NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
07-03-2012 0:03 bericht harry Reageer met quote




Sandra, het spijt me. Je hebt gelijk. Maar ik dacht dat het jou niet uit zou maken, omdat je het zelf op internet schreef. Toch moet ik daar niet zomaar conclusies aan verbinden. Dus mijn welgemeende excuses hiervoor.
Ik voelde me ook al teruggefloten door Loes van loon zelf, doordat ze jou persoonlijk schreef. Na wat ik geschreven had. Ik wens je alle blijdschap en goeds toe.
Harry
 




Gast
07-03-2012 14:59 Berichtje van Ineke Reageer met quote




Lieve allemaal,

Vanmorgenn heb ik Toon opgehaald uit het ziekenhuis.
Hij is koortsvrij en mag nu thuis verder opknappen.
Ik ben heel erg blij dat mijn maatje weer thuis is !
Ik heb "de leiding " van Boven intens bedankt dat het zo goed afloopt allemaal.
De intens warme deken van Liefde, steun en zorg voel ik elke dag nog om me heen.
Wat is het toch een geluk als je in je leven mag ervaren dat er meer is tussen Hemel en Aarde. Ik ben enorm dankbaar dat de steun en leiding zo voelbaar is voor mij.

Liefs voor iedereen !

Ineke.
Gast
07-03-2012 15:14 Voor Harry Reageer met quote




No problem hoor, zelf ben ik ook nogal een grote flapuit. Ik zeg altijd dat je bij mij er een handleiding moet bij doen om te zeggen wat ik wel of niet mag zeggen.

Mag ik je vragen op welk forum je dit gevonden hebt, want het was op facebook in een groep geplaatst en ook in mijn eigen persoonlijk puntje. Online dagboek.

Groetjes Sandra
Gast
07-03-2012 15:50 aan Ineke Reageer met quote




Lieve Ineke,

Ik ben zo blij voor je dat Toon nu weer bij je thuis is, opgeknapt en wel !
Dat zo'n deken van warmte om je heen zo voelbaar is, verwondert me niet, want ik weet welhaast zeker dat heel veel bezoekers van dit forum, zo niet alle, in gedachten mèt jullie waren en zijn, en veel voor jullie hebben gebeden !
Jezus zei : "Waar er 2 of meer bij elkaar zijn om te bidden (ook in gedachten), daar ben ik en zullen wonderbaarlijke dingen gebeuren." Vandaar dat er gebedsgroepen bestaan. Voor de rest moet iedereen voor zichzelf weten of hij daar geloof aan hecht of niet........
Genieten jullie maar flink. Het zonnetje schijnt en de vogeltjes fluiten....; wat wil een mens nog meer ?

Veel liefs, Priscilla.
Gast
07-03-2012 15:56 aan Sandra Reageer met quote




Lieve Sandra,

Ik zie dat je "weer terug bent". Waar is nu die regressie-ervaring in Atlantis waarover je zou vertellen ? Ik ben reuze benieuwd !

Veel liefs, Priscilla.
Gast
07-03-2012 16:53 aan Sandra Reageer met quote




Ik heb gewoon google, Loes van Loon ingedrukt en daar stond in grote letters, Loes van Loon en de pendel, kijk maar zelf.
Dus het staat niet ergens verborgen of zo.
Nou, dat was het dan even weer. Iedereen een fijne dag.
Harry
Gast
07-03-2012 23:23 regressie ervaring atlantis Reageer met quote




Atlantis is iets wat me altijd al geintrigeerd heeft.

Jaren geleden deed ik ooit een regressie. Het was geen hypnose, degene die me begeleidde bracht me in een soort van meditatie. Voorheen had ik namen opgeschreven van mensen vanwie ik wilde weten welke relatie we gehad hadden in vorige levens.
Het bizarre eraan vond ik dat iedere keer dat hij een bepaalde naam zei, ik me zonder erbij na te denken getransporteerd zag naar een bepaalde periode in de geschiedenis. Zo zag ik mezelf met mijn moeder in de tijd van Napoleon. Toen mijn vader genoemd werd zag ik onszelf als broer en zus werken op het land, en zo met meerdere personen.

Met mijn schoonzus heb ik altijd al een speciale band gevoeld. Toen haar naam genoemd werd kwam er eerst niets door. En opeens, ik zei, dat kan niet, zag ik Atlantis. Het was niks speciaals, zag mezelf met mijn schoonzus zitten in wat voor mezelf een iglo was. Volledig in ijs, we zaten op een bank die een was met de iglo, en ik zei dat we iets deden met kinderen. Dat was het.

Jaren later lees ik het boek van Patricia cori. De terugkeer van atlantis, waar de val van atlantis beschreven wordt. En zij beschrijft daar hoe atlantis eruitzag en dat er enorm veel met kristalenergie en kristallen gewerkt wordt.
Op een gegeven moment schreef ze ook over de kristallen grotten. Toen ik dat las kreeg ik kippenvel over mijn ganse lijf. Hetgeen ikzelf in de regressie als een iglo herkende was geen iglo, maar een kristallen grot.

Ik vind dit zo mooi voor mezelf. Want het is een bewijs voor mij dat wat ik in de regressie zag waarheid is, omdat er geen verdere beinvloeding was, ik wist gewoonweg niks af van die kristallen grotten.
Toen ik bij Emiko was vertelde ik haar dat ook, en ze beschreef me de grot met kleur (grijsblauwig) net zoals ik het zelf gezien had.

Dit jaar in januari was ik in Belgie, mijn zoon nam een foto van mijn schoonzus en mezelf, toen ik naar de foto keek zag ik dat ze genomen was met achter ons de Maya kalender. "toeval"
Gast
08-03-2012 20:29 engelen en gidsen Reageer met quote




Lieve Loes, Lieve Hebenes,

Dank voor jullie reactie! Ik ben er heel blij mee en heel verhelderend. Het zet ons allemaal weer op het juiste spoor.

Ik heb jullie boeken gelezen en ben blij dat jullie 7e boek ook verschenen is. Wat fijn dat jullie zo enthousiast doorschrijven. Je helpt mij er in ieder geval geweldig mee. Fijn dat jullie zoveel kennis aan ons overbrengen. En vooral ook zo begrijpelijk. Het lijkt wel of de astrale wereld bij het lezen van elk boek op een natuurlijke manier steeds meer geintegreerd wordt in ons stoffelijk leven.

Ik heb de boeken van Lorna Byrne gelezen (dank je voor de suggestie, Ineke). Fantastisch mooi. Voor mij soms lastig om in het geheel te plaatsen.

Mag ik jullie een paar vragen stellen om het wat beter te laten landen bij mijzelf?

Is wat zij een beschermengel noemt hetzelfde als de hoofdgids in jullie boeken?

En begrijp ik goed dat engelen helpers/boodschapper van God zijn? Dus naast ons gidsenteam (hoofd- en hulpgidsen) een soort extra hulplijnen?
Kun je iets vertellen over de samenwerking tussen gidsen en engelen? Klinkt misschien stom maar hebben zij een bepaalde taakverdeling?

En klopt het dat gidsen zielen zijn die stoffelijke leven geleid hebben terwijl engelen rechtstreeks van God komen en geen stoffelijk leven hebben geleid?

Dank jullie wel! Heel veel liefde en een dikke knuffel
Jenny
Gast
09-03-2012 10:30 Re: engelen en gidsen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Lieve Loes, Lieve Hebenes,

Dank voor jullie reactie! Ik ben er heel blij mee en heel verhelderend. Het zet ons allemaal weer op het juiste spoor.

Ik heb jullie boeken gelezen en ben blij dat jullie 7e boek ook verschenen is. Wat fijn dat jullie zo enthousiast doorschrijven. Je helpt mij er in ieder geval geweldig mee. Fijn dat jullie zoveel kennis aan ons overbrengen. En vooral ook zo begrijpelijk. Het lijkt wel of de astrale wereld bij het lezen van elk boek op een natuurlijke manier steeds meer geintegreerd wordt in ons stoffelijk leven.

Ik heb de boeken van Lorna Byrne gelezen (dank je voor de suggestie, Ineke). Fantastisch mooi. Voor mij soms lastig om in het geheel te plaatsen.

Mag ik jullie een paar vragen stellen om het wat beter te laten landen bij mijzelf?

Is wat zij een beschermengel noemt hetzelfde als de hoofdgids in jullie boeken?

En begrijp ik goed dat engelen helpers/boodschapper van God zijn? Dus naast ons gidsenteam (hoofd- en hulpgidsen) een soort extra hulplijnen?
Kun je iets vertellen over de samenwerking tussen gidsen en engelen? Klinkt misschien stom maar hebben zij een bepaalde taakverdeling?

En klopt het dat gidsen zielen zijn die stoffelijke leven geleid hebben terwijl engelen rechtstreeks van God komen en geen stoffelijk leven hebben geleid?

Dank jullie wel! Heel veel liefde en een dikke knuffel
Jenny

Hoi Jenny, idd bedoelt zij met beschermengel gidsen, zegt Heeb.
Onderwerp wat doen engelen is te uitgebreid zegt Heeb, komt nog in een van de boeken.
En het laatste klopt ook, engelen hebben geen stofleven geleid. Hebben een andere taakstelling dan mensen begeleiden.
Loes
Gast
09-03-2012 15:26 aan Sandra Reageer met quote




Lieve Sandra,
Indrukwekkend, dat je zo'n regressie-ervaring hebt gehad en dat je verscheidene familieleden en vrienden in de verschillende verledens hebt kunnen plaatsen. Heeft dat jouw kijk op hun veranderd ?
Tja, Atlantis..... Er zijn zoveel boeken over geschreven dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Vele wetenschappers beweren dat we het "eiland" in de Middelandse Zee moeten zoeken, omdat de weinige overlevenden zich daarna in Egypte hebben gevestigd, maar dan vraag ik me af waarom ze de tegenwoordige Atlantische Oceaan zo hebben genoemd. Was het Atlantische rijjk niet veel omvangrijker dan het eiland waar ze naar op zoek zijn ?

Liefs van Priscilla.
Gast
09-03-2012 16:15 aan allemaal , over Wedergeboorte Reageer met quote




Lieve allemaal,

Niet zo lang geleden had ik jullie een gedichtvertelling doorgegeven met als onderwerp : Engelen. Nu gaat het over : Wedergeboorte.
Lief van jullie, Ineke en Marloes, dat jullie zo positief hebben gereageerd op het eerste "gedicht".

REINHARD WERD REINHART

Hij wist niet wat hem overkwam
Toen DE HEER zijn lief kind meenam
Had hij zich dan zo misdragen
Een schuldgevoel bleef aan hem knagen
Zat hij niet iedere zondag keurig op tijd
Vroom op de kerkbank aan God toegewijd
Wat was het dan dat hij had misdaan
Op zijn geloof kon hij niet meer aan
Langzaam kwijnde hij weg van verdriet
En vroeg zich af waarom God hem verliet
Waarom hij toch zo wreed kon zijn
Om hem hier te laten met alle pijn
Zijn eerstgeborene die hij aanbad
En die hij zo innig had liefgehad
Voor ogen had hij nog maar één doel
Een eind te maken aan dat doffe gevoel
Hij liet zich afglijden in dat donkere meer......
Toen hij de armen voelde van DE HEER
Op slag was het niet donker meer
Toen hij de stem hoorde van DE HEER
Deze vertelde hem over een vorig leven
Waarin hij nimmer had gedacht aan Geven
Zijn lieveling was van hem weggenomen
Opdat hij met God in het reine zou komen
Nu hij eindelijk begreep wat hij had gedaan
Wist hij dat hij een nieuwe Weg moest gaan
Hij had oprecht spijt van zijn wanhoopsdaad
Want daarmee had hij ook anderen geschaad
Toen kwam zijn beurt om alles recht te zetten
Aldus werken nu eenmaal Kosmische Wetten
En zoals een feniks verrijst uit zijn as
Draagt hij nu een gloednieuwe jas
Waar hij gaat, helpt hij mensen in nood
Waar hij komt, geeft hij water en brood
Ook al heeft hij het zelf verre van breed
Hij kan het niet aanzien anderman's leed
God heeft hem een zwaar leven gegeven
Maar dit bestaan is met Liefde verweven
Met het verstrijken van de jaren
Krijgt zijn gewaad het fijnste garen
Hoe schitterend en kostbaar is nu zijn kleed
God's prachtige kunstwerk is nagenoeg gereed
Een stralende Engel bracht hem onlangs de tijding
Dat het weldra tijd is voor zijn laatste bevrijding.....

Liefs van Priscilla.
Gast
09-03-2012 20:54  Reageer met quote




Prachtig gedicht Priscilla, heb je die zelf geschreven?

Tja wat. Atlantis betreft. Eigenlijk breek ik me niet teveel het hoofd over, waar het nu zou kunnen liggen.

Als je geinteresseerd bent zou ik je het boek van Patricia cori kunnen aanraden. Het is weer heel iets anders dan de boeken van Loes of Lorna. Want Patricia channelt via de mensen van Sirius. Een hoger geevolueerd buitenaards ras.
Vroeger stond ik hier eerder sceptisch tegenover, wilde niet teveel met UFO's en Greys te maken hebben. Ook omdat ik hier heel lang geleden eens een boek over las en het niet leuk vond wat daar geschreven werd. Over ontvoeringen, testen die gedaan worden, en dat allemaal buiten het weten van de mens zelf. Want ik kan het gewoon niet hebben dat iets of iemand mijn geest of vrije wil zou kunnen manipuleren.
Maar dit is anders, en ook door mijn vriendin Emiko. Ik las ook nog in een berichtje hier van Anja geloof ik. Dat toen ze ziek was een ervaring had met Acturions, die een wiel voor haar maakten of zoiets. Emiko die sprak ook over die Acturians en over de sirius mensen.
Het boek gaat heel erg ver, en je moet een open mind hebben. Omdat naar mijn mening dan, de boeken van Loes bvb veel dichter bij ons staan. Onze gidsen staan bij ons en helpen ons op iedere stap van de weg. Het voelt wat mij betreft gewoon wat tastbaarder.
Maar gezien de tijd en het jaar waarin we leven, verwonderd er mij eigenlijk niks meer. En dat er een evolutie aan de gang is, daar heb ik geen moment nog twijfel aan. Kijk gewoon rond je. Zowel op persoonlijk als op wereldniveau is er een opruiming bezig die er nog nooit geweest is. We worden gewoon tot aan het uiterste gepushed, wat blijkbaar nodig is om onze trillingen te verhogen en mee te gaan met de verhoogde trilling van de aarde.

Wat je vraag bertreft over de verandering in mijn kijk op de dingen na de regressie. Er is meer duidelijkheid in de relatie die er is met bepaalde personen.

Heb ook ooit een aura reading gehad van een vriendin, die zich er ook profesioneel mee bezig houdt en dat gaf me dan weer een beter inzicht in bepaalde aspecten van mijn eigen persoonlijkheid.
Zaken, ik kan het geen trauma's noemen, die me doen begrijpen dat bepaalde gevoelens die ik heb in dit leven nu, kunnen teruggevoerd worden naar vorige levens.
Een beetje gelijkend op de ervaringen die Loes beschreef in het boek over Zielenpijn.

Zo ik heb er weeral eens een heel epistel van gemaakt.

Liefs Sandra
Gast
09-03-2012 22:33 Bedankt Priscilla Reageer met quote




Bedankt weer voor je gedicht Priscilla.

Ik had een aantal dagen terug zoiets vreemds, ik was moe en ging vast slapen, mijn man was beneden nog tv aan het kijken. Ik lag zoals gewoonlijk nog een tijdje wakker en na te denken over het werk en al dat soort dingen. Opeens voelde het alsof er iemand naar me stond te kijken, ik was verbaasd dat mijn man al boven zou zijn want ik had hem niet gehoord. Dus ik vroeg, ben jij er nu al? Maar toen keek ik en leek het net of ik iemand anders zag staan, het was in ieder geval niet mijn man, maar een andere man. Ik had niet eens echt tijd om te schrikken, het was of alles even stil stond, en toen verdween het beeld in het donker, het was net of het oploste. Nu denk ik was ik misschien toch slaperig en even weg, of heb ik gewoon wat anders in het donker gezien. Maar het blijft maar bij me, ik heb een heel aantal nachten heel slecht geslapen omdat ik bang ben dat er iemand is. wat kan dit nu geweest zijn? Ik vraag me af of ik het me maar verbeeld heb, maar snap niet dat het dan zo een impact op me gemaakt heeft.

Gister kreeg ik opeens toen ik vroeg of ze me wilden helpen met mijn gezondheid een naam in mijn hoofd heel helder tussen mijn eigen gedachtes door. Ik ken niemand die zo heet, en vraag me af waarom krijg je zomaar een naam in je hoofd. Als iemand van boven je al wil helpen, zouden ze me dan enkel een naam geven?

Ik vind het allemaal zo lastig, soms denk ik dat ze me proberen te bereiken, maar het probleem is dat ik heel erg nuchter ben, ik kan me niet voorstellen dat ze contact met mij zoeken en ben dan bang dat ik het me verbeeld, ik zoek voor alles een logische verklaring. En anderzijds ben ik weer bang dat ik dingen verknal omdat iemand me misschien iets wil vertellen en ik bang ben of niet luister.

sorry voor het lange schrijven. xxx Marloes
Gast
09-03-2012 22:54 Bedankt Loes Reageer met quote




En Loes en Hebenes wil ik bedanken voor het prachtige 7de boek, ik heb hem van de week binnen gekregen en heb hem al bijna weer uit. Ik ben er heel erg blij mee, de dierbaarsten boeken in mijn boekenkast zijn die van jullie. Het zijn juist jullie boeken die doorgegeven moeten worden, en overgedragen aan de mensen die ze graag willen lezen, maar het zijn toch wel de boeken waarvan ik het de grootste ramp vind als ik ze uit ga lenen aan iemand. Want jullie boeken moeten eigenlijk gewoon vastgelijmd in mijn boekenkast zitten.
Als ik ze al eens uitgeleend heb, dan wordt ik al dol bij de gedachte als mensen zeggen, Had je die aan mij uitgeleend dan.. ik kan hem niet meer vinden hoor. Of er is koffie over heen gevallen. Met al mijn andere boeken vind ik dat best, maar met die van jullie niet. Ze zijn me dierbaar, en zo nu en dan als ik me rot voel sla ik ze even open.

Dus bedankt Lieve Loes en Lieve Hebenes.

xxxxxx Marloes
anjali
10-03-2012 0:44 aan Marloes Reageer met quote




Hoi Marloes,
Ik snap wel dat je geschrokken bent, hoor. Ik denk niet dat je hoeft te twijfelen aan je geestelijke gezondheid, nu. Je kan ook helemaal niets verknallen, misschien hoogstens het geduld van een bepaalde gids wat aanscherpen. Wink Die naam die je gehoord hebt is belangrijk. Probeer misschien een teken te vragen dat verduidelijking brengt?
Ik werd eens wakker middenin een droom (voor mijn gevoel, het was eigenlijk de schuld van de wekker hoor) en ik hoorde nog net een luide stem zeggen : Nelly Furtado. Ik dacht : ow, die gaan we googlen, want ik wist ècht niet wie dat mocht zijn. Bleek een zangeres te zijn. Ik liet het maar zo, ik had het gevoel dat we het niet eens waren over iets ... dat we die nacht een discussie hadden gehad over een onderwerp. Ik vroeg om verduidelijking, en enkele weken later kwam er een nieuw nummer van haar uit : flames to dust, lovers to friends, why do all good things come to an end? en toen kwam het plots helemaal terug : de discussie die ik met haar voerde (in het astrale vermoed ik dan) ging precies daarover , dat ik vond dat goeie dingen nooit eindigen, maar transformeren naar iets anders. waardoor hun kern wezenlijk blijft bestaan. Maanden later was ik op bezoek bij een medium (een net zo zuivere als Loes Wink )en daar werd me spontaan verteld dat Nelly Furtado behoort bij mijn zielengroep,en dat we binnen onze zielengroep wel vaker in de slaaptijd samen komen om te vergaderen, discussieren, leren, groeien, uit te wisselen en samen te Zijn. Het feit dat ik van meet af aan ècht geen zin had om nog een keer terug naar aarde te komen, heeft gemaakt dat ik mocht 'gevoelig' zijn, en dat ik zo mijn geïncarneerde zielsfamilie 'opspoor' voor de ondersteuning, op die voorwaarde wilde ik nog wel incarneren, goeie deal in de wacht gesleept, grijns.
Ook ik maakte al vaker mee dat er iemand in mijn kamer staat, maar in het begin is dat best eng, dat vond ik ook. Als je goed weet dat niemand jouw vrijheid kan aantasten, dan groei je er wel in mee, vind ik. als ik zeg : ga weg, dan is het ook gedaan. Behalve 1 keertje : ik zei : meneer, u kan daar rustig de hele avond zitten zuchten, maar ik ga nu toch echt deze film helemaal uitkijken met mijn ventje, en dan wil ik slapen. doei ! Hij heeft inderdaad de hele avond zuchtend zitten wachten,tot ik medelijden kreeg, na de aftiteling uiteraard, en hij bleek een heel belangrijke gids in verband met het karma dat ik dat jaar aan het oplossen was. Hij heeft me mijn voorgaand leven in Amerika laten zien, dat enorm traumatisch is geweest : drie zonen verloren, mijn man vermoord, ik verguisd door gans Amerika ... Dat doet je wat als je het gedurende een jaar herbeleeft, omdat het karma nu klaar is om opgelost te worden. Het heeft voor mij heel veel duidelijk gemaakt : van de kleinste dingen tot heel grote en belangrijke. Heel klein : als jong meisje al droomde ik van drie dochters ; een zoon dat wilde ik niet. Ik kreeg een dochter, heel zelfzeker, nog een dochter, zie je wel, en toen ... een zoon ... ik was blij, maar ik kon hem geen naam vinden, negen maanden lang niet ... toen hij geboren werd, heb ik twee weken lang als verdoofd naar hem zitten kijken : jij bent mijn zoon dus. het drong echt niet door, en ik veroordeelde mezelf tot slecht moeder of postnataalgedeprimeerd schepsel. het was moeilijk. uiteindelijk gaf ik hem een naam, en herhaalde die voortdurend tegen mezelf. Negen jaar later valt het puzzeltje dan in elkaar : Mijn zoontjes in Amerika waren jong gestorven, en degene die het oudst geworden is, die had dezelfde naam als mijn zoon in dit leven... Ik durf zeggen dat dat te weten komen een hele opluchting was voor mij , nu begreep ik tenminste dat ik geen slechte moeder was geweest, en dat ik mijn zoontje niet minder graag zag in het begin, maar dat er gewoon heel veel trauma getriggerd werd doordat ik opnieuw een zoon kreeg. Pfiew , heb weer veel geschreven, ik hoop dat er nog enige structuur in zit en dat je er misschien geruststelling kan uit halen, Marloes...
veel liefs,
Anja
Gast
10-03-2012 10:58 Bedankt Anja Reageer met quote




Lieve Anja

Bedankt voor je schrijven. Ik kan er heel veel uit halen en ik vind het mooi om je verhalen te lezen.
Wat leuk dat je met Nelly in en zielengroep zit. En wat een triest verhaal van je zoontjes in Amerika en je man. Wel heel fijn dat je daarachter gekomen bent en het kon plaatsen in je huidige leven.

Ik zal die naam die ik hoorde ook niet vergeten, hij blijft ook maar in mijn hoofd. Misschien is het inderdaad een Gids. Maar ik denk dan weer bij mezelf, waarom zouden ze contact met mij zoeken? Dan voel ik me arrogant om te denken dat dat zo zou zijn. Want ik denk uiteindelijk dat het bij een heel deel wel zo is zoals Loes natuurlijk, en bij jouw. Maar bij anderen heeft het misschien weer een hele andere oorzaak. Dan denk ik misschien heb ik de naam ergens gelezen en ben ik het vergeten, maar komt het toch op een moment weer boven. Ik denk dan het is mijn Gids, maar misschien is het gewoon die vergeten gelezen naam die opeens op een bepaald moment boven komt. Ik wil mezelf niet blij maken met het idee dat ik een gegeven naam op kan vangen en dat het eigenlijk misschien wat anders is. Ik denk ook vaak dat ik wat voel, maar ja misschien is het gewoon een lichamelijke reactie op iets. En als ik dan denk wat gezien te hebben, dan denk ik later weer, het zal wel wat anders geweest zijn.

Ik mocht willen dat ik zoveel vertrouwen had, als wat er vanuit jouw verhaal komt. Ik zou willen dat ik meer zekerheid vanuit mezelf voelde.

Ik ben eigenlijk ook de enigste uit mijn familie die in dit soort dingen geloofd. Als ik mijn ouders vertel over dit soort zaken denken ze dat ik niet spoor, dat zal misschien ook wel zo zijn sporen nalaten. Als ik iets denk, dan hoor ik toch altijd wel mijn moeder op de achtergrond van doe niet zo zweverig, sta met beide benen op de grond.
Denk je nu echt dat dit allemaal bestaat zeggen ze dan.
En ik geloof er heilig in. Maar ik geloof er dan weer niet helemaal in dat een Gids contact zou maken met mij, dan ben ik toch weer bang dat ik dat denk omdat ik dat graag zou willen, en dan vind ik dat ik mezelf niet in zo een positie moet plaatsen, want ik vind ergens toch wel dat het een heel mooi kado is als je iets hoort van je Gids. En ik zou niet weten waarom ze mij dat zouden geven. Dan ben ik weer bang dat ik iets helemaal niet goed doe en dat ze me daarom proberen te bereiken.

Liefs Marloes
Gast
10-03-2012 12:45 Aan Marloes Reageer met quote




Kan me heel erg identificeren met wat je hier opschrijft. Ook wat betreft je familie enz.
Ook wat je bedoelt met arrogantie. Het is net alsof ik voor mezelf niet mag toegeven dat ik een wezen van licht ben, dat mijn ziel perfect weet wat er nodig is in dit leven. En dat ik waarschijnlijk ook een heel mooie ziel heb. Dit neerschrijven gaat in ieder geval iets makkelijker dan het te zeggen tegen iemand, want dan is het net alsof het ego zegt, wie denk je wel dat je bent.

Toen ik dit jaar bij mijn medium vriendin was, kwam dat ego ook heel sterk naar voren. Het ego was nodig om te kunnen blijven rechtstaan in de laatste 3 wel heel turbulente jaren, maar momenteel is de tijd gekomen om de harmonie te vinden tusssen ziel en ego.
Wat er ook enorm naar voren kwam was de keelchakra. Er was zelfs een bepaald moment dat ik gewoon keelpijn voelde. Ook bij het trekken van kaarten kwam de keelchakra naar boven.
Heb dit dan ook opgezocht, en kon me niet echt vinden in de uitleg hierover.
Tot op een avond een week of twee geleden.
Ik was aan het mediteren net voor het slapengaan. En opeens kwam het in mijn hoofd op dat ik eigenlijk mijn ziel niet waardeer voor wat ze is. Dat ik ze niet wil erkennen en dat mijn ziel zich eigenlijk onderdrukt voelt hierdoor. Kopieer hier even wat ik voor mezelf daarover heb opgeschreven.

Ik probeer mijn ziel te bereiken hiermee. De emoties die doorkomen zijn heel overweldigend. Niet om te huilen. Maar net alsof ik gewikkeld word in iets warms. Heel raar, maar ook heel aangenaam.
Ondertussen speelt het ego weer op. Ik begon opeens te denken, wat ik bvb zou doen in een extreme situatie waar te kiezen tussen mijn eigen leven en dat van een ander bvb, en begon mezelf naar beneden te halen, alsof ik een donkere ziel zou hebben.
En opeens begon die pijn weer in de keel. En ik luisterde naar mezelf naar mijn ziel. Het was alsof ik mezelf onder mijn voeten gaf, dat de ziel zich intens triest voelde om niet gewaardeerd te worden als wat ze is. Licht en leven, liefde, want daar heb ik veel van, voor heel veel mensen zelfs. Zo van het wordt nu echt eens tijd jezelf te aanvaarden in goedheid en niet in lelijkheid. Want zolang ik dat niet kan of doe blijf ik ter plaatse trappelen.

En deze ochtend zat ik buiten in het bos in de zon, en opeens dacht ik er terug aan, en voelde weer mijn keel. Bevestiging dus dat het wel degelijk zo is zoals ik gisteravond dacht. Opeens hoorde ik een geluidje en zag een vogeltje in de boom voor me op de tak op en neer wippen.

En wat betreft de verschijning die je naast je ziet. Waarom zou het niet mogelijk zijn dat je gids zich begint te manifesteren en dat er meer bewust kontakt zal komen.
Omhels het en geniet ervan, want zowel jij, ik en ieder ander verdienen het om ons te laten verwennen door die onbaatzuchtige liefde die overal rond ons is.

Liefs Sandra
Gast
10-03-2012 14:50 aan allemaal: Marloes Sandra,Anja, Ineke,Jenny.......... Reageer met quote




Lieve allemaal,

Ik vind het zôô interessant om al jullie verhalen te lezen over contacten met gidsen, regressie- en reîncarnatie-ervaringen, glimpen en boodschappen v.d. "andere wereld" om op die manier informatie te verkrijgen. Vooral Anja die ons vertelt dat ze al haar karmische overblijfselen heeft kunnen loslaten en nu met een schone lei verder kan.
Zoals ik al schreef, hebben dit soort zaken, voor zover ik me heugen kan, me altijd geïnteresseerd, maar nooit dat ik bijv. déjà-vu ervaringen heb gehad of concreet engelen/gidsen heb gezien of boodschappen gehoord, spijtig genoeg.
Zoals Marloes over zichzelf schreef dat ze dat misschien niet wil "toelaten", zou dat met mij ook het geval kunnen zijn en toch zou ik die ervaringen ook best willen hebben, je weet dan tenminste waar je aan toe bent !
In de loop der tijd ben ik met diverse mediums in contact geweest en heb ik veel namen van Gidsen en Hoofdgidsen gekregen : Kamir, Imanuel (andere naam voor Jezus), Jezus (!), een Gids met een blauwe steen op zijn voorhoofd, en ook een Engel met de naam Urelia. Eén medium zag Maria, maar toen ik Jan Kleyn (inmiddels overleden) vroeg of het een vrouwelijke of mannelijke Gids betrof, bevestigde hij dat het een mannelijke Gids was.
Een medium werd heel emotioneel en barstte in huilen uit, bleef minutenlang naar iets boven mijn hoofd staren, kon geen woord uitbrengen en toen ze zich eindelijk "bij elkaar geraapt " had, zei ze dat een verschijning in lotus-houding van boven tot vlak boven mijn hoofd was neergedaald, maar dat hij zo geweldig "hoog trilde", dat ze al haar atomen voelde verwijden en dus niet in haar normale staat kon functioneren. Ik heb op dat moment niets bijzonders gevoeld !
Van een ander medium kreeg ik te horen dat er een Gids achter me stond met "een mantel van protectie". Ze zag een heel fijn bouwwerk van licht rondom me en 2 lichten op 1 meter afstand boven mijn hoofd, een witte en een blauwe. De Gids liet haar het "gezicht" van een leeuw zien, waaruit ze concludeerde dat het (alweer!) Meester Jezus zou kunnen zijn, omdat hij de Leeuw van Judea werd of wordt genoemd, ofwel Meester Serapis Bey, die in een vorig leven koning Leonidas was.
Mijn dochter zegt dat ze je van alles kunnen wijsmaken en dat is ook zo, want jijzelf kan niets verifiêren.
Met deze verhalen wil ik alleen maar laten weten dat ik in het geheel niet "gevoelig" ben, maar ik sta er wel voor open en wijs niets bij voorbaat van de hand !
Het feit dat ik zo'n beetje "op de tast" moet functioneren, wil misschien zeggen dat ik moet leren VERTROUWEN ,
Zo, heb ik ook weer wat van me af geschreven.

Liefs aan allemaal,

Priscilla.
Gast
10-03-2012 16:56 Voor allemaal Reageer met quote




Bedankt voor je schrijven Sandra.
Ik herken mezelf wel in jouw schrijven. Misschien waardeer ik mezelf ook wel niet genoeg. Ik kan altijd iedereen vergeven en begrijp altijd iedereen wel in wat ze dan ook gedaan hebben. Alleen als ik zelf iets doe wat door mijn ogen niet helemaal goed is geweest kan ik daar tijden mee zitten. Je schrijft over het in een extreme situatie kiezen voor je eigen leven of dat van een ander, en dan denk ik dat ik een ander voor zou laten gaan. Maar dat is niet echt een waardering voor je eigen ziel.
Het hele vreemde vind ik wel dat als ik contact met die Gids probeer te maken, iets waarvan het misschien helemaal geen Gids is maar een hersenspinsel, ik me veel lichter en beter voel. Net of iemand me even aanraakt met een copleet andere energie. En ziekteklachten dan echt eventjes weg lijken te zijn. Of ze me eventjes gedragen hebben.
En dan vraag ik me weer af wat is dit nou, hoe kan ik de hele dag last hebben, en als ik het vraag, lijken de klachten veel minder te zijn.zit het dan tussen mijn oren vraag ik me af, of helpen ze me echt met een gigantische power waardoor ik me echt even beter voel.

Een hele tijd terug fietste ik met mijn twee dochtertjes naar school, eentje achterop en eentje voorop, maar ze worden best zwaar, en ik red het bijna niet meer vanwege mijn gezondheid. We moeten een heuvel op, en altijd moet ik afstappen en lopend naar boven. Hij is niet heel hoog, maar het is te zwaar voor me. Soms verlies ik bijna mijn evenwicht met die fiets en twee meisjes erop. Die dag was ik ook weer zo moe, we waren laat, ik was het helemaal zat. En niet eens aan een specifiek iemand vroeg ik, help me dan. Het leek net of iemand me bij mijn arm pakte, en we mee omhoog werden genomen. Ik hoefde bijna niet te trappen. Ik begreep er niets van, altijd moet ik afstappen, en nu was ik in geen tijd boven. De meisjes riepen ook van mama het lijkt wel of we geduwd worden.
Ik vond dit zo wonderlijk, en vergeet het ook niet meer. Ik zag alleen niemand. En daarna denk ik weer je fantasie gaat met je aan de loop, of het heeft een hele andere oorzaak.


Priscilla wat mooi die omschrijvingen van je Gidsen.
Ik moet wel lachen om wat je dochter zegt dat ze je van alles kunnen wijsmaken, die zin zou heel goed van mijn moeder kunnen komen. Het blijft een lastig gegeven. Ik denk dat je Medius hebt zoals Loes die zuiver zijn en alles zeggen zoals het is. Mediums die geen enkele waarheid spreken bestaan en mediums die voor een deel de goede info geven en voor een deel daarbij niet. Sommige Mediums zijn misschien op geld belust en anderen weer niet.

xxxxxxx Marloes
Gast
10-03-2012 21:15 Nog iets erbij Reageer met quote




Heel herkenbaar Marloes, de complete tolerantie naar anderen toe, maar weinig of geen tolerantie naar jezelf. Waarschijnlijk ben je ook een heel sterk persoon. Veel kracht en veel zelf moeten oplossen. De schouder waar op uitgehuild kan worden.
Eens zei iemand tegen mij. Jouw sterkte is ook je zwakte. En dat klopt.

Prachtig wat je daar beschrijft dat moment op je fiets. En wees maar zeker dat het geen hersenspinsels zijn, maar een schare van engelen die je hielpen op je weg. Zelf ben ik ook ooit eens aan de dood ontsnapt op een manier die alle verbeelding tart. Iedere keer als ik er weer aan denk kan ik nog altijd niet begrijpen hoe ik op dat moment niet frontaal tegen een andere wagen opgebotst ben.
Ik was een bus aan het voorbijsteken en er kwam een tegenligger. Maar ik kon niet meer achteruit om weer terug te keren achter de bus. Zag de lampen van de tegenligger gewoon naar de wagen toekomen. En op het laatste moment gaf ik een ruk aan het stuur en ging helemaal links de berm in en zag de tegenligger naast me verder rijden op het baanvak. Ik begrijp het nog altijd niet, want in het geval van de tegenligger had die ook kunnen uitwijken en hadden we in de berm frontaal op elkaar moeten gaan. Het was net alsof mijn wagen onzichtbaar gemaakt was, anders vind ik gewoon geen verklaring de wagen die op me afkwam niet eens reageerde.
Ik was samen met een vriendin en we keken elkaar aan zo van hé wat was dat zeg. We zijn stilletjes verder naar huis gereden. Het is meer dan 20 jaar geleden maar ik herinner het me nog alsof het gisteren was.

Dus ik denk dat daar ook wel engelenwerk aan te pas gekomen is.

Priscilla,
Iets wat mijn vriendin Emiko me geleerd heeft over mediums, en ik denk dat Loes hier ook wel in mee zal gaan.
Iedere persoon heeft een gevoelsgraad. En een ander kan nooit hoger gaan dan zijn gevoelsgraad. Dus als jij voor een medium zit dat een lagere gevoelsgraad heeft dan jezelf, dan kan dat medium je niet volgen hierin. Ze denken dan mss wel dat de info die ze doorkrijgen juist is, maar dat is het gewoon niet. En hoemeer mediums je bezoekt hoe verwarder het wordt. En toen ik samen met Loes op de koffie was, vertelde ze me ook dat een medium niet noodzakelijk een superhoge gevoelsgraad moet hebben. Wat Loes betreft, haar gevoelsgraad ligt zeer hoog, daarom is wat ze doet en schrijft ook zo zuiver. En iedereen die Loes ontmoet heeft zal het hier wel met me eens zijn.
Alles wat je moet weten ligt besloten in jezelf. En dikwijls in wat we denken wat onze fantasie is, zijn doorgeven van onze gidsen. Gedachten die zomaar opkomen.
Er zijn duizend kleine dingetjes waar ze je mee tonen dat ze er zijn. Voor mezelf is het pluimpjes vinden op plaatsen waar er normaal geen pluimen zijn. Het is voor mij ook een soort van afspraak met mijn gids die pluimpjes. Soms als ik over iets zit te tobben, vind ik opeens een veertje, zo van we zijn er hoor.

Vertrouwen dat is het sleutelwoord.
Gast
10-03-2012 23:05  Reageer met quote




Beste allemaal
Marloes, wees er niet bang voor, als iemand een boodschap voor je heeft blijven ze wel bij je komen totdat je het snapt.
Ik heb recent ook een surinaams meisje gehad die vroeg of ik haar moeder kon zeggen dat ze geen pijn meer had en dat ze niet zo verdrietig moest zijn.
Vorige week had ik een engelsman die vroeg of ik hem wilde helpen, hij kon zijn vrouw niet vinden, ik dacht: Jee, wat moet ik er mee ?
Beide ken ik niet en ik leg het dan ook naast me neer, als ik er iets mee moet komen de mensen die ze zoeken vanzelf wel op mijn pad.

Ik vind het allemaal bijzonder mooi dat ik dit allemaal mag ervaren.

Fijn Weekend verder.

Lieve groeten Lida
Gast
10-03-2012 23:22  Reageer met quote




Ik heb trouwens een vraagje, hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
Kan het mogelijk zijn dat iemand die in coma ligt iets doorgeeft wat helderhorend voor mij is ?
Van de week droomde ik dat iets met hem had en dat was zo helder dat ik het nog voel, 's morgens kreeg ik dingen te horen.
Word ik een beetje overmoedig of was dit echt ?

Groetjes Lida
Gast
11-03-2012 12:03 aan Sandra en allemaal die dit willen lezen... Reageer met quote




Lieve Sandra,

Ik wil even reageren op je engelenveertjes of pluimpjes zoals je die noemt, en vertellen wat mij (niet) is overkomen.
Het is al lang een bekend feit dat evenals met het concrete verschijnen van edelstenen het bij veel personen is gebeurd dat ze witte (!) veertjes vinden in gebouwen waar geen enkele vogel te vinden is ! Ik was dus op een mooie dag zô verheugd dat ik in de hal bij ons een wit donsveertje vond, meteen denkend aan een "engelenboodschap". Die week daarop vond ik er veel meer in onze tuin en het bleek dat een duivenkoppel zich in de laurierboom gevestigd had. Wat wàs ik teleurgesteld, kun je begrijpen !
Ik ben er best naar op zoek, naar al deze concrete bewijzen, maar tot nu toe hebben de engelen geen enkel veertje, geldstuk (want dat doen ze ook,naar het schijnt) of edelsteen op mijn pad willen plaatsen !
Ik benijd je dan ook zeer dat je dit mag ervaren.
Heb je de site op YouTube gezien : Angel Feathers Miracles, waar een man een enorme hoeveelheid veren laat zien die hij heeft gevonden ?

Liefs van Priscilla.
Gast
11-03-2012 14:41 Aan alle lieverds ! Reageer met quote




Lieve allemaal !!

Wat ben ik onwijs blij met jullie ! Ik zou jullie allemaal wel willen knuffelen !
Ik dacht ineens : Hebenes van Loes heeft wel degelijk dit forum een bepaalde richting opgestuurd. Ik kreeg toch, een tijdje geleden, zomaar ineens de behoefte om wat persoonlijks te mailen ?? Nadat ik dit gedaan had, kwam de een na de ander van jullie als het ware uit zijn/haar schulp gekropen....iedereen had wel een persoonlijk verhaal te mailen ! Ik vermoed sterk dat mijn ingeving zomaar een hint van Hebenes kan zijn geweest !
Wat fijn om jullie verhalen zo te lezen. Er wordt oprecht gedeeld met elkaar. Ik kan van de verhalen veel leren...overal zit wel iets in waar ik wat aan heb. Wat een brok herkenning ook dat anderen dezelfde gevoelens, gedachten en ervaringen hebben zoals ik ze beleef.
Ook de twijfel en aarzeling die jullie ondervinden op dit mooie pad herken ik.
Iedereen laat elkaar in zijn/haar waarde...was het overal maar zo. Laten we met elkaar proberen om dit forum zo mooi en goed te laten blijven zoals het is !
De vragen die Jenny schrijft over Engelen...daar zat ik ook mee. Wat fijn dat Loes en Hebenes antwoord geven.
Vorig jaar heb ik een aantal Engelencursussen en workshops gevolgd, wat best wel interessant was. Uiteindelijk ben ik bij de vrouw die de cursussen gaf niet meer terug gegaan. Het voelde op een gegeven moment niet meer goed en zuiver..ik kon niet in al haar zgn. wijsheden en uitspraken meegaan.
Ja, iedereen zou door Engelen en Beschermengelen geleid worden. Heel specifiek. Engelen zijn directe afsplitsingen van God, of de Albron zo je wilt, en ze hebben nooit een stoffelijk leven gehad. Nu heb je ook Gidsen. Dit zijn wezens die stoffelijk geleefd hebben. Je hebt vaak meerdere levens met ze gedeeld, ze zijn familie, vriend, of zelfs echtegenoot geweest. Je KENT ze dus. Deze wezens hebben hun aardse reizen afgerond en zijn dus aan Gene Zijde, waar ze de taak op zich nemen om jou te begeleiden. Je hebt vaak meerdere gidsen en per periode in je levensfase kunnen ze ook wisselen of uitbreiden, naar gelang je nodig hebt. Nu dacht ik : kan wel mooi zijn, nu heb ik dus gidsen en engelen bij me. Het voelde als 2 kapiteins op een schip. Het was verwarrend, want in gebed, stilte en aandacht richt ik me liever tot een dan tot meerdere figuren. Ik stelde mijn vraag hierover in een bezoek aan loes. Zij vertelde me, dat gidsen echt bij je zijn en dat Engelen niet echt de taak hebben om mensen te begeleiden. Engelen zijn, volgens Loes, de bewakers van het Universum.
Maar...ik heb de boeken gelezen van Lorna. Zij beschrijft dus de Engelen en vlgs. Heeb kunnen we daar Gidsen voor in de plaats denken. Maar...Lorna ziet dus echt de Engelen , met vleugels en al , en heeft innig contact met aartsengel Michael.
Gidsen zien er niet zo uit als Engelen. Hertgeen loes en Heeb ons vetrellen is loepzuiver, daarvan ben ik overtuigd. Maar...de Engelen, het blijft verwarrend. ik ben heel blij dat Heeb ons laat weten dat er nog een boek komt, speciaal over de Engelen. het zou heel fijn en waardevol zijn wanneer hier duidelijke informatie over komt en er daardoor veel verwarring en raadsels de wereld uit kunnen !
De mevrouw van de cursussen vertelde dat je contact zou kunnen hebben/krijgen met Engelen, maar .....dan moest je wel alle suiker, koffie, chocolade, zuivel, vlees en nog meer produkten volledig uit je leven bannen. Door deze "foute" produkten zouden al je gevoelige kanalen dichtslibben !
Welnu, o.a. daarmee kon ik niet uit de voeten. Ons aller Loes snoept graag en lust graag appeltaart...sorry Loes.... Een mooier bewijs dat deze zgn. waarheden niet kloppen is er volgens mij niet. Hoe een zuiver contact heeft Loes niet met de jongens en meisjes van Boven ???!!!!
Ik ben een voorstander van gezonde voeding, maar niet onder deze noemer.
O ja, parfum mocht ook niet gebruikt worden ! Ik hou juist zo van een fijn parfum om mezelf mee te begeuren !
Deze vrouw kon je ook medium maken en leerde je hoe je je derde oog kon ontwikkelen ! Welnu...de boeken van Heeb...je BENT medium of je bent het niet.
Zo, ik heb weer eens geschreven.
Ik ga op mijn gemak nog eens al jullie verhalen doorlezen.
Enne...met Toon gaat het prima. Hij doet het rustig aan, hij knapt goed op en ik pas op hem !
Veel liefs voor jullie allemaal !!

Ineke.
Gast
11-03-2012 15:00 Voor Lida Reageer met quote




Je had een vraag over iemand die in coma ligt.
Vanuit mijn achtergrond als verpleegkundige weet ik en ben ik ervan overtuigd dat comapatienten kunnen horen wat we zeggen. Ook hebben ze wel degelijk beleving en ervaring.
Comapatienten gebruiken soms allerlei mogelijke middelen om ons iets duidelijk te maken. Dus , in mijn beleving, kan het.

Veel liefs,

Ineke.
Gast
11-03-2012 17:37 aan Ineke Reageer met quote




Lieve Ineke,

Ook ik wilde reageren op wat Jenny als antwoord heeft gekregen van Loes/Hebenes m.b.t. de Gids/Beschermengel van Lorna, maar omdat we dat nog in een boek verwerkt zullen zien, heb ik het daarbij gelaten.
Nu jij erover begint, wil ik vermelden dat behalve Lorna, ook Patricia Buckley schrijft:< I first met Archangel Michael when I was 9, and from that first day I began to have a very strong bond with him.>
Hij zei haar:<...and anyway, Patricia, I will always protect you.>
Ze schrijft ook:< I have a spirit guide that helps me in my work.>, dus ze maakt wel degelijk verschil tussen Gidsen en Engelen.

In MY WHISPERING ANGELS vertelt Francesca Brown, ook een Ierse, dat een Engel haar helpt met haar genezingsproces. Het is geen Gids, maar een Engel met vleugels:< ...and in an instant an immaculate angel, perhaps 6 feet tall and with the most beautiful wings I'd ever seen, was looking down at me.>
Toch is er weer iets waarvan ik vind dat ze geen "engelennaam" draagt: ANNE ! Dus je ziet het, ook ik zit nog met een heleboel vragen en kan sommige ongerijmdheden niet plaatsen.
Kan het ook niet zijn dat Engelen wel mediums begeleiden, maar niet de gemiddelde mens ?

Dan even iets over de produkten die het medium je heeft afgeraden.
In alle meditatie-technieken wordt aangeraden om, als je je vibratie-niveau wil verhogen, minstens één uur van tevoren geen suiker (vooral), koffie, chocola en vleeswaren te gebruiken, omdat die je op een laag trillingsniveau houden. Ben je, nà zo'n meditatie, nog een beetje zweverig en wil je weer met beide voeten op de grond staan, dan is een stuk appeltaart en een kop koffie zéér welkom zelfs !
Je trillingsniveau hangt dus voor een groot gedeelte af van de voeding die je tot je neemt. Daarom dat monniken en yogi's haast altijd vegetariër zijn , vaak vasten en veel water drinken, omdat ze constant op een hoog vibratie-niveau moeten functioneren bij hun gebeden en meditaties.
Loes moet, denk ik, nadat ze zo vaak "boven " is geweest, zich weer "aarden", vandaar die appeltaart.

Fijn te horen dat alles haast weer op rolletjes verloopt bij jou thuis.
Veel sterkte aan jullie beiden !

Liefs, Priscilla.
Gast
11-03-2012 21:02  Reageer met quote




Beste Ineke
Dank voor het antwoord.
Het lijkt wel alsof ik mijn eigen verhaal lees over de engelen, ik ben er ook mee gestopt, ik ga nog 1 dag meelopen met de Mediumreading maar dan hou ik het voor gezien.
Het voelde voor mij ook niet goed wat betreft al die verboden dingen, ik leef ook gezond qua eten maar mijn koffie nemen ze echt niet af, dit drink ik zwart en dat houd ik er lekker bij.

Liefs Lida
Gast
11-03-2012 21:05 Voor Allemaal Reageer met quote




Lida ik denk ook dat mensen in Coma ons evengoed kunnen horen en misschien iets naar ons uit proberen te zenden.


Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Toon, Ineke.
Je zorgt vast uitstekent voor hem.

Dat stuk over voeding en trillingen vind ik wel interessant. Als ik aan het eind van de middag twee koppen koffie neem dan slaap ik de hele nacht al niet. Wat ik me dan afvraag als je een hoog trillingsniveau hebt zul je dan fit zijn of misschien juist moe, of kan het zijn dat een lijf zich niet aanpast op een trillingsniveau. Of dat je voeding moet nemen naar je huidige trillingsniveau.
Gast
11-03-2012 21:23 Mediums en gezond leven Reageer met quote




Er zijn zoveel cursussen en workshops momenteel, en sorry maar ik word er gewoon groen van.

Wat ik hier nu neerschrijf is mijn eigen persoonlijke mening. Waar jullie echt hoeven mee akkoord te zijn.

Maar ik heb zoiets van, je wordt gewoon met de gave geboren. Net zoals iedereen een stem heeft, maar niet iedereen een zangstem heeft. En dan mag je nog zoveel oefenen, een sopraan zal je nooit worden. En wat mij betreft, is het bij medium net zo. Je hebt het of je hebt het niet. Net zoals Loes ook in haar boeken beschrijft, er gaan vele levens en veel studie aan gene zijde aan vooraf. Dus sorry hoor, als je tegenwoordig al die workshops ziet om weet ik veel welke gave te ontwikkelen en in contact te komen met engelen. Bullshit.
Om dan nog te zwijgen over de prijzen die er gevraagd worden. Hoe kan een zuiver persoon het in zijn hoofd halen 600 € te vragen voor een cursus mediumschap. Met een groep van max 10 personen. Begin maar eens te rekenen wat zo iemand verdient op een weekje tijd.

Zoals gezegd dit is gewoon mijn mening.

Dan over dat gezond leven. De 2 integere mediums die ik persoonlijk ken, lolll die leven helemaal niet zo gezond, Loes en Emiko zijn allebei rokers. Me too. En wat is er nu zo gezond aan roken. En ik zie ze ook helemaal geen rare rituelen doen om in contact te komen met hun gids. Ze zitten er gewoon bij die gidsen en doen mee aan de koffieklets. Het enige verschil is dat ze door hen gezien worden en door ons niet. Maar dat wil niet zeggen dat terwijl ik hier nu aan het schrijven ben, mijn gids hier lekker gezellig over mijn schouder aan het meekijken is en denkt, moet je haar nu weer zien zich drukmaken.

Ineke, je hebt gelijk, het is hier echt heel erg leuk, voornamelijk dat ongedwongen menselijke. En niemand die denkt het beter te weten dan de ander.

Heel veel liefs van mij voor jullie allemaal.

By the way, boek 7 is besteld, maar zal hier pas binnen 2 weekjes zijn.
Gast
11-03-2012 22:03 voor iedereen Reageer met quote




Ik vind het ook belachelijk die grote bedragen, op die manier kunnen veel mensen het niet eens volgen.
Ik ben het met Sandra eens dat je al met een gave wordt geboren en er al lang vaststaat dat je een Medium bent, en dat al vele levens daarvoor geleerd hebt. als dat je planning niet is dan lukt het waarschijnlijk ook niet. Ik ben er van overtuigd dat als het zo zijn moet je gidsen ook wel flink aan de slag gaan je te helpen. Maar ik vraag me wel af of het zo kan zijn dat je wel een gave hebt maar vanuit de vrije wil of gedachte hier aan voorbij loopt.
Net als met zingen, het kan je aandacht niet trekken, je kunt het vanuit huis niet meegekregen hebben omdat je bijvoorbeeld uit een sportfamilie komt waarin iedereen voetbalt. Het heeft je interesse niet om te zingen, en de Gidsen van boven doen hun best maar de tekens worden niet opgepikt. Dan gaat zo iemand nooit zingen, maar had eigenlijk gewoon een geweldige zangstem. Misschien dat als zo iemand komt te overlijden dat hij denkt, oja ik zou gaan zingen maar ben er compleet aan voorbij gelopen.
Geen idee of dat kan.

Met die cursussen kan het misschien toch bestaan dat iemand juist die kant op wordt gestuurd en een cursusje gaat volgen en erachter komt dat het zo moest zijn.
Ik geloof niet dat je met een cursus een gave kunt ontwikkelen als die niet in de planning lag maar misschien wel iets wakker maken, wat wakker gemaakt moest worden. Ik geloof er wel in dat onze Gidsen ons bepaalde boeken laten lezen, of cursussen laten volgen.

xx Marloes
Plaats Reactie Pagina 8 van 13
Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden