NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
20-05-2008 10:47  Reageer met quote




nou had weer pech.. werd zondagmorgen niet goed en ging even op de bank liggen, had mijn man de dokter gebeld, en ja hoor weer naar het zieken huis, mijn hartslag was niet in orde, de ene keer 37 slagen per minuut en dan weer 89 , zo ging het steeds heen en weer, het word nu misschien een page maker, is het ene voorbij komt er weer iets anders, ben nu net weer thuis en moet het even aankijken, 23 juni naar de cardioloog, als het zo blijft dus een page maker , kan ik weer op de wachtlijst.
maar verder gaat alles goed. hoe gaat het met jou corina? gaat het nu goed met je? we hadden dit forum beter de klachten forum kunnen noemen ha ha...
gr abby
 




Corina
20-05-2008 15:49  Reageer met quote




laten we het afkloppen, maar tot nu toe gaat het nog steeds goed met mij. moet volgende week bij mijn dokter komen voor de bloeduitslagen, dus dan weet ik pas hoe goed/slecht het met me gaat.
wat vervelend voor je dat je weer niet goed voelde. het lijkt wel of er geen eind aan komt: heb je het één gehad dient het andere zich weer aan. maar ja, wat moet je? je heb - net als ik - geen keus; je moet wel doorgaan. maar geef de moed niet op, hoor!
gr corina
abbycail
20-05-2008 16:12  Reageer met quote




Corina schreef:
laten we het afkloppen, maar tot nu toe gaat het nog steeds goed met mij. moet volgende week bij mijn dokter komen voor de bloeduitslagen, dus dan weet ik pas hoe goed/slecht het met me gaat.
wat vervelend voor je dat je weer niet goed voelde. het lijkt wel of er geen eind aan komt: heb je het één gehad dient het andere zich weer aan. maar ja, wat moet je? je heb - net als ik - geen keus; je moet wel doorgaan. maar geef de moed niet op, hoor!
gr corina

nee hoor, gewoon vrolijk blijven, ben druk bezig met darlok ik kom eraan..
gr abby
Corina
20-05-2008 17:22  Reageer met quote




abbycail schreef:
nee hoor, gewoon vrolijk blijven, ben druk bezig met darlok ik kom eraan..
gr abby

ik begrijp het niet helemaal: je had ze toch allemaal al bijna af?
gr corina
abbycail
20-05-2008 17:51  Reageer met quote




Corina schreef:
ik begrijp het niet helemaal: je had ze toch allemaal al bijna af?
gr corina

ja... degene die ik nog nooit had gedaan, maar de russiche had ik nog niet alles over gedaan omdat ik daar geen zin meer in had, ben nu bij 40 dus het duurt niet lang meer, maar het zit er in dat ik dat level die jij nodig hebt ook niet heb, maar ben wel nieuwsgierig dus ik ga gewoon verder tot ik er ben.
gr abby
Corina
01-06-2008 22:21  Reageer met quote




hoe is het nu met je hartslag? nog steeds zo onregelmatig?
was vandaag in rotterdam. met de radarstoomboot over de maas gevaren. was georganiseerd door de nierpatienten vereniging nederland. was een leuke tocht via dordrecht en weer terug naar rotterdam. was dus bij je in de buurt.
gr corina
abbycail
02-06-2008 14:58  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe is het nu met je hartslag? nog steeds zo onregelmatig?
was vandaag in rotterdam. met de radarstoomboot over de maas gevaren. was georganiseerd door de nierpatienten vereniging nederland. was een leuke tocht via dordrecht en weer terug naar rotterdam. was dus bij je in de buurt.
gr corina

had even op de koffie gekomen, ha ha
vreemd genoeg merk ik niets meer van onregelmatige hartslag, gelukkig maar , misschien blijft het zo, heb nog wel steeds pijn op de borst, dus alle ellende was ook nog voor niets, ik hoor wel wat de cardioloog zegt de 23ste .
tot dan doe ik maar rustig aan, heb nu even mijn buik vol van ziekenhuizen.
heb een opvouwbare scootmobiel gekocht, want ik kan haast niet lopen zonder pijn op m'n borst te krijgen, kunnen we toch weg, zondag naar de zwarte markt geweest in beverwijk, ik in m'n scootmobiel achter ruud aan, wat een lol, gisteravond ook weg geweest met sandy naar de bernisse, dat is een recreatie gebied waar je ook einden kan wandelen met de hond, ik dus weer in de scootmobiel, maar sandy kon weer naar harte lus rennen, was wel nodig ook , ze word steeds dikker.
mijn nieuwe huis staat trouwens aan de bernisse, kan ik als ik daar woon elke dag sandy laten rennen, maar het duurt nog wel even voor we over gaan, ruud heeft het momenteel erg druk met z'n werk, eind juli is de klus waar hij nu mee bezig is klaar, (hoop ik) dan heeft hij weer meer tijd om in het huis door te gaan, het maakt ook niets uit, want de meubels zijn er ook nog steeds niet, normaal gesproken hadden we allang aan de bel gehangen, maar nu komt het goed uit, dit huis is toch nog niet verkocht, dus maakt het niet uit.probeerde via de zorg een werkster te krijgen, maar tegenwoordig kom je er niet meer voor in aanmerking als je een partner hebt, die word dan geacht alles te doen, hij doet genoeg, maar als je om 5 uur s'morgens de deur uitgaat en om 5 uur s'middags weer thuiskomt, ga ik niet klaar staan met de stofzuiger en een dweil, hij doet de boodschappen en andere kleine dingen, maar ik kan toch niet ales aan hem over laten, maar ja, om hulp te krijgen moet ik eerst m'n man de deur uit schoppen,als je alleen staat krijg je wel hulp.
zoek zelf wel iemand die me kan helpen, dat gaat sneller..
zit weer aardig op m'n praatstoel zeg... hoe gaat het nu met jou, al wat beter?
jammer dat thea niets meer laat horen, maar misschien komt ze nog wel een keer.
gr abby
Corina
02-06-2008 19:49  Reageer met quote




fijn dat je nu weer wat mobieler bent en niet meer zo aan huis gekluisterd.
Ik vind het een grof schandaal dat je geen hulp krijgt als je een partner hebt. die heeft het toch al veel drukker dan normaal en kan dan ook nog een keer de huishoudelijke klussen gaan doen. ik zou ook wat hulp willen hebben, maar ben bang dat ik er ook niet voor in aanmerking kom, dat ze zeggen: u heeft toch een volwassen zoon in huis; laat hem maar wat meer doen....
is sandy trouwens weer helemaal de oude? behalve dan dat ze dichtgroeit. wat zijn het toch een stelletje bedelaars he? die van mijn zus in ieder geval wel.
tot nu toe gaat het goed met me. langzaam zijn we bezig om de hoeveelheid spoelvloeistof te verhogen. van mij hoeft dat niet zo: ik vond die kleine hoeveelheden wel prettig. maar het schijnt dat ik daarop niet voldoende dialyseer, dus.....
tja, en thea, ik heb geen idee waarom ze niets van zich laat horen. ze mist toch een heleboel leuke levels. tenzij ze die stiekem zit te maken en ons niets laat weten....
gr corina
abbycail
02-06-2008 20:42  Reageer met quote




wie weet, thea zit zich nu te verkneukelen, sandy is inderdaad een bedelaar, ze kan zo verschrikkelijk zielig kijken als we eten en ruud trapt er altijd in en geeft haar weer wat,en toen ik in het ziekenhuis lag, was ze dus extra zielig en kreeg ze van ruud een schaaltje kipfilet of biefstuk, en was ze torentje rond toen ik thuiskwam, daarbij dat ik dus hele dagen binnenzat met haar, maar daar komt nu een eind aan.
rennen zal ze, met haar poot gaat het goed, als ze moe is gaat ze soms wel eens kreupel lopen, dan doet het denk een beetje zeer, maar dat heb ik zelf ook met die kunstheup, als je lang loopt gaat het pijn doen, maar daar heb ik nu dus geen last van, want ik kan geen eind lopen, vanavond konden we niet weg met sandy, want het begon te onweren en te regenen, dus nu ligt ze lui in haar mandje,die uiteraard naast me op stoel staat, als ik alleen ben met haar staat haar mandje gewoon op de grond op haar plek , maar zodra ruud thuis komt gaat ze zeuren en zet hij haar naast me op de stoel, ze weet het precies, s'morgens krijgt ze altijd een klein stukje smeerworst, als ik brood klaarmaakt, en o wee als je het een keer vergeet, in bed ligt ze altijd eerst op m'n schoot, moet ik verplicht op m'n rug liggen, tot ik het niet meer volhoud, en haar ernaast zet en op mijn zij ga liggen, ik draai nogal in bed en zodra ik weer even op m'n rug ga liggen springt ze meteen op m'n schoot. wat best pijnlijk is nu, want m'n liezen zijn nog steeds bont en blauw.
ik zeg weleens dat we een autistisch hondje hebben, want alles moet elke dag het zelfde, als dat niet gebeurd word ze onrustig.
ja het is ook schandalig dat je vrijgezel moet zijn om hulp te krijgen, de huisarts was woest, maar kan ook niet veel doen, maar ik maak me er niet druk om , je moet een groot deel zelf betalen, dus kan ik net zo goed zelf een hulp zoeken, mijn schoondochter komt iedere week even stofzuigen en bed verschonen, maar zij werkt ook de hele dag , soms komt ze met haar werkkleding nog aan om 4 uur s'middags pas, en dan moet ze nog boodschappen doen voor haarzelf, dus dat vind ik zo vervelend, m'n zus zit in spanje, die kan ook niet, haar man is met pensioen dus ze zijn heel vaak weken weg, gelijk heeft ze, m'n andere zus bood wel aan om te komen, maar die loopt met een stok, ook nieuwe heup, maar zij heeft er veel last van en altijd rugpijn,dus ik wil niet dat ze bij gaat lopen werken, dan voel ik me helemaal opgelaten.
vandaag zelf de keuken gedaan, maar heb er wel de hele dag over gedaan, moest steeds even zitten.
hoop maar dat het goed blijft gaan met dialyseren , jij zal ook wel genoeg hebben van dat ziekenhuis gedoe...
ben weer even uit gesupaplex , blijf hangen bij 26 en 27 van d34 , geen zin meer, over een paar dagen wel weer, maar als je wat wil weten hoor ik het wel, maar dan wel op het ander forum ha ha....
gr abby
abbycail
06-06-2008 14:34  Reageer met quote




hoi corine, lukt het een beetje met supa?
morgn ga ik naar helmond, m'n kleindochter destiny is morgen jarig, dus ga ik cadeautjes brengen, ben niet echt meer boos op m'n dochter, maar ik help haar nergens meer mee, in ieder geval niet financieel, en ik regel ook niets meer voor haar, doet ze zelf maar, maandag word damian geopereerd, zijn gehemelte word nu helemaal dicht gemaakt, dus volgende week ook een keer naar nijmegen rijden om op bezoek te gaan, gisteren belde mijn dochter of ik pyjama's wilde kopen, want ze waren te klein,
ik zei toen, je weet al 3 maanden dat hij opgeroepen kan worden, je had er toch af en toe 1 kunnen kopen? bij zeeman liggen ze vanaf 3,99 en ze had ook geen cadeau voor destiny, dat wist ze ook al 6 jaar dat ze elk jaar op 7 juni jarig is, kan ik zo kwaad om worden, ik zei zoek het maar uit, maar natuurlijk heb ik 4 pyjama's gekocht, dat doe ik dan weer voor damian, en ik heb genoeg cadeautjes bij me, dus destiny komt niets te kort,
dus dat komt ook wel goed, maar ze leert het nooit denk ik, normaal gesproken zorg ik overal voor, maar heb daar gewoon gen zin meer in, ze vroeg geld te leen voor een cadeautje, maar het komt er op neer , dat ik het gewoon moet geven, want iets terug geven doet ze nooit,en ik deed dat in het verleden altijd wel, maar nu heb ik gezegd dat ik geen geld hebt,en dat ze het maar uitzoekt. beledigd natuurlijk, maar ik lig er niet meer wakker van, morgen ga ik er naar toe met de cadeautjes en verder zoekt ze het maar uit.
zo ... even mijn gal ge spuwt ,kan ik weer vrolijk verder..
hi hi
gr abby
Corina
06-06-2008 19:10  Reageer met quote




abbycail schreef:
hoi corine, lukt het een beetje met supa?
morgn ga ik naar helmond, m'n kleindochter destiny is morgen jarig, dus ga ik cadeautjes brengen, ben niet echt meer boos op m'n dochter, maar ik help haar nergens meer mee, in ieder geval niet financieel, en ik regel ook niets meer voor haar, doet ze zelf maar, maandag word damian geopereerd, zijn gehemelte word nu helemaal dicht gemaakt, dus volgende week ook een keer naar nijmegen rijden om op bezoek te gaan, gisteren belde mijn dochter of ik pyjama's wilde kopen, want ze waren te klein,
ik zei toen, je weet al 3 maanden dat hij opgeroepen kan worden, je had er toch af en toe 1 kunnen kopen? bij zeeman liggen ze vanaf 3,99 en ze had ook geen cadeau voor destiny, dat wist ze ook al 6 jaar dat ze elk jaar op 7 juni jarig is, kan ik zo kwaad om worden, ik zei zoek het maar uit, maar natuurlijk heb ik 4 pyjama's gekocht, dat doe ik dan weer voor damian, en ik heb genoeg cadeautjes bij me, dus destiny komt niets te kort,
dus dat komt ook wel goed, maar ze leert het nooit denk ik, normaal gesproken zorg ik overal voor, maar heb daar gewoon gen zin meer in, ze vroeg geld te leen voor een cadeautje, maar het komt er op neer , dat ik het gewoon moet geven, want iets terug geven doet ze nooit,en ik deed dat in het verleden altijd wel, maar nu heb ik gezegd dat ik geen geld hebt,en dat ze het maar uitzoekt. beledigd natuurlijk, maar ik lig er niet meer wakker van, morgen ga ik er naar toe met de cadeautjes en verder zoekt ze het maar uit.
zo ... even mijn gal ge spuwt ,kan ik weer vrolijk verder..
hi hi
gr abby

heb ik het nu goed begrepen en is destiny niet van die dochter waar je problemen mee hebt? en damian wel? hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk?
heeft damian een zgn hazenlip? hoop dat alles goed met hem komt. het zit jullie niet mee in de familie he? jullie zouden echt gebaat zijn bij die embryoselectie!!
supa gaat lekker. ben nog steeds bezig met d39 level 3 en d76 level 30. gaat wel lukken.
gr corina
abbycail
06-06-2008 20:26  Reageer met quote




Corina schreef:
heb ik het nu goed begrepen en is destiny niet van die dochter waar je problemen mee hebt? en damian wel? hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk?
heeft damian een zgn hazenlip? hoop dat alles goed met hem komt. het zit jullie niet mee in de familie he? jullie zouden echt gebaat zijn bij die embryoselectie!!
supa gaat lekker. ben nog steeds bezig met d39 level 3 en d76 level 30. gaat wel lukken.
gr corina

destiny en damian zijn allebei van mijn lieve(hum hum) dochter, heb trouwens maar 1 dochter, mijn oudste zoon heeft ook 2 dochtertjes , maar die relatie is stukgelopen en ze is met de noorderzon vertrokken met de kinderen, hij woont nu samen met een vrouw die 3 kinderen heeft,al een paar jaar , en die kinderen zijn nu dus ook mijn kleinkinderen geworden, maar ik zie ze zelden, dus er is haast geen band, en het mooiste is mijn dochter woont in helmond en mijn zoon een paar straten verder, en hij werkt bij m'n man , maar verder zie ik ze nooit. damian heeft alleen een open gehemelte, geen hazenlip, je ziet niets aan hem, alleen kan je hem bijna niet verstaan, als hij praat, dat moet nu in orde komen als het word dichtgemaakt, heb ooit gelezen dat er meer kans op schisis( zo heet het)
is als je rookt tijdens de zwangerschap, en dat deed ze, ook is de kans groot dat het kind klein is, dat is ook het geval, damian is nu 7 en is zo groot als een kind van 4, maar hij is wel slim, destiny is met haar 6 jaar een stuk groter dan hij, toen rookte ze ook, dus het hoeft niet altijd zo te zijn. heb met damian nogal een sterke band omdat hij bij mij geboren is, nathalie woonde toen nog thuis, ik heb zelf geholpen bij de geboorte en daarna heeft hij nog 8 maanden bij me gewoond en ik zorgde toen het meeste voor hem, hij is ook gek op mij, toen ze naar helmond gingen ontstond er een soort co ouderschap, toen destiny kwam was ik ook blij met haar en ik hou ook van haar, maar met damian is er die band, maar daar laat ik niets van merken hoor, het is wel zo dat damian vaker komt logeren, maar dat ligt meer aan destiny dan aan mij, eerst was ze te klein, toen werd ze eenkennig, ze ziet me niet zo vaak natuurlijk, ze trekt meer naar haar andere oma, die vlakbij woont, dat is logisch , maar nu wil ze wel een keer , heeft ze gezegt. dus we zien wel, 2 jaar geleden is ze
geweest, toen wilde na 2 dagen al naar huis, maar ze moest een week blijven want het is te ver weg, met damian is het omgekeerd, die wil nooit naar huis,
gr abby
Corina
06-06-2008 21:07  Reageer met quote




Patrick, mijn zoon van 20, heeft ook een hele sterke band met zijn oma. dat komt omdat toen hij klein was mijn moeder elke dag zag en ook vaak ging logeren bij haar, ook al woonde ze een paar honderd meter verder op op het laatst. die band is er ook nog steeds. we gaan zeker wel één keer in de week naar almere om bijv. even met haar te gaan kaarten. ze is 81, zit op een kaartclub op maandag en vind het heerlijk als we komen klaverjassen.
ook ik heb helaas doorgerookt toen ik zwanger was. wel een stuk minder, maar toch.... maar Patrick heeft daar gelukkig geen schade van ondervonden. maar je weet natuurlijk nooit met 100% zekerheid dat wat Damian heeft daardoor komt. ik hoop echt dat het goed komt met hem. het lijkt me een lekker ventje, wel druk als ik het me goed herinner.
gr corina
abbycail
06-06-2008 21:30  Reageer met quote




Corina schreef:
Patrick, mijn zoon van 20, heeft ook een hele sterke band met zijn oma. dat komt omdat toen hij klein was mijn moeder elke dag zag en ook vaak ging logeren bij haar, ook al woonde ze een paar honderd meter verder op op het laatst. die band is er ook nog steeds. we gaan zeker wel één keer in de week naar almere om bijv. even met haar te gaan kaarten. ze is 81, zit op een kaartclub op maandag en vind het heerlijk als we komen klaverjassen.
ook ik heb helaas doorgerookt toen ik zwanger was. wel een stuk minder, maar toch.... maar Patrick heeft daar gelukkig geen schade van ondervonden. maar je weet natuurlijk nooit met 100% zekerheid dat wat Damian heeft daardoor komt. ik hoop echt dat het goed komt met hem. het lijkt me een lekker ventje, wel druk als ik het me goed herinner.
gr corina

wat heet druk, zelfs tv kijken doet hij ondersteboven, valt mee dat m'n beeldbuis nooit aan diggelen is gevallen,
nogmaals welterusten
gr abby
Corina
09-06-2008 22:04  Reageer met quote




hoe is de operatie gegaan van damian? en hoe was de verjaardag van destiny? was het toch nog een beetje gezellig? en was ruud mee of ging je alleen? heb je trouwens je nieuwe auto al?
gr corina
abbycail
10-06-2008 18:18  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe is de operatie gegaan van damian? en hoe was de verjaardag van destiny? was het toch nog een beetje gezellig? en was ruud mee of ging je alleen? heb je trouwens je nieuwe auto al?
gr corina

de operatie is goed gegaan, vandaag mocht hij al weer naar huis, ik heb ze opgehaald uit nijmegen, toen naar helmond en weer naar huis, wat en rit..
hij mag 2 weken geen vast voedsel eten, alleen vloeibaar,
ik was alleen naar de verjaardag van destiny, ruud moest werken, en die gaat toch niet mee naar helmond, is nog steeds kwaad op nathalie, toen ik zaterdag was hadden ze een klein hondje erbij, hij is nu 6 weken, een kruizing tussen een jack russel en een (NAAM KWIJT) een chineze soort pekinees, maar hij ziet er uit als een rotweiler, de kleuren dan.
omdat damian naar het ziekenhuis moest en nathalie bij hem bleef zolang hij daar lag( we dachten een week) heb ik dat hondje meegenomen om er op te passen, een schatje om te zien, maar druk!!!! wil de hele dag spelen en bijten, werd er gek van, s'morgens om 5 uur zat hij al in m'n oren, m'n neus en m'n kin te bijten, was blij dat nathalie vanmorgen belde dat ze naar huis mochten, meteen de honden in de auto geladen en erheen gereden, mijn nieuwe auto komt als het goed is de eerste week van juli binnen, vandaag reed er toevallig precies zo'n fiat 500 voor me, wel leuk om te zien..
gr abby
Corina
22-06-2008 15:27  Reageer met quote




hoe was het in duitsland? waar zijn jullie geweest? en mocht sandy met jullie mee? niet slim van je om je laptop niet mee te nemen of vindt ruud dat niet zo leuk? ga maar snel verder met supa want ik ben nu bij level 39.
gr corina
abbycail
22-06-2008 17:06  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe was het in duitsland? waar zijn jullie geweest? en mocht sandy met jullie mee? niet slim van je om je laptop niet mee te nemen of vindt ruud dat niet zo leuk? ga maar snel verder met supa want ik ben nu bij level 39.
gr corina

het was leuk, we zijn in sauerland geweest in willegen of zo iets, sandy kon niet mee, want ruud had per ongeluk een hotel geboekt waar geen huisdieren waren toegestaan, ze was wel blij dat we terug waren, had haar bij m'n zoon christian en zijn vriendin mirjam gebracht, ik had wel een laptop meegenomen maar die van ruud, niet aan supa gedacht, neem m'n laptop altijd mee, maar nooit neemt hij internet, en net nu wel, omdat er dus voetballen op tv was,normaal zitten we natuurlijk ook niet bij de tv, maar zijn we op pad, vandaar..
gr abby
Corina
23-06-2008 11:54  Reageer met quote




ben je al bij de cardioloog geweest? je had vandaag een afspraak, nietwaar?
gr. corina
abbycail
23-06-2008 21:59  Reageer met quote




Corina schreef:
ben je al bij de cardioloog geweest? je had vandaag een afspraak, nietwaar?
gr. corina

jij onthoud ook alles, ha ha ,ja ik ben geweest, en hebt gezegd dat ik nog steeds pijn op de borst had, en s'ávonds is mijn rechter onder been dik van het vocht, nu moet ik volgende week dinsdag een myocard scan laten maken, met een infuus in m'n arm word mijn hartspier gescand tijdens inspanning en tijdens rust, duurt de hele dag, vanuit die uitslag gaan ze kijken wat ze nog kunnen doen, een operatie vond hij erg risicovol, aangezien het dotteren al levensbedreigend was, zo zei hij het,dus nu moeten ze even kijken of het echt nodig is of dat er een andere behandeling is, wacht maar af..
gr abby
Corina
24-06-2008 22:06  Reageer met quote




hoorde je vroeger wel eens praten over een ander forum van supaplex. welke is dat en kom je daar nog wel eens?
gr corina
abbycail
25-06-2008 14:47  Reageer met quote




Corina schreef:
hoorde je vroeger wel eens praten over een ander forum van supaplex. welke is dat en kom je daar nog wel eens?
gr corina

heb even gekeken bij google en forums winplex ingetoetst , kom er wel een paar tegen, maar allemaal oud , de laatste reacties waren in 2007, wij zijn echt de enige nog, hi hi
gr abby
Corina
04-07-2008 19:20  Reageer met quote




moest jij deze week niet een test doen? hoe ging ie? en wanneer krijg je de uitslag?
ik heb ook het gevoel dat wij nog de enige zijn die plexen, tenminste op dit forum dan. er zijn er nog wel een paar bezig. maar daar hoor je weinig van, alleen als ze een probleem opgelost willen hebben. ik vind het nog steeds jammer dat we niets meer van thea horen. ik zou wel kunnen bellen naar haar familie, maar ben eerlijk gezegd een beetje bang dat het slecht nieuws zal zijn. wat een held ben ik he? en tollie dan.... die moet nu toch wel een keer uitverhuisd zijn, denk ik! en lijpalswat, hoor je ook niets meer van. jammer.
gr corina
Corina
04-07-2008 19:24  Reageer met quote




eigenlijk hebben we het ook niet goed gedaan met dit forum. als je iets wilt weten zoek je je een ongeluk. we hadden voor elk nieuw level (probleem) een nieuw topic moeten maken en de beheerder had dan een chronologische volgorde erin moeten aanbrengen. als je dan iets zoekt, kan je het zo opzoeken. dit wou ik nog even kwijt.
gr corina
abbycail
05-07-2008 7:35  Reageer met quote




Corina schreef:
moest jij deze week niet een test doen? hoe ging ie? en wanneer krijg je de uitslag?
ik heb ook het gevoel dat wij nog de enige zijn die plexen, tenminste op dit forum dan. er zijn er nog wel een paar bezig. maar daar hoor je weinig van, alleen als ze een probleem opgelost willen hebben. ik vind het nog steeds jammer dat we niets meer van thea horen. ik zou wel kunnen bellen naar haar familie, maar ben eerlijk gezegd een beetje bang dat het slecht nieuws zal zijn. wat een held ben ik he? en tollie dan.... die moet nu toch wel een keer uitverhuisd zijn, denk ik! en lijpalswat, hoor je ook niets meer van. jammer.
gr corina

afgelopen dinsdag heb ik de test gedaan,ik moest oorspronkelijk een fiets test, maar dat kan ik niet, door mijn heup, nu werd er via infuus inspanning opgewekt, stom joh, zat te hijgen als een paard en een vreselijke pijn op de borst, kon haast geen adem meer halen, ook hoofdpijn en misselijk, tot overmaat van ramp moest ik een glas melk en 2 glazen water drinken, voor de scan, en s'middags kreeg ik een rust test weer melk en 2 water drinken, bahh.. de hele dag daar geweest, volgende week vrijdag krijg ik de uitslag,die dag word mijn oudste zus geopereerd, ze krijgt een bypass. mail mij het telnr van thea dan bel ik anders wel, hoewel ik het ook eng vind, ik ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag weten wat er aan de hand is...
tollie en lennart komen nog wel een keertje terug, misschien van de winter dan word het drukker op het forum, wat je schrijft over het sorteren, van forums, ik ben er mee bezig geweest op papier, maar het is niet te doen, jammer.
gr abby
Corina
05-07-2008 10:17  Reageer met quote




ik heb geen tel.nr. van thea. ik heb alleen een keer tegen haar gezegd dat ik gekeken had op de telefoongids.nl en dat er in haar woonplaats 3 adressen waren met haar naam. zij zei toen dat ze er niet bij stond omdat ze een geheim nummer had, maar die andere waren familie van haar.
zal je een mailtje sturen met haar naam en woonplaats.
gr corina
abbycail
05-07-2008 13:07  Reageer met quote




Corina schreef:
ik heb geen tel.nr. van thea. ik heb alleen een keer tegen haar gezegd dat ik gekeken had op de telefoongids.nl en dat er in haar woonplaats 3 adressen waren met haar naam. zij zei toen dat ze er niet bij stond omdat ze een geheim nummer had, maar die andere waren familie van haar.
zal je een mailtje sturen met haar naam en woonplaats.
gr corina

had het mailtje gehad, maar ik keek in de telgids en kreeg als antwoord dat die niet waren gevonden, heb je het mailadres nog van thea? stuur me die dan, stuur ik elke dag een mailtje , tot ze antwoord heeft gegeven, ha ha
ik kan wel zoeken in dit forum naar het adres, maar dan ben ik een uur bezig.
gr abby


Laatst aangepast door abbycail op 05-07-2008 13:23, in totaal 1 keer bewerkt
abbycail
05-07-2008 13:23  Reageer met quote




heb het mail adres al gevonden, en verstuurd, als ik morgen niets hebt gehoord stuur ik er weer 1
gr abby
thea5
05-07-2008 17:45  Reageer met quote




hoi lieve mensen
Het gaat superbest met mij(ons) hoor, alleen een hele poos niet geplext, en dus ook niet achter de pc gezeten, ja ff me n mail bekijken dan
Had het ff gehad met plexen, en nu het zo warm is, kom ik eigenlijk helemaal niet achter de pc, heb gevoel dat ik aan er aan blijf plakken, kan helemaal niet over dat benauwde weer.
Maar als ik die verhalen allemaal van jullie lees, dan lijkt me dat ook niet allemaal zo best, wat een ellende(en dan te bedenken dat ik weleens klaag over een hoofdpijntje!!!)
Ik hoop dat alles weer goed komt met jullie, en dat ik straks andere verhalen kan lezen, ben trouwens van plan als het weer het toelaat, om toch maar weer te gaan plexen, dus jullie horen vanaf nu weer geregeld van me.
Heel lief van jullie dat jullie je zorgen maakten, maar er is gelukkig niks aan de hand, gauw tot schrijfs
gr. thea
abbycail
05-07-2008 18:24  Reageer met quote




thea5 schreef:
hoi lieve mensen
Het gaat superbest met mij(ons) hoor, alleen een hele poos niet geplext, en dus ook niet achter de pc gezeten, ja ff me n mail bekijken dan
Had het ff gehad met plexen, en nu het zo warm is, kom ik eigenlijk helemaal niet achter de pc, heb gevoel dat ik aan er aan blijf plakken, kan helemaal niet over dat benauwde weer.
Maar als ik die verhalen allemaal van jullie lees, dan lijkt me dat ook niet allemaal zo best, wat een ellende(en dan te bedenken dat ik weleens klaag over een hoofdpijntje!!!)
Ik hoop dat alles weer goed komt met jullie, en dat ik straks andere verhalen kan lezen, ben trouwens van plan als het weer het toelaat, om toch maar weer te gaan plexen, dus jullie horen vanaf nu weer geregeld van me.
Heel lief van jullie dat jullie je zorgen maakten, maar er is gelukkig niks aan de hand, gauw tot schrijfs
gr. thea

gelukkig maar, wij plexen ook niet constant hoor, maar we zijn nu zo gewend met z'n drietjes dat we je missen, al is het maar op onze roddelsite, heb je de nieuwe supaatjes nog ontvangen? ze zijn best wel leuk, je raakt vanzelf weer verslaafd.
ben wel opgelucht dat je weer terug bent, zag me al alleen met corina in het bejaardentehuis zitten achter de pc om te plexen, hi hi
gr abby
Plaats Reactie Pagina 3 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden