NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
09-04-2005 19:59 utilyti disk Reageer met quote




Ik krijg bij level 23 wel een disk doorgeslikt maar hoe laat ik hem ontploffen
 




Gast
11-04-2005 13:06 Re: supaplex Reageer met quote




Anonymous schreef:
dammnnnn ik MOET supaplex echt hebben.. bij mn vriendin doettie het wel gewoon onder windows xp.. spel is te vet gewoon.. megaplex werkt ook niet.. heel raar allemaal.. nog geen ideeen dus?
Gast
12-04-2005 20:08 supaplex doet het niet Reageer met quote




ik heb supaplex gedownload maar hij doet het niet wat nu?
groeten van nicky adriaansen (ik heb windows 9Cool
Gast
25-04-2005 14:47 k snasp ut niej Reageer met quote




als ik het download k5rijg ik zo een scherm en daqn staat dr cvompleet en dan doet ie nix meer ik kan dan als eniguh optie close3 klikken weet iemend hoe dat moet schrijf terug
Gast
07-05-2005 18:14  Reageer met quote




Megaplex krijg ik niet geopend, ik krijg een heel vaag beeld maar kan geen levels spelen.
Gast
12-05-2005 14:21  Reageer met quote




Hi, ik begrijp niks van megaplex, ik kan alleen maar zelf een level ontwerpen, maar niet de normale levels spelen.
Wie weet hoe dit moet????
dick.dirk
16-05-2005 16:52 Re: supaplex Reageer met quote
Gast



ik kom niet uit bepaalde levels omdat de pc te snel is, dat is pas balen. zit in 48 en kan het niet spelen omdat ik dat een na laatste kl.............eine balletje niet krijg te pakken, wie helpt me
koray
17-05-2005 20:32 Re: supaplex douwnloadenwil je kopen Reageer met quote
Gast



lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?

[hoi,ik heb een supaplex.
het is tekoop.
als je wil kopen stuur een berichtje :D [/b]
koray
17-05-2005 20:34 Re: supaplex douwnloadenwil je kopen Reageer met quote
Gast



lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?

hoi,ik heb een supaplex.
het is te koop.
als je wil kopen stuur een berichtje Very Happy

edit: e-mailadressen worden verwijderd (o.a. voor het tegengaan van SPAM). Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
gast
18-05-2005 20:00 supasplex Reageer met quote
Gast



bij mij doet ie het wel als ik supaplex download, alleeen kan ik hem nie openen na het eerste scherm
wie weet hoe dat wel weer goed komt?
alvast bedankt,
bloemetje
Arend
05-06-2005 13:46 supaplex Reageer met quote
Gast



www.elmerproductions.com/sp
Gast
08-06-2005 11:30 meisje16 Reageer met quote




ik wil dit spel heeel graag kopen koray
ik hoop dat je reageeert
groetjes Rieneke
Gast
26-06-2005 18:43  Reageer met quote




Ik heb hem ook gedownload,maar hij is echt veels te snel, dat met die - en + werkt niet hoor...Vind het echt balen, vind het zon leuk spel en nu kan ik het daarom dus eigenljik niet spelen..
Gast
05-07-2005 19:03 stom Reageer met quote




megaplex sucks je kan er niks mee
Chara
13-07-2005 22:28 supaplex Reageer met quote
Gast



Wij hebben thuis supaplex gehad op een oude computer, zonder het gehele windows gebeuren. Supaplex draaide geweldig en we zijn tot de laatste level gekomen, maar drie moesten we skippen. Level 4 haal je door de ballen te ontwijken. Bij level 12 heb je misschien per ongeluk een infotron ontploft? Dat gebeurt nl nog wel eens. Verder kan je een diskette laten ontploffen door spatie.
Ik wil nu zelf ook graag weer supaplex op XP, maar tot nu toe heeft blijkbaar niemand een oplossing.
laurenss
19-07-2005 8:43 supaplex Reageer met quote




Sjoerd schreef:
Ik denk dat het een .zip is. Een zip bestand is een bestand dat met een de bedoeling om het kleiner te maken "ingepakt" is. Die zie ik ook ter download aangeboven worden op de eerder genoemde website. Windows XP zou dit automatisch moeten doen maar omdat dat niet gebeurt denk ik dat je een oudere versie van Windows hebt. Om het uit te pakken heb je dan een programma zoals winzip (http://www.winzip.com) nodig.

Als het nog niet lukt meld het dan even dan komen we er samen wel uit Wink Supaplex is in ieder geval een zeer leuk puzzel achtig spel waar ik enkele jaren terug vele uren van mijn vrije tijd in heb gestoken.

heej sjoerd ik speelde het spel ook maar toen ik windows xp kreeg lukte het niet meer om hem te dowloaden ik kwam ook via via bij winzip terecht maar hoe moet ik verder
sterredag
14-09-2005 12:09 supaplex voor windows XP Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Ik heb de originele supaplex werkend op mijn pc staan. Ik draai windows XP hij werkt goed, goede snelheid, geluid werkt en hij slaat op (onthoudt waar je gebleven ben)

Laatst aangepast door sterredag op 11-02-2006 12:15, in totaal 1 keer bewerkt
Martijn
04-11-2005 20:12  Reageer met quote
Gast



Kijk eens op http://www.bd-fans.com

Daar is ook Supaplex te vinden, maar ook allerlei andere Boulderdash clones.
sterredag
05-11-2005 7:57  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

supaplex is heel makkelijk te vinden, het is alleen niet zo makkelijk te spelen op xp, maar ik het iets gevonden waardoor het goed werkt dus.

Laatst aangepast door sterredag op 05-12-2005 22:23, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
05-11-2005 13:13  Reageer met quote




Echt wel,

Op http://www.elmerproductions.com/sp kom je op de Supaplex homepage en bij http://www.bd-fans.com moet je maar eens bij de freeware clones kijken.
ella
08-11-2005 20:44 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote
Gast



lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?

je moet naar google gaan en supaplex in typen en dan in het nederlands zoeken en dan 4 vierde in de rij succes
Gast
12-11-2005 11:14 supaplex Reageer met quote




je kan em niet eens goed downloaden!!
waar0 d0e je dat?
Gast
15-11-2005 13:58 Zardana Reageer met quote




ik kan Supaplex egt nii downlaoden Hij wil nii bij mij . :s
Wie kan mij A.U.B. Helpen ..Sad
Gast
01-12-2005 17:46  Reageer met quote




ik wil het ook hebben maar het wil egt nie wie kan mij een site geven waravoor je het kan downlaoden voor een dell computer wel zonder virus aub xxx
Gast
05-12-2005 22:02 als je t nog niet gevonden hebt... Reageer met quote




http://takegame.com/arcade/htm/supaplex.htm
sterredag
05-12-2005 22:25  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Beste mensen als jullie nou eerst eens lezen in dit forum, voor dat jullie gaan mopperen.

Ik heb eerder al geschreven (pagina 6) dat ik een goed werkende supaplex versie heb voor windows XP (iemand met andere windows versie lukte het ook daarmee) Gewoon even een mailtje sturen naar:

**** en al jullie zorgen zijn opgelost en een lange zoektocht naar de enige echte oudwertse klassieke supalex is geeindigd.

edit Numix: geen e-mailadressen graag, bvd
Gast
07-12-2005 13:48 Thuis in het milieu Reageer met quote




kent iemand dit spel?
Gast
08-12-2005 22:03 Supaplex Reageer met quote




Ik heb het spel supaplex maar een nieuwe versie daarvan: 'SupaPlex rebirn in XXI Century' als meerdere mensen dit spel hebben zelfde levels als het oude alleen mooier geluid is beter etc. Ik zit in level 80 maar kan niet verder komen en zou graag een aantal codes voor gebruiken. Ze moeten er wel zijn want je kunt het op 1 of andere manier saven het spel wordt er aangegeven en ook loaden door middel van codes.

Dit is de site, ik zal deze downloaden en je hebt precies het zelfde als de oude klassieke Supaplex spel.
http://nederland.softpicks.net/download.php?index=3605
Gastje
18-12-2005 14:58 SUPAPLEX Reageer met quote
Gast



http://nederland.softpicks.net/software...l-3605.htm

hier kun je Supplex downloaden en het werkt ook onder XP
Gast
21-12-2005 14:47  Reageer met quote




Als ik supaplex dounlas dan krijg ik dus winzip... wat heb ik daar aan, ik kan het nu dus steeds niet openen.
Iemand een idee?
Groetjes Sandra
Plaats Reactie Pagina 3 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden