gedichtjes hebt kunnen uitgeven !
Het feit dat je vriendinnen daarop hebben aangedrongen, wil al wel zeggen dat je daar een kei in bent !
En dat je daar met geen woord over hebt gerept al die tijd !
Mijn 'gedichten' zijn eigenlijk vertelsels in rijm, dus technisch hapert er nogal wat aan.
Kun je ons ook één van je gedichtjes laten "horen", als je dat wilt natuurlijk !

Ineke, we begrijpen allemaal dat als je ergens anders bent, het heel normaal is dat je met hart en ziel wil genieten van je omgeving en je niet met je gedachten op het forum kan zijn.
Omstreeks Pasen komen onze kinderen voor 2 weken logeren, dus ik zal er de komende tijd ook niet zoveel zijn.
In de zomer komt mijn zus ( met het langverwachte boek van Loes !) en zullen we waarschijnlijk allemaal heel andere bezigheden hebben buitenshuis !

Veel liefs , Priscilla.
Gast
06-04-2012 9:36 Paaszondag...... aan ALLEMAAL ! Reageer met quote




Lieve allemaal,

Omdat ik niet in de gelegenheid ben om dit zondag te posten en verder geen tijd over heb, doe ik het nu.
Ik wens jullie allemaal alvast een héél gezellig en vrolijk Paasfeest en ik hoop dat de lentezon ook van de partij zal zijn !
Ineke, jij in Frankrijk : Joyeuses Pâques !

Paaszondag

Paaszondag is altijd een speciale dag geweest
Die ik me heugen kan als een uitzonderlijk feest...............

De gekleurde eitjes die we mochten zoeken
Verstopt in planten of achter dikke boeken
De slimme paashaas die we nooit hebben gezien
Was hij ons altijd veel te vlug af misschien ?
De mooi gedekte tafel vrolijk versierd en propvol
De gevulde broodjes en de heerlijke paasstol
Iedereen verscheen op z'n paasbest gekleed
En maakte zich voor 't aan tafel gaan gereed
Er was veel blij gelach en kindergeschater
'k Hoor nog 't vrolijke gebruis en stemmengeklater........

Ik wist toen nog niet van een veel groter feest
Dat er heel vroeger in de geschiedenis is geweest
Toen was een mensenkind uit de dood opgestaan
Nadat hij een hele lijdensweg heeft moeten gaan
Hij had voor de mensheid zijn leven gegeven
Opdat zij van toen af bewust verder kon leven
Velen hebben hem daarna in leven gezien
En zijn in zijn voetsporen getreden sindsdien
Hoe nobel en moedig was dit hoogstaande wezen
Dat stralend en verheven uit de dood is verrezen.........

Pasen is voor mij altijd een bijzonder feest gebleven
In vreugdevol vertrouwen dat we eeuwig voortleven......................................

Veel liefs, Priscilla.
Gast
09-04-2012 18:55 Gedicht Reageer met quote




Mooi gedicht weer Priscilla! Ik hoop dat je fijne dagen gehad hebt.

Liefs Marloes
Gast
09-05-2012 12:02 hallo Reageer met quote




hallo allemaal,

Wat een goede site.
Ik lees hier prachtige gedichten en veel wijze woorden.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben vivi en ik heb de afgelopen jaren heel veel meegemaakt (en nog) Daardoor ga je op zoek naar antwoorden. En via de boeken van Loes van Loon heb ik al veel antwoorden gevonden maar er ook net zoveel vragen weer bijgekregen haha. Zo hoort het he.
Ik ben bij een paranormaal therapeut maar toch zou ik heel graag contact hebben met Loes van Loon. Is er iemand die weet hoe ik dat kan doen? Daarnaast ben ik gewoon op zoek naar mensen met wie ik kan praten. mensen die met hetzelfde bezig zijn. Vast bedankt voor het lezen van dit berichtje

groetjes Vivi
Gast
10-06-2012 23:19 Loes van Loon Reageer met quote




Beste Vivi,
Loes is een zeer bijzondere vrouw, en ik heb het geluk haar al heel wat jaren te mogen kennen. Loes strooit niet met haar telefoonnummer, maar als je Google kijkt, vind je data waar ze een avond geeft. Ik denk dat er in de loop van de tijd meer sessies gaan komen met Loes, maar dat zal je vanzelf wel merken.
Het is erg prettig te lezen dat je in contact wilt komen met gelijk gestemde mensen. Daar ben ik helemaal voor, en vooral diegene die wat te vertellen hebben. Er is al genoeg onzin in de wereld en daar zitten we niet op te wachten. Kijk eens of er een vereniging of club in je omgeving is, en ga eens een kijkje nemen. Voelt het goed, kijk dan of je vaker wilt komen. Het is mooi als er vanuit een rust en oprechte interesse een contact tot stand komt. Dan kunnen we de Zuiverheid in Spiritualiteit weer een stuk op weg helpen. Vriendelijke groet: Ed van Roosmalen.
Gast
11-06-2012 12:29 Re: hallo Reageer met quote




Hallo Vivi,

Als je je e-mail adres hier kunt achterlaten dan kan ik het telefoonnummer van Loes van Loon naar je mailen. Op deze manier heb ik zelf ook het nummer gekregen. Zo blijft de privacy van Loes gewaarborgd maar kun je wel een afspraak met haar maken.

Groetjes,
Jenny

Anonymous schreef:
hallo allemaal,

Wat een goede site.
Ik lees hier prachtige gedichten en veel wijze woorden.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben vivi en ik heb de afgelopen jaren heel veel meegemaakt (en nog) Daardoor ga je op zoek naar antwoorden. En via de boeken van Loes van Loon heb ik al veel antwoorden gevonden maar er ook net zoveel vragen weer bijgekregen haha. Zo hoort het he.
Ik ben bij een paranormaal therapeut maar toch zou ik heel graag contact hebben met Loes van Loon. Is er iemand die weet hoe ik dat kan doen? Daarnaast ben ik gewoon op zoek naar mensen met wie ik kan praten. mensen die met hetzelfde bezig zijn. Vast bedankt voor het lezen van dit berichtje

groetjes Vivi
Numix
11-06-2012 13:45  Reageer met quote
numix.nl



Het plaatsen van e-mailadressen in het bericht is hier niet (meer) toegestaan. De reden is o.a. dat iemand in dit topic hier helaas misbruik van heeft gemaakt.

Laatst aangepast door Numix op 11-06-2012 22:32, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
11-06-2012 22:29 contact Reageer met quote




Ik zou graag in contact komen met Mevr. van Loon.
Hoe doe ik dat?
Kan en wil iemand mij verder helpen?
Ik woon op de Antillen, maar haar opbellen is voor mij geen probleem.
Ook zou ik graag de tijden weten, want ik zit met tijdsverschil van 6 uur. Het is hier momenteel 6 uur vroeger.
Gast
12-06-2012 9:27  Reageer met quote




edit Numix: bericht verwijderd, onjuist e-mailadres gebruikt
Gast
13-06-2012 10:09 Re: 7e boek van Loes. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Lieve mensen,

Gisteren heb ik voor het eerst Loes van Loon persoonlijk mogen ontmoeten. Loes heeft mij een consult gegeven wat 2 uur duurde. Een geweldige, ontroerende ervaring. Door het lezen van" haar " boeken ben ik van Loes gaan houden....
Wat een schitterend mens is het !
Dankjewel Loes !

Voor wie het graag wil weten : Loes heeft een 7e boek klaar. Het moet nu nog nagekeken en gecorrigeerd worden. Loes verwacht dat het boek in februari uitkomt....

Iedereen die dit leest wens ik Liefdevolle Feestdagen toe en een vredig 2012 !

Liefs van Ineke Gerritsen


Lieve Ineke,
Weet je misschien hoe je in contact kan komen met Loes van Loon voor een consult? Ik ben begonnen in haar 1e boek via mijn buurvrouw, grappig hoe dingen op je pad komen op het juiste moment! Via google word ik niet veel wijzer en aangezien je een consult bij haar gedaan hebt, ben ik zo brutaal om je daarnaar te vragen... Wink

Warme groet,
Barbera
Gast
14-06-2012 21:47 loes van Loon Emed Reageer met quote




Ik zou op bovenstaande vraag ook graag antwoord willen..hoe kom ik in contact met Loes van Loon??
Vrgr
Lonneke
Gast
22-06-2012 12:30 goudkleurige schitteringen Reageer met quote




Lieve allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Priscilla, ja een naamgenoot van Priscilla met haar mooie gedichten Wink en teksten. Per toeval (in hoeverre dat bestaat, zeg zelf namelijk altijd toeval bestaat niet Wink kwam ik tweemaal door via een heel andere zoekopdracht op deze site. Ik heb de boeken van mevrouw Mulder-Schalekamp gelezen en net als bij de boeken van Tresi Barros medium en haar gids Isaak (aanrader om te lezen) een gevoel dat alles op zijn plek valt.

Door jullie enthousiasme zal ik ook de boeken van Loes van Loon gaan lezen. Ik vind het heerlijk om in de boeken op te gaan en de lessen te leren die we allen te leren hebben. Het is als een soort honger naar meer, waarschijnlijk wel herkenbaar.

De inzichten hebben mij veel gebracht, ik ben jarenlang geestelijk in de war geweest, waarbij medicatie en de reguliere geestelijke zorg geen verandering hadden gebracht. Ik was aan het eind van mijn latijn. Totdat ik de boeken van Tresi ben gaan lezen naar een consult ben geweest. Daarna kwamen de juiste mensen op mijn pad. Waardoor ik nu weer leer om te genieten van het leven. Ik heb mogen inzien waardoor ik zo in de war was en ik anderen en mezelf heb kunnen vergeven.

Helaas is m'n lichaam nog niet in balans waardoor ik veel pijn heb, waarschijnlijk komt dat doordat ik jaren geestelijk in de war ben geweest en er nog blokkades zitten. Als ik vertrouwen blijf houden, komt ook dit goed.

Ik heb een vraag die mij de laatste tijd bezig houd. Ik zie regelmatig goudkleurige schitteringen als hele kleine sterretjes vlak voor mij dwarrelen. Ik ervaar dit altijd als heel bijzonder en word er blij van. Ik vroeg mij af of een van jullie dit herkent?

Liefs Priscilla voor het gemak zal ik mij princescilla (my nickname) noemen om verwarring te voorkomen Wink
Gast
22-06-2012 12:58 Inzichtgevend verhaaltje Reageer met quote




Er was eens een potkacheltje
Midden in de wei, tussen een paar mooie bergen, stond moederziel alleen, een heel klein potkacheltje. Het keek rond en riep: “Hallo, ik ben een potkacheltje…., jullie hebben mij nodig!”
Maar hoe het potkacheltje ook riep, er kwam niemand. Het bleef daar moederziel alleen middenin het groene weiland staan, en het werd steeds later en steeds kouder. Het potkacheltje riep:
“Hallo is daar iemand…, jullie hebben mij nodig…., ik ben lief…, kom nou!” Maar niemand kwam.
Op een gegeven moment was het pikdonker, koud, en het miezerde zelfs. Het potkacheltje voelde zich verdrietig en alleen, want het begreep er niets van. Het keek rond, maar er was niemand.
Toen besloot het potkacheltje maar: “Ik ga wat voor mezelf doen”. Het keek om zich heen, zag stukjes hout liggen, stopte ze in zijn buikje, stak het in brand, en dacht: “Ha…, wat is dat lekker”.
Het potkacheltje rekte zich lekker uit, stookte zichzelf droog, en dacht: “Dat heb ik toch maar eens goed voor mezelf gedaan!”
En op dat moment gingen de bossen open, het gras ging opzij, en allemaal kleine beestjes, en zelfs mensen gingen om het potkacheltje heen zitten. Het potkacheltje had dat niet een gezien: het was lekker bezig met voor zichzelf te zorgen. Het dacht: “Als ik nou lekker warm ben dan red ik het wel!”
En hij straalde nog lang en gelukkig…..
Is dit niet de bedoeling van het leven? Vanuit jezelf stralen waardoor anderen zich aan je willen warmen? Ik doe mijn best.
Bron: Louise Hays

Ook heb ik boeken van Louise Hays gelezen waar ik veel van heb mogen leren. Bij sommige boeken spreekt niet alles je aan maar dat hoeft ook niet. Ieder kan zijn stukje eruit halen waar hij of zij wat aan heeft.

Lieve groetjes Princescilla
Gast
23-06-2012 17:33 Re: hallo Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo Vivi,

Als je je e-mail adres hier kunt achterlaten dan kan ik het telefoonnummer van Loes van Loon naar je mailen. Op deze manier heb ik zelf ook het nummer gekregen. Zo blijft de privacy van Loes gewaarborgd maar kun je wel een afspraak met haar maken.

Groetjes,
Jenny



Beste Jenny, zou je dat mij ook willen toesturen??
Vrgr
Lonneke
WilmaM
08-07-2012 21:02 Vraag aan Hebenes (via Loes van Loon) Reageer met quote




Dag Hebenes,

Met veel respect en dankbaarheid lees ik de boeken van Loes van Loon.
Aan de ene kant las ik met een zekere opluchting uw antwoord op de vraag begraven of cremeren in boek 7. Aan de andere kant raak ik wat verward omdat ik veel boeken van Jozef Rulof gelezen heb waarin Meester Alcar waarschuwt voor crematie. De boeken van Jozef Rulof hebben bij mij veel verduidelijking gebracht. Het voelt als de waarheid.

Wilt u mij alstublieft helpen om uw boodschap en de boodschap van Meester Alcar ten opzicht van crematie op de juiste manier te interpreteren. Bij uw antwoord komt bij mij een gevoel van rechtvaardigheid naar boven, maar hoe komt het toch dat Meester Alcar via Jozef Rulof zo nadrukkelijk waarschuwt voor crematie.

Met vriendelijke groet,
Wilma
[/u][/i]
Gast
09-07-2012 16:40 crematie Reageer met quote




Het is zoals door mij beschreven. Er staan veel controverses in mijn boeken ten opzichte van andere boeken, simpelweg omdat ik het wilde versimpelen voor uw Allen, in werkelijke waarden wil en wilde weergeven. Zo zult u ook gelezen hebben dat wij het begrip 'meester' niet bezigen. Wij zijn niet voor verering. Dat stopt het eigen denken.
Het is een gegeven dat indien een medium in voortijdige conclusie gaat over wat men Denkt te zien of te horen, dat men daardoor de Waarheid onbewust verdraaid. Vervormd!
Ik heb de waarde van het bergen van het stoflichaam al duidelijk beschreven. Het staat u absoluut vrij uw eigen waarden daaraan te geven.
In Liefde. Hebenes
Gast
10-07-2012 18:48 AAN WILMA Reageer met quote




Dag mooi mens,

Ik ken je niet, maar desondanks wil ik je graag wat vertellen.
Wie ben ik om eigenlijk nog iets toe te voegen aan de woorden van Hebenes ?
Ik heb jarenlang heel veel boeken van Jozef Rulof in mijn bezit gehad. Ben er wel aan begonnen, maar ik kwam er niet doorheen. Heb ze dus weggegeven.
De boeken van Jozef zijn al van vroegere jaren, dus duidelijk een ander woordkeus en taalgebruik. Ook wat afstandelijker, in mijn ervaring.
De boeken van Hebenes, via Loes ontvangen, zijn duidelijk van deze tijd. Veel "eenvoudiger" Geen afstand, geen onderscheid, gen verering en geen onderscheid tussen Gene Zijde en ons hier op aarde.
Men wil ons op duidelijk "simpele "wijze kennis en informatie doorgeven over wat er zich in het astrale afspeelt.
Dit wordt gedaan totaal zonder bangmakerij, iets wat ik miste in de boeken van Jozef. Ook over het onderwerp "zelfdoding "wordt in de boeken van Jozef anders geschreven en wordt men , totaal onnodig, bang gemaakt.
De boeken van Hebenes, via Loes , zijn eenvoudig, soms recht voor zijn raap, maar altijd heel zuiver en eerlijk met heel veel LIEFDE voor ons doorgegeven.
Ieder heeft natuurlijk een eigen keus om te lezen wat hem of haar het meest aanspreekt.
Durf te voelen...hetgeen Hebenes ons graag wil laten weten...

Ik wens je veel Liefde toe !

Ineke Gerritsen.
Gast
11-07-2012 16:08  Reageer met quote




Hoi hoi Loes en Hebenes en allemaal.

Jullie boeken hebben mijn leven voor een bepaald gedeelte begrijpelijker gemaakt. Dat wil gedeeltelijk ook zeggen acceptabeler. Vriendelijk bedankt. Met het heengaan van mijn moeder in 2006 voelde ik letterlijk de beschermende en liefdevolle kracht om mij heen...een warme douche. Het geschreven woord van Hebenes heeft kracht gegeven om mijn moeder, mijn zoon en mijzelf te steunen in die periode. We zijn nu 2012 en er is veel wat ik nog steeds niet begrijp....dat komt wel denk ik, omdat de wil er bewust is! Maar wat ik ook zo graag wil delen is, dat het leven hier op aarde, wat de mensen er mee doen, de liefde voor de aarde, de naaste en de dieren-en plantenwereld....ik mis (of ik herken die niet goed) die liefde van de mens in het algemeen. En door de boeken van Hebenes wordt dat benadrukt in mijn beleving. En dan ja het is wat je er zelf meedoet, dat klopt...alle verandering begint bij jezelf. Daarnaast heb ik troost ondervonden mbt mijn moeder mn dat ik weet dat zij op een goede plek is..een andere dimensie denk ik... en zij mag uitrusten. Tot zover eerst maar eens. Vrgr. Lonneke
Gast
13-07-2012 19:19 Reactie op het antwoord van Hebenes en Ineke Reageer met quote




Graag wil ik Hbenës Smile, bedanken voor het snelle antwoord. Ik begrijp wat het woord meester op kan roepen, voor mij is dit geen verering maar een klakkeloos overgenomen term die door mij dus (onbewust) gebruikt werd. Heel erg bedankt van het openen van mijn ogen op dit gebied, want ik ben iemand die absoluut niet slaafs is. Het feit dat er een discrepantie in de boeken van Jozef Rulof en Loes van Loon zit ten aanzien van crematie en zelfmoord heeft bij mij een stuk zelfonderzoek opgeleverd. Waarom werd ik boos en angstig (voor de mensen die ik gekend heb en die zelfmoord hebben gepleegd of gecremeerd zijn) toen ik de de boeken van Rulof las en ...wat fijn dat ik bij jullie boeken terecht kwam. Ook leer ik hier weer dat ik de regie in eigen hand moet houden. (Nuchter nadenkende) er wordt in de boeken van Rulof vermeld dat bij overlijden de ziel wordt opgehaald en dat het stoffelijk lichaam achterblijft dus ook hier ligt een antwoord. Ik begrijp dat de gedachtekracht bij een medium een rol kan spelen zodat de waarheid vervormd wordt. Dit betekent dat Alcar dit dan niet meer kan corrigeren, wat ongetwijfeld met de eigen wil van Rulof te maken zal hebben.
Ondanks de verschillen zijn er zoveel overeenkomsten in de boeken van Jozef Rulof en Loes van Loon dat ik besloten heb me daar op te richten. De boeken van Rulof gaan dieper op de materie in en de boeken van Loes van Loon zijn zoals Hebenes aangaf op een andere manier geschreven omdat Hebenes de boeken wilde versimpelen. Voor Ineke, bedankt! voor je boodschap en je openheid dit waardeer ik zeer.

Met liefde voor jullie allen
Wilma
Gast
13-07-2012 19:29 Re: Reactie op het antwoord van Hebenes en Ineke Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Graag wil ik Hbënes Smile, bedanken!!
Ik zie dat ik in mijn bericht uw naam niet goed vermeld heb, hierbij de correctie.

Sorry,
Wilma
Plaats Reactie Pagina 11 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden