NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
10-05-2008 17:08  Reageer met quote




ben een beetje nieuwgierig geworden, hoe krijg ik igor de tijdmachine op mijn pc?
gr abby
 




Corina
11-05-2008 11:26  Reageer met quote




abbycail schreef:
ben een beetje nieuwgierig geworden, hoe krijg ik igor de tijdmachine op mijn pc?
gr abby

ga naar dit adres en volg de instructies:

http://www.elmerproductions.com/igor/dlgame.phtml

gr corina
abbycail
11-05-2008 11:56  Reageer met quote




Corina schreef:
ga naar dit adres en volg de instructies:

http://www.elmerproductions.com/igor/dlgame.phtml

gr corina

ik moet bekennen dat ik daar al ben geweest,maar ik ken geen woord engels dus de instructies volgen word een beetje moeilijk, heb geen idee wat ik moet doen,
gr abby
Corina
12-05-2008 11:35  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik moet bekennen dat ik daar al ben geweest,maar ik ken geen woord engels dus de instructies volgen word een beetje moeilijk, heb geen idee wat ik moet doen,
gr abby

klik bovenstaande link aan en ga helemaal naar onderen. daar staat "dutch version". aanklikken en vervolgens klik je opslaan, opslaan en uitvoeren aan. als het goed is staat igor onder start, alle programma's.
gr corina
abbycail
12-05-2008 14:08  Reageer met quote




ik heb hem wel maar ik snap er geen jota van,jij wel?
gr abby
Corina
12-05-2008 15:13  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik heb hem wel maar ik snap er geen jota van,jij wel?
gr abby

nee niet echt. kom al niet door dat level met die buizen, jij wel?
gr corina
abbycail
12-05-2008 15:22  Reageer met quote




Corina schreef:
nee niet echt. kom al niet door dat level met die buizen, jij wel?
gr corina

heb nog geen ene level gespeeld het enige wat lukt is heen en weer lopen en verder niet.
gr abby
Corina
12-05-2008 15:37  Reageer met quote




abbycail schreef:
heb nog geen ene level gespeeld het enige wat lukt is heen en weer lopen en verder niet.
gr abby

oh, dan kwam ik toch wat verder. ik zal hem weer even erop zetten en kijken.
gr corina
Corina
12-05-2008 15:42  Reageer met quote




het eerste level is niet zo moeilijk. net als bij supa moet je de gekleurde dingen pakken en dan naar de exit.
gr corina
Corina
12-05-2008 16:35  Reageer met quote




ik ben nu bij level 8. hoe ga jij?
gr. corina
abbycail
12-05-2008 16:55  Reageer met quote




Corina schreef:
ik ben nu bij level 8. hoe ga jij?
gr. corina

ben er mee gestopt,alleen die eerste level lukt en de rest? op een gegeven moment drukte ik ergens op , kreeg ik een ander beeld en heb van alles geprobeerd maar ik kwam er niet meer uit, heb toen maar gewoon met de knop afgesloten, en ben niet meer terug gegaan want ik moest eten.
gr abby
abbycail
12-05-2008 17:27  Reageer met quote




had ander levels dan jij, had de verkeerde aangeklikt,heb de eerste 2 wel gedaan, maar 3 kan ik niet volgen.
gr abby
Corina
12-05-2008 18:16  Reageer met quote




ook met dit spel kan je levels skippen.
heb je trouwens dat spel al geprobeerd dat ik je met de mail heb toegestuurd?
gr corina
abbycail
12-05-2008 18:47  Reageer met quote




kan je die opnieuw sturen? m'n man heeft m'n pc opgeschoond zoals hij dat zo mooi zegt, er staat niets meer in m'n mail.
gr abby
abbycail
12-05-2008 18:49  Reageer met quote




Corina schreef:
ook met dit spel kan je levels skippen.
heb je trouwens dat spel al geprobeerd dat ik je met de mail heb toegestuurd?
gr corina

ik heb gezien dat je kan skippen,maar jij zei dat je bij 8 was dus ik dacht dat jij hem misschien had. dan kan je hem uitleggen.
gr abby
Corina
12-05-2008 18:53  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik heb gezien dat je kan skippen,maar jij zei dat je bij 8 was dus ik dacht dat jij hem misschien had. dan kan je hem uitleggen.
gr abby

ik heb level 3,5 en 8 nog niet. alleen 1 2 4 6 en 7.
gr corina
Corina
12-05-2008 19:00  Reageer met quote




abbycail schreef:
kan je die opnieuw sturen? m'n man heeft m'n pc opgeschoond zoals hij dat zo mooi zegt, er staat niets meer in m'n mail.
gr abby

het spel staat bij zylom.nl en het heel delicious deluxe en er staan nog meer spellen die je gratis mag downloaden.
gr corina
abbycail
12-05-2008 22:43  Reageer met quote




Corina schreef:
het spel staat bij zylom.nl en het heel delicious deluxe en er staan nog meer spellen die je gratis mag downloaden.
gr corina

o die heb ik al lang,en ook al uit gespeeld, heb er 4 legend of eldorado en majong en 2 x delicious die heb ik er trouwens al weer afgegooid.
gr abby
abbycail
13-05-2008 11:47  Reageer met quote




ben net zo ver als jij met igor, dus nu kan ik hem er weer uit gooien.
gr abby
ps heb je al een mail naar thea gestuurd? misschien heeft ze geen erg indeze forum en kijkt ze steeds op supaplex en denkt ze dat wij er ook niet meer zijn.
Corina
13-05-2008 12:17  Reageer met quote




abbycail schreef:
ben net zo ver als jij met igor, dus nu kan ik hem er weer uit gooien.
gr abby
ps heb je al een mail naar thea gestuurd? misschien heeft ze geen erg indeze forum en kijkt ze steeds op supaplex en denkt ze dat wij er ook niet meer zijn.

nog niet. zal het meteen even doen.
gr. corina
abbycail
13-05-2008 17:39  Reageer met quote




fijn, ik mis haar.. ben weer een poosje bezig met supa, met d2 nu.
gr abby
Corina
14-05-2008 15:30  Reageer met quote




abbycail schreef:
fijn, ik mis haar.. ben weer een poosje bezig met supa, met d2 nu.
gr abby

heb nog steeds geen zin in supa. ben nu bezig met mahjong. heb nog steeds niets van thea gehoord. zal kijken of ik een telefoonnummer van haar kan vinden.
hoe laat word je morgen geholpen? als ik je voor die tijd niet meer spreek, wens ik je heel veel sterkte toe morgen en laat snel wat van je horen.
gr corina
abbycail
14-05-2008 15:54  Reageer met quote




Corina schreef:
heb nog steeds geen zin in supa. ben nu bezig met mahjong. heb nog steeds niets van thea gehoord. zal kijken of ik een telefoonnummer van haar kan vinden.
hoe laat word je morgen geholpen? als ik je voor die tijd niet meer spreek, wens ik je heel veel sterkte toe morgen en laat snel wat van je horen.
gr corina

ik doe het om en om ben ook heel vaak met majong bezig, morgen moet ik om half 2 in het ziekenhuis zijn en vrijdag wordt ik geholpen, hoe laat is nog een verrassing, hoop maar dat ik meteen als ik wakker wordt geholpen word net als 3 weken geleden, ben bang dat ik nu niet zo vrolijk mee gaat naar de operatie kamer, maar ja, het moet maar, nou maar hopen dat het ook helpt , heb nu ook nog een ontsteking aan mijn ader bij mijn pols opgelopen, van het vorige infuus, het is helemaal dik, daar mogen ze dus niet prikken, ben trouwens benieuwd hoe ze het gaan oplossen met in m'n liezen te prikken, ben nog blauw tot aan m'n knieen van de vorige keer, net of ik een blauw paarse bermuda aan hebt, het begint wel geel te worden in het midden, maar het duurt nog wel een poosje voor het weg is. maar als alles goed gaat ben ik zaterdag weer paraat als je niks hoor dan zijn er weer complicaties, tot zaterdag .
gr abby
thea5
15-05-2008 15:13  Reageer met quote




hahahahaha ik heb jullie gevonden, zit niet zoveel meer achter de pc met dit mooie weer, zit n.l. boven en daar schijnt hele dag de zon, dus het is er een beetje benauwd, enne......corina sorry dat ik je niet geantwoord heb op die mail, maar ik kan momenteel niks terug sturen, me n schoonzoon moet er maar ff naar kijken, zal wel iets niet goed staan, maar ben blij dat ik jullie heb gevonden, ik heb gelezen dat aaby alweer in het ziekenhuis ligt, bah......hoop dat er verder geen complicaties weer tussen komen
hier is verder alles prima, en ik zal nu wat regelmatiger kijken op dit forum
gr. thea
Corina
15-05-2008 16:24  Reageer met quote




thea5 schreef:
hahahahaha ik heb jullie gevonden, zit niet zoveel meer achter de pc met dit mooie weer, zit n.l. boven en daar schijnt hele dag de zon, dus het is er een beetje benauwd, enne......corina sorry dat ik je niet geantwoord heb op die mail, maar ik kan momenteel niks terug sturen, me n schoonzoon moet er maar ff naar kijken, zal wel iets niet goed staan, maar ben blij dat ik jullie heb gevonden, ik heb gelezen dat aaby alweer in het ziekenhuis ligt, bah......hoop dat er verder geen complicaties weer tussen komen
hier is verder alles prima, en ik zal nu wat regelmatiger kijken op dit forum
gr. thea

gezellig dat je er weer bent. we maakten ons echt zorgen. ik was al van plan om iedereen in delfzijl met jouw naam te gaan bellen, maar dat hoeft nu dus niet meer. ja abby moest weer naar het ziekenhuis. hoop maar dat het dit keer beter gaat dan de vorige keer. dat lijkt me toch wel heel eng, zo'n bijna dood ervaring. maar laten we positief blijven.
ben op het ogenblik niet zo veel bezig met supa, ben nu aan het mahjongen. spreek je snel weer.
gr. corina
thea5
15-05-2008 16:53  Reageer met quote




dat waren er dan niet zoveel corina met die naam, me n schoonouders en wat andere familielieden, en die van ons staat er niet bij, we hebben een geheim nummer, maar als me n mail het weer doet, dan mag je hem hebben, wel heel lief van je trouwens, ja eigenlijk krijg je ook een band met elkaar zo he? en misschien ook wel lekker om eens al je ellende aan een ander kwijt te kunnen, lucht meestal wel op
gr. thea
abbycail
17-05-2008 11:10  Reageer met quote




hiep hiep hiep ben weer thuis, het is zowaar goed gegaan.ze hebben 4 stents ingebracht, dat 12 uur plat op je rug liggen is nog het ergste, de dokter zei dat alles goed is gegaan, dat ik nu weer de trap op en af kan rennen, ik zei : fijn! want dat lukt me al jaren niet meer, ha ha , leuk thea! dat je er weer bent,zoals je ziet hebben we nu een eigen chat forum,kunnen we wat af kleppen.
gr abby
thea5
17-05-2008 22:13  Reageer met quote




owww wat ben ik blij voor je abby, dat alles goed is gegaan, verdorie mag ook toch weleens een keer niet? je bent nu pimpelpaars zeker, maar dat gaat wel weer over, goh ben heel blij, wou net me n pc afsluiten, maar denk moet toch maar ff kijken of je weer aanwezig bent, harstikke tof
spreek je snel weer
gr. thea
abbycail
18-05-2008 8:32  Reageer met quote




klein tegenvallertje, ging gisteravond naar bed, dus de trap op en toch weer pijn op de borst, weliswaar heel licht , maar toch, maar ik ga toch echt niet terug, moet 23 juni bij de cardioloog zijn dus tot die tijd kijk ik het maar aan, wel een tegenvaller dat ik me nog steeds niet echt kan inspannen, ben er nog niet van af..
gr abby
Corina
18-05-2008 12:22  Reageer met quote




abbycail schreef:
klein tegenvallertje, ging gisteravond naar bed, dus de trap op en toch weer pijn op de borst, weliswaar heel licht , maar toch, maar ik ga toch echt niet terug, moet 23 juni bij de cardioloog zijn dus tot die tijd kijk ik het maar aan, wel een tegenvaller dat ik me nog steeds niet echt kan inspannen, ben er nog niet van af..
gr abby

hoi abby, wat een enorme opluchting dat het nu wel goed ging. en misschien is die lichte pijn op je borst te wijten aan een wat mindere conditie. misschien gaat het vanzelf over als je conditie wat beter wordt. wacht het nou maar rustig af. je had toch niet verwacht dat je direct de mount everest kon beklimmen, wel?
Plaats Reactie Pagina 2 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden