NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

telefoonboek spanje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
25-12-2007 21:11  Reageer met quote




hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail
 




Gast
26-12-2007 19:24 Sander Reageer met quote




Mensen ben opzoek naar mijn paps.
Hij is geboren in Midar (Marroko) en woont nu in Barcelona...
hij is van het jaar 1963 en heeft waarschijnlijk een hotel of restaurant... in Barcelona....
please help me zoeku desnoods zelfs vinden.
boshuis14
28-12-2007 12:55 ik zoek M Suarez Reageer met quote




ik zoek Mino Suarez, die met mij een aantal jaren heeft gewerkt bij het Twents- Bandencentrum in Hengelo. Hij woonde ook in Hengelo, maar kan naar Gigon in Spanje teruggegaan zijn. De naam Suarez-Garcia zit ook in mijn geheugen, maar die kan ook van zijn vrouw zijn.Mino is in de periode bandencentrum voor een jaar teruggegaan naar gigon om voor zich zelf te beginnen, maar dat lukte niet en hij kwam terug.
Als iemand iets weet waardoor ik verder kan zoeken graag antwoord.
Gast
23-02-2008 16:17 ik zoek een telefoonnummer Reageer met quote




ik zoek een telefoonnummer van een neef van mijn moeder
Hij woont in spanje maar we weten niet waar, zijn naam is Rob Dieters. Mijn moeder is ernstig ziek en ik zou het zo leuk vinden als zij elkaar nog kunnen spreken. Wie kan mij helpen? ben ook op de site geweest die hierboven staat , maar helaas niet gevonden.
Gast
22-03-2008 19:40 zoeken Reageer met quote




je kunt ook op www.detelefoongids.nl
Gast
09-04-2008 12:25 kro memories Reageer met quote




Voor KRO memories ben ik op zoek naar ALBERTO KESSOUS. Eind jaren '70 had hij een juwelierswinkel in El Chapparel, Tenerife. In 1980 heeft hij de zaak verkocht, vertrok naar Israel voor een vakantie om daarna naar Nederland te gaan.
Voor zover bekend is hij hier nooit aangekomen.
In het telefoonboek kan ik geen mensen met deze naam op de Canarische eilanden vinden. Dank en vr.grt marijke jonker
Gast
05-05-2008 20:48  Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail


Hoi. Ik ken een Daniel Vinck persoonlijk (heb ook adres en telefoonnummer) maar ik weet natuurlijk niet of wij het over dezelfde persoon hebben. Misschien kun je mij iets meer informatie geven zodat we weten dat we over dezelfde Daniel Vinck praten.

Groetjes
Gast
11-05-2008 17:01  Reageer met quote




Quote:
hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail


Hello, ik ken ook een Daniël Vinck die in Spanje woont. heb hem daar leren kennen door vrienden.Vooraleer ik jou zijn gegevens doorgeef zou ik toch graag weten wie jij bent want ik wil niet onnodig privé-gegevens doorgeven want misschien hebben we het niet over dezelfde persoon.
Gast
21-05-2008 17:53 Bram Visser En Attonia van Eijk Reageer met quote




Ik ben op zoek naar Bram Visser * 13 07 1930 en Anthonia Theodora van Eijk * 2 juli 1929 woonden zeker tot 2000 in Appartado 208 in Estépona ( Andalusië).
Weet iemand waar deze mensen te bereiken zijn ?
Of ze nog in leven zijn en waar ze nu wonen.
Ze hebben samen een zoon en die heer Jan Bram Visser en schijnt ooit naar Noorwegen vertrokken te zijn en of hij daar nog woont ?
Gast
14-07-2008 12:26 zoeken vakantieliefde Reageer met quote




het adres en telefoonnummer van Ismael Teruel in 1969 woonde hij in Barcelona en was op vakantie geweest in Blanes zou graag weten hoe het met je is
Gast
28-07-2008 20:28  Reageer met quote




ik ben een meisje 14 jaar ja dit is mijn biologische vader hij is 54 jaar en had vroeger bruin kort haar hij heeft mij verlaten op mijn 3 jaar
sindsdien heb ik hem nooit meer gehoord of gezien ik zou graag meer weten over hem
Gast
28-08-2008 20:34 Daniel Vinck Reageer met quote




De Daniel Vinck die ik (goed) ken is vandaag toevallig 53 jaar geworden en had/heeft bruin kort haar (nu een beetje grijs ook). Hebben we het over dezelfde persoon?
Ik ben trouwens Gast die heeft geschreven op 05-05-2008.
Je kunt me mailen op:

meisjezoekt@gmail.com
Grace Hilgers
05-09-2008 13:27 Virginie Reageer met quote




Hoi. Ik ben op zoek naar een vriendin genaamd Virginie Chagnot. Oorspronkelijk komt ze uit Frankrijk. Het laatste dat ik weet is dat ze in de buurt van Malaga woont, met haar man Rafael en dochtertje Maeva.
Alvast bedankt voor de tips
Gast
08-09-2008 14:55 Felix Vilaroya Benaches Reageer met quote




zoek Felix Vilaroya Benaches,woont in Valencia, Picasent.
Zijn vroegere adres was, Santa teresa,56
Wil weten waar hij is, huidig adres,telefoonnr.enz.
Gast
29-09-2008 16:10 ik zoek mijn nonkel Reageer met quote




hallo ik zoek mijn nonkel die in blanes in spanje woont hij noemt patteet raymond kan iemand mij tips geven en zeggen op welke sites ik hem kan vinden? dank u
Gast
03-10-2008 11:02 memories Reageer met quote




zoek Felix Villaroya Benaches. Woonde in Valencia Picasent, Santa teresa, 56. zou graag zijn huidige adres hebben en e.v
telefoonnr. of emailadres.wie o wie kan mij helpen?
Gast
10-10-2008 9:41 Re: telefoonboek spanje Reageer met quote




Anonymous schreef:
IK ben op zoek naar een persoon in spanje in het plaatsje Palencia.

Ben op zoek naar Justin Rooimans in Terrassa bij Barcelona. Telefoonummer en adres. Wi kan mij helpen?
Gast
20-11-2008 17:21 Daniel Vinck, Spanje Reageer met quote




Ik ben een jeugdvriendin van Daniel Vinck en zoek personen die mij via deze weg met hem in contact kunnen brengen.

lauravdmeulen@gmail.com
Gast
17-01-2009 23:58  Reageer met quote




Hallo,
ik ken ook een Daniel Vinck,als je me kunt vertellen welk beroep hij toen
had en waar hij toen woonde,kan ik je vertellen of we het over dezelfde
persoon hebben !
Tot hoors.
Gast
01-02-2009 17:07 Rob Scholte Reageer met quote




Ik ben op zoek naar de Nederlandse kunstenaar Rob Scholte.
Hij woont op Tenerife. Een telefoonnr of email-adres van hem is welkom
Gast
19-02-2009 12:00 Re: gezocht: richard in tenerife. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar:
richard schoonens`
wonende in tenerife.

Mijn vriend, eduard, is hem jaren geleden uit het oog verloren, toen hij geemigreerd is naar spanje.

Wie kan mij alsjeblieft helpen?
weet niet of je hem gevonden heb hij is in nederland al jaren
Gast
19-03-2009 13:31 Re: gezocht: richard in tenerife. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar:
richard schoonens`
wonende in tenerife.

Mijn vriend, eduard, is hem jaren geleden uit het oog verloren, toen hij geemigreerd is naar spanje.

Wie kan mij alsjeblieft helpen?

naar mijn weten woont richard weer in nederland, keb wel het nummer van zn oom sjeng schooonens
Gast
31-03-2009 19:47 Ben op zoek naar telefoonnummer Reageer met quote




Ik ben op zoek naar Annie Gordijn. ze woond in benidorm
waarschijnlijk woond ze in edificio la Fiesta
Gast
21-04-2009 9:15 ben op zoek naar telefoon nummer Reageer met quote




ik ben opzoek naar hermanus de groot woond in spanje maar ik weet niet waar ik denk in de omgeving van marbella
Gast
14-05-2009 1:15  Reageer met quote




kan iemand me aub helpen? ik ben op zoek naar ene oude vriend van me hij woont in spanje weet nie precies welk stad hij is libanees en heet ali al asmar / ali asmar als ik krijg t nie voorelkaar om in de telefoongids te vinden als iemand me aub kan helpen dit is mn email; just-sadness@hotmail.com
Gast
19-05-2009 17:04 Re: gezocht: richard in tenerife. Reageer met quote




Anonymous schreef:
naar mijn weten woont richard weer in nederland, keb wel het nummer van zn oom sjeng schooonens

richard is mijn broertje en woont gewoon in heerlen op het varenerf
Gast
29-05-2009 19:48 help Reageer met quote




Ik ben bang dat wij zijn opgelicht bij het huren van een appartement op mallorca. Ik heb wel een paar adres gegevens dus als iemand hier een telefoonnummer voor mij bij kan vinden (heb al wat geprobeerd via spaanse telefoongidsen maar dat lukte niet)

adres is:
cecilio metelo 5 bajos, 07003, palma de mallorca, spanje
Gast
05-06-2009 22:31 Re: help Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben bang dat wij zijn opgelicht bij het huren van een appartement op mallorca. Ik heb wel een paar adres gegevens dus als iemand hier een telefoonnummer voor mij bij kan vinden (heb al wat geprobeerd via spaanse telefoongidsen maar dat lukte niet)

adres is:
cecilio metelo 5 bajos, 07003, palma de mallorca, spanje


Wij zitten met hetzelfde probleem. Hebben ook dit adres als contactpersoon. Misschien komen we samen verder. Neem aub contact op met 06-53429146.
Gast
15-06-2009 11:58 Re: help Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zitten met hetzelfde probleem. Hebben ook dit adres als contactpersoon. Misschien komen we samen verder. Neem aub contact op met 06-53429146.


Wij zijn ook onze vakantie kwijt door iemand op dit adres die ons een vakantie appartement verhuurd had, wij hebben wel ons geld terug gekregen via de verzekering. We zouden in Maart 2009 naar Arenal gaan.
Gast
17-06-2009 12:07 Vakantie in het water Reageer met quote




Ook wij hebben geboekt bij deze mensen, helaas kregen wij een email dat het appartement niet verhuurd meer kon worden. Vervolgens kregen wij een email met een annulering en dat ons geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden. Wij hebben toen telefonisch contact gezocht en na een half uurtje in de wacht kregen wij eindelijk iemand aan de telefoon. Mijn man heeft gedreigd aangifte te doen en zodoende kregen wij na een week onze centjes terug. Nu gaan we op vakantie naar Tenerife....
Plaats Reactie Pagina 2 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden