NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
20-10-2008 9:40  Reageer met quote




Corina schreef:
hoi abby. we zullen de beheerder van het andere forum maar niet in het harnas jagen en gewoon hier verder kletsen.
denk je niet dat die brand van die supermarkt een gevalletje is van in de brand uit de brand? in almere worden nl. alle c1000 supermarkten vervangen door AH's. denk niet dat het erg goed gaat met c1000.
hoe is het verder met je nieuwe woning/auto. zit daar nu een beetje schot in?
leuk trouwens dat het forum weer wat vaker wordt bezocht. wie weet krijg ik er ook weer zin in.
gr corina

dacht laat ik eens weer op het andere forum kijken en ja hoor, je bent er, sorry dat ik te lang wachtte met kijken, de C1000 is aangestoken, dat is in ieder geval bewezen, maar het zal echt niet door C1000 zelf gedaan zijn, ze hebben namelijk een aantal winkels meegesleurd,primera, kruitvat, een patat zaak, een chinees en een tandarts praktijk, en ook nog een sportcentrum, en de dierenwinkel is gelukkig gespaard gebeven op kapotte ruiten na, de dieren zijn er allemaal uitgehaald, ook 90 woningen liepen gevaar en zijn de ruiten gesprongen, het halve winkelcentrum ligt plat, denk aan de aardbevingen in andere landen, zo zag het er uit, alleen veel roet en brandlucht, denk echt niet dat de C1000 zoveel mensen in gevaar zou brengen, m´n woning gaat nog een hele tijd duren, maar mijn auto staat al klaar in de zaak, moet allleen nog een nummerbord, zal deze week wel klaar zijn, he he eindelijk, ik zit hier nu met een middenoorontsteking aan allebei m´n oren, kan haast niet slapen van de pijn, de dokter geeft pas antibiotica als de onsteking is doorgebroken, heb het 2 jaar geleden ook gehad, heb 2 weken pijn moeten lijden voor er iets werd gedaan, dus kan m´n lol op, volgende week is ons jaarlijkse zussendag, maar dan moet het wel wat beter gaan, anders zullen ze het echt zonder mij moeten doen..
trouwens ik supaplex ook bijna niet meer hoor, kijk alleen nog regelmatig op het forum, dus het valt niet op,nou een heel verhaal, heb jij ook nog wat beleefd de afgelopen tijd, mijn vraag teken doet het ineens niet meer, dus ik hou het maar op comma``s
gr abby
 




Corina
22-10-2008 12:34  Reageer met quote




hoi abby, natuurlijk ben ik niet boos, gekkie. het kan toch gebeuren dat je er geen erg in hebt gehad.
wat vervelend voor je, die middenoorontstekingen, en dan nog wel 2. ik kan me de pijn nog goed herinneren, alhoewel ik ze niet meer heb gehad sinds ik een klein meisje was. kan je nagaan. hoop voor je dat het snel beter wordt.
ben zelf ook niet 100%. heb het de hele dag koud en heb hoofdpijn. zal wel een voorbode zijn van de griep. waarom ze ook niet eerder inenten? mag pas volgende maand mijn griepprik halen.
verder gaat alles gelukkig goed (laten we het afkloppen). zoonlief is een paar dagen naar londen en komt vanavond weer terug. moet hem dan even ophalen van schiphol. is wel erg stil in huis zonder hem. maar moet er aan wennen, want waarschijnlijk gaat hij van de zomer voor minimaal een jaar naar londen..
dit was het weer even voor dit moment. zie je wel weer op één van de forums.
gr corina
abbycail
22-10-2008 13:28  Reageer met quote




ja, ik moet ook de griepprik halen, en ruud kreeg nou ook een brief, hij is nu 61, en dan hoor je ook bij de risicogroep, hij vind wel van niet, maar gaat toch maar mee, hij is nog nooit voor zover ik weet ziek geweest, maar ja, kan toch een keer gebeuren. de oorontsteking begint nu wel te minderen, door jet kuurtje, maar ben nu echt stok doof, hoor niets meer, zelfs m'n telefoon, die toch behoorlijk hard staat , hoor ik niet meer, hoop wel dat dit tijdelijk is, gisteravond kwam mijn schoondochter mirjam even langs. normaal kletsen we wat af, maar nu had ze een lam pootje van het schrijven, wel komisch ha ha, maar toch niet echt leuk, ben blij als ik weer kan horen.
gr abby
Corina
22-10-2008 13:48  Reageer met quote




abbycail schreef:
ja, ik moet ook de griepprik halen, en ruud kreeg nou ook een brief, hij is nu 61, en dan hoor je ook bij de risicogroep, hij vind wel van niet, maar gaat toch maar mee, hij is nog nooit voor zover ik weet ziek geweest, maar ja, kan toch een keer gebeuren. de oorontsteking begint nu wel te minderen, door jet kuurtje, maar ben nu echt stok doof, hoor niets meer, zelfs m'n telefoon, die toch behoorlijk hard staat , hoor ik niet meer, hoop wel dat dit tijdelijk is, gisteravond kwam mijn schoondochter mirjam even langs. normaal kletsen we wat af, maar nu had ze een lam pootje van het schrijven, wel komisch ha ha, maar toch niet echt leuk, ben blij als ik weer kan horen.
gr abby

hoe is het trouwens met mirjam? heeft ze nog meer van die rare brieven gekregen?
gr corina
abbycail
22-10-2008 14:20  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe is het trouwens met mirjam? heeft ze nog meer van die rare brieven gekregen?
gr corina

nee, gelukkig niet, in het begin durfde ze nauwelijks te gaan hardlopen, wat ze elke avond doet, maar nu hoor ik haar er niet meer over, de angst is langzaam wegge ebt, dus heb ik het er ook maar niet meer over, denk dat het toch meer een pesterij was(hoop ik) 4 maanden geleden is ze met de pil gestopt, nu vertelde ze gisteravond(schreef ze) dat ze aan het temperaturen was, haar zus is inmiddels zwanger en de vrouw van haar broer krijgt de 2de, dus ze wil ook zo graag, ze heeft maar 1 eileider, hoop niet dat dat problemen veroorzaakt.
ze zijn pas naar turkey geweest op vakantie, kreeg ik een hele stapel foto's van haar, heb er wel 90 op m'n pc staan, pff maar ik zei natuurlijk dat ik er blij mee was, wel fijn voor zo'n doof mens als ik , dat ik zo toch nog kan kletsen, we zullen thea ook nog even naar dit forum moeten halen, kan ze ook mee kletsen.
gr abby
Corina
22-10-2008 16:00  Reageer met quote




abbycail schreef:
nee, gelukkig niet, in het begin durfde ze nauwelijks te gaan hardlopen, wat ze elke avond doet, maar nu hoor ik haar er niet meer over, de angst is langzaam wegge ebt, dus heb ik het er ook maar niet meer over, denk dat het toch meer een pesterij was(hoop ik) 4 maanden geleden is ze met de pil gestopt, nu vertelde ze gisteravond(schreef ze) dat ze aan het temperaturen was, haar zus is inmiddels zwanger en de vrouw van haar broer krijgt de 2de, dus ze wil ook zo graag, ze heeft maar 1 eileider, hoop niet dat dat problemen veroorzaakt.
ze zijn pas naar turkey geweest op vakantie, kreeg ik een hele stapel foto's van haar, heb er wel 90 op m'n pc staan, pff maar ik zei natuurlijk dat ik er blij mee was, wel fijn voor zo'n doof mens als ik , dat ik zo toch nog kan kletsen, we zullen thea ook nog even naar dit forum moeten halen, kan ze ook mee kletsen.
gr abby

lijkt me gezellig.
gr corina
thea5
22-10-2008 17:50  Reageer met quote




ja ik was ff vergeten dat deze forum ook nog bestaat, maar ik heb alles gelezen, dus ben helemaal bij, gelukkig hier nog geen griepverschijnselen, en wij moeten volgende week dinsdag onze griepprik ophalen(oud worden wij ook he?) is trouwens de eerste keer voor me, mijn man heeft suiker, dus die krijgt hem al jaren
Zal hier wat regelmatiger een kijkje nemen, als er verder wat te melden valt, dan horen jullie het wel
gr. thea
Corina
27-10-2008 22:12  Reageer met quote




abby, hoe is het met het autootje? helemaal naar je zin?
gr corina
abbycail
29-10-2008 9:47  Reageer met quote




Corina schreef:
abby, hoe is het met het autootje? helemaal naar je zin?
gr corina

ja nou.. kon gisteren meteen goed uitproberen met zussendag, er reden 2 zussen met mij mee, eerst naar een museum in honseledijk of zo iets, toen een museum in maasland, toen naar mijn zus haar huis in delft en daar vandaar naar een chinees in rijswijk bij drievliet, en ik had nog nooit in het donker gereden, dus was best spannend,moest ook nog wennen aan die auto. maar dat is nu wel gebeurd. normaal gesproken zou ik een navigatie in mijn auto hebben, maar die werd nageleverd, dus had ik de tomtom van mijn zoon geleend, toen we bij de chinees wegreden, riepen ze naar elkaar dat ik een navigatie had, en iedereen reed toen achter mij aan, om de weg naar de snelweg te vinden, maar de navigatie deed het niet, dus ik reed op goed geluk kris kras door allerlei straten heen, tot ik een bord zag naar de snel weg, 1 zus zat nog bij mij in de auto, en samen lagen we in een deuk, met al die auto's die maar achter me aan reden, was best hilarisch ..ha ha
gr abby
gerry
10-11-2008 16:06 levels Reageer met quote




ha die abby.
weet jij ook hoe ik dubbele levels er uit kan gooien?
en heb je nog nieuwe levels gekregen.
denk dan ook even aan mij.
alvast bedankt.

groetjes

gerry
abbycail
10-11-2008 17:16 Re: levels Reageer met quote




gerry schreef:
ha die abby.
weet jij ook hoe ik dubbele levels er uit kan gooien?
en heb je nog nieuwe levels gekregen.
denk dan ook even aan mij.
alvast bedankt.

groetjes

gerry

ja ik dacht opzoeken in je map winplex en verwijderen, nieuwe levels zit er niet meer in, denk ik..
gr abby
gerry
10-11-2008 17:24 levels Reageer met quote




dank abby.

groet

gerry
Corina
21-01-2009 21:06  Reageer met quote




hoi abby, ik hoor je nooit meer over het ziekenhuis. gaat het goed met je? en ben je ondertussen al weer een keer bij je cardioloog geweest?
ben zelf momenteel zo ziek als een hond. loopt me zo de neus uit en een vervelende hoofdpijn. heb toch griepprik gehad, dus ik begrijp het niet helemaal. maar ja, het zal wel weer overgaan.
gr corina
abbycail
21-01-2009 23:46  Reageer met quote




Corina schreef:
hoi abby, ik hoor je nooit meer over het ziekenhuis. gaat het goed met je? en ben je ondertussen al weer een keer bij je cardioloog geweest?
ben zelf momenteel zo ziek als een hond. loopt me zo de neus uit en een vervelende hoofdpijn. heb toch griepprik gehad, dus ik begrijp het niet helemaal. maar ja, het zal wel weer overgaan.
gr corina

even afkloppen, maar het het gaat goed momenteel met mij, ga wel voor controle naar de cardioloog, 6 februari moet ik weer, heb medicijnen er bij gekregen, en het werkt de pijn op de borst is weg, alleen als ik me heel erg inspan, haard lopen of zo voel ik wel iets, maar dat is te verwaarlozen,
vervelend dat je ziek bent, er heerst inderdaad weer griep, ik hoop dat ik nu door het oog van de naald kruip, want vorig jaar ben ik goed ziek geweest.de griepprik is ook bedoelt voor een speciale griep(ben de naam kwijt) die dodelijk kan zijn voor zwakke kneusjes zoals wij, vandaar die prik, maar volgens mij heeft die griep nog niet geheerst hier.
we horen weer niets van thea, het ene moment vraagt ze om uitleg, en dan vraag ik wat, en is ze ineens weer spoorloos verdwenen, maar ja, ze zal wel weer opduiken.
gr abby
thea5
01-02-2009 21:10  Reageer met quote




hallo allemaal,
ik ben er wel, maar ook weer niet want......jawel ik heb ook de griep, hoest net als een vent, hoofdpijn en snipverkouden, maar zal wel weer over gaan laten we hopen. ben ook niet zoveel meer aan het plexen, was er een beetje zat van, maar dat komt ook wel weer.
we hebben weer een poessss, een maine coon van 3 maanden, zoo lief en zooo mooi, ben er helemaal verliefd op, denk dat jullie dat ras wel kennen, anders moet je ff op internet kijken, laat gauw weer iets van me horen, krijg eerst weer een hoestbui
Corina
01-02-2009 21:44  Reageer met quote




thea5 schreef:
hallo allemaal,
ik ben er wel, maar ook weer niet want......jawel ik heb ook de griep, hoest net als een vent, hoofdpijn en snipverkouden, maar zal wel weer over gaan laten we hopen. ben ook niet zoveel meer aan het plexen, was er een beetje zat van, maar dat komt ook wel weer.
we hebben weer een poessss, een maine coon van 3 maanden, zoo lief en zooo mooi, ben er helemaal verliefd op, denk dat jullie dat ras wel kennen, anders moet je ff op internet kijken, laat gauw weer iets van me horen, krijg eerst weer een hoestbui

heb even gegoogled. is dat niet het ras dat gekruisd is met een wilde kat?
gr corina
abbycail
02-02-2009 10:15  Reageer met quote




hoi thea
mis jullie wel hoor, kijk elke dag of er weer iemand aanwezig is. ben op mijn gemak helemaal bovenaan de lijst begonnen met de levels die ik nog niet had gedaan, niet constant, zodra ik 2x af ben kap ik er weer mee en ga ik de volgende dag verder, zo heb ik toch weer heel wat levels gedaan.
een kennis van mij heeft ook een maine coon, zijn wel lieve katten, mar ja ik ben bevooroordeeld, ik vind alle dieren lief, zelfs spinnen en slangen, zolang ze maar uit mijn buurt blijven ha ha, ruud wil geen kat meer, omdat we veel weggaan, maar ik heb nu een kleinkat( van mirjam en chris) pino heet hij en komt regelmatig bij ons (OMA EN OPA) logeren.
dus dat is ook wel leuk, net als met kleinkinderen, wel de lusten en niet de lasten. alhoewel ... bij mijn kleinkinderen draag ik jammer genoeg wel vaak de lasten mee, maar op het moment gaat het zelfs daar in helmond goed.
gr abby
thea5
03-02-2009 15:46  Reageer met quote




nee hoor corina het is geen kruising, puur natuur is het nog, en hopelijk blijft de mens daar ook van af, maar staat nog een foto van haar op internet toen ze klein was, als je naar google gaat, en daar main coon, winsum intoetst en dan de derde van boven, kom je op de site van de kattery waar we haar gekocht hebben, dan moet je de W-nest hebben, en dan Wynona, zo heet ze dus
Abby ik kom ook gauw weer, als ik weer opgeknapt ben, krijg nu toch weer zin om een beetje te plexen, dus je hoort gauw van me
gr. thea
Corina
04-02-2009 22:57  Reageer met quote




thea5 schreef:
nee hoor corina het is geen kruising, puur natuur is het nog, en hopelijk blijft de mens daar ook van af, maar staat nog een foto van haar op internet toen ze klein was, als je naar google gaat, en daar main coon, winsum intoetst en dan de derde van boven, kom je op de site van de kattery waar we haar gekocht hebben, dan moet je de W-nest hebben, en dan Wynona, zo heet ze dus
Abby ik kom ook gauw weer, als ik weer opgeknapt ben, krijg nu toch weer zin om een beetje te plexen, dus je hoort gauw van me
gr. thea

heb d'r gevonden. wat een schatje. kan me best voorstellen dat je helemaal verliefd op haar bent. en wat een mooie kleur. wat voor kleur ogen heeft ze?
zijn ze nu blauw of grijs?
gr corina
abbycail
10-02-2009 16:07  Reageer met quote




komen jullie nog een keer terug? ben zo zielig alleen...
gr abby
Corina
10-02-2009 20:55  Reageer met quote




abbycail schreef:
komen jullie nog een keer terug? ben zo zielig alleen...
gr abby

ooooooooooooooh, wat zielig!!!!!!!!!! wat ben je tegenwoordig aan het doen?
ben je nog steeds druk aan het breien voor je kleinkinderen? en vonden ze de truien mooi die oma had gemaakt?
ik heb eigenlijk maar weinig tijd om te plexen of te puzzelen. moet tegenwoordig 13 uur spoelen. er blijft dan niet veel tijd over voor andere dingen buiten het huishouden, de boodschappen en de was. binnenkort krijgen we een gigantische troep in huis: nieuwe cv-installatie (hebben nu nog blokverwarming) en een nieuwe keuken. ook de radiatoren worden vervangen. zie er niet echt naar uit. maar ja als het dan klaar is, zal het wel mooi zijn. heb nog nooit een nieuwe keuken gehad.
zal proberen wat vaker op dit forum te zijn. misschien als thea weer beter is dat ze er dan ook wat vaker op is.
gr. corina
abbycail
10-02-2009 23:30  Reageer met quote




Corina schreef:
ooooooooooooooh, wat zielig!!!!!!!!!! wat ben je tegenwoordig aan het doen?
ben je nog steeds druk aan het breien voor je kleinkinderen? en vonden ze de truien mooi die oma had gemaakt?
ik heb eigenlijk maar weinig tijd om te plexen of te puzzelen. moet tegenwoordig 13 uur spoelen. er blijft dan niet veel tijd over voor andere dingen buiten het huishouden, de boodschappen en de was. binnenkort krijgen we een gigantische troep in huis: nieuwe cv-installatie (hebben nu nog blokverwarming) en een nieuwe keuken. ook de radiatoren worden vervangen. zie er niet echt naar uit. maar ja als het dan klaar is, zal het wel mooi zijn. heb nog nooit een nieuwe keuken gehad.
zal proberen wat vaker op dit forum te zijn. misschien als thea weer beter is dat ze er dan ook wat vaker op is.
gr. corina

jeetje 13 uur spoelen,wat doe je dan tijdens het spoelen? of gebeurd het gedeeltelijk s'nachts? ik zeg maar wat, heb er totaal geen verstand van.
ik heb inderdaad al weer wat truien af, ben de tel kwijt, de kids vinden het prachtig. maar zodra het weer omslaat naar de lente, stop ik er mee tot de herfst weer aanbreekt.
het huis word volgens mij een 10jarig project, ruud is zo stom geweest om de kachel weg te halen, de bedoeling was om er een nieuwe te plaatsen, maar de kast waar hij hing is volledig gestript, en moest hij eerst stuken en weer in orde maken voor er een nieuwe geplaats kon worden, maar ja toen begon de winter, en in het huis vriest het nu ook. hij is wel in de weer gegaan met straalkacheltjes, maar dat helpt niet echt, dus kan hij niet veel doen, want met die kou droogt het niet. pas in maart kan hij weer verder, maar dan begint de zomerseisoen weer op het werk en krijgt hij het weer zo druk dat hij er maar af en toe heen gaat, enalles moet hij in zijn eentje doen, dus het duurt nog wel even, je ziet wel eens die bouwvallen op tv, nou daar zijn we niet ver van af. ik hoop bijna dat dit huis nog even niet verkocht word , want dan zitten we, maar aan de andere kant , als dat zou gebeuren denk ik dat hij er dan 2 of 3 weken samen met onze zoons er in gaat om het snel af te maken, nu denkt hij ook, ach we zitten goed, ik vind het ook niet echt erg, want wat er is gedaan is erg mooi geworden, en ik ga er het liefst pas in als het helemaal klaar is, als we er eenmaal wonen en er zijn er nog een paar dingen aan te doen, kun je er donder op zeggen dat dat blijft liggen.
en nu met die crisis verkoop je het huis toch niet voor de vraagprijs die je nodig hebt, als we tot volgend jaar uitzingen dan kan de prijs misschien weer wat omhoog,ach wie weet duurt het nog wel 2 jaar voor we het verkopen, dan verhuren we het waarschijnlijk.want 2 hypotheken is best zwaar, van de zomer gaat dat best,maar s'winters is het met een schilder toch altijd wat minder, we hebben het tot nu toe gered, maar ging soms best moeilijk, ben weer aardig op dreef, ik ga nu naar bed,welterusten..
gr abby
Corina
11-02-2009 13:59  Reageer met quote




ik zal proberen het spoelen een beetje uit te leggen. ik begin meestal om een uur of negen. dan sluit ik mezelf aan op de machine. dan ga ik eerst uitlopen. de vloeistof die overdag in mijn buik zit gaat eruit. daarna gaat er nieuwe vloeistof in, die ongeveer 5 kwartier blijft zitten. en dan begint het weer opnieuw: inlopen, verblijftijd van 5 kwartier, uitlopen, etc. in die verblijftijd kan ik mezelf van de machine afkoppelen om bv. tv. te kijken in de huiskamer of om andere dingen te doen. maar als ik aan de machine gekoppeld zit heb ik niet zo veel vrijheid. ik kan dan bijv. wel achter de computer, die in mijn slaapkamer staat. meestal ga ik dan even plexen of een ander spelletje doen.
en als ik naar bed ga, dan blijf ik aan de machine gekoppeld zitten en doet hij allles automatisch. en als ik om 9 negen uur begin 's avonds, dan ben ik de volgende ochtend om ongeveer 10 uur klaar en heb ik de dag aan mezelf.
zo werkt dat dus ongeveer.
wat een toestand nog met je nieuwe huis. maar ja, als jij nog happy bent in je oude huis... maar wel vervelend dat je met dubbele lasten zit. en de vooruitzichten voor de verkoop van huizen zien er inderdaad niet rooskleurig uit. maar maak je inderdaad niet druk, denk om je eigen gezondheid. dat is veel belangrijker dan wat dan ook.
gr corina
abbycail
11-02-2009 15:32  Reageer met quote




ik snap het nu helemaal, met mij gaat nu op het moment alles goed, alleen als ik me opwind of flink gaat lopen wek ik wel weer wat pijn op de borst op, maar dat is te vermijden, niet altijd, maar meestal wel, ben achteraf blij dat nathalie weer in helmod woont, om de 3 a 4 weken ga ik erheen voor een dagje en verder ,,rust,,
ze claimt me hier toch veel te veel, elke dag moest ik er wel heen om taxi chauffeur te spelen of iets anders, ze kan niets zelf regelen, nu doet wilbert het weer allemaal voor haar, ze is nu 3 maanden zwanger, nu ik er niet met mijn lip bovenop zit vind ik het prima, ze doet maar,het gaat nu ook ineens goed met wilbert(zegt ze) dus laat maar gaan, ik hoop dat mirjam gauw zwanger is, de 16de heeft ze een afspraak met de gynaecoloog, ik ga met haar mee, dan word er via die ene eierstok die ze heeft vloeistof gespoten naar de baarmoeder, om te kijken of hij is verstopt, ze hoopt het bijna, dan weet ze tenminste wat er mis is en kan ze worden geholpen misschien.
verleden week is haar zus bevallen en mocht ze bij de bevalling zijn, de hele avond zat ze het verloop naar mij te smsen , en om half 1 s'nachts kreeg ik een smsje ,,, het is een meisje super super super, zo lief is ze nou, om zo blij te zijn voor haar zus, ik hoop dat het gauw voor haar zo ver is,
ik maak mij niet meer druk om het huis, ik woon hier prima, duur huis met garage, ruimte zat, zonde als het leeg staat, hi hi
en we kunnen altijd nog verhuren ter zijner tijd.
nou.. zorg dat je gezond blijft, en ik hoop voor je dat er gauw een nieuwe nier voor je komt, door mijn gezondheid kom ik niet in aanmerking, anders bood ik hem meteen aan. ik duim voor je.
gr gerda
Corina
12-02-2009 19:48  Reageer met quote




goh abby, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. wat ontzettend lief van je om dat aan te bieden, terwijl je me eigenlijk helemaal niet kent. ik vind dat echt fantastisch, dank je.
en zorg zelf ook goed voor jezelf en maak je nergens druk om. dat is het beste voor je gezondheid.
gr corina
abbycail
12-02-2009 22:06  Reageer met quote




Corina schreef:
goh abby, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. wat ontzettend lief van je om dat aan te bieden, terwijl je me eigenlijk helemaal niet kent. ik vind dat echt fantastisch, dank je.
en zorg zelf ook goed voor jezelf en maak je nergens druk om. dat is het beste voor je gezondheid.
gr corina

nou we kennen elkaar nu toch al 2 jaar , wel niet van gezicht, maar dat is niet zo belangrijk, er zijn er genoeg verliefd geworden op de chat zonder dat ze elkaar ooit hadden gezien, ha ha
ik ga nu lekker verder plexen, ben de d levels allemaal aan het doen, en blijf net zolang door gaan tot ik echt alles hevt, behalve dan de onmogelijke ben nu met d6 bezig, de eerste 5 heb ik afgewerkt, met 1 Russische , vlad dat die stond bovenaan, zo werk ik naar beneden toe, begint nog leuk te worden ook, er zijn levels bij die ik nog nooit had gehaald, dat komt omdat je als het een poos niet lukt weer verder gaat, en dan vergeet je eigenlijk wat je even hebt overgeslagen, dat doe ik nu dus niet meer, ik blijf nu bij d6 tot ik alles hebt , dan pas ga ik weer verder, het maakt het wel weer wat spannender.
gr abby
Corina
12-02-2009 23:03  Reageer met quote




ik ben bezig met d11. dacht dat het niet verder ging dan 40, maar daarna komen ook nog allemaal levels. heb ze nog nooit gedaan, dus dat vind ik wel leuk.
gr corina
abbycail
13-02-2009 0:34  Reageer met quote




Corina schreef:
ik ben bezig met d11. dacht dat het niet verder ging dan 40, maar daarna komen ook nog allemaal levels. heb ze nog nooit gedaan, dus dat vind ik wel leuk.
gr corina

, heb hem wel bij de dlevels die je allemaal moet doen, maar de eerste 3 na de 40 kom ik niet doorheen, en bij de losse dlevels is hij maar tot 40
gr abby
thea5
13-02-2009 16:47  Reageer met quote




hallo dames,
ik ben weer helemaal opgeknaptm aar nu moet me n buurvrouw, waar ik al jaren een goede band mee heb, dinsdag worden geopereerd(lympfeklierkanker) in 2006 een borstamputatie gehad, en nu dit weer, terwijl haar dochter van 43 in december 2006 is overleden aan alvleesklierkanker, ze heeft haar beide kleinkinderen in huis, een meisje van bijna 15, en een jongen van 21, dus best heel zwaar,we proberen haar zoveel mogelijk tot steun te zijn, meer kun je ook niet doen toch? maar hopen dat ze hiervan kan genezen
Kom snel weer met jullie plexen hoor, maar door dit hele gedoe was ik er eigenlijk niet voor in de stemming, het is dan wel geen familie maar het voelt wel zo. Wat jullie allemaal mee moeten maken met die ziektes, dat raakt me zelfs, ach ja zo zit ik nu eenmaal in elkaar, kan er ook niks aan doen.
Soms als ik om me toe kijk, dan ben ik ook ergens wel blij dat ik zo inelkaar zit, de mensdom is soms ook zo hard en egoistisch, en daar wil ik niet bijhoren.
Maar goed ik heb het ff van me af kunnen praten, is ook wel lekker, jullie horen gauw van mij en tot plex
gr. thea
abbycail
13-02-2009 17:18  Reageer met quote




ellende van anderen vind ik ook meestal erger dan mezelf, wil altijd andere helpen, voor mezelf ben ik heel nuchter, valt wel mee zeg ik dan, maar zodra een ander wat heeft zit ik er echt over te piekeren, hoop echt dat je buurvrouw het te boven komt,
je hoeft niet perse te plexen hoor, kom af en toe naar dit forum en schrijf het van je af, daarom vertel ik ook alles, dat lucht op. ben eigenlijk een binnenvetter, als je tegen over me zit weet ik niet goed wat te zeggen, maar op papier blijf ik kletsen, jullie weten meer van me als mijn eigen famillie, daar zeg ik altijd tegen, het gaat wel, de waarheid horen ze meestal van ruud.
wens je buurvrouw sterkte, ik denk aan jullie...
gr abby
Plaats Reactie Pagina 7 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden