NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
08-08-2008 9:07  Reageer met quote




hoi corina ramp fase 1 is ingesteld bij mij,
op het forum vroeg iemand uitleg over level 43 , kom ik tot de ontdekking dat ik classic niet meer hebt, toen dacht ik zo slim te zijn om winplex weer te downloaden en hem de naam nr 2 te geven, toen deed de winplex 1 het niet meer, kreeg steeds error, toen heb ik zo zitten stuntelen dat ik hem moest verwijderen, toen dacht ik ik heb alles nog in concepten staan en zet ik ze er opnieuw in, maar ik blijf error krijgen, nu heb ik alleen een winplexje met de bestaande dlevels en classic, snik snik, wil jij de moeite nemen om me alles weer te sturen? en niet die rotzooi die ik jou gemailt hebt, want die geven error, heb nu echt alles verwijderd, en misschien lukt het als jij me weer stuurd, moet nu wel alles weer over doen, maar ik begin er aan te wennen, hi hi please help me uit de nood, ga ik nu classicje spelen.
gr abby
 




Corina
08-08-2008 10:43  Reageer met quote




heb net gisteren alles uit mijn mailbox gegooid. zal kijken of ik het nog kan terugvinden ergens op de computer. wat een ramp.
gr corina
abbycail
08-08-2008 12:34  Reageer met quote




ik heb de levels ontvangen, heb toch zelf alle dlevels weer gevonden , en ik hen 10 dvb levels, de eerste 10, volgens mij waren het er meer dus als je die nog zou kunnen sturen heb ik alles weer,
en nu maar weer alles proberen te halen, zucht...
gr abby
abbycail
08-08-2008 15:10  Reageer met quote




helemaal mooi, had alles erin en het werkte , krijg ik van jou die laatste dvblevels en ik zet ze erin , krijg ik weer error..
alles er weer uit gehaald, winplex opnieuw gedownload en alles er weer in gezet en nu staat er niets in het spel terwijl alles wel in de map levels zit, snap er niets meer van, ga morgen wel verder piekeren,
gr abby
Corina
08-08-2008 15:28  Reageer met quote




abbycail schreef:
helemaal mooi, had alles erin en het werkte , krijg ik van jou die laatste dvblevels en ik zet ze erin , krijg ik weer error..
alles er weer uit gehaald, winplex opnieuw gedownload en alles er weer in gezet en nu staat er niets in het spel terwijl alles wel in de map levels zit, snap er niets meer van, ga morgen wel verder piekeren,
gr abby

ik kan de rest niet naar je mailen. krijg elke keer een foutmelding. snap er niets van. moet maar even wachten tot patrick terug is van vakantie. zal wel zondag worden.
gr corina
abbycail
08-08-2008 16:16  Reageer met quote




Corina schreef:
ik kan de rest niet naar je mailen. krijg elke keer een foutmelding. snap er niets van. moet maar even wachten tot patrick terug is van vakantie. zal wel zondag worden.
gr corina

als het goed is heb ik alles al , nu moet ik ze alleen nog in het spel krijgen zonder error
gr abby
Corina
08-08-2008 17:30  Reageer met quote




abbycail schreef:
als het goed is heb ik alles al , nu moet ik ze alleen nog in het spel krijgen zonder error
gr abby

ik bedoel die "losse" levels zoals die van dvb. die heb je toch nog niet?
gr corina
abbycail
08-08-2008 18:42  Reageer met quote




Corina schreef:
ik bedoel die "losse" levels zoals die van dvb. die heb je toch nog niet?
gr corina

ik heb een heleboel levels binnen gekregen van jou via de mail, waren er nog meer dan?
gr abby
Corina
08-08-2008 18:48  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik heb een heleboel levels binnen gekregen van jou via de mail, waren er nog meer dan?
gr abby

ja toch. al die levels die je in willekeurige volgorde kan spelen, weet je nog wel?
gr corina
abbycail
08-08-2008 19:13  Reageer met quote




Corina schreef:
ja toch. al die levels die je in willekeurige volgorde kan spelen, weet je nog wel?
gr corina

de dlevels? die heb ik ook , maar ik krijg ze niet meer in het spel, heb zelfs al 10 tallen levels mappen en die zitten vol met alle levels en kom er maar eens achter welke de goede is, ik snap er geen biet meer van, denk dat ik er maar mee kap, probeer het later nog wel eens..
gr abby
Corina
08-08-2008 20:14  Reageer met quote




speel je wel een freecell? vind ik een leuk spel.
misschien moet je alles er maar weer afhalen en dan alleen die levels van mij erop zetten?
gr corina
abbycail
08-08-2008 20:14  Reageer met quote




nou ik heb alles weer in het spel, weer alles verwijderd en toen alles 1 voor 1 naar de map levels gesleept en toen lukte het pas, nou je weet wel wat voor werk dat is , bijna 8000 levels, maar alles is geel, dus ik heb nu weer wat te doen, gna gna
gr abby


Laatst aangepast door abbycail op 08-08-2008 20:17, in totaal 1 keer bewerkt
abbycail
08-08-2008 20:16  Reageer met quote




Corina schreef:
speel je wel een freecell? vind ik een leuk spel.
misschien moet je alles er maar weer afhalen en dan alleen die levels van mij erop zetten?
gr corina

wat is freecell ?
gr abby
Corina
08-08-2008 20:30  Reageer met quote




het is een kaartspel en als het goed is staat het op je computer onder ontspanning.
gr corina
abbycail
08-08-2008 20:42  Reageer met quote




Corina schreef:
het is een kaartspel en als het goed is staat het op je computer onder ontspanning.
gr corina

o ja ik weet al wat je bedoelt, ik heb wel eens patience of hoe het heet gedaan , freecell weet ik niet hoe dat gaat, geloof ik. maar ga nu onder de zonnenbank, had vanmorgen geen tijd, als het nog lukt tot vanavond en anders tot morgen
gr abby
Corina
08-08-2008 20:43  Reageer met quote




ik ben morgen de hele dag weg. maar misschien tot morgenavond.
gr corina
abbycail
08-08-2008 21:02  Reageer met quote




Corina schreef:
ik ben morgen de hele dag weg. maar misschien tot morgenavond.
gr corina

ben ik weer, had ineens geen zin in de zonnenbank, en nu viel me iets op, ik heb die losse dlevels tot d3 en die gaat tot level 68, kan jij me toch even de rest toesturen? lastig ben ik he? hi hi
gr abby
Corina
08-08-2008 21:53  Reageer met quote




ik heb de rest van d3 naar je toegestuurd. deze gingen ineens weer wel..
het probleem met de overige levels is dat ik ze niet compleet in mijn levels map heb. ik heb nl de levels die ik al had gehaald eruit gegooid, dus zal ik ze van de originele pagina moeten halen. maar volgens mij kan jij dat ook wel. maar het verzenden daarvan ging vandaag niet.
gr corina
abbycail
08-08-2008 22:00  Reageer met quote




Corina schreef:
ik heb de rest van d3 naar je toegestuurd. deze gingen ineens weer wel..
het probleem met de overige levels is dat ik ze niet compleet in mijn levels map heb. ik heb nl de levels die ik al had gehaald eruit gegooid, dus zal ik ze van de originele pagina moeten halen. maar volgens mij kan jij dat ook wel. maar het verzenden daarvan ging vandaag niet.
gr corina

het lukt me niet om ze van de originele pagina te halen, was het maar waar, dan had ik niet zo hoeven zeuren bij jou, snik snik, geintje bedankt voor de levels, als het je eventueel lukt ben ik heel blij, en anders gewoon pech gehad.
gr abby
Corina
08-08-2008 22:10  Reageer met quote




ik zal even kijken of het lukt.
gr corina
abbycail
08-08-2008 22:18  Reageer met quote




Corina schreef:
ik zal even kijken of het lukt.
gr corina

ik hoop dat je dit gauw leest, maar ik heb ze gevonden , ze zaten in een map met een ritsje, die had je mij de eerste keer toen gestuurd.
gr abby
Corina
08-08-2008 22:23  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik hoop dat je dit gauw leest, maar ik heb ze gevonden , ze zaten in een map met een ritsje, die had je mij de eerste keer toen gestuurd.
gr abby

allemaal? ik het tot nu toe alleen d6 naar je toegestuurd.
gr corina
abbycail
08-08-2008 22:27  Reageer met quote




Corina schreef:
allemaal? ik het tot nu toe alleen d6 naar je toegestuurd.
gr corina

ja ik heb ze allemaal, deze stond nog in m'n pc, maar herkende ik niet, maar ik heb ze in ieder geval, ik stuur ook weer alles door naar gerry , die schijnt goed te kunnen plexen want ze vraagt geen 1x om hulp, misschien kan ze straks ons helpen.
gr abby
Corina
08-08-2008 22:30  Reageer met quote




of ze speelt het nooit..
gr. corina
abbycail
08-08-2008 22:36  Reageer met quote




Corina schreef:
of ze speelt het nooit..
gr. corina

nee , kreeg een mail terug dat ze er heel blij mee is, weet je wat ik net zit te denken? we hebben het nu bijna constant over supaplex, zouden we wel op dit forum mogen blijven?
gr abby
Corina
08-08-2008 22:38  Reageer met quote




heb geen idee. maar we hebben het niet inhoudelijk over supa. misschien mag het dan wel. maar ik stop ermee voor vandaag. spreek je morgen weer. welterusten.
gr corina
abbycail
08-08-2008 22:51  Reageer met quote




Corina schreef:
heb geen idee. maar we hebben het niet inhoudelijk over supa. misschien mag het dan wel. maar ik stop ermee voor vandaag. spreek je morgen weer. welterusten.
gr corina

welterusten, ga ook naar boven.
gr abby
Corina
09-08-2008 22:11  Reageer met quote




hey abby, hoe gaat het met het plexen? zitten alle levels weer keurig in het spel en werkt alles weer?
gr corina
abbycail
10-08-2008 9:44  Reageer met quote




Corina schreef:
hey abby, hoe gaat het met het plexen? zitten alle levels weer keurig in het spel en werkt alles weer?
gr corina

ja gelukkig wel, ben nu van alles 1 level aan het doen dan staat je naam erachter en lijkt het net of je weer een hoop hebt gedaan, zucht...
gr abby
abbycail
12-08-2008 8:02  Reageer met quote




hoe is het corina?
nog met supa bezig? als je nog ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil, ik ben al weer een heel eind , en als ik hem nog niet hebt zet ik hem gewoon even op fa...
gr abby
Plaats Reactie Pagina 5 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden