NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
09-03-2009 0:13 Loes van Loon. Reageer met quote




Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Het helpt me om door te gaan in mijn werk. heel veel liefs Loes van Loon
 




Gast
15-03-2009 19:26 Loes van Loon Reageer met quote




Nu ik zie dat Loes (lucia), zelf gereageerd heeft krijg ik warempel een krop in de keel. Ik weet ook dat je dit helemaal niet leuk vind om opgehemeld te worden, maar ik doe het toch, want het klinkt misschien cliche, maar ik kan een heleboel karaktertrekken van jou in mezelf terugvinden. De ongedurigheid, de humor, het wel wil helpen maar niet willen geholpen worden, het weee gevoel in de maag dat ik krijg als ik zie dat onschuldigen (mensen, maar vooral dieren) onrechtvaardig behandeld worden. Zelfs een spin wil ik niet doodslaan (alleen als ze 's nachts op mijn kamer zit, want ik mag het niet gedroomd hebben dat ze over mijn lijf kruipt, brrrr).
Ik lees je boek altijd in bad, kaarsje erbij, en krijg regelmatig een krop in de keel. Het is de bevestiging voor wat ik onbewust weet, maar spijtig genoeg in dit leven niet ervaar. Ik weet dat mijn gids er is, krijg soms ook kleine aanwijzingen, maar heb niet dat kontact zoals jij.
Hier ook mijn dank aan Hebenes om al het mooie dat hij ons geeft, vooral het "vertrouwen", dat er voor ons gezorgd wordt, zelfs al merken we het zelf niet. Het gevoel van allesoverheersende liefde, het niet alleen staan. Dus hier wil ik gewoon even vragen of je via Hebenes mijn gids wil danken om er altijd te zijn, het vangnet dat me het vertrouwen geeft me te laten vallen, omdat ik WEET dat ik zacht zal vallen.
Dank je omdat je eigenlijk niet meer op de wereld moest incarneren, maar het toch gedaan hebt en alle aardse ongemakken er toch maar bijneemt.

Een lerende ziel. Sandra
Gast
02-04-2009 16:25 Sandra Reageer met quote




Lieverd, daar heb je mij helemaal niet voor nodig. Je gids hoort jou toch de hele dag! Maar bij deze, boodschap doorgegeven aan Heeb. Thanks voor je lieve bericht. Liefs Loes
Gast
22-04-2009 16:15 mary slokker-Emed Reageer met quote




Heb een consult gehad bij Mary, samen met Emed is er veel boven water gekomen waar ik nu nog steeds mee verder kan. Mary is een oprecht persoon, net zoals Loes.Bij deze geef ik jullie allebei een dikke knuffel.
anoniempje
Gast
23-04-2009 10:06  Reageer met quote




lieve lieve loes en heeb,

geen complimenten willen ontvangen, niet opgehemeld willen worden terwijl jullie zoveel goeds doen!!

Hoevaak ik niet tijdens het lezen jullie in gedachten bedank.....

Met heel veel hoop en smart zit ik te wachten tot er weer een nieuw boek uitkomt want als ik jullie boeken lees dan voel ik mij "thuis"

In gedachten stuur ik een lekkere appeltaart hihihihi want zondigen mag he!!!

Het gaat super goed met mij en zoals afgesproken zien jullie me de komende jaren niet, maar beloofd is beloofd, over een paar jaar kom ik weer een keer langs met wat lekkers en praten we over hoe goed het gaat!!

dikke knuffffffffffffffffffffff van mij
Gast
28-04-2009 23:29  Reageer met quote




Ik heb de vier boeken van mevrouw M. Mulder-Schalekamp, en nog velen van andere schrijvers over Gene Zijde. Ik ga wel eens naar de kerk, maar de dominees preken heden ten dage gelukkig niet meer over hel en verdoemenis.Dit was vroeger wel in de jaren 60. Ik weet dat er na de dood geen einde is. Lees geliefde lezers van deze site maar eens de boeken van Jozef Rulof of die van Elleke van Kraalingen. WEET GIJ ALS ER OP DEZE AARDE ALLEEN MAAR LIEFDE WAS, DAT ER NOOIT MEER OORLOG EN HONGER EN ANDERE ELLENDE WAS. Ik ben een alleenstaande man en pas zonder werk. Ik heb 31 jaar bij een zorgverzekeraar gewerkt. Ik lig er nu uit, waarom? De VERHARDE MAATSCHAPPIJ. Maar gelukkig, kan ik mij door eeuwige liefde mijn ouders en broeder en de rest van mijn familie nog op de been blijven.

Groetjes,

Jan

PS. lieve sitelezers, mocht er iemand zijn, zie zelfmoordneigingen heeft, doe hetn NOOIT..
Gast
04-05-2009 22:28  Reageer met quote




Nog even een reactie van bovenstaande Jan. Weet gij dat er een GOD VAN LIEFDE IS. Ik heb zojuist de film DER UNTERGANG van Hitler gezien (vandaag 4 mei 2009) op tv. Het leek echt of de beelden rechtstreeks uit de hel op aarde kwamen. Ik hoop dat de mensheid dit nooit meer toelaat.
aar ja, neem Irak of Afghanistan. Helaas heeft de mens het nog steeds niet geleerd.
Geliefde lezers van deze site, leef in harmonie met uw medemens.

Groetjes,

Jan
Miranda
10-06-2009 10:33 Loes van Loon Reageer met quote




Ook ik heb een aantal boeken van Loes van Loon gelezen en zou haar erg graag een keer ontmoeten. Weet iemand via welke weg ik dit zou kunnen proberen?

Groetjes Miranda
Gast
11-06-2009 12:12 Miranda Reageer met quote




Er zijn meerdere wegen. Ikzelf had het geluk dat Loes "toevalig" in de plaats waar ik woon een avond had.
Op zo'n avond is het mogelijk om te vragen naar haar telefoonnummer en waarvan ik weet dat ze maandag en dinsdag bereikbaar is tussen een bepaalde tijd.
Ikzelf vond het niet nodig om het nummer te vragen maar een vriendin van een collega van mij deed dit wel.
Ik zou (als het je zelf niet lukt) om via haar even het nummer voor je kunnen vragen.
Ik ben echter niet bereid het hier te plaatsen ivm privacy.

Dus hier mijn email. ***@gmail.com
En ja Loes, ik weet dat je het de vorige keer niet kon vinden.
En nog bedankt voor de prachtige roos, hij zit nog vaak in mijn gedachten.

Groetjes,

Roel Poelwijk
_____________________________________________________
"We're One, we're all connected.
"The Love that you withold is the pain that you carry."
"The quality of life depends not upon external development or material progress, but upon the inner development of peace and happiness."
"We are eternal, infinite and share one addiction, the need to give and receive Love, because we are just that.
Miranda
11-06-2009 19:36 Re: Miranda Reageer met quote




[Bedankt voor je reactie. Uiteraard zal ik proberen om er zelf achter te komen. Lukt dit niet dan mail ik je. Thanks
hannie
20-06-2009 14:54 6 de boek Reageer met quote




hallo is er misschien iemand die weet waneer het 6 de boek van Loes van Loon uit komt.
groetjes hannie
Gast
21-06-2009 10:00 6e Boek Reageer met quote




Hallo Hannie,

Toen ik Loes sprak eind maart vertelde ze dat het binnenkort op de plank zou liggen, maar ook ik zie het nog nergens.
uitgeverij-petiet.nl
Dit is de uitgeverij die regelmatig in de boeken voorkomen maar ook daar staat het boek nog niet bij.

Ik denk dat ze ons nog even laten wachten...

Groetjes,

Roel Poelwijk
hannie
22-06-2009 19:55 6e boek Reageer met quote




oke dan wachten we af.
Roel wel bedankt voor het reageren
groetjes hannie
Gast
27-06-2009 9:57 6e boek Reageer met quote




Ik denk dat het 'even' nog iets langer wordt lieve mensen.
De uitgever rekent niet eerder dan September of nog later.
In ieder geval een beetje een indicatie. Dus pak nog een paar andere boeken en geniet van je leven!

Liefs Roel
Gast
09-07-2009 22:09 loes en co Reageer met quote




Ook ik heb de boeken van loes gelezen en ook bij mij maakten ze veel indruk. Nu ik ze allemaal een tweede keer lees valt me op dat ik weer heel andere stukken eruit pik. Net of ik nu wel klaar ben om mezelf en mijn houding in deze wereld onder de loep te nemen. Bedankt loes en ook een dank natuurlijk voor je gidsen. Ik leer iedere dag weer een beetje bij. Eindelijk begin ik ook te begrijpen dat ik daar niet de enigste in ben . Dat voelt goed. Want ookal gebeurt er nog zoveel rottigheid in deze wereld het gros van de mensen probeert er het beste van te maken. We leren en soms gaan we zo gigantisch de mist in. Maar we staan toch allemaal iedere dag weer op en gaan er tegenaan. De een prikt afval in het duin en de ander wordt een regelrechte held maar als het erop aan komt dragen we allemaal wat bij.
liefs Ester
Gast
11-07-2009 18:48 ziekte Reageer met quote




Hallo, mijn naam is christine,

Ik kom waarschijnlijk nooit in contact met loes van loon, maar haar boeken hebben mij doen inzien waarom ik kanker kreeg en hoe ik anders kon gaan leven.
Accepteren hoe anderen zijn en niet boos worden, maar leren vergeven.
Deze boeken heb ik gelezen vlak voor de operatie en vlak voor de chemo.
Het gaf mij de kracht om het te ondergaan.
Ik heb veel van haar boeken geleerd en ben genezen, de chemo was uit voorzorg, maar er is zoveel liefde en dankbaarheid in haar boeken te vinden, zoveel goedheid, dat geeft je kracht.
Ik heb alle 5 de boeken en lees nu deel 3.
De boeken kwamen niet in volgorde op mijn pad, maar dat heeft zo moeten zijn.
Bedankt loes en hebenes.

Christine.
Gast
06-09-2009 20:18 Hoi, ik ben de zoon van Loes , Mario :) Reageer met quote




Lieve Christine, waarom denk je nooit in contact te komen met mijn moeder? gewoon even de telefoon pakken en een afspraakje met haar maken Smile Fijn dat de boeken je zo helpen en heel veel succes verder.
x mario
Gast
10-09-2009 18:25  Reageer met quote




Hi Christine,
Is het je gelukt om Loes te bereiken?Mogelijk heb je haar nummer al van haar zoon, zoniet dan wil ik het je wel mailen. Sterkte in je proces
Gast
25-09-2009 17:35 naam nieuw boek Reageer met quote




hallo weet er misschien iemand wat de titel word van het 6de boek van Loes van Loon??????
groetjes hannie
Gast
26-09-2009 17:32 bedankgedicht voor genezijde Reageer met quote




genezijde ik ben dankbaar voor al die kleine dingen.
die mij van binnen laten zingen.
een klein gebaar een heel mooie lied wat is het fijn .
als je de betekenis hier van ziet.
zoveel liefde als jullie aan ons mensen op aarde geven daar gaat mijn hart van beven .
neem ook mijn liefde voor jullie aan want mijn hart en ziel zal voor jullie altijd open staan

liefs van lieve
Gast
13-10-2009 14:21 Deel 6 Reageer met quote




Loes van Loon
(deel 6) over Stigma / inprentingen uit vorige levens
Verschijnt eind 2009

Met vriendelijke groet,

Roel Poelwijk
Gast
23-11-2009 23:02 Boeken uitgegeven in het Frans Reageer met quote




Ik ben zo pas, op aanraden van een vriendin, aan het eerste boek van Loes van Loon "Door licht verbonden" begonnen. Weet iemand of deze boeken ook in het Frans worden uitgegeven ? Ik ken iemand die veel aan dit boek zou hebben maar ze is Franstalig.
Alvast bedankt !
IIona
Gast
20-12-2009 17:36 Boeken uitgegeven in het Frans Reageer met quote




Voor zover ik weet zijn die er niet Ilona.
De uitgever heeft ze niet in zijn lijst en google leverd niets op op dat gebied.
Vertalen, vertellen en voorbeelden helpen een ander ook vaak.
Vraagt wel voorzichtigheid met sommige stukken informatie.

Met vriendelijke groeten,

Roel Poelwijk
Gast
29-12-2009 18:59 Deel 6 (vervolg) Reageer met quote




Van de uitgever hun website.

Boek 6: Liefdeslicht doorbreekt Zielepijn

VERWACHT BEGIN 2010
Zielepijn als gevolg van stigmatisering wordt in dit zesde boek van Hebenes, de gids van Loes van Loon, uitvoerig verklaard als kennis van de ziel.
In de ziel kan zich een bepaalde kennis vastzetten die voortkomt uit onverwerkte emoties uit een bepaald leven. Dit kan zich later manifesteren in psychische, maar ook in lichamelijke vorm.

Alvast liefdevolle en vreugevolle gedachten toegewenst voor het jaar 2010.

Roel Poelwijk
Gast
08-01-2010 0:00 boek 6 Reageer met quote




komt op 22 januari uit.
Loes
Gast
07-02-2010 16:28  Reageer met quote




Ik heb het boek in huis en ben er in begonnen en tot nu toe vind ik het weer heerlijk om er in te zitten!!
Gast
08-02-2010 12:06 Hallo Loes Reageer met quote




Ik heb alle 5 je/jullie boeken ,inmiddels ben ik in het vijfde boek bezig....Ik ben veel bewuster gaan denken,voelen en "bezig met actie-reactie",ik ben zo ontzettend dankbaar voor deze mooie duidelijke boeken,en dat we mogen en kunnen vertrouwen op iemand die altijd bij je is,en je helpt daar waar het mag en kan.
Dankjewel Loes,Hebenes en al jullie lieve mensen en gidsen,dat jullie er voor ons willen zijn.
Gast
13-04-2010 18:33 boek 6 Reageer met quote




Hallo loes,
Ook dit is weer een geweldig boek, had er even moeite in het begin, maar begrijp weer zoveel, er word goed uitgelegd, alleen lees ik zuinig, want anders is het boek gauw uit.
Ik wil ook graag weten of je wel eens richting maassluis komt.
Je bent een beetje hetzelfde type als ik en ik ga graag naar beursjes en zou je ook graag bij een beursje willen ontmoeten.
Ik krijg altijd van jou boeken veel inzichten en het haalt ook veel angst weg.
Mijn contact met mijn eigen gids gaat ook steeds beter, ik leer veel.
Bedankt loes en hebenes.
Gast
14-04-2010 14:33 boek 6 Reageer met quote




Hallo loes,
Ik heb je gisteren een mail gestuurd, maar ben vergeten mijn naam te melden.
Mijn naam is christine en ik heb je al eerder gemaild.
Dat was vorig jaar.
In je 6e boek heb ik gehuild, het voelde alsof ik het zelf meemaakte, maar ik heb ook gelachen, maar het is nog niet uit, gelukkig maar.
Groetjes christine
Gast
06-07-2010 19:24 op zoek naar... Reageer met quote




Dag Loes en alle lezers,

Tijdens het lezen van het 4de boek (de oudere en nieuwere boeken zal ik zeer zeker ook gaan lezen) treden steeds herinneringen aan ervaringen in mijn eigen verleden op de voorgrond. Misschien mag ik u hierover vertellen.

Mijn overgrootmoeder heb ik nooit leren kennen. Haar voornaam was Sophia en ze werd Matchu genoemd. Tijdens een yoga oeferning, jaren geleden, zag ik haar voor de 2de keer. Toen ik haar vroeg waarom zij zich nooit meer had laten zien na de 1e keer (jaren daarvoor) keek ze mij aan en antwoordde ze: "ik ben jou". Dit heeft mij toentertijd zeer geraakt.
Jaren later heb ik getracht haar te vinden tijdens het z.g. sjamaanse reizen. Hierbij kwam ik 'boven' bij een soort voorportaal van een mooie witte stad. Er bevonden zich veel mensen in lichte (witte) kleding die geen acht op mij sloegen. Slecht een oude man wees in de richting die ik moest gaan. Ik wil echter de weg niet volgen en wilde terug omdat ik ooit gehoord had dat men niet bewust op zoek mocht naar zijn of haar gids, ik durfde dus niet meer. Ineens ben ik daar inderdaad weg en bevindt ik mij in een ander, natuurlijker landschap waar een handvol tipi's staan. Daarna klonk de z.g. terugkeertrommel en bevond ik mij weer in de werkelijkheid. Ik weet dat ik dit niet zelf heb gestuurd.

Later heb ik op aanraden van de begeleidster van het sjamaans reizen geprobeerd terug te keren naar het natuurgebied waar de tipi's zich bevonden, hetgeen inderdaad lukte. Ik zag heel duidelijk alle facetten van de omgeving! Aan mijn linkerkant bevond zich een pad dat schuin omhoog liep. Daar bevond zich een groep Indianen bij een brandstapel. Als ik er naar toe loop zie ik dat ik degene ben die op de brandstapel ligt. Het is heel behaaglijk, ik brandt zelf niet. Het vuur om mij heen veroorzaakt opstijgende rook, de rook krijgt in de lucht de vorm van een Indiaan (meer het gezicht en armen, groot), niet oud. Strekt beide armen naar mij uit om mij op te tillen en zegt 'ik vlieg met jou en zal jou je masker afnemen'. (waarna de z.g. terugkeertrommel klonk)
Ook lukte het me tijdens een van de volgende bijeenkomsten weer in de 'witte stad' te komen, waar zelfs de oude man weer verschijnt, hij wijst in dezelfde richting als de vorige keer. Als ik een aantal passen zet, komt er een jongen naar me toe lopen. Biedt mij op een kussentje een sleutel aan, een goudkleurige loper, ca 12 cm groot. Ik vraag waar de sleutel voor is en hij geeft als antwoord: de tijd zal het leren. Hij vertelt dat het oord een 'tussenstop' is waar geen angst is. Ik vraag hoe oud hij is en hij antwoordt dat hij 12 jaar is.
Dan hoor ik een stem: je wilt geen moeite doen, je wilt dat aan jou in een visioen getoond wordt wie jouw gids is.
Dan zie ik een (bestaande) foto waar mijn overgrootouders op staan. Ik vraag aan Matchu, mijn overgrootmoeder: ben jij het? En zij glimlacht en knikt 'ja'. Ze laat me ook nog weten dat ze gelukkig is omdat ze 'hem bij zich heeft', waarmee ze mijn overgrootvader bedoelt.

Alle ervaringen heb ik toentertijd op papier gezet en een deel ervan hierboven weergegeven. Ik heb dit alles als werkelijkheid ervaren en ben zeer gerustgesteld dat mijn moeder, die nu bijna 3 jaar geleden overleed, zal vertoeven in de wereld waar zij zo naar verlangde en die zo duidelijk weergegeven worden in het boek (de boeken) van Loes en Hebenes en natuurlijk alle anderen.
Dank jullie voor jullie bevestiging.
Liefs,
Ellen Jane
Plaats Reactie Pagina 2 van 13
Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden