NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
12-08-2008 10:25  Reageer met quote




abbycail schreef:
hoe is het corina?
nog met supa bezig? als je nog ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil, ik ben al weer een heel eind , en als ik hem nog niet hebt zet ik hem gewoon even op fa...
gr abby

nee...... ben helemaal verslaafd aan freecell. heb het even helemaal gehad met supa. maar misschien komt het wel weer. veel succes met je supa.
gr corina
 




abbycail
12-08-2008 13:00  Reageer met quote




Corina schreef:
nee...... ben helemaal verslaafd aan freecell. heb het even helemaal gehad met supa. maar misschien komt het wel weer. veel succes met je supa.
gr corina

als je me free cell uitlegd kan ik dat ook eens proberen, gaat het niet snel vervelen dan? patience vind ik wel leuk, maar als ik een paar keer heb gewonnen vind ik het wel weer genoeg,
gr abby
Corina
12-08-2008 14:24  Reageer met quote




abbycail schreef:
als je me free cell uitlegd kan ik dat ook eens proberen, gaat het niet snel vervelen dan? patience vind ik wel leuk, maar als ik een paar keer heb gewonnen vind ik het wel weer genoeg,
gr abby

dit is net iets ingewikkelder dan patience. je hebt 4 lege hokjes rechts bovenin en 4 links bovenin. rechtsbovenin gaan de eerst azen, dan de tweeën, etc. linksbovenin kun je de hokjes gebruiken om even een kaart neer te zetten die "in de weg zit". het onderste veld is hetzelfde als patience. je probeert rijen te maken van eerst heren, dan vrouwen, etc. als dat lukt. maar je mag ook andere combinaties maken. hoop dat je het een beetje snapt wat ik probeer uit te leggen. het beste is als je het gaat spelen, dan zie je het vanzelf.
gr corina
abbycail
12-08-2008 14:35  Reageer met quote




Corina schreef:
dit is net iets ingewikkelder dan patience. je hebt 4 lege hokjes rechts bovenin en 4 links bovenin. rechtsbovenin gaan de eerst azen, dan de tweeën, etc. linksbovenin kun je de hokjes gebruiken om even een kaart neer te zetten die "in de weg zit". het onderste veld is hetzelfde als patience. je probeert rijen te maken van eerst heren, dan vrouwen, etc. als dat lukt. maar je mag ook andere combinaties maken. hoop dat je het een beetje snapt wat ik probeer uit te leggen. het beste is als je het gaat spelen, dan zie je het vanzelf.
gr corina

zoiets dacht ik al, dan werkt het bij mij niet, ik krijg geen kaart naar boven alleen de koningen, ??????????
gr abby
Corina
12-08-2008 14:57  Reageer met quote




abbycail schreef:
zoiets dacht ik al, dan werkt het bij mij niet, ik krijg geen kaart naar boven alleen de koningen, ??????????
gr abby

hoe bedoel je? kan je de azen niet rechts bovenin krijgen?
gr corina
Corina
12-08-2008 14:59  Reageer met quote




spreek je vanavond wel weer. moet nu even weg.
gr corina
abbycail
12-08-2008 16:43  Reageer met quote




Corina schreef:
hoe bedoel je? kan je de azen niet rechts bovenin krijgen?
gr corina

als ik het spel begint zijn er geen azen, en in de uitleg staat ook inderdaad dat je kaarten opzij kan zetten maar ik krijg het niet voor elkaar, alleen zo als ik zei de koningen die willen wel ,
maar laat maar zitten ga weer plexen...
gr abby
abbycail
12-08-2008 18:19  Reageer met quote




ik heb free cell wel door, maar vind het geen r aan, je kan maar 4 kaarten opzij zetten, en dan is het weer over, trouwens tollie is weer terug op de site hoeraaa...
gr abby
abbycail
13-08-2008 19:06  Reageer met quote




hoi corina leef je nog? tollie is weer terug, kunnen we kijken of de moeilijke toch te doen zijn..
gr abby
Corina
13-08-2008 19:56  Reageer met quote




abbycail schreef:
hoi corina leef je nog? tollie is weer terug, kunnen we kijken of de moeilijke toch te doen zijn..
gr abby

ja ik leef nog. maar heb nog steeds geen zin in supa. en tollie is nog wel even bezig ons in te halen.
volgens mij heb je freecell niet helemaal begrepen. die vakken bovenin links gebruik je om een kaart even neer te zetten. verder moet je proberen de kaarten in het onderste vak in volgorde te zetten van hoog naar laag.
gr corina
abbycail
13-08-2008 20:02  Reageer met quote




Corina schreef:
ja ik leef nog. maar heb nog steeds geen zin in supa. en tollie is nog wel even bezig ons in te halen.
volgens mij heb je freecell niet helemaal begrepen. die vakken bovenin links gebruik je om een kaart even neer te zetten. verder moet je proberen de kaarten in het onderste vak in volgorde te zetten van hoog naar laag.
gr corina

welke onderste vak, en ik krijg steeds een foutmelding als ik een kaart wil verplaatsen,
gr abby
Corina
13-08-2008 20:39  Reageer met quote




abbycail schreef:
welke onderste vak, en ik krijg steeds een foutmelding als ik een kaart wil verplaatsen,
gr abby

dan doe je het waarschijnlijk niet goed. je moet van hoog naar laag en rood op zwart of andersom.
gr corina
abbycail
13-08-2008 20:58  Reageer met quote




Corina schreef:
dan doe je het waarschijnlijk niet goed. je moet van hoog naar laag en rood op zwart of andersom.
gr corina

dat had ik al begrepen, maar ik krijg geen kaart te pakken, ja het lukt me wel omals ze een beetje bovenop liggen 4 azen rechts boven te krijgen en ook eventueel de cijfers die er op volgen, en je kan links boven kaarten neerzetten, maar dan houd het op, zou niet weten wat je daarna nog kan doen ik tik alle kaarten maar aan voor de zekerheid , maar alleen maar fout meldingen, nou als dit het is, win je nooit een spel, staat trouwens bij de opties al vermeld, dat het mogelijk is dat je kan winnen, maar heel zeldzaam, ik ben weer lekker met supa bezig, heb nu genoeg te doen, soms neem ik een supa pauze en doe even een kaartspel of ik ga naar zylom, ga ook weleens reversie doen op het internet, wel geinig, heb al met een japanner gespeeld en een italiaan en ook een engelsman(vrouw) wel leuk, en natuurlijk ook nederlandse..
gr abby
Corina
13-08-2008 21:07  Reageer met quote




abbycail schreef:
dat had ik al begrepen, maar ik krijg geen kaart te pakken, ja het lukt me wel omals ze een beetje bovenop liggen 4 azen rechts boven te krijgen en ook eventueel de cijfers die er op volgen, en je kan links boven kaarten neerzetten, maar dan houd het op, zou niet weten wat je daarna nog kan doen ik tik alle kaarten maar aan voor de zekerheid , maar alleen maar fout meldingen, nou als dit het is, win je nooit een spel, staat trouwens bij de opties al vermeld, dat het mogelijk is dat je kan winnen, maar heel zeldzaam, ik ben weer lekker met supa bezig, heb nu genoeg te doen, soms neem ik een supa pauze en doe even een kaartspel of ik ga naar zylom, ga ook weleens reversie doen op het internet, wel geinig, heb al met een japanner gespeeld en een italiaan en ook een engelsman(vrouw) wel leuk, en natuurlijk ook nederlandse..
gr abby

als je een kaart wilt verplaatsen, klik je hem aan en vervolgens klik je de kaart aan waar die naar toe moet. je kan ook F1 indrukken voor meer informatie.
gr corina
abbycail
13-08-2008 21:24  Reageer met quote




Corina schreef:
als je een kaart wilt verplaatsen, klik je hem aan en vervolgens klik je de kaart aan waar die naar toe moet. je kan ook F1 indrukken voor meer informatie.
gr corina

heb hem al door hoor en meteen gewonnen, dus ben het ook weer zat, ha ha ga maar weer even plexen

gr abby
Corina
13-08-2008 21:37  Reageer met quote




abbycail schreef:
heb hem al door hoor en meteen gewonnen, dus ben het ook weer zat, ha ha ga maar weer even plexen

gr abby

dus je vind het makkelijk? probeer spelnummer 12790 dan maar eens.
gr corina
abbycail
13-08-2008 21:42  Reageer met quote




Corina schreef:
dus je vind het makkelijk? probeer spelnummer 12790 dan maar eens.
gr corina

snap ik niet, ben blij dat ik het eindelijk snap, kom je weer met iets, ha ha ik ga nu naar bed, welterusten
gr abby
Corina
13-08-2008 21:49  Reageer met quote




abbycail schreef:
snap ik niet, ben blij dat ik het eindelijk snap, kom je weer met iets, ha ha ik ga nu naar bed, welterusten
gr abby

welterusten. tot morgen.
gr corina
abbycail
14-08-2008 13:20  Reageer met quote




Corina schreef:
welterusten. tot morgen.
gr corina

ben al wakker, hi hi
r abby
Corina
14-08-2008 13:55  Reageer met quote




mag ook wel om deze tijd......
ik denk dat als we elkaar echt willen helpen met hele moeilijke levels dat we dan een d-level moeten nemen, die we allemaal nog niet hebben.
denk jij ook niet?
want met die andere d-levels ben jij al veel verder, dus jij kan ons wel helpen, maar wij jou nooit. en als we samen op werken is het ook veel leuker. laat maar horen wat je ervan vindt.
gr corina
abbycail
14-08-2008 15:51  Reageer met quote




Corina schreef:
mag ook wel om deze tijd......
ik denk dat als we elkaar echt willen helpen met hele moeilijke levels dat we dan een d-level moeten nemen, die we allemaal nog niet hebben.
denk jij ook niet?
want met die andere d-levels ben jij al veel verder, dus jij kan ons wel helpen, maar wij jou nooit. en als we samen op werken is het ook veel leuker. laat maar horen wat je ervan vindt.
gr corina

zeg maar welke, ik heb nu genoeg keus, nu ik alles over moest doen, maar weet niet meer welke de moeilijke waren, dus als je zegt welke , kom ik er naar toe..
gr abby
Corina
14-08-2008 16:52  Reageer met quote




abbycail schreef:
zeg maar welke, ik heb nu genoeg keus, nu ik alles over moest doen, maar weet niet meer welke de moeilijke waren, dus als je zegt welke , kom ik er naar toe..
gr abby

ik heb van d8 en d21 nog geen enkel level. misschien dat we die kunnen doen?
gr corina
abbycail
14-08-2008 18:04  Reageer met quote




Corina schreef:
ik heb van d8 en d21 nog geen enkel level. misschien dat we die kunnen doen?
gr corina

d8 maar proberen dan, d21 lukt zowiezo niet, ga kijken wat d8 is, maar zullen we verder gaan op het andere forum kan tollie meekijken.
gr abby
Corina
21-08-2008 15:14  Reageer met quote




hoi abby.
zei op het andere forum al dat ik niet zoveel aan het plexen was. dat komt hierdoor. tot voor kort zat ik aan huis gekluisterd als mijn zoon de auto mee had. en hij had hem heel veel nodig. en fietsen mocht ook nog niet van mijn arts. dus ik had tijd genoeg om te plexen. maar sinds kort heb ik een eigen auto. dus ik kan nu gaan en staan waar ik wil. en dat doe ik dus ook. ben dus veel meer buitenshuis dan vroeger en heb dus niet zo veel tijd over om te plexen. maar ik doe het nog wel.
heb jij je nieuwe auto al? en hoe is het trouwens met sandy? is ze nu helemaal genezen? en is ze ook meegeweest op vakantie?
gr corina
abbycail
21-08-2008 18:55  Reageer met quote




mijn auto komt nu pas half september of misschien wel eind, grrrr maar 1 voordeel krijg 9000 terug voor deze auto en dat had gelijk gestaan als ik begin juli hem ingeruild had, nu staat m'n aflossing al op 7980 dus krijg ik geld toe of neem een lager maandlast op de nieuwe auto, met sandy is alles goed , ze rent weer als een kieviet
het ziekenhuis heeft trouwens gebeld, moet maandag bij de cardioloog komen, hij wil me nog even zien.
komt wel goed uit, want in oostenrijk had ik helemaal geen last meer van pijn op de borst, en sinds ik thuis ben ook niet meer, sinds eergisteren voel ik wel weer heel licht een druk op m'n borst, maar begin nu wel te twijfelen of ik die hartkatheterisatie wel moet doen, omdat de arts het zeer risicovol vond. dus nu kan ik het overleggen, ik verwacht de pijn wel weer terug, heb het een paar jaar geleden ook meegemaakt met lopen, hier in nederland zat ik in een scootmobiel en in oostenrijk liep ik als een kieviet, geen spoortje pijn, heel enthousiast een fiets gekocht, en binnen een paar weken hier was ik weer terug bij af, dus nu verwacht ik het ook wel weer terug. zat in oostenrijk 800 m boven de zeespiegel en dat schijn toch op de een of andere manier goed te zijn voor je gestel, moet maar daar gaan wonen,,ha ha
dus nu maar overleggen met de cardioloog wat we het beste kunnen doen, m'n huis is in ieder geval superschoon, heb de kans waargenomen...
gr abby
Corina
21-08-2008 19:44  Reageer met quote




abby, ik ben zoooooooooooo stom geweest. zit d11 te spelen, maar niet de uitgepakte versie. dus daarom snapte ik al niet wat je bedoelde. erg he?
maar nu ben ik dus met de uitgepakte versie bezig.
gr corina
abbycail
21-08-2008 19:58  Reageer met quote




Corina schreef:
abby, ik ben zoooooooooooo stom geweest. zit d11 te spelen, maar niet de uitgepakte versie. dus daarom snapte ik al niet wat je bedoelde. erg he?
maar nu ben ik dus met de uitgepakte versie bezig.
gr corina

he he... ik hing al bijna in de schuur...
gr abby
Corina
09-09-2008 12:43  Reageer met quote




zat net even een paar oude berichten te lezen en las dat je 21-8 naar je cardioloog moest. hoe was dat? gaan jullie die hartkatheterisatie nog doen? en hoe voel je je nu? is die pijn nog erger geworden? wat een vragen allemaal, he?
zal tollie vragen ook iets over zichzelf te vertellen. het enige dat ik weet dat is dat hij nog jong is (28 of zo), pas verhuisd is en een vriendin heeft.
gr corina
abbycail
09-09-2008 13:20  Reageer met quote




Corina schreef:
zat net even een paar oude berichten te lezen en las dat je 21-8 naar je cardioloog moest. hoe was dat? gaan jullie die hartkatheterisatie nog doen? en hoe voel je je nu? is die pijn nog erger geworden? wat een vragen allemaal, he?
zal tollie vragen ook iets over zichzelf te vertellen. het enige dat ik weet dat is dat hij nog jong is (28 of zo), pas verhuisd is en een vriendin heeft.
gr corina

dat is heel stom, maar in oostenrijk heb ik geen pijn meer gehad, het is later thuis wel terug gekomen, maar heel licht en niet constant, dus ik hen de hartkatheterisatie maar afgemeld en met de cardioloog afgesproken, wanneer het erger word , ik weer langskomt, moet wel zowiezo terug komen in november, tot dan houd ik het wel uit, als het zo blijft tenminste, ga maar emigreren naar oostenrijk, hi hi gaat het met jou nu beter?
leuk als tollie ook op dit forum komt, mis nog steeds thea, maar ja als ze geen zin hebt houd het op.
gr abby
Corina
07-10-2008 15:33  Reageer met quote




hoi abby. we zullen de beheerder van het andere forum maar niet in het harnas jagen en gewoon hier verder kletsen.
denk je niet dat die brand van die supermarkt een gevalletje is van in de brand uit de brand? in almere worden nl. alle c1000 supermarkten vervangen door AH's. denk niet dat het erg goed gaat met c1000.
hoe is het verder met je nieuwe woning/auto. zit daar nu een beetje schot in?
leuk trouwens dat het forum weer wat vaker wordt bezocht. wie weet krijg ik er ook weer zin in.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 6 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden