NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

telefoonboek spanje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
09-09-2013 20:36 Nummer en adres van een vriend vinden Reageer met quote




Ik wil het een vriend zoeken in Barcelona, ik heb zijn nummer maar hij neem het niet op. Hoe kan ik adres van hem vinden. kan iemand misschien mij helpen.
 




Gast
26-09-2013 15:57 Op zoek naar persoon op Mallorca Reageer met quote




Ik ben op zoek naar Max Krougman. Het is een nederlandse man die al jaren op Mallorca woont en werkt. Laatste berichten zijn dat hij in Lluc Major woont en dat hij werkt bij de Golfbaan Maioris. Wie kan me aan zijn telefoonnumer, verblijfplaats of emailadres helpen?
Gast
26-10-2013 15:56 Onbekende beller Reageer met quote




Ik word regelmatig gebeld door een onbekende, maar het nummer is 22102.
Wie kent deze persoon ?
Gast
28-07-2014 19:26 oude liefde Reageer met quote




Ben op zoek naar een goochelaar die in 1976/1977 optrad in dania park in puerto de la cruz
Hij woonde in la orotava
Zou graag contact met hem willen
Margreet
Margreet
28-07-2014 20:15 oude liefde Reageer met quote




Weet iemand hoe ik met hem in contact kan komen/waar ik moet zoeken
Gast
06-09-2014 13:02 Stefaan (Stef) Visser & Tamara Sanders Reageer met quote




ik ben op zoek naar Stef die met Tamara in Spanje een B&B zouden opgezet hebben. Het laatst geweten is dat ze deelnamen aan "de Andalousische droom" 2009 in Osasuna
Stef heeft twee dochters Marèse en Laurien 18 en 16 jaar oud Stef zelf is geboren te Mortsel op 7/8/66 en werd opgevoed in Vilvoorde.
Alvast bedankt voor de medewerking!
Gast
06-09-2014 13:05 Stef Visser & Tamara Sanders Reageer met quote




Indien iemand een tip heeft naar een site waar dit bericht op brede basis zou kunnen verspreid worden wil ik dit graag weten. Bedankt.
Gast
29-12-2014 16:24 Emil SoesbergenRe: telefoonboek spanje Reageer met quote




Wie kent Emil soesbergen werkende als kok in Spanje (Rubbi) dichtbij Bacelona.Hij is mijn broer en we zijn hem al jaren uit het oog verloren
Wie weet waar hij verblijft.
Weet ook dat hij een dochter heeft van ik denk een jaar of 14/15 jaar haar naam is Judith.
Gast
31-03-2016 17:10 A.B. Stevens geboren te Keulen Reageer met quote




Ik ben op zoek naar mensen die wellicht contact hebben met mijn vader Aad of A.B Stevens
Hij woont in Calpe
Hij is getrouwd met mevrouw. Wil Maanurdin
Ze zijn 6 jaar geleden onverwachts naar Spanje vertrokken, sindsdien is alle contact verbroken omdat mevrouw. Maanurdin geen contact meer met de familie van haar en zijn kant wou hebben.
Ik zou graag willen weten hoe t met me vader gaat en of hij nog leeft?
Ik zou ook graag zijn telefoonnummer weer willen hebben.
Is er misschien iemand die iets over mijn vader weet?
Gast
31-03-2016 17:12 A.B. Stevens geboren te Keulen Reageer met quote




Ik ben op zoek naar mensen die wellicht contact hebben met mijn vader Aad of A.B Stevens
Hij woont in Calpe
Hij is getrouwd met mevrouw. Wil Maanurdin
Ze zijn 6 jaar geleden onverwachts naar Spanje vertrokken, sindsdien is alle contact verbroken omdat mevrouw. Maanurdin geen contact meer met de familie van haar en zijn kant wou hebben.
Ik zou graag willen weten hoe t met me vader gaat en of hij nog leeft?
Ik zou ook graag zijn telefoonnummer weer willen hebben.
Is er misschien iemand die iets over mijn vader weet?
Gast
05-04-2016 22:57  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Er zijn een aantal dingen gaande die zich vooralsnog niet lenen voor publikatie op de forum. Het laatste wat we willen is Napjus wijzer maken dan hij nu is.

Omdat het vakantietijd is zal het misschien allemaal net iets langer duren dan eigenlijk wenselijk is. Wacht maar rustig af, zodra er iets te melden is hoor je het meteen.

Ronald

(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
miriam
11-10-2016 18:00  Reageer met quote




graag jullie aandacht lieve leden ,
Ik ben op zoek naar mijn broer ik heb m nooit gekend, mijn ouders zijn hem op 3 jarige leeftijd zoek geraakt in 1972. Uit info. die ik heb, heb ik kunnen achterhalen dat hij in menorca woont in wijk mao wat duidt als mahon. ik weet dat hij fransiscus javier gonzalez heet voor verdere info kun je me mailen. mijn e mail adres is (***). graag als iemand deze persoon kent of iets weet mail me dan aub


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
miriam
11-10-2016 18:01  Reageer met quote




bellen is ook goed 0684874490
Gast
07-11-2016 22:21 Lisette verhuist in 1984 of 1985 naar Spanje Reageer met quote




Ik ben op zoek naar Lisette die na 1984 of 1985 is verhuist naar Spanje. Ze kreeg in die tijd een zoon, waar de naam helaas niet van bekend is. Het blijkt mijn halfbroer te zijn. Ze woonden vroeger in Enschede en hij is 25 augustus 1984 of 1985 geboren in Enschede. De reden waarom ze verhuist is blijkt door mijn vader te zijn hij heeft zijn zoon 4 maanden gezien en is Lisette uiteindelijk weggegaan omdat ze allebei nog maar 17 jaar waren en mijn vader niet geschikt was om op die leeftijd voor hun te gaan zorgen en hij heeft blijkbaar ook niet zijn ouders verteld. Ik weet dat Lisette ooit een brief na ons heeft gestuurd met haar foto, maar toen is mijn vader niet achterna gegaan. Mijn vader heeft nu kanker en wil dat hij ooit zijn zoon ontmoet.
Gast
12-02-2017 11:46 Biologische vader Reageer met quote




Felix fernandez  (1achternaam)
1.70m
Geboren in 1952 of 1953 +-
In Alicante
beroep:electricien
1 broer die een restaurant heeft gehad of nog steeds heeft in Benidorm en getrouwd was/ is met een duitse vrouw
Gast
02-04-2017 17:17 Re: opzoek naar padre Felix martinez del cura Reageer met quote




hallo
Ik ben op naar padre Felix martinez del cura hij heeft familie in Madrid en gewerkt in puerto rico
Ook heeft hij samen met mijn tante Ineke Spangenberg een huis in Burgos (Spanje ) gehad of woont hij daar ook
Jacqueline
Gast
27-07-2017 12:20 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ben op zoek naar een goochelaar die in 1976/1977 optrad in dania park in puerto de la cruz
Hij woonde in la orotava
Zou graag contact met hem willen
Margreet


Ben je er al in geslaagd de goochelaar te vinden. Ik zou voor jenkunnen zoeken. Ken een paar mensen in La Orotova.

Gr. TONNY
Gast
19-11-2018 0:58 anonymus Reageer met quote




Tonny, probeer het eens in Calle Padron ..., bouwbedrijf van Antonio Herreros Linares, bekend in La Oratava, ik heb in Puerto de la Cruz gewoond en ken Antonio ... succes
Gast
06-05-2019 1:49 tonny Reageer met quote




ik heb aan Antonio Herreros Linares een goede vriend, wij hebben nog kontakt .... zijn bedrijf is in de Calle Padron, maar daar woont hij niet meer, hij woont in het appartement van zijn zuster in Puerto .... ik weet het adres wel .... gr. Annette
Gast
06-05-2019 3:58 antonio herreros linares Reageer met quote




zijn adres is "
calle Blanco no. 11, pta 3
Pto de la Cruz 38400
Tenerife España
tel. 0034 - 0922332501
Gast
14-06-2020 12:14 Antonio Herreros Linares Reageer met quote




Tonny, heb je Antonio nog gevonden ??? Zo ja, doe hem de groeten van Antonetta uit Eindhoven ….. succes
Gast
30-06-2021 13:51  Reageer met quote




ik ben op zoek naar mijn tante op de Canarische eilanden, waarschijnlijk woonachtig in Playa de Ingles.
Haar naam is Guariento.
Zij moet nu (als ze nog leeft) 95 jaar zijn.
Gast
27-09-2021 13:58 Anaya Lemhour Reageer met quote




DRINGEND

Wij zijn op zoek naar Anaya Lemhour in verband mt familie omstandigheden.
Zij verblijft ergens in Spanje. Geen idee waar.
Gast
27-09-2021 14:00 Anaya Lemhour Reageer met quote




Anaya is van januari 1986!
Gast
09-06-2022 19:47 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ben op zoek naar een goochelaar die in 1976/1977 optrad in dania park in puerto de la cruz
Hij woonde in la orotava
Zou graag contact met hem willen
Margreet
Gast
09-06-2022 19:51 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ben je er al in geslaagd de goochelaar te vinden. Ik zou voor jenkunnen zoeken. Ken een paar mensen in La Orotova.

Gr. TONNY

Nee nog steeds niet gevonden wil je nog steeds zoeken
Margreet
Gast
14-06-2022 5:53 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ben op zoek naar een goochelaar die in 1976/1977 optrad in dania park in puerto de la cruz
Hij woonde in la orotava
Zou graag contact met hem willen
Margreet
Gast
22-06-2022 15:53 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:

Wie o wie kan/wil mij helpen
Margreet
Gast
22-06-2022 15:58 Re: oude liefde Reageer met quote




Anonymous schreef:

Wie o wie kan/wil mij helpen
Margreet
Gast
19-07-2022 12:45 Op zoek naar Custodio Anton Torreno in Barcelona Reageer met quote




Op zoek naar Custodio Anton Torreno uit Barcelona
Ik ben Anneke uit Nederland
Plaats Reactie Pagina 6 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden