NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
zOë
22-11-2004 17:43 Supaplex Reageer met quote
Gast



Waaat is dat nou .. ik kryg SUPAPLEX niet meer Sad
 




112
25-11-2004 20:28 supaplex XP Reageer met quote
Gast



pieter schreef:
supaplex is een DOS-spel (vrij oud besturingssysteem). dit betekent dat hij in principe niet speciaal voor windows xp is gemaakt. het zou misschien kunnen werken als je het programma opstart 'onder DOS-mode' in windows XP.

Hoe doe je dat?
Gast
29-11-2004 11:53 Re: heeeeeeelp Reageer met quote




lida schreef:
wie kan nu een hint geven hoe je nu supaplex download die het wel doet. deze linken die hier staan doen het bij mij niet . of de link die is in het engels en kan er niet veel wijs uit worden. wie kan mij hier bij helpen en vertellen hoe het werkt. moet je er ook voor betalen??
help me aub heb al veel geprobeerd


ik zou het ook graag willen weten....ik weet het namelijk ook niet en ik weet wel dat het een vet cool spel is!! Laughing
groetjes lies
Gast
27-12-2004 18:59  Reageer met quote




supaplex voor windows 98 en hoger is GRATIS te downloaden via http://www.kindertent.nl of http://www.kindertent.com en dan DOWNLOADS en dan onderaan SuPaPlExX

Graag gedaan..

Verdere vragen:

Al een aantal dagen speel ik level 4..moeilijkte behalen..wie heeft tips e.d ??
Gast
28-12-2004 13:39  Reageer met quote




Werkt bij mij niet onder Windows XP
Gast
28-12-2004 13:41 Re: supaplex XP Reageer met quote




112 schreef:
Hoe doe je dat?


werkt niet
Gast
02-01-2005 11:27  Reageer met quote




weet iemand het al? Ik zou het namelijk ook weer supergraag willen spelen!!!
Gast
02-01-2005 11:47  Reageer met quote




ik kan namlijk alleen maar alleen het beginvenster openen waarop een code staat en dan moet ik een entry invoeren. De computer reageert dan helaas niet meer op mijn toetsenbord. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Gast
10-01-2005 20:58 Re: spelen van supaplex Reageer met quote




rosanne schreef:
kan ik supaplex ook spelen zonder het spel te downloaden?

Ik weet het ook echt niet ik zit ook alsmaar te zoeken, je kan wel google vragen Cool
germa
18-01-2005 13:30 supaplex Reageer met quote
Gast



weet iemad hoe je supaplex kunt downloaden???????
ik wil het graag goed beschreven hebben.

alvast hartelijk bedankt
Gast
23-01-2005 13:55 level 12 Reageer met quote




ik haal in level 12 van supaplex alle infotrons, maar aan het eind heb ik er 1 te kort om deze level te halen!! weet iemand hoe ik die level kan halen?
Gast
23-01-2005 18:27 supaplex Reageer met quote




dammnnnn ik MOET supaplex echt hebben.. bij mn vriendin doettie het wel gewoon onder windows xp.. spel is te vet gewoon.. megaplex werkt ook niet.. heel raar allemaal.. nog geen ideeen dus?
Gast
28-01-2005 12:26 chris Reageer met quote




bij mij werkt ie niet op windows XP
Gast
01-02-2005 15:21 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote




lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?


Waar kan ik supalex douwnloaden.? ofjah.. ik weet wel waar maar dan komt er ietz met winzip ofzow..:S
Gast
10-02-2005 17:19  Reageer met quote




megaplex en supaplex doen t allebei niet:(
Gast
11-02-2005 14:33  Reageer met quote




Ik heb het spel net gedownloaded op windows XP. Zit het net te spelen, vroeger hadden we het thuis ook, maar nu gaat mijn poppetje wel erg snel! Je kunt het toch ook op langzamer zetten maar hoe ook al weer? Kan iemand me daar bij helpen?

Ik heb het op mijn comp gezet door deze link:
http://takegame.com/arcade/htm/supaplex.htm

En dan gewoon opzoeken in je comp en aanklikken, dan installeert ie het en dan weer op supaplex klikken ( er staan dan een heleboel dingen ) En ik kan het spelen!

Daan
Gast
12-02-2005 13:31 supaplex Reageer met quote




mmmz bij mij doet hij het ook niet echt goed... ben vroeger wel eens bij level 80 ofzo geweest Very Happy
Gast
12-02-2005 18:32  Reageer met quote




Kaatje schreef:
Heeeeeeeeele mooie site..

doet het heel goed

downloaden.. daarna naar de map waar je hem geopend hebt.. en hij installeert hem

http://takegame.com/arcade/htm/supaplex.htm


als ik dat doe dan geeft hij een foutmelding als ik het spel op wil starten
Gast
13-02-2005 15:17  Reageer met quote




oww eccht heeel erg bedankt.. coolie spel
Gast
18-02-2005 14:26 supaplex Reageer met quote




hoe download ik supaplex
gast
03-03-2005 17:27  Reageer met quote
Gast



wat typ je in? getallen? probeer eens de getallen boven de letters, welke getallen je intypt maakt niet uit
de getallen die je helemaal rechts van het toestenbord intypt reageren gwoon niet


Anonymous schreef:
ik kan namlijk alleen maar alleen het beginvenster openen waarop een code staat en dan moet ik een entry invoeren. De computer reageert dan helaas niet meer op mijn toetsenbord. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Gast
09-03-2005 18:01 hallo Reageer met quote




hoe moet je supaplex nou weer doawnloden het is zoow in gewikelt!! en ik wil het zoo graag wil iemand me helpe pliesz?? xxxxx-imke
Gast
12-03-2005 18:17 supaplex Reageer met quote




heey kan iemand mij helpen? ik vind supaplex een tof spel alleen kom ik niet verder er is een manier dat je alle levels gewoon kunt spelen zonder dat je ze hebt gehaald.. hoe krijg je dat?? al vast bedankt!
mukadder
17-03-2005 20:18  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
Ik heb het spel net gedownloaded op windows XP. Zit het net te spelen, vroeger hadden we het thuis ook, maar nu gaat mijn poppetje wel erg snel! Je kunt het toch ook op langzamer zetten maar hoe ook al weer? Kan iemand me daar bij helpen?

Ik heb het op mijn comp gezet door deze link:
http://takegame.com/arcade/htm/supaplex.htm

En dan gewoon opzoeken in je comp en aanklikken, dan installeert ie het en dan weer op supaplex klikken ( er staan dan een heleboel dingen ) En ik kan het spelen!

Daan


Het poppetje kan sneller of langzamer door de - of + in te drukken
Gast
18-03-2005 11:23 supaplex Reageer met quote




wie heeft voor mij de supaplax sofware voor XP?
of waar kan ik die vinden?
please help me...!
thanx!
Eva
Gast
24-03-2005 17:18  Reageer met quote




Voor jullie allemaal:

Ga naar http://www.infordigital.com/Forum/index...errerid=97 voor alle antwoorden op jullie vragen met betrekking tot Supaplex.

Tip: Leer Engels Wink
eekooo59
28-03-2005 15:45 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote
Gast



lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?
Gast
01-04-2005 16:57 guest Reageer met quote




hi i would love to have supaplax on my computer how do i get it?
Gast
03-04-2005 7:47 supaplex en xp Reageer met quote




ik draai ook met windows XP maar supaplex werkt prima
het is alleen vreselijk snel omdar de pc snel is , daardoor is het wel moeilijk en misschien dar megaplex daar minder last van heeft
Gast
03-04-2005 20:46 supaplex Reageer met quote




haha hoe moet je die blokje snou opzuigen:S
ik snap er niks meer van en kun je de rest van de codes ook ff geven ik weet all1 maar wat naar rechts links boven en beneden is:S en dan kom je nietver geloof ik:(
Plaats Reactie Pagina 2 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden