NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Grote neus kleiner laten lijken / camoufleren
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
13-05-2010 17:33 Grote neus kleiner laten lijken / camoufleren Reageer met quote




Mensen zeggen daqt ik een grote neus heb,
bij mij viel het niet op tot dat het gezegt werdt,
Weet iemand misschien iets waardoor het minder opvalt?
Ik heb gehoord dat stijl haar werkt ,
maar meer weet ik niet wie kan me helpen ?
 




Gast
15-07-2010 22:15  Reageer met quote




Het beste wat je kan doen is proberen om je ogen te accentueren met veel mascara en een passende oogschaduw te gebruiken zodat je ogen groter lijken en zo de aandacht van je neus afleid. Daarbij kan je als je een brede neus hebt deze smaller doen lijken door op de zijkanten van je neus een of twee tinten donkere poeder aanbrengen met een kleine kwast. Het mag niet teveel opvallen dus heel klein beetje opdoen.
En dan de rest van de poeder van je kwast op de jukbeenderen uitsmeren.

En over kapsel: juist veel volume in het haar creeeren.

gr.
Gast
14-11-2010 21:22 Grote Neus? Reageer met quote




Heey,

Je kan met make-up goed je neus kleiner laten lijken:
- Breng donkere schaduwen aan bij de vleugels van je neus.
- Breng een lichtere kleur aan van je voorhoofd tot het middelste punt van je neus.
- Als je een mooie mond heb, leg dan hier de aandacht op.

En krullen zijn niet goed, je kan het beste gewoon een beetje slag hebben.
schatjesss.
04-12-2010 17:34  Reageer met quote




Je kan met donkere make-up schaduwen maken aan de zykanten van je neus. Dan lykt hij kleiner.
Je haar niet styl, ook niet krullen, gewoon een beetje slag.
Gast
30-01-2011 22:41 Te dikke lippen? Reageer met quote




Te dikke lippen?
Gast
16-04-2011 11:01 gastt Reageer met quote




ik heb ook wel een brede neus het valt wel een beetje op van zijkant enzo, ik weet niet hoe het kleiner moet gaan late lijke
iemand tipss???Sad
Gast
14-09-2011 10:13 neus Reageer met quote




lijkt je neus groter als je stijl haar hebt wel volume maar het is gewoon stijl?
Gast
06-01-2012 2:41  Reageer met quote




Het beste wat je kan doen is gewoon experimenteren met lichte en donkere tinten, zo zie je vanzelf wanneer jij vind dat het wat kleiner lijkt
Gast
19-01-2012 20:05 Grote nozzo Reageer met quote




KAN JE niet je neus kleiner laten lijken dan een make-up??
Gast
29-01-2012 10:34 neus moet kleiner Reageer met quote




hoi mijn neus is heel groot en i wil hem leiner laten lijken maar ik mag geen foundation op want daar krijg ik allemaal pukkels en puisten van ik heb zelfs de duurste geprobeert maar het helpt niets heeft iemand isschien ideeen?
Gast
15-03-2012 18:35 neus Reageer met quote




ik hoor al vanaf groep 7 dat ik een grote neus heb,(ik zit nu in de 3e) ik zie het zelf ook..
ik ben erg onzeker daarvan geworden, en draag al sinds groep 7 faundation, maar het helpt niet...
en als ik dat donkerige poeder op die aan mijn zijkanten van mijn neus, lijkt ie gewoon even dik..
zelf wil ik een operatie laten doen, maar kost heel duur.
Gast
28-05-2012 23:31 super dikke neus Reageer met quote




ik hoor al sinds groep 3 dat ik een dikke neus heb maar geen grote neus maar ik wordt er echt vet onzeker van weet iemand hier oplossingen voor???
Gast
23-06-2012 10:52 Neusje.. Reageer met quote




Hmm.. Wrm willen jullie een kleiner neus? wees blij met wat juh hebt... En niet naar andere luisteren :p Ik heb ook een beetje grote neus. Maar thja mij boeit ut niet Very Happy ik ben blij met hoe ik ben.
Gast
03-07-2012 13:31  Reageer met quote




ja, gebruik inderdaad make-up voor als je je neus kleiner wil laten lijken. Wink
gebruik een beige/lichtbruinige oogschaduw(oftewel poeder)
op het bovenste gedeelte van je neusbrug, en aan de zijkanten van je neus. *Een tip, gebruik een superzachte oogschaduwkwast voor een natuurlijk effect. Ook zou ik concealer en highlighter op je neusbrug doen voor een smaller effect Smile
Gast
03-07-2012 13:38 Re: super dikke neus Reageer met quote




Weetje wat trouwens ook werkt? iedere ochtend je neus masseren. (klinkt gek, maar werkt wel als je het een tijdje doet) druk bijvoorbeeld met je duim en wijsvinger op de zijkanten van je neus. (alsof je het bijelkaar drukt.)

dit kun je ook doen: duw met je ene hand op je voorhoofd (niet te hard)
hou met je andere hand je langste botje in je neus (van de neusbrug, de uiteinde)
vast, en trek er tegelijkertijd heel voorzichtig aan.
ik hoop dat het werkt Wink
Gast
10-07-2012 1:10 paar verbteringen en extra tips!! :D Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het beste wat je kan doen is proberen om je ogen te accentueren met veel mascara en een passende oogschaduw te gebruiken zodat je ogen groter lijken en zo de aandacht van je neus afleid. Daarbij kan je als je een brede neus hebt deze smaller doen lijken door op de zijkanten van je neus een of twee tinten donkere poeder aanbrengen met een kleine kwast. Het mag niet teveel opvallen dus heel klein beetje opdoen.
En dan de rest van de poeder van je kwast op de jukbeenderen uitsmeren.

En over kapsel: juist veel volume in het haar creeeren.

gr.


Ik zal je 1 ding zeggen... je moet geen poeder aan de zijkanten van je neus doen, als je ze juist kleiner wil laten lijken..
en je vergeet te zeggen dat je een higlighter moet gebruiken voor een optimaal resultaat. en nog 1 ding! *heel belangrijk, als je je gezicht kleiner wil laten lijken vooral GEEN VOLUME AAN JE HAAR CREEREN!!! Sad
dat laat je gezicht namelijk breder uitzien door je haar..
dus ik recomendeer: stijl haar met (aan allebei de kanten van je gezicht) een plukje haar dat ongeveer (kwa lengte)het helft is van je normale haar, of neem zoals eerder gezegt slag met ook die plukjes met slag.
iniedergeval, zorg ervoor dat je plukjes neemt aan de zijkanten van je gezicht Wink
hier een paar links met voorbeelden van kapsels voor een kleiner/smaller uitziend gezicht. >

http://www.google.nl/imgres?q=dakota+ro...:14,s:10,i


http://www.google.nl/imgres?q=kapsels+v...s:12,i:156
Gast
29-08-2012 16:57 Re: neus Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik hoor al vanaf groep 7 dat ik een grote neus heb,(ik zit nu in de 3e) ik zie het zelf ook..
ik ben erg onzeker daarvan geworden, en draag al sinds groep 7 faundation, maar het helpt niet...
en als ik dat donkerige poeder op die aan mijn zijkanten van mijn neus, lijkt ie gewoon even dik..
zelf wil ik een operatie laten doen, maar kost heel duur.


OMG, ik weet PRECIES wat je bedoelt! Ik hoor het ook al sinds groep zeven en nu nog steeds en ik zit OOK in de derde. Wij hebben dan ook 3 van die klootzakken in de klas en de "baas" zegmaar die pest me er HEEL ERG mee en ik word er gewoon gek van! Ik wil ook een neuscorrectie maar dat mag niet van mn ouders. Iemand enig idee hoe oud je daarvoor moet zijn om het te laten doen (zonder mn ouders' toestemming) ?? xx
Gast
25-10-2012 9:54  Reageer met quote




ja, ik heb hier ook een beetje last van. ook al zeggen sommigen dat ze het schattig vinden. ik word er trouwens gelukkig totaal niet mee gepest of zo.
mijn tip is om geen middenscheiding te maken. maar een zijscheiding. bij een middenscheiding laat je juist de aandacht vallen op je neus. en laat vooral je ogen, of je mond opvallen. Veel succes ermee!
Gast
26-10-2012 19:08  Reageer met quote




Zeur niet over een grote neus andere mensen hebben geen voeten of handen wees blij met wat je hebt joh Razz
Gast
18-11-2012 13:40  Reageer met quote




zitten jullie serieus te shitten over een te grote neus.een klein neus is saai,ik wil juist een ietsjes grotere hebben.wees blij dat je er tenminste een hebt.als je daar echt niet mee kan leven.onderga dan een neuscorrectie,easy.
Gast
12-01-2013 13:48 Re: neus Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik hoor al vanaf groep 7 dat ik een grote neus heb,(ik zit nu in de 3e) ik zie het zelf ook..
ik ben erg onzeker daarvan geworden, en draag al sinds groep 7 faundation, maar het helpt niet...
en als ik dat donkerige poeder op die aan mijn zijkanten van mijn neus, lijkt ie gewoon even dik..
zelf wil ik een operatie laten doen, maar kost heel duur.


Ik heb precies Hetzelfde. Herken me er precies in. Het is ook wel heel makkelijk om te zeggen zeur niet wees blij dat je er Eem hebt. Het is wel je gezicht en ik heb het gevoel dat iedereen het ziet. Daar word je erg onzeker van.
Gast
24-01-2013 20:02 wees blij Reageer met quote




wees blij wat jullie hebben niet naar anderen luisteren niks van aan trekken iedereen is van zich zelf heel mooi!
Gast
05-02-2013 15:07 heb ik ook Reageer met quote




mijn neus is echt enorm ik voel me er onzeker door en ik wil zellf ook graag tips om hem kleiner te laten lijken ik word er soms zelfs mee gepest dat is heel irirtant
Gast
15-03-2013 14:53 spitse neus Reageer met quote




Hallo allemaal Smile ik heb een spitse neus, maar ik zou deze graag wat platter willen hebben, heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? masseren ofzo? groetjes
Gast
04-04-2013 0:00 ook dikke neus maar is mee te leven. Reageer met quote




Sinds een keer dat een meisje zegt dat ik een dikke neus heb voel ik me onzeker. Het was meer als grapje en het was me nooit opgevallen maar meer mensen gaan het zeggen. Ik heb gelukkig een bril die hem minder laat opvallen maar ik baal wel. Het was een tijdje stop gezet van mijn dikke neus maar nu begint het weer totdat iemand zei dat het juist schattig was. Daar kon ik wel om lachen en af en toe baal ik maar zonder kan ik echt niet! Heb een paar tips opgevolgd met het masseren enzo. Maar ik ben net begonnen dus wie weet komt er wel resultaat. Ben erg benieuwd want af en toe als veel mensen het gaan zeggen word het niet meer leuk maar alsnog zonder neus kan ik niet leven Wink
Gast
28-08-2013 17:13 Neus masseren Reageer met quote




Niks make up of een neuscorectie wat je gewoon moet doen is je neus laten masseren het verandert de vorm van je neus een beetje en het word kleiner je moet het echt doen als je een kleinere neus wilt
Gast
12-01-2014 14:45 respect. Reageer met quote




hoi. ik zit nu in de 2e en ik hoor ook al sinds groep 6dat mijn neus groot is. het was mij inderdaad ook niet opgevallen totdat mensen het zeiden. nu worden er ook grapjes om gemaakt en dat voelt zwaar kut. maar zoals ze zeggen, donkere poeder of oogschaduw aan de zijkant van je neus aanbrengen helpt. wat ik weleens doe is met oogpotlood een lijntje maken aan de zijkant van mn neus. daarna veeg ik hem uit naar mn wangen waardoor je hetzelfde effect krijgt als met poeder. sterkte.
Gast
02-02-2014 2:05 h3lp my Reageer met quote




ik heb echt een kut pobleem ik ben pas 11 en heb al een grooten neus wat moet ik doen ik zit er zo erg mee alsjeblieft geef me pliesz een goeden typ
Gast
02-02-2014 2:07 Re: help my Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb echt een kut pobleem ik ben pas 11 en heb al een grooten neus wat moet ik doen ik zit er zo erg mee alsjeblieft geef me pliesz een goeden typ
Gast
04-04-2014 17:33 Re: h3lp my Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb echt een kut pobleem ik ben pas 11 en heb al een grooten neus wat moet ik doen ik zit er zo erg mee alsjeblieft geef me pliesz een goeden typ


het geeft niet. een grote neus is niet erg. kijk het nog even aan. voor een aantal jaar. en beslis als je 16 bent ofzo wat je wil gaan doen, een neus correctie of niet? maar als het eht ernstig is nu al. tsjah dan is het wel vervelend
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden