NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
05-07-2008 21:09  Reageer met quote




thea5 schreef:
hoi lieve mensen
Het gaat superbest met mij(ons) hoor, alleen een hele poos niet geplext, en dus ook niet achter de pc gezeten, ja ff me n mail bekijken dan
Had het ff gehad met plexen, en nu het zo warm is, kom ik eigenlijk helemaal niet achter de pc, heb gevoel dat ik aan er aan blijf plakken, kan helemaal niet over dat benauwde weer.
Maar als ik die verhalen allemaal van jullie lees, dan lijkt me dat ook niet allemaal zo best, wat een ellende(en dan te bedenken dat ik weleens klaag over een hoofdpijntje!!!)
Ik hoop dat alles weer goed komt met jullie, en dat ik straks andere verhalen kan lezen, ben trouwens van plan als het weer het toelaat, om toch maar weer te gaan plexen, dus jullie horen vanaf nu weer geregeld van me.
Heel lief van jullie dat jullie je zorgen maakten, maar er is gelukkig niks aan de hand, gauw tot schrijfs
gr. thea


fijn dat je er weer bent! doe dat niet meer alsjeblieft. we hebben ons echt zorgen gemaakt. ook al plex je niet laat gewoon even wat van je horen, oke?
heb je die mailtjes nog bewaard met die nieuwe levels? anders stuur ik ze je nog een keer, hoor.
gr. corina
 




thea5
07-07-2008 21:26  Reageer met quote




ja die heb ik nog hoor, ik kijk wel uit dat ik die niet weggooi, hahaha
ik zal af en toe wat van me laten horen, want ik ben toch van plan om weer te gaan plexen, dus jullie horen nog van me, mogen jullie me meehelpen tot vervelens toe(geintje)
gr. thea
abbycail
08-07-2008 7:02  Reageer met quote




thea5 schreef:
ja die heb ik nog hoor, ik kijk wel uit dat ik die niet weggooi, hahaha
ik zal af en toe wat van me laten horen, want ik ben toch van plan om weer te gaan plexen, dus jullie horen nog van me, mogen jullie me meehelpen tot vervelens toe(geintje)
gr. thea

je hebt nog genoeg te doen..
wel slim om te wachten tot we klaar zijn, ha ha
gr abby
Corina
08-07-2008 13:30  Reageer met quote




hoe was het vanmorgen bij de dokter?
gr corina
abbycail
08-07-2008 17:39  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe was het vanmorgen bij de dokter?
gr corina

was gewoon bij star, omdat ik mezelf prik moet ik om het half jaar voor controle, heb ik nog zelf om gevraagd, m'n naalden waren bijna op, dus ik belde wanneer ik weer moest komen, bleek dat ik 3 juni al had moeten komen, maar ik heb nooit een brief gehad, zo maken ze dus fouten, . maar alles was in orde. aanstaande vrijdag naar de cardioloog, dan hoor ik de uitslag van het onderzoek van verleden week,
mirjam mijn schoondochter maakte verleden week wat mee, zondagavond laat lag er een stuk karton inde brievenbus, er stond op , eindelijk hebben we je gevonden, en pas maar op , als we je tegen komen gaan we je verkrachten ,en nog meer van dat vuiligheid, mijn zoon is meteen met haar naar de politie gegaan, maar ja die doen pas wat als er echt iets gebeurd, 2 jaar geleden woonden ze nog bij mij, en toen zat er een briefje onder de ruitenwisser van mijn zoon, er stond, ha knul.. je hebt een prachtige vriendin maar pas op er word op geloerd. of die 2 nu met elkaar te maken hebben? joost mag het weten, maar wel vreemd,
gr abby
Corina
08-07-2008 17:43  Reageer met quote




[quote="abbycail"]
Corina schreef:
hoe was het vanmorgen bij de dokter?
gr corina[/quote
was gewoon bij star, omdat ik mezelf prik moet ik om het half jaar voor controle, heb ik nog zelf om gevraagd, m'n naalden waren bijna op, dus ik belde wanneer ik weer moest komen, bleek dat ik 3 juni al had moeten komen, maar ik heb nooit een brief gehad, zo maken ze dus fouten, . maar alles was in orde. aanstaande vrijdag naar de cardioloog, dan hoor ik de uitslag van het onderzoek van verleden week,
mirjam mijn schoondochter maakte verleden week wat mee, zondagavond laat lag er een stuk karton inde brievenbus, er stond op , eindelijk hebben we je gevonden, en pas maar op , als we je tegen komen gaan we je verkrachten ,en nog meer van dat vuiligheid, mijn zoon is meteen met haar naar de politie gegaan, maar ja die doen pas wat als er echt iets gebeurd, 2 jaar geleden woonden ze nog bij mij, en toen zat er een briefje onder de ruitenwisser van mijn zoon, er stond, ha knul.. je hebt een prachtige vriendin maar pas op er word op geloerd. of die 2 nu met elkaar te maken hebben? joost mag het weten, maar wel vreemd,
gr abby


wat eng allemaal. ja de politie is je grootste vriend, staat altijd klaar als je hem nodig hebt....
gr corina
abbycail
10-07-2008 20:01  Reageer met quote




hoi corina
zit constant te kijken op het forum, maar je hebt zeker geen tijd, of zin, kan natuurlijk ook, ga nu maar een film kijken, zie je morgen wel, ga eerst naar ziekenhuis voor controle en dan damian ophalen in helmond, die komt een week logeren,
gr abby
Corina
10-07-2008 23:12  Reageer met quote




abbycail schreef:
hoi corina
zit constant te kijken op het forum, maar je hebt zeker geen tijd, of zin, kan natuurlijk ook, ga nu maar een film kijken, zie je morgen wel, ga eerst naar ziekenhuis voor controle en dan damian ophalen in helmond, die komt een week logeren,
gr abby

ben net thuis. ik spreek je morgen wel weer.
gr corina
Corina
11-07-2008 14:21  Reageer met quote




leuk dat damian bij je komt logeren. maar laat je niet teveel afleiden van het plexen, he (geintje). hoe was het trouwens bij de cardioloog. had hij nog wat nieuws te vertellen?
gr corina
abbycail
11-07-2008 16:17  Reageer met quote




Corina schreef:
leuk dat damian bij je komt logeren. maar laat je niet teveel afleiden van het plexen, he (geintje). hoe was het trouwens bij de cardioloog. had hij nog wat nieuws te vertellen?
gr corina

hij zei, dat er bij het onderzoek geen zuurstof gebrek was gevonden,maar het feit blijft dat ik pijn op de borst hebt, en erg ademnood, nu toch maar weer een hartkatheterisatie en kijken of ik een bypass moet.
gr abby
Corina
11-07-2008 16:21  Reageer met quote




abbycail schreef:
hij zei, dat er bij het onderzoek geen zuurstof gebrek was gevonden,maar het feit blijft dat ik pijn op de borst hebt, en erg ademnood, nu toch maar weer een hartkatheterisatie en kijken of ik een bypass moet.
gr abby

moet je dan op een wachtlijst of gaat het al snel gebeuren?
gr corina
abbycail
11-07-2008 17:15  Reageer met quote




Corina schreef:
moet je dan op een wachtlijst of gaat het al snel gebeuren?
gr corina

de 26 deze maand, ga ik 10 dagen naar Oostenrijk en ze hebben belooft het voor die tijd te doen, dus ik wacht maar af. de cardioloog, vond het wel een erg risico , omdat het dotteren ook al mis ging, maar ik heb ook geen zin om zo door te gaan, heb haast geen zitvlees meer,
gr abby
Corina
11-07-2008 17:28  Reageer met quote




abbycail schreef:
de 26 deze maand, ga ik 10 dagen naar Oostenrijk en ze hebben belooft het voor die tijd te doen, dus ik wacht maar af. de cardioloog, vond het wel een erg risico , omdat het dotteren ook al mis ging, maar ik heb ook geen zin om zo door te gaan, heb haast geen zitvlees meer,
gr abby

maar je hart zelf is wel goed?
gr corina
Corina
11-07-2008 20:08  Reageer met quote




hoe is het trouwens met damian? is zijn spraak al verbeterd?
gr corina
abbycail
11-07-2008 21:12  Reageer met quote




Corina schreef:
maar je hart zelf is wel goed?
gr corina

nee, hij zegt dat mijn hartspier erg zwak is, en op mijn hart zitten afgestorven stukjes van hart infarcten,
gr abby
abbycail
11-07-2008 21:14  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe is het trouwens met damian? is zijn spraak al verbeterd?
gr corina

het gaat prima met damian, maar kan nog steeds niet goed verstaan wat hij zegt, (soms) je went eraan, hij krijgt logopedie op school, maar voorlopig heeft hij nu 6 weken vakantie,
gr abby
Corina
13-07-2008 18:28  Reageer met quote




hoe is het met je logé? verveelt hij zich niet als oma zit te plexen? of is opa ook thuis..
gr corina
abbycail
13-07-2008 20:11  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe is het met je logé? verveelt hij zich niet als oma zit te plexen? of is opa ook thuis..
gr corina

zijn vandaag naar verjaardag geweest, en damian zit juist steeds te plexen, af en toe als hij even wegloopt kijk ik gauw even op het forum, ik ga hem nu naar bed brengen, en dan even zonnenbanken....
gr abby
Corina
13-07-2008 20:20  Reageer met quote




abbycail schreef:
zijn vandaag naar verjaardag geweest, en damian zit juist steeds te plexen, af en toe als hij even wegloopt kijk ik gauw even op het forum, ik ga hem nu naar bed brengen, en dan even zonnenbanken....
gr abby

snapt hij het dan? want het is toch behoorlijk ingewikkeld en hij is toch pas 6?
gr corina
abbycail
13-07-2008 22:01  Reageer met quote




Corina schreef:
snapt hij het dan? want het is toch behoorlijk ingewikkeld en hij is toch pas 6?
gr corina

hij 7 en word in november 8, maar hij doet maar wat hoor, het belangrijkste voor hem is infotrons pakken, dus zoek ik een level voor hem op met veel infotrons, en laat hem verder maar aanmodderen,
gr abby
abbycail
17-07-2008 14:16  Reageer met quote




morgen gaat damian weer naar huis, en destiny komt meteen weer met me mee, ze wil ook een weekje, eigenlijk ben ik bekaf, maar later zit er misschien niet meer in, eerst die hartkatheterisatie en dan 2 weken naar oostenrijk, en daarna misschien een operatie , en de vakantie is dan intussen ook weer om, dus neem ik haar ook maar meteen een week, het schilt dat ze rustiger is dan damian, hoewel hij 2 jaar ouder is, maar ik kan niet constant thuis blijven zitten natuurlijk, moet wel wat met ze doen, gisteren ben ik met damian naar het geuzenpaleis geweest, dat is hier vlakbij, dat is een binnen speeltuin met allerlei opblaas gevallen, waar ze op kunnen springen en glijden. ik hoef daar alleen maar te zitten, maar ik was toch doodop gisteravond, destiny en damian waren met m'n dochter naar de efteling geweest, , wilde damian graag in de pyton, maar helaas, er stond daar zo'n meetlint, van 1 meter 20, als je erboven zat mocht je er in en eronder niet, damian zat er een stuk onder, dus die mocht niet, en destiny , die 2 jaar jonger is stak er een paar centimeter boven uit dus die mocht wel, damian janken natuurlijk.. is ook niet leuk als je straks al 8 wordt en je moet nog steeds in kleuter dingen, maar ja het is niet anders. afgelopen dinsdag heeft mijn oudste zus een hartoperatie gehad, de artsen zeiden dat het een hele zware operatie was, zowel voor haar ,maar ook voor hen, ze hebben het erg moeilijk gehad, haar hart was zeer slecht, ze heeft 4 bypassen gehad, uit haar been konden ze geen aders nemen, want die waren te slecht, ze hebben er 2 onder haar borst vandaan gehaald en 2 uit haar arm. maar ze heeft het gelukkig overleeft, gelukkig maar, het zal ook best zwaar zijn voor haar, ze is 68 en heeft nog nooit van haar leven in het ziekenhuis gelegen, ze had nooit wat, ik zei al tegen haar welkom bij de club van kneusjes, . zit hier gewoon uit verveling te typen, heb even geen zin in supa, kom steeds weer levels tegen die ik pas nog hebt gedaan, en heb ik geen zin in, en andere spelletjes komen ook m'n strot uit. ga nu maar even boodschappen doen..
gr abby
Corina
06-08-2008 13:12  Reageer met quote




hoi abby, heb je iets gehoord van het ziekenhuis? en hoe is het met je zuster die geopereerd is?
heb je toch nog wel een leuke vakantie gehad? waar waren jullie in oostenrijk? we kwamen vroeger altijd door oostenrijk heen als we naar italie gingen, maar dat is wel heel lang geleden. ik kan me de oude brennerpas nog heel goed herinneren..
maar ik heb nog nooit een vakantie in oostenrijk doorgebracht. vond het eten wel altijd heel lekker.
ben heel af en toe toch nog even met supa bezig, maar kom gewoon niet door bepaalde levels heen. en als ik ze dan eindelijk heb gehaald is het volgende level niet te snappen........
gr corina
abbycail
06-08-2008 15:19  Reageer met quote




Corina schreef:
hoi abby, heb je iets gehoord van het ziekenhuis? en hoe is het met je zuster die geopereerd is?
heb je toch nog wel een leuke vakantie gehad? waar waren jullie in oostenrijk? we kwamen vroeger altijd door oostenrijk heen als we naar italie gingen, maar dat is wel heel lang geleden. ik kan me de oude brennerpas nog heel goed herinneren..
maar ik heb nog nooit een vakantie in oostenrijk doorgebracht. vond het eten wel altijd heel lekker.
ben heel af en toe toch nog even met supa bezig, maar kom gewoon niet door bepaalde levels heen. en als ik ze dan eindelijk heb gehaald is het volgende level niet te snappen........
gr corina

heb nog niets gehoord van het ziekenhuis, zal wel niet lang meer duren, het gaat redelijk met m'n zus, ze is nog erg moe,
we zijn in het maltadal geweest, oostenrijk is een leuk land om op vakantie te gaan, maar het is echt een land voor mensen die niet de hele dag in de zon willen liggen, maar elke dag er op uit, steden bekijken en je kunt daar over vele dingen bekijken en doen, we zijn op vele bergen geweest (kan geen namen noemen, joost mag weten hoe je het schrijft) bij 1 berg was het op 3000 m hoogte en was de temperatuur min 4 terwijl het beneden 27 graden was, er is teveel te zien op op te noemen. we zijn ook een keer s'winters gegaan met de kerst, heel mooi al die sneeuw..
en het eten is daar de helft goedkoper dan in nederland,
we zijn ook een dag naar italie geweest en naar slovenie...
hoe is het eigenlijk met jouw gezondheid? gaat alles nu beter met je?
gr abby
Corina
06-08-2008 21:17  Reageer met quote




alles is nog steeds hetzelfde, dus het gaat redelijk goed. fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. het viel dus uiteindelijk best wel mee...
vervelend dat je nog niets hebt gehoord van het ziekenhuis. wachten is vervelend, hoewel ik me kan voorstellen dat je er niet erg op gebrand bent om te gaan.
toen je die bijna-dood-ervaring had, zag je toen ook mensen? of was het alleen een landschap? je hoort wel eens vertellen dat als je naar de andere kant gaat, je dan opgewacht wordt door de mensen die heel veel voor je betekend hebben. hoe zat dat bij jou of wil je daar niet over praten?
gr corina
abbycail
06-08-2008 21:50  Reageer met quote




Corina schreef:
alles is nog steeds hetzelfde, dus het gaat redelijk goed. fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. het viel dus uiteindelijk best wel mee...
vervelend dat je nog niets hebt gehoord van het ziekenhuis. wachten is vervelend, hoewel ik me kan voorstellen dat je er niet erg op gebrand bent om te gaan.
toen je die bijna-dood-ervaring had, zag je toen ook mensen? of was het alleen een landschap? je hoort wel eens vertellen dat als je naar de andere kant gaat, je dan opgewacht wordt door de mensen die heel veel voor je betekend hebben. hoe zat dat bij jou of wil je daar niet over praten?
gr corina

het was maar heel kort ik zag een groene weide met allemaal bloemen en vlinders en een riviertje met een watervalletje, maar dan heel mooi en vredig, en toen kreeg ik die klap op m'n borst en was al weer terug, ik dacht aanvankelijk dat ik had gedroomd, maar andere zeide dus dat ik bijna dood was, het duurde bij elkaar nog geen minuut denk ik , als het langer had geduurd had ik misschien meer kunnen na vertellen, ben in ieder geval niet meer bang om dood te gaan,
maar vind het ook niet erg dat ik nog niets hoor van het ziekenhuis, lijkt me niets om met dit weer daar te liggen, laat ze nog maar even wachten, ik begin bijna te wennen aan de klachten. sorry dat ik laat reageer maar heb de hele avond voor de tv gelegen, had geen zin in wat voor spelletje dan ook, kom je nog op zylom? ik ben daar momenteel steeds met snake escape bezig, is ook wel een leuk tijdverdrijf...
ga nu naar bed, heb ontzettend veel slaap, welterusten.
gr abby
Corina
06-08-2008 21:53  Reageer met quote




ik kom eigenlijk niet veel op zylom, maar zal er eens gaan kijken.
welterusten en tot morgen.
gr corina
abbycail
07-08-2008 17:47  Reageer met quote




vandaag leuke dag geweest met al die onweer, ben lekker een tijdje onder de zonnebank gaan liggen, nu schijnt de zon, maar daar heb je om deze tijd niets aan, heb nog steeds mijn nieuwe auto niet, nu word het weer half september, om tureluurs van te worden, is niet veel bijzonders wat ik schrijf, maar ik heb zo als gewoonlijk weer niets te doen, heb echt geen zin meer in spelletjes, vanavond maar weer zappen bij de tv.
ha ha zit even terug te lezen wat ik heb geschreven, volgens mij word ik depri
gr abby
Corina
07-08-2008 17:59  Reageer met quote




abbycail schreef:
vandaag leuke dag geweest met al die onweer, ben lekker een tijdje onder de zonnebank gaan liggen, nu schijnt de zon, maar daar heb je om deze tijd niets aan, heb nog steeds mijn nieuwe auto niet, nu word het weer half september, om tureluurs van te worden, is niet veel bijzonders wat ik schrijf, maar ik heb zo als gewoonlijk weer niets te doen, heb echt geen zin meer in spelletjes, vanavond maar weer zappen bij de tv.
ha ha zit even terug te lezen wat ik heb geschreven, volgens mij word ik depri
gr abby

die spelletjes zijn ook bijna allemaal stom(vervelend). alleen plexen is leuk, maar dan moet het wel lukken. en bij mij lukt het gewoon niet, dus ik denk dat ik ook maar even tv ga kijken.
gr corina
abbycail
07-08-2008 18:59  Reageer met quote




Corina schreef:
die spelletjes zijn ook bijna allemaal stom(vervelend). alleen plexen is leuk, maar dan moet het wel lukken. en bij mij lukt het gewoon niet, dus ik denk dat ik ook maar even tv ga kijken.
gr corina

ben wel constant bezig met d11, maar nu even niet, morgen misschien weer,
gr aaby
Corina
07-08-2008 20:39  Reageer met quote




abbycail schreef:
ben wel constant bezig met d11, maar nu even niet, morgen misschien weer,
gr aaby

tot morgen aaby (hihi).
gr. corina
Plaats Reactie Pagina 4 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden