NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

telefoonboek spanje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
11-08-2009 10:33 de Napjus story Reageer met quote




Is er nog nieuws aan het front? Zijn er nog ontwikkelingen of laat iedereen het er gewoon bij zitten?
 




Gast
11-08-2009 17:02  Reageer met quote




Er zijn een aantal dingen gaande die zich vooralsnog niet lenen voor publikatie op de forum. Het laatste wat we willen is Napjus wijzer maken dan hij nu is.

Omdat het vakantietijd is zal het misschien allemaal net iets langer duren dan eigenlijk wenselijk is. Wacht maar rustig af, zodra er iets te melden is hoor je het meteen.

Ronald
Gast
22-10-2009 0:01 help aub Reageer met quote




Ben op zoek naar een Betty van Pels of Betty Dekker in Appartementos "Bonanza " Benalmadena Costa, Malaga, Spanje
Kan Iemand mij aub helpen , telefoon nummer of email of beide ?
Hartelijk dank
Stuur naar
gcmems@gmail.com
Gast
11-11-2009 23:22 vacantie liefde Reageer met quote




ben op zoek naar maria valles de alcaide uit valencia spanje wie owie kent haar, ze is ongeveer 1.80 m lang mooi en gaat wel op vacantie naar lloret de mar kent u deze mooie dame of telefoon nr . be nal langer op zoek wie kan mij hiermee helpen dan kan ik dit afsluiten . oja ze heeft goudblond haar lang . kan niet missen toch. ben erg nieuwsgierig of ze mij nog kent .!! hennie degraaff zoetermeer alvast bedankt!!!!
Gast
04-12-2009 22:38  Reageer met quote




Gabriel Napjus en Simon Bayes zijn eerder deze week op Mallorca aangehouden op verdenking van oplichting.

http://www.diariodemallorca.es/sucesos/...26697.html

Groet,

Ronald
Gast
24-12-2009 21:30 op zoek Reageer met quote




Ik ben op zoek naar marzouk el ouachouni uit tarragona.
Wie mij helpt bij deze zoektocht krijgt een belonig!! Zo graag wil ik dit.
Gast
29-12-2009 10:25  Reageer met quote




Ik zoek een neef van mij. Hij is ongeveer 25 jaar geleden vertrokken naar spanje. Hij heet Rob Ackermans en is ongeveer 57.Van beroep kunstschilder en vermoedelijk getrouwd daar. Wie kan mij helpen dit is heel belangrijk voor mij.Mij naam is Josee Hansen
Gast
17-01-2010 2:17  Reageer met quote




hey ik ben op zoek naar alonso de vader van mijn zoon angelo hij is verwekt in salou zijn ouders komen uit montellano een dorpje zijn ouders zijn niet op de hoogte mijn zoon heeft contact gehad met n tante en nichtje nabij salou daar heeft angelo voor 5 maanden gewerkt in de tourisme ik weet dat alonso n nieuwe relatie heeft en ik zou graag in contact komen vanwege onze zoon gr lisette
Gast
07-02-2010 21:25 maria aliaga agaide Reageer met quote




ik zoek haar al jaren maar vind niks wie weet meer ze woonde in valencia spanje kleine helpie wie weet iets van haar ?? hennydegraaff@hotmail.com
Gast
22-02-2010 16:04 Uit het oog verloren Reageer met quote




Zou graag willen vragen of iemand Farina korndorffer garcia ortells kent. wonend in spanje tossa de mar of kan ook inmiddels verhuist zijn. haar man heet ferran garcia ortells. ben het contackt verloren in 1981. Het is en blijft mijn beste vriendin. heb alles geprobeerd maar kom maar niks te weten.
Ik hoop natuurlijk dat iemand iets weet. kunt u me dan contacten via mail. eva_griffioen@hotmail.com van mijn dochter is het mail adres.

Eventueel een oud adres nog: Apartamentos,,Altamira
C/ isaac Albemiz.
Primero Ezquierda esc. c.
tossa de mar
gerona / espania

Sorry ben vergeten erbij te zetten dat mijn moeder Yvonne lokker heet, ze hebben samen in nood ziekenhuis zeeburg gewerkt. ze zou farina korndorffer heel graag weer terug willen zien.

Liefs en bedankt alvast

edit Numix: berichten samengevoegd
Gast
04-03-2010 11:01 op zoek naar mensen in spanje Reageer met quote




Als het direckte fam is kun je naar het spaanse konsulaat in nederland schrijven heb ik gedaan ik kreeg een brief wel een jaar later met het adress van mijn vader ..

veel geluk er mee
Gast
03-04-2010 12:31 Grootvader Reageer met quote




Wie kan my helpen zoeken naar mijn grootvader?
Hij noemt Guido Van Rompaey en zou nu 69 jaar zijn. zoon van Frans Van Rompaey
En is in 1975 verhuist naar Malaga in spanje.
Alle informatie is welkom

Groetjes Kelly
Gast
11-04-2010 12:23  Reageer met quote




ik ben op zoek naar de biologische vader van mijn dochter, hij woont voor zover ik nog trg kan zoeken tot 2009 nog in benidorm.
zijn naam is youssef taikal, geboren in cassablanca marocco.
hij is altijd werkzaam geweest in de horeca maar wisselde bijna elk jaar van werkgever aldaar.
als iemand hem weet te vinden mijn dochter wil erg graag weer contant met hem we zoeken hem al langer graag een telefoon nr of adres van hem
mijn e-mail is hilde.mooren@home.nl
Gast
24-07-2010 16:39  Reageer met quote




Waar is die Napjus nu ?
Gast
27-07-2010 21:38 iemand uit het oog verloren Reageer met quote




hallo,
ik ben een meisje van 16 jaar en zoek iemand die ik uit het oog verloren ben
hij heeft een hotel mijn mama zegt dat hij nu op lloret del mar woont
ik denk dat hij rond 50 a 60 jaar is kort bruin haar vroeger en nogal struis gebouwd en klein gebouwd
zijn naam is jos sterkeree
kan iemand mij helpen het is zolang geleden en wil hem opnieuw ontmoeten
Gast
12-08-2010 14:04  Reageer met quote




ik zoek een jongen uit Sanata Margarita, 17480 Roses, Spain
Hij is ober uit het prestige hotel Sant Marc
en hij noemt Cristian/Christian.
Hoe kan ik hem opzoeken?
Stuur mij dan e-mail aub; myrthe_vdl@hotmail.com
Gast
30-08-2010 0:33 zoeken Reageer met quote




ben op zoek naar en oud vacancie liefje,1977 tenerife,ik was in hotelpark troya,zij woonde in madrid calle capitan haya,nummer weet ik ni meer,nam marina giron isabel gimenez.
Gast
06-09-2010 17:37  Reageer met quote




hallo,
ik zoek jos scherpereel ,hij heeft waarschijnlijk een hotel
in lloret del mar
kan iemand mij helpen zoek mijn nonkel
Gast
07-09-2010 22:14 En? Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail


Heb je Daniël inmiddels gevonden?

Groetjes
Gast
21-09-2010 1:50 zoeken naar marina Reageer met quote




marina giron haar vader had of heeft en restaurant in capitan haya,madrid,wil graag nog is horen ho het met haar gaat.
Gast
30-09-2010 15:31 beste vriendin Reageer met quote




Ik ben op zoek naar Esther van Vliet. Ze woonde vroeger in Doorn en ze is inmiddels verhuisd naar Loret de Mar in Spanje. Help! Ze was mijn beste vriendin. Groetjes Silvia v. M
Gast
02-10-2010 14:04 Daniël Vinck Reageer met quote




Zoek je hem nog? Geef me dan een mailtje.

Anonymous schreef:
hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail
Gast
22-11-2010 10:59 vriendin Reageer met quote




ik zoek contact met elsje van wees haar ouders hadden vroeger een melkwinkel in de blanastraat amsterdam oost we hebben op de pastoor hesseveldschool gezeten en waren hele goeie vriendinnetjes ik zou graag weten waar ze is en hoe het gaat
Gast
08-12-2010 0:20 Weg uit belgie naar spanje Reageer met quote




Hey ik zou graag uit belgie vertrekken & in spanje wonen & werken, ik heb alleen niemand waar ik in het begin kan logeren voor een korte tyd
Gast
03-01-2011 0:50  Reageer met quote




Ik ben op zoek naar mijn ex en mijn dochter ze heet jody klein onze dochter heet jamallia en is negen jaar oud dat word ze deze maand ze wonen ergens in spanje we hadden contakt tot dat mijn com kreste. Het email adres wat ik had van haar bestaat niet meer als iemand wat weet mail mij aub gpoppes@hotmail.com wil onze dochter graag in mijn armen sluiten ze werkt in een broodjes restaurant ze is blond stekelighaar en klein en heeft groen grijze ogen
Gast
06-01-2011 17:02 ik zoek mijn neef ( RACHID EL HADRA) Reageer met quote




hallo wie kan mij helpen? ik zoek mijn neef hij was naar spanje gegaan zijn naam is Rachid El hadra. wij hebben al lang niks meer over hem gehoord. weet jij iets over hem? stuur me een mail: nanci_youyou@hotmail.fr . BEDANKT VOOR HULP!!!!
Gast
17-01-2011 18:53 Terrassa bij Barcelona Reageer met quote




Hallo ik zoek een vriend van mij is hij 25 of 26 jaar woont in Terassa bij Barcelona in Spanje. ik zoek zijn e-mail of telefoon nr. zijn adress heb ik ook nog alleen ik weet niet of hij daar nog woont, ik kan niet naar Barcelona toe daarom probeer ik zijn telefoon nr. of e-mail te zoeken!
wie weet wat of heeft een idee, hoe ik die kan vinden??
Gast
17-01-2011 18:57 ALBERT Vila Alegre, Terassa bij Barcelona! Reageer met quote




Hallo ik ben Rachel, en ik zoek een vriend van mij ALBERT VILA ALEGRE is hij 25 of 26 jaar woont in Terassa bij Barcelona in Spanje. ik zoek zijn e-mail of telefoon nr. zijn adress heb ik ook nog alleen ik weet niet of hij daar nog woont, ik kan niet naar Barcelona toe daarom probeer ik zijn telefoon nr. of e-mail te zoeken!
wie weet wat of heeft een idee, hoe ik die kan vinden??
Gast
21-01-2011 0:52 zoek jody klein Reageer met quote




Jody klein woont in spanje met haar dochter van 9 en haar hond jody is klein van stuk. Groen grijse ogen ze werkt in een broodjes zaak of iets wat daar op lijkt haar dochter heet jamallia.ze wonen in maliga of zo wil in contakt komen met haar ben ze. Hell lang geleden uit het oohg verloren
Gast
23-01-2011 17:32 Re: En? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heb je Daniël inmiddels gevonden?

Groetjes


ja heb hem gevonden en ben ook naar spanje geweest
nadien heb ik er spijt van gehad dat ik hem heb opgezocht

grts
Plaats Reactie Pagina 4 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden