NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
30-11-2011 15:24  Reageer met quote




En dat is enkel een kwestie van tijd en ervaringen.

Mits er opgelet wordt Smile

<3
 




Gast
01-12-2011 18:49 boek 7 Reageer met quote




Hallo,

Ik heb wel eens eerder gemaild en ik ben heel gelukkig met de boeken van loes.
Jammer dat ik veel strijd lees over emed en mulder schalenkamp en het maakt niet uit wie bij loes is.
Het gaat om de lessen wat we kunnen leren van die boeken en het genieten, ik heb zelf zoveel inzichten gekregen na het lezen van die boeken, daardoor is het grootste deel van mijn boosheid verdwenen en daardoor mijn tumor geslonken met behulp van een helende reis.
Nu is mijn vraag, weet iemand of het 7e boek er al aan komt.
Ik heb soms zo,n behoefte aan dat soort boeken en die zijn er vrijwel niet, ik leer er heel veel van en hoop ooit loes nog eens te mogen ontmoeten, al woon ik tever weg en ben niet zo,n held om er alleen heen te rijden.
Dit is mijn advies aan die anderen, maak je niet kwaad, voer geen strijd, het is het niet waard , geniet alleen maar.

christine.
Gast
23-12-2011 14:51 7e boek van Loes. Reageer met quote




Lieve mensen,

Gisteren heb ik voor het eerst Loes van Loon persoonlijk mogen ontmoeten. Loes heeft mij een consult gegeven wat 2 uur duurde. Een geweldige, ontroerende ervaring. Door het lezen van" haar " boeken ben ik van Loes gaan houden....
Wat een schitterend mens is het !
Dankjewel Loes !

Voor wie het graag wil weten : Loes heeft een 7e boek klaar. Het moet nu nog nagekeken en gecorrigeerd worden. Loes verwacht dat het boek in februari uitkomt....

Iedereen die dit leest wens ik Liefdevolle Feestdagen toe en een vredig 2012 !

Liefs van Ineke Gerritsen
Gast
25-12-2011 2:03 Re: 7e boekvan Loes. Reageer met quote




Bedankt Ineke!

Fijn om te horen dat je een fijne ervaring had. Kan eigelijk ook niet anders.
En goed om te weten dat het boek waarschijnlijk in feb. komt. Zat me het een aantal weken geleden nog af te vragen wanneer die zou komen.
Ik ben erg benieuwd!

Fijne dagen ook voor jou en de jouwen!
En de rest die dit leest dan ook maar. Razz
Dat we allemaal in 2012 mogen vinden wat we nodig hebben.

Roel
Gast
28-12-2011 19:40 Voor Roel Reageer met quote




Hoi Roel,

BEDANKT !!!!!!!!! Voor je bericht aan mij. Helaas.....ik ben je e-mailadres kwijt. Heb je het mijne nog ? Wil je me mailen ?
Goede jaarwisseling gewenst en liefs,
Ineke Gerritsen.
Gast
31-12-2011 10:39  Reageer met quote




Dag allemaal,
Ik heb inmiddels boek 3 ook al gelezen en wacht nu geduldig op boek 7 die dus in februari uitkomt. Hoi,hoi. Hartelijk bedankt, Loes en Hebenes en ALLE GIDSEN "daarboven" voor jullie ontzaglijke werk! Emed, Willemien, maar ook alle andere "onbekende"!!! En niet te vergeten alle ENGELEN en hun kanalen hier op Aarde: Lorna, Patricia, Doreen, Tony, Sharae,........Wat een zegen dat we jullie hebben!
Ik wens jullie ALLEMAAL een HEEL GELUKKIG, GEZOND en VOORSPOEDIG jaar ! Liefs, Priscilla.
Gast
07-01-2012 19:31 Re: Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Loes van Loon geeft les bij Studio 21 Heiligeweg 21 in Amsterdam.

Hallo loes ,
Ik ben dave de zoon van Tini, (Hoorn/ de circle) (zij is helaas 6 jaar geleden overleden) jij heb voor haar een x aantal jaar terug een geweldig schilderij gemaakt, ik zou graag het een en ander hierover willen vragen.
mvg. dave
Gast
09-01-2012 18:27 Re: Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo loes ,
Ik ben dave de zoon van Tini, (Hoorn/ de circle) (zij is helaas 6 jaar geleden overleden) jij heb voor haar een x aantal jaar terug een geweldig schilderij gemaakt, ik zou graag het een en ander hierover willen vragen.
mvg. dave

Hoi lieverd. Bel me even. Dan bespreken we het. 230303 Liefs Loes[/code]
Gast
11-01-2012 11:31 Vraagje! Reageer met quote




Lieve Loes,

Aangezien ik het me niet kan herinneren ofdat het besproken is geweest in de boeken. En ik me kan voorstellen dat anderen misschien ook dit zouden willen weten.
Stel ik mijn vraagje hier. (want zelf zit ik er nog al mee, maja waar zit ik niet mee, haha.)

Sterilisatie, Castratie van huisdieren e.d.
Voor mij voeld het als niet-mijn-recht te bepalen voor een ander leven of het voort mag planten of niet.
Ondanks dat iedereen in mijn omgeving prachtige ratio beredeneringen kan uiten. Verandert er voor mij in gevoel niets.
Ik vraag me af of de dieren er zelf er ooit op terug komen bij ons (wij die het bepalen) ofdat zij kozen voor een leven zonder voortplanting. Of eenvoudiger ? Dat het ze niet uitmaakt ?
Ik weet het niet....en heb er moeite mee.
Kan je er licht op schijnen ? Smile

Op naar de toekomst!
Levend in het Nu!
Vechtend voor Al!

Groetjes aan iedereen.
Gast
26-01-2012 1:34 castratie Reageer met quote




Het is inderdaad erg als dieren worden zeer gedaan, maar het is nog pijnlijker als ze de jongen moeten afstaan, doordat de persoon die een huisdier/vriend heeft, ze niet wil houden. In de natuur blijft een roedel bij elkaar, voor langere tijd. Dan onze geplande 6 weken en 'dan' kunnen ze wel bij de moeder vandaan. Lichaamspijn is vreselijk, maar zielenpijn des te meer.
In het kort samengevat, wat Heeb nu zegt.
Heel veel liefs
Loes
Gast
30-01-2012 1:01 loes Reageer met quote




Door het lezen van o.a. de boeken van Loes van Loon zijn er inzichten ontstaan.
Helaas is het zo, in mijn geval dan, dat ik het nog steeds zeer moeilijk vind om neutraal in het leven te staan vwb contacten en openheid naar die ander toe.....neutraliteit en dialectiek...2 kernwoorden om wat meer begrip en liefde te laten ontstaan in de huidige maatschappij. Vrgr. Madelon
Gast
02-02-2012 4:57 Loes Reageer met quote




Kan iemand me vertellen wanneer Loes van Loon weer eens een paranormale avond verzorgd in (de buurt van ) de Bollenstreek?
Bij voorbaat dank
Cila
Gast
03-02-2012 13:33 Re: Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi lieverd. Bel me even. Dan bespreken we het. 230303 Liefs Loes[/code]

Het is ook handig dat je je telefoonnummer inspreekt lieverd, als je me belt.
Gast
07-02-2012 16:36 iets persoonlijks, een waarschuwing en een mooi boek Reageer met quote




Aan alle lieve mensen die dit willen lezen,

Zomaar "ineens" heb ik de behoefte om hiet wat te schrijven.
Iets persoonlijks. omdat dit forum , voor mij, en beetje voelt als een thuisbasis. Graag wil ik iets met jullie delen.
Ik ben Ineke, mijn naam kennen sommigen misschien al wel van dit forum. Ik ben over 3 weken 60 jaar jong.
Ik heb een heel zwaar leven, waarin ik vele zware levenslessen mag leren. Daar ben ik dankbaar voor, dat geeft mij de kans om te groeien in kosmisch bewustzijn en als mens.
Graag wil ik anderen, op mijn manier , soms een handvat aanreiken. Ik had een praktijk als Traditioneel Usui Reikimaster, daarin heb ik ook veel mogen leren. In 2010 heb ik mijn praktijk beeindigd. Om gezondheidsredenen aanvankelijk, maar naar later zou blijken, veel meer om eens helemaal aan mezelf toe te komen en aan mijn persoonlijke groei.
Zo nieuwsgierig als ik was en ben volgde ik de ene cursus na de andere op kosmisch gebied. O...wat gaf ik er een geld aan uit ! Gelukkig kon ik me dat veroorloven.
Je kunt het zo gek niet bedenken, of er is tegenwoordig wel een cursus of workshop over. Welnu...inmiddels ben ik echt verzadigd. Er wordt tijdens deze cursussen veel zin en ook onzin verteld. Zo langzaam aan ben ik er wijs van geworden. Ik volg nu al een tijdje geen enkele cursus meer...het is genoeg. De een zegt dit en de ander zegt dat. Weliswaar goedbedoeld misschien, maar ik heb ervan geleerd.
Nu neem ik stilte in acht wat dat betreft ebn dat voelt helemaal okee.
Wat ik wil zeggen en aangeven, wanneer je je in geestelijke zin wilt "verrijken" ga dan eerst grondig na, WAAR je dat gaat doen en bij wie. Luister altijd goed naar je hart en wat je eigen gevoel je aangeeft. Heb je al die workshops echt wel nodig of durf je te vertrouwen op hetgeen je ZELF al bezit en verworven hebt aan wijsheden ?? Durf je ook te leren van het leven zelf ?? Ik heb niet de intentie om een betweter te zijn of om anderen te vertellen wat ze doen moeten.
Ik wil, zomaar, een handreiking geven. Wie het aanspreekt mag er wat mee doen, wie het niet aanspreekt die mag het naast zich neerleggen. Het is allemaal okee.
Zo ook ..ENGELEN....dat is waarachtig een echte hype tegenwoordig. Veel mensen zeggen dat ze Engelen zien en rechtreeks in verbinding staan met deze liefdevolle wezens. En ja hoor...natuurlijk kun je daar vele cursussen over volgen.
Zelf was ik daarmee bijna de boot ingegaan, maar ik werd door "hogerhand "bijtijds teruggefloten. Gelukkig maar.
Ook een gesprek met Loes van Loon hierover gaf mij veel duidelijkheid.
Ik wil jullie echter ook opmerkzaam maken op een boek wat op mij veel indruk heeft gemaakt.
Bij "toeval "stuitte ik op de naam Lorna Byrne. Dit is een dame ui Ierland.
Zij heeft al vanaf dat zij baby was contact met de Engelen, zij neemt hun verschijning ook waar. Haar levensverhaal is erg indrukwekkend. Zij groeit op in volslagen armoede en omdat zij "anders " is zeggen mensen al heel vroeg over haar dat ze "achterlijk "is. dat is ze echter niet....
de Engelen spelen een belangrijke rol in haar leven. Lorna trouwt, krijgt 4 kinderen en verliest op jonge leeftijd har grote liefde, die onder tragische omstandigheden overlijdt. Haar leven is ddorspekt met armoede, een zwaar leven, waarin de Engelen haar "houvast "zijn.
Lorna is altijd ergt terughoudend geweest om te vertellen over wat zij meemaakte en zag. Ze wilde er niet mee te koop lopen.
Na de dood van haar man heeft Lorna echter een drempel genomen en heeft een boek geschreven met daarin haar levensverhaal. Ik heb haar boek onlangs gelezen. Indrukwekkend en ontroerend vind ik het.
net als de boeken van Loes zijn ook deze boeken zeer zuiver en oprecht geschreven. Ze bevatten een schat aan wisheden, ervaringen van Lorna en informatie. Ik vind zelf de boeken ook heel veel troost en kracht geven. Vandaar dat ik ze ook wil noemen.
lorna heeft een boodschap over de wereld uit te dragen. Ze heeft inmiddeles een tweede boek geschreven. Ook indrukwekkend.
lorna treedt nu meer nmaar buiten en van heinde en verre komen mensen naar haarc toe, om door haar getroost te worden en kracht te ontvangen.
ik heb me ook geabonneerd op de gratis nieuwsbrief van Lorna. Weliswaar in het Engels, maar met een duidelijke boodschap voor wie "School Engels " heeft.
Lorna heeft een hele mooie missie. Graag wil ik, met oprechte bedoelingen, mijn steentje daaraan bijdragen door jullie op haar bestaan te attenderen.
Haar boeken heten : Engelen in mijn haar , en , Hoog in de Hemel.
beide boeken zijn in het Nederlands.
Wil je meer over Lorna weten dan kun je haar website bezoeken"www.lornabyrne.com."
Wellicht hebben jullie hier iets aan.

Alle liefs voor jullie !

Ineke Gerritsen.
Gast
10-02-2012 17:30 Engelen Reageer met quote




Aan Ineke en alle lieve mensen die dit willen lezen,

Ik wil graag reageren op je bericht over het onderwerp ENGELEN en Lorna Byrne. Toen ik mijn Nieuwjaarsberichtje plaatste op 31 december j.l. en sprak over de Engelen en hun kanalen hier op Aarde, waaronder Lorna, kwam het in me op dat tot nu toe niemand dit onderwerp had aangeroerd. Waarschijnlijk leent dit forum zich daar niet voor.
Nu ik lees dat je zo verguld bent met Lorna's boeken, wil ik je een ander boek over Engelen aanprijzen : Patricia BUCKLEY -My Journey with the Angels.
Evenals Lorna is ze Iers en evenals Lorna heeft ze haar zeer moeilijke jeugd in armoede doorgebracht en heeft ze van kind af aan Engelen gezien. Het boek is in 2011 in het Engels gepubliceerd, dus hopelijk komt er gauw een vertaling van.
Verder is er op YouTube een site : Miraculous Gems in Idaho Church, waar een pastor zijn verhaal doet over zijn ontmoeting met een wonderschoon wezen dat edelstenen ( diamanten, robijnen enz.) in zijn tuin deponeert. Hij spreekt over een Engel en hij vraagt zich af waarom niet iedereen Engelen kan zien ! Tijdens een andere opname verschijnt er plotseling goudpoeder op zijn hoofd en edelsteenpoeder op zijn kleren. Hij beweert dat dat vaak gebeurt als hij over heilige dingen, God en Engelen spreekt.

Liefs aan jou en aan allen die dit lezen,

Priscilla.
Gast
11-02-2012 11:12 reactie voor Priscilla Reageer met quote




Hoi Priscilla,

Dankjewel voor je reactie op mijn bericht.
Wat fijn dat je de tip geeft over Patricia Buckley. Ik ga er zeker wat mee doen en ik ben benieuwd of haar boek ook vertaald wordt in het Nederlands. Kijk , en dat vind ik nou het mooie hiervan....zo kunnen we elkaar mooi helpen toch ?
Engelen....ze blijven boeien.

Alle liefs voor jou en iedereen op dit forum !

Ineke.
Gast
13-02-2012 21:19  Reageer met quote




Goeieavond allemaal, als jullie dit lezen is het misschien wel al ochtend. hihi.

Heb hier ook al dikwijls geschreven, en net zoals Ineke zegt is het hier ook een beetje een thuiskomen.
Wil gewoon even inpikken op Lorna. Heb haar eerste boek engelen in mijn haar gelezen, en het tweede heb ik ook en moet ik nog lezen. Vond het prachtig.

Er is echter 1 klein dingetje wat ik een beetje raar vind bij Lorna. Ik zag een interview van haar op youtube, en in dat interview werd haar gevraagd wat ze dacht over reincarnatie. En haar antwoord was dat er volgens haar geen reincarnatie bestaat. En daar kan ik echt niet in meegaan.

Wat denken jullie hiervan.

Liefs Sandra
Gast
14-02-2012 14:17 bericht voor Sandra Reageer met quote




Hoi lieve Sandra,

ik ken het filmpje op youtube van Lorna niet. Als zij dit zo zegt...dan kan ik daar absoluut niet in meegaan.
ik ben er vast van overtuigd dat er reincarnatie bestaat!.
We kunnen toch onmogelijk in EEN leven al onze lessen leren ??!!
Ik ben bij Loes geweest en die vertelde mij wel degelijk over mijn vorige levens !
Loes is, in mijn beleving, zo zuiver als kristal...
Wellicht heeft Lorna hier haar eigen idee/ veronderstelling ingevuld ?
Haar ervasringen blijven echter prachtig. Mijn advies in mijn bericht hierboven blijft ook hier gelden...vertrouw niet blindelings op wat een ander je vertelt. Blijf gezond kritisch en blijf vooral bij je eigen gevoel en waarheid.
Als je de zaken zo kunt bekijken, dan haal je er precies uit wat bij jou past en dan is het helemaal okee.
Fijn, om hier zo te "babbelen "!

liefs voor jou ,

Ineke.
Gast
14-02-2012 18:29 Re: Loes van Loon Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het is ook handig dat je je telefoonnummer inspreekt lieverd, als je me belt.

Ja, dat is lekker handig geweest, ik zal je even terug bellen bedankt voor je reactie.

gr. dave
Gast
14-02-2012 22:55  Reageer met quote




Ik hoop Loes morgenavond weer op een een avond van haar te zien. Ik kijk er nu al naar uit! Of ik een boodschap krijg of niet, ik geniet altijd van die avonden.


xxxx
Gast
17-02-2012 3:17 Geweldig!!! Reageer met quote




Heerlijk om te zien dat er zoveel mensen hier hun thuiskomen vinden.
En heerlijk ongewoon, op een forum, van een ander haar boek, Very Happy !!!
Leuke mensen, jullie, waar ik mijn oog op blijf houden, hier. Wink

Veel liefs,

Roel
Gast
17-02-2012 11:18 HEERLIJK... Reageer met quote




Lieve Roel en alle anderen !,

Ja ..het is ook heerlijk om met anderen hier te kunnen delen.
En ongewoon of niet voor dit forum...veel mensen herkennen zich toch in de verhalen op dit forum.
In deze woelige tijd , waarin veel mensen zich ergeren aan hufterig gedrag is het een verademing dat veel mensen zich hier thuisvoelen, zich er duidelijk prettig bij voelen en elkaar hier kunnen "ontmoeten "
Ik hoop daarom dat we nog heel lang hier kunnenn komen.
Ook DIT vormt een steentje bijdragen aan een betere wereld.

Liefs voor allen !

Ineke.
Gast
19-02-2012 21:28 Zomaar Reageer met quote




Hallo allemaal,

Inderdaad, de persoon die dit topick ooit begonnen is, heeft zelf niet beseft dat het zou uitgroeien tot een praatgroepje van mensen met dezelfde interesses. En eigenlijk vind ik dit hier leuker dan de vele paranormale groepen waar iedereen denkt dat hij of zij het beter weet dan een ander.

Kan me ook heel erg vinden in wat Ineke schrijft. Door het gestuwde zoeken van de ziel naar de antwoorden waarom wij hier zijn en wat ons zielenplan is, kunnen we soms het kaf van het koren niet meer scheiden. En spijtig genoeg is er meer kaf dan koren. Ik word gewoon groen als je al die websites ziet waar je alle soorten workshops en cursussen kan bijwonen, die dan nog stukken van mensen kosten.
Kan heel goed begrijpen dat een medium ook moet leven, en als die geen ander inkomen heeft dan is het maar meer dan normaal dat er een bijdrage gevraagd word. Maar cursussen die 600 € kosten om van jou een medium te maken. Sorry nee. Dan denk ik dat die mensen toch eens goed naar binnen moeten kijken en zich afvragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Zo iemand kan mijns inziens echt geen hoge gevoelsgraad hebben.

Zou ook nog heel even willen terugkomen op Lorna en het thema van reincarnatie. Deze avond begon ik het boek "hoog in de hemel" te lezen, bij de inhoudsopgave stond er een hoofdstuk over reincarnatie, bijna op het eind van het boek. En ben daar dan maar begonnen. Loll. Daar schrijft zij dat ze in Amsterdam was en te maken kreeg met geincarneerde zielen. Ze schreef ook in dat hoofdstuk dat er op interviews gevraagd was naar reincarnatie.
Anyway haar beeld over reincarnatie strookt niet met mijn ideeen erover, maar dan denk ik bij mezelf, haar doel in het leven is ons bewust te maken van al die mooie bescherming die er rond ons is. Dat we nooit alleen zijn en dat er voor ons gezorgd wordt. En dat is ook heel erg mooi en hoopgevend.

Liefs Sandra
Gast
20-02-2012 16:39 reactie op zomaar... Reageer met quote




Lieve allemaal,

lieve Sandra, ik ben het helemaal met jou eens .
Ook ik vind het hier fijn op dit forum. Op andere spirituele sites vind ik niks..men probeert elkaar alleen maar te overtuigen van persoonlijk gelijk hebben.
Ik vind het juist hier heel fijn dat men respect heeft voor elkaars mening en ervan wil leren.
Ja, de verschillende websites bieden razend veel cursussen , al of niet met een flink cursusbedrag. Soms droevig hoeveel men durft te vragen !
Naar mijn idee moeten mensen meer gaan vertrouwen op de innerlijke wijsheid die ze bezitten. Een mens is van binnen wijzer dan hij/zij denkt. Men moet het zich alleen bewust worden...wakker worden in die zin.
Dat is , in mijn beleving, de bedoeling van deze tijd. Terugkomen en thuiskomen bij jezelf, niet volledig opgaan in stress en het leven van alledag.
De rust en tijd nemen om bij jezelf te blijven.

Ik moet het 2e boek van Lorna nog lezen.
Als zij schrijft dat ze geincarneerde zielen ontmoet heeft, dan is het tegenstrijdig met het feit dat zij zegt dat reincarnatie niet bestaat.
Is het intervieuw op youtube waarin zij reincarnatie ontkent misschien al van langere tijd geleden en is Lorna zelf intussen ook gegroeid als mens en in wijsheid? Zou toch kunnen ?
Hoe dan ook , haar boeken blijven troost en kracht geven.

Tot mails maar weer !

liefs van Ineke.
Gast
20-02-2012 22:03  Reageer met quote




Ineke, ik zoek het nog eens op, en probeer het dan te posten. Je mag me ook persoonlijk mailen hoor. Mijn mail is sverslype@hotmail.es. Ik woon in Spanje, daarom de es op het einde.

Groetjes sandra
Gast
21-02-2012 12:16 reïncarnatie, gidsen,meesters..... Reageer met quote




Lieve Ineke, Sandra en alle anderen die dit willen lezen,

Laat ik ook even iets over mezelf vertellen. Al heel jong was ik geînteresseerd in de "andere wereld". Ik geloofde stellig dat er méér moest zijn dan deze realiteit, dus verslond ik ieder boek dat maar enigszins in die richting wees.
Van bijna-doodervaringen tot Maria-verschijningen, verhalen over Engelen, Opgestegen Meesters, mediums, genezers in de andere wereld.... en noem maar op !
DE MEESTERS VAN HET VERRE OOSTEN en EMED waren mijn 2 eerste boeken. Alles in mijn bewustzijn viel meteen "op z'n plaats", ik GELOOFDE het niet alleen, ik WIST dat het waar was ! Dat de dood niet het einde is, dat meer geêvolueerde zielen ons daarop opmerkzaam willen maken en dat ze ons op ALLE MOGELIJKE MANIEREN willen bereiken.
Want zoals iedere leerling een voor hem bestemde onderwijsmethode nodig heeft, zijn er tal van manieren om de leerstof door te geven.
De BOODSCHAP daarentegen blijft eeuwig dezelfde !
Als de leerling iets niet begrijpt of niet wil leren, ook geen nood. God werkt als een navigatie-systeem: Bij iedere "verkeerde" of langere route die we nemen, rekent hij voor ons, met eindeloos geduld, weer de snelste route uit om THUIS te komen .
Volgens een medium heb ik Jezus als Gids en heeft hij me altijd bijgestaan.
Dat verbaast me niet, niet voor niets waren de 2 eerder genoemde boeken op mijn weg geplaatst !
Dit brengt me op de reîncarnatie-theorie en Lorna. Als ALLE grote en wijze Meesters en Gidsen in het Licht , waaronder Jezus, Boeddha, Babaji, Maitreya, Morya, St. Germain, Kuthumi, Djwal Khul, Kwan Yin, Maria, Nada, Emed, Hebenes....en...en... ik zou nog uren door kunnen gaan..., ZONDER UITZONDERING dezelfde boodschap overbrengen en ons onderwijzen over DEZE MANIER VAN VERVOLMAKING, dan moet dat toch Waarheid bevatten ? Zij hebben toch méér Kennis, omdat zij die Weg zijn gegaan ?
Dan moeten we toch niet afgaan op wat mensen hier op Aarde ons zeggen ? Die zijn toch ook nog op weg ?
In DOOR LICHT VERBONDEN laat Hebenes door Loes zeggen : ..mediums zijn niet intelligenter dan andere mensen....( m.a.w. ze hebben niet méér kennis van het een en ander ) en ...Gene zijde bestaat en onze vrienden daar steunen ons.
Met betrekking tot het onderwerp reîncarnatie zegt hij :
"Reîncarnatie is een mooi woord voor hergeboorte. Steeds opnieuw wordt de ziel geboren om zijn leerproces te vervolmaken. Steeds opnieuw, totdat de ziel genoeg geleerd heeft en met hart en ziel in het licht verblijft ."

Hierbij wil ik jullie, Meesters en Gidsen, mijn dankbaarheid betuigen voor jullie geduld en onvermoeibare inzet om ons terzijde te staan en eveneens aan al jullie kanalen, zonder wie jullie werk onmogelijk zou zijn !!

Liefs aan jullie allemaal,

Priscilla.
Gast
21-02-2012 17:23 Voor Priscilla en alle anderen. Reageer met quote




Lieve allemaal,

Lieve Priscilla, wat vind ik het fiojn dat jij je ook regelmatig kenbaar maakt opo het forum ! Het wordt hier steeds leuker..meer en meer mensen hebben de behoefte om te reageren en om te delen met elkaar. dat doet mij goed en ik hoop dan ook dat er nog meer mensen in de schrijfbeweging komen Dat zou fijn zijn !
Ik ben het met je eens wat je schrijft over reincarnatie. Wij allen hebben vele levens nodig om onze lessen te leren. Om te ervaren, te beleven en daardoor te kunnen groeien.
Maar eens zijn en blijven we allemaal thuis in dezelfde Bron.
Wat fijn voor je dat Jezus je steun, houvast en leiding geeft !
Maar eigenlijk..Jezus is alomvattend. God, Allah of Lichtbron, of hoe je het persoonlijk ook noemt, is altijd bij ieder mens. Ik denk dat Jezus zelf ook een beetje Gids is voor iedereen.
Ongeacht je huidskler, ras, geloofsovertuiging. Zelfs al gerloof je totaal niet, dan wordt er toch voor je gezorgd. Is dat niet mooi om te weten ?

Liefs voor allen,

Ineke.
Gast
21-02-2012 21:11  Reageer met quote




Hehe, dat gaat hier opeens heel erg snel vooruit. Vroeger duurde het soms dagen of weken voor er een reactie kwam op het forum, maar nu bijna niet meer bij te benen. Echt super.
Net zoals Priscilla zegt, van klein af heb ik bvb altijd geweten dat er meer was dan het aardse. En ik ben echt niet een gevoelig iemand voor die zaken. Toen kleurde de katholieke opvoeding natuurlijk de ervaring. Maar ik kan me herinneren dat ik als 7 jarige me zat te verdiepen in de oneindigheid. Iets wat me nog altijd het petje te boven gaat. Maar als 7 jarig kind is dit wel helemaal mal. Iedere keer als ik op oneindig denk dan ga je toch naar een punt dat eindigt, en lolll, die oneindigheid daar kan mijn aardse verstand echt niet bij.
In mijn puberjaren ben ik beginnen lezen. Een van de eerste boeken aren die van Raymond Moody over bijna dood ervaringen.
Doe boeken van Emed heb ik ook stuk voor stuk gelezen. Dan de Jozef Rulof reeks. De boeken van Loes van Loon en nog verschillende, over engelen, uittredingen, tweelinzielen, noem maar op.
Dank zij deze mensen krijgen we toch een glimp te zien van wat er ons te wachten staat eens we overgaan. Iedere keer als ik dit soort boeken lees ontroert het me. En helpt het me in mijn overtuiging, dat als zoveel mensen erover schrijven er toch waarheid moet inzitten. Niet dat ik er eigenlijk aan twijfel, maar soms zou iets tastbaars echt heel welkom zijn.
Dat tastbare heb ik nu sinds een dag of twee gevonden. Een lieve vriendin gaf me een pendel cadeau. En ik met mijn nooit stilstaande hoofd (steenboktrekje) heb het toch kunnen bewerkstelligen de pendel te doen bewegen.
Door heel diep in mezelf te gaan, alles los te laten en een volledig vertrouwen te geven aan de gidsen kreeg ik antwoorden. Heel simpel hoor. Gewoon het vragen of ze bij me waren. En dan die pendel te zien bewegen iedere keer als je een vraag stelt. Dat was voor mij ongeloofelijk en ook een tastbaar bewijs. Ondertussen begon het kaarsje naast mijn bed ongeloofelijk te flakkeren. Het was een heel emotioneel moment.

Zo ik stop het, want zoals ik al eerder schreef in een mail naar Ineke, ik kan hier paginas vol over schrijven. Want het vult mijn hart met vreugde eindelijk een forum gevonden te hebben waar men gewoon vanuit het hart schrijft, zonder de bedoeling zich te moeten bewijzen.

Ik denk dat Heebje hier wel een vingertje in de pap heeft nietwaar Loesje.

Een hartegroet
Sandra
Gast
22-02-2012 11:41 pendel Reageer met quote




Graag wil ik dit zelf beantwoorden. Mijn naam is Hebenes, of Heeb, zoals mijn medium mij noemt. Gidsen pendelen NIET! Het is absoluut goed om te beseffen dat men vanuit eigen hoop een reactie in het apparaat lichaam maakt, die zelfs ongezien, aan de binnenkant laat vibreren. Waardoor er 'antwoorden' ontstaan. Ben u ervan bewust dat dit een gevaarlijk speelgoed is, indien men denkt dat wij gidsen u daarmee zaken beantwoorden. Wij voeden onze pupillen, indien zij niet mediamiek zijn, in gevoel-lagen. Intuïtie wordt aangescherpt, indien wij onze pupillen alert willen maken.
Ook wil ik hier ingaan op het gegeven dat Jezus, > die bij ons Gaya wordt benoemd, een persoonlijke gids is van een aardse pupil. Gaya is absoluut een intermediair, dus begaan en verbonden met vele mediums op aarde. Maar is geen persoonlijke gids, verbonden aan Een. Wat vreselijk toch , dat er nog zoveel onwaarheden worden vertelt, uit naam van ons. Daarom schrijven wij de boeken, om de fabels te ontkrachten. ik zou u willen aanraden, om goed op te letten naar de uitstraling van een medium, zij die sterk doorkrijgen zullen zelf niet twijfelen. Maar indien een mens zelf onzeker overkomt, dan zou men als vraagsteller super voorzichtig moeten zijn. Ben u ervan bewust dat er vanuit eigen onzekerheid of zelfs helemaal niet doorkrijgend van ons uit, veel wordt 'doorgegeven', uit naam van 'ons'. Ons doel is duidelijk. Wij willen u behoeden voor onvermogen of eigen nodig hebben van vermeende 'mediums'. Gaat u nooit in gesprek, vertel zelf niets. Een medium zal via ons u antwoorden en duidelijkheid verschaffen. Maar nooit kan het zijn dat men mediums mag en kan inprenten. Onze mediums, onze werkelijke mediums, hebben uw toevoeging allerminst nodig. Wij weten immers van uw dilemma's. Allen die in vraagstelling naar u gaan, geven op zo'n moment aan niets door te krijgen. Laat u dit helpen in uw reis naar groei. Met al mijn liefde Hebenes
Gast
22-02-2012 11:45 Heeb Reageer met quote




Oeps. 2 keer gedrukt per ongeluk. muts ben ik ook hè. Loes
Plaats Reactie Pagina 5 van 13
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden