NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

gezocht ter overname , (mini)camping
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
16-06-2010 7:00 gezocht ter overname , (mini)camping Reageer met quote




ik ben op zoek naar een camping of minicamping, ev met bungalows. Ik zoek dit in nederland, maar Oostenrijk en frankrijk trekken ook nog wel. ik kom zelf uit noord holland(zee) , maar de ligging is niet zo belangrijk, als wel de sfeer en de overnameregels. Als voorkeur zie ik een bedrijf die geen opvolging heeft en mij wegwijs wil maken in de regels en het runnen van een recreatiebedrijf. Ik zie mijzelf als harde werker en ben gewend om heel veel uren te maken. Ook heb ik een leuk en gemotiveerd gezin achter me . leeftijden 40/37/17/15. Ik hoop op serieuze reacties . en na mailcontact en gesprek kunnen we serieus plannen bespreken.. groet paul
 




Gast
20-06-2010 15:40 camping b&b Reageer met quote




Hallo Paul,

mail even naar: robert.engels@wanadoo.fr
Eva van 't Zand
29-06-2010 10:03 camping overnemen Reageer met quote




Wij willen graag een natuurcamping overnemen.Wij zijn niet gebonden aan provincies maar er moet wel woonruimte bij zitten.Graag ook water in de buurt.Kan iemand ons helpen bij onze zoektocht?
Smid
30-06-2010 19:14 Wie weet raad? We zoeken mini-camping en groepsaccomodatie Reageer met quote




Hallo,
Wij willen al jaren een mini-camping beginnen, met evt. groepsaccommodatie. Maar het lukt maar niet om ons eigen huis te verkopen. Wie wil mogelijk ruilen met evt. toe betaling natuurlijk. We hebben een ruim huis in Hindeloopen met winkelruimte of atelier en evt. te verbouwen tot garage bijv. Of wie weet een andere oplossing zodat we onze droom kunnen verwezenlijken?
Gast
07-07-2010 15:28 Camping gezocht of locatie in Venray of directe omgeving Reageer met quote




Ik zoek een bestaande camping ter overname of een locatie waar dit mogelijk is om te starten.

Hoe groter de camping/locatie hoe liever.
Gast
14-08-2010 14:33 Re: gezocht ter overname , (mini)camping Reageer met quote




Hallo,

Wij zijn op zoek naar een ter overname aangeboden vrijstaande woning voor dubbele bewoning met groepsaccomodatie, bestemmingsplan recreatie.
Heel belangrijk, dat er buiten overdag muziek gemaakt mag worden ( akoestisch ).
Representatief, voor ontvangst van bedrijven.
Goede bereikbaarheid vanaf de snelwegen.
Noord-limburg, Gelderland of Noord -oost Brabant.
Geen buren in directe omgeving, aan viswater gelegen zou een prettige bijkomstigheid zijn.
Mooie ruime tuin. Bijgebouwen, atelier, hobby ruimtes zeer welkom.
Gast
31-08-2010 14:30 Gezocht: minicamping met woonhuis en paar grote loodsen Reageer met quote




We zijn op zoek naar een minicamping met leuk woonhuis en het liefst met nog enkele loodsen te gebruiken voor handel.

gezocht: veluwe/drenthe/zeeland/limburg/brabant
ligging: niet te buitenaf, doorgaande route voorkeur

mail me als je goede info heb op info@dijkict.com
Gast
07-09-2010 9:48 Unieke kans voor jong gezin in Midden Frankrijk Reageer met quote




Wij bieden ons touristisch bedrijf te koop aan.
Een grote boerderij met B&B, vakantiehuizen, een kleine camping met zwembad en veel dieren.
Doordat onze kinderen allemaal ver weg gaan studeren wordt ons domein te groot voor ons.
Als u serieus geïnteresseerd bent kunt u ons mailen op onderstaand adres.
robert.engels@wanadoo.fr
Gast
19-09-2010 19:39 bestaan er ook nog serieuze kopers . Reageer met quote




Velen willen graag een camping kopen , maar hebben eigenlijk totaal geen idee wat er voor nodig is.
Er zijn er zelfs die denken met 50.000 euro een goedlopende camping te kunnen overnemen.
Wil men een camping over nemen dan dient men in de meeste gevallen zo'n 50 % als eigen vermogen te hebben. ( Uitzonderingen bevestigen de regel)
Vooral in deze tijden , hoewel de meeste campings uitstekend geplust hebben , zijn het juist de banken die voorzichtig zijn.

Bent u serieus op zoek naar een camping, u heeft eigen vermogen( +/- 450.000 euro en u kunt dit aantonen , en u zoekt een mooie camping die nog steeds elk jaar plust !
En Duitsland ( Nedersaksen) behoort tot een van uw keuze landen , dan kunt u een mail sturen met uw gegevens naar Campingdld@aol.nl

( voor er een bezichtiging plaats zal vinden dient buiten het aantonen van het vermogen ook een geheimhouding verklaring getekend te worden.
Gast
23-12-2010 15:17 Re: gezocht ter overname , (mini)camping Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op zoek naar een camping of minicamping, ev met bungalows. Ik zoek dit in nederland, maar Oostenrijk en frankrijk trekken ook nog wel. ik kom zelf uit noord holland(zee) , maar de ligging is niet zo belangrijk, als wel de sfeer en de overnameregels. Als voorkeur zie ik een bedrijf die geen opvolging heeft en mij wegwijs wil maken in de regels en het runnen van een recreatiebedrijf. Ik zie mijzelf als harde werker en ben gewend om heel veel uren te maken. Ook heb ik een leuk en gemotiveerd gezin achter me . leeftijden 40/37/17/15. Ik hoop op serieuze reacties . en na mailcontact en gesprek kunnen we serieus plannen bespreken.. groet paul


Belangrijk voor eventuele camping aanbieders is om te weten in wat voor categorie je het zoekt en het beschikbare eigen vermogen.
Dus b.v. Zoek Camping van 500.000 - 750.000 euro . EV 55-60 %
of zoek camping 750.000 - 1.100.000 euro. EV 40 -50 %
Indien je echt geïnteresseerd bent , dan zou je misschien ook je zoek gebied uit kunnen breiden.
Er zijn hele leuke winstgevende campings te koop , vooral in de nog wat voor Nederlanders onbekendere gebieden , hoe raar dit misschien ook klinkt. Maar vergeet niet dat daar niet al te veel concurrentie zit.

Ook zijn er wel eens camping aanbieders die bv een gedeelte wel zelf willen financieren.

Mocht je een eigen vermogen beschikbaar hebben van zo ongeveer 450.000 - 500.000 euro dan weet ik nog een leuke winstgevende camping in Duitsland.



Indien men info wenst dan kan men een e-mail sturen naar Campingtekoop@hotmail.nl

wel dient men in de e-mail volledige gegevens te vermelden , dus Naam voornaam adres , en telefoonnummer ( vast). waarop men gebeld kan worden.



Gast
13-06-2011 19:57 Gezocht: minicamping of grond in stralingsarm gebied Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een minicamping of grond waar een camping op gerealiseerd mag worden, met ca. 25 plaatsen en een woonhuis (mag eenvoudig zijn).
Belangrijk: wij zoeken een locatie, bij voorkeur in Süd-Tirol (Noord-Italië), maar mag ook elders in Europa zijn of Nederland, in een stralingsarm gebied. Dat betekent op goede afstand van zendmasten, hoogspanningsleidingen en spoor.

Ook wanneer u een (recreatie)woning te koop heeft die niet op een park ligt, maar vrij in de natuur (in Nederland), horen wij graag van u.
Reacties naar: bjimdejong@gmail.com

Bij voorbaat dank!
Gast
12-07-2011 16:38 mini camping of B&B gezocht Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een mini camping of B&B om te kopen. Het liefst in de omgeving ommen, hardenberg. Maar mag ook op een andere plaats langs het Pieterpad of ander natuurgebied (Gelderland, overijssel).

Ook een woonhuis met bedrijfsvergunning in een buitengebied behoort tot de mogelijkheden.

We zoeken stilte en ruimte.
Gast
18-12-2011 21:22 te koop camping Reageer met quote




Kijk eesn hier.. een buitenkansje voor de Floriade 2012
indeverte.nl/minicamping-woonboerderij-te-koop-limburg/
2x al geweest
een prachtige omgeving
Gast
25-01-2012 13:59 Chambres de Hôtes, camping, gîtes aangeboden Reageer met quote




Kijk eens op ledomainesympa.com
Gast
28-01-2012 18:33 (mini) camping, B&B, groepsaccomodatie, weiland, paarden Reageer met quote




Gezocht nabij bos bijv. Drents-Friese wold, Veluwe of West Brabant een (woon) boerderij of ruime vrijstaande woning op ruim perceel met daarop enkele paardenstallen en weiland en mogelijkheden voor (mini) camping, B&B of groepsaccomodatie. Natuur dichtbij is belangrijk. Uitrijmogelijkheden voor paard, fiets of wandelen (met de hond?) Wie of wie kan ons helpen? Geen dromers, geen dikke buidel maar wel enig eigen geld.
Gast
17-02-2012 16:26 B&B Reageer met quote




op funda staat een mooie boerderij met die mogelijkheden.
Plaats: wateren en kost €475.000,- en stal en weide.
Ligt pal naast de kale duinen van het drenths friese wold, langs de weg Appelscha Wateren
Gast
23-02-2012 14:21 Re: B&B Reageer met quote




Anonymous schreef:
op funda staat een mooie boerderij met die mogelijkheden.
Plaats: wateren en kost €475.000,- en stal en weide.
Ligt pal naast de kale duinen van het drenths friese wold, langs de weg Appelscha Wateren


Is helaas aan de kleine kant. Bedankt!
Gast
28-02-2012 22:37 mini caming, weiland, paarden Reageer met quote




Kijk eens op dehuizenbemiddelaar.nl/woonboerderij-te-koop-merselo_1136.php?&keuze=zoeken&plaats=merselo&straalkm=15&maxvraagprijs=2147483647&orderby=&page2=1

geweldige locatie! met vele mogelijkheden
Gast
08-03-2012 20:52 minicamping aan kanaal in drenthe te koop Reageer met quote




minicamping Vis-In in ZO Drenthe is te koop. Mooie boerderij en minicamping aan kanaal gelegen. Toeristische locatie nabij Center Parcs De Huttenheugte en Plopsa Indoor. Zie ook vis-in.nl
Gast
19-04-2012 19:16 Re: (mini) camping, B&B, groepsaccomodatie, weiland, paa Reageer met quote




Anonymous schreef:
Gezocht nabij bos bijv. Drents-Friese wold, Veluwe of West Brabant een (woon) boerderij of ruime vrijstaande woning op ruim perceel met daarop enkele paardenstallen en weiland en mogelijkheden voor (mini) camping, B&B of groepsaccomodatie. Natuur dichtbij is belangrijk. Uitrijmogelijkheden voor paard, fiets of wandelen (met de hond?) Wie of wie kan ons helpen? Geen dromers, geen dikke buidel maar wel enig eigen geld.



Onze prachtige groepsaccommodatie in Diever staat te koop, deze geeft nu ruimte voor 110 overnachtingen verdeelt over drie accommodaties, maar kan ook heel goed gebruikt worden voor dubbele (vaste) bewoning.Ook zijn 9 stallen aanwezig en kan een leegstaande schuur omgebouwd worden tot rijhal of kunnen er meer stallen in geplaatst worden.
Ook kunnen er feesten en partijen georganiseerd worden en is er ruimte voor een mini camping.
Gast
02-05-2012 13:23 Re: (mini) camping, B&B, groepsaccomodatie, weiland, paa Reageer met quote




Anonymous schreef:
Onze prachtige groepsaccommodatie in Diever staat te koop, deze geeft nu ruimte voor 110 overnachtingen verdeelt over drie accommodaties, maar kan ook heel goed gebruikt worden voor dubbele (vaste) bewoning.Ook zijn 9 stallen aanwezig en kan een leegstaande schuur omgebouwd worden tot rijhal of kunnen er meer stallen in geplaatst worden.
Ook kunnen er feesten en partijen georganiseerd worden en is er ruimte voor een mini camping.


Enige belangstelling maar klinkt vrij groot. Graag meer gegevens en vraagprijs naar vrijstaandeboerderijmetland@gmail.com
Gast
03-05-2012 13:30  Reageer met quote




Camping Wielewaal in Hooghalen staat te koop, wie kent deze camping en kan er wat meer over vertellen?
Gast
06-05-2012 21:16 gezocht een cam[ing ter overname Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een camping of minicamping, ev met bungalows. Ik zoek dit in Nederland. waar in nederland maakt niet uit.

weet jullie iets? wij horen graag van jullie
Gast
14-05-2012 12:41 Re: gezocht ter overname , (mini)camping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een ter overname aangeboden vrijstaande woning voor dubbele bewoning met groepsaccomodatie, bestemmingsplan recreatie.
Heel belangrijk, dat er buiten overdag muziek gemaakt mag worden ( akoestisch ).
Representatief, voor ontvangst van bedrijven.
Goede bereikbaarheid vanaf de snelwegen.
Noord-limburg, Gelderland of Noord -oost Brabant.
Geen buren in directe omgeving, aan viswater gelegen zou een prettige bijkomstigheid zijn.
Mooie ruime tuin. Bijgebouwen, atelier, hobby ruimtes zeer welkom.


Hallo, zoeken jullie bovenstaande nog? Indien ja, maol me ff en ik zend object gegevens etc. Groet, Rob
Gast
02-06-2012 9:25 Natuurcamping te koop gezocht | Provincie Dr, GLD, OV Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een betaalbare niet al te grote, liefst natuurcamping in de provincies Drenthe, Gelderland of Overijssel. Heeft iemand een waardevolle tip?
Gast
12-06-2012 18:37  Reageer met quote




hallo,

Voor bovenstaande gezochte objecten hebben wij een schitterende locatie met enorme mogelijkheden. Het is echt de moeite waard om er even naar te kijken! Unieke locatie gelegen aan de bosrand.

dehuizenbemiddelaar.nl/woonboerderij-te-koop-merselo_1136.php?&keuze=zoeken&plaats=merselo&maxvraagprijs=2147483647&orderby=&page2=1
Gast
12-06-2012 19:00  Reageer met quote




sorry bovenstaande link werkt schijnbaar niet.
huizenbemiddelaar.nl en toets dan Merselo in, er staat maar 1 woning in merselo dat is de juiste.
Indien u meer informatie wilt mag u mij natuurlijk ook altijd mailen! wies.classens@gmail.com
Gast
12-06-2012 21:58 kasteel diever Reageer met quote




kijk voor meer informatie over kasteel Diever op funda.nl/koop/diever/huis-47194171-kasteel-19, deze boerderij heeft ontzettend veel mogelijkheden.
Gast
11-09-2012 11:49 Re: gezocht een cam[ing ter overname Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn op zoek naar een camping of minicamping, ev met bungalows. Ik zoek dit in Nederland. waar in nederland maakt niet uit.

weet jullie iets? wij horen graag van jullie


wij hebben een recreatirbedrijf te koop 0621660974
Gast
08-10-2012 12:19  Reageer met quote




Misschien is onze camping in zuid frankrijk iets voor bovenstaande zoeker(s)? Gezien onze leeftijd willen wij op termijn onze kleine camping (12 plekken met 2 huurtenten) met grote gîte (10-12 personen) en klein chalet (2-5 pers. )verkopen. Momenteel werken wij nog aan een nieuw sanitair gebouw met ontvangstruimte. Vraagprijs 550.000 euro. Overname van de inrichting van gîte en chalet voor een aangename prijs is gewenst.
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden