NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
11-04-2007 20:22  Reageer met quote




Anonymous schreef:
bedoelde dus de levels 61 63 en 66 he


Hallo,

Bij level 61 heb je op een gegeven moment 1 gele bom.
Die plaats je links van dat apparaatje, dat knippert. Bij dat apparaatje staan 4 ballen boven elkaar, je moet zorgen dat je er in ieder geval 2 weg krijgt plus de rest in de buurt ff leegmaken.
Als je dat gedaan hebt, plaats je de gele bom links van het apparaat ( kan zijn dat er nog een balletje tussenin ligt hoor, dat geeft niet. Je gaat met murphy onder het apparaat staan en tikt hem aan.
Dan ga je dat vak in, en ook een bom laten vallen onder je, anders krijg je die infotrons daar niet weg. Ik dacht dat de rest wel vanzelf spreekt.
Succes.
gr.Annet
 




Gast
11-04-2007 20:48  Reageer met quote




de eerste bom zorgen dat hij ontploft op de rechtse bal tegen het muurtje rechts, daar pak je de infotrons en zorg dat je die groene weer tegen het muurtje rechts ontploft, laat daar wel 1 groen vlakje zitten, waar je de groene diskette op gooit, dan haal je groen weg naar beneden en kun je die bal die is blijven liggen op die diskette beneden gooien,
gr abby
Gast
12-04-2007 21:28  Reageer met quote




Anonymous schreef:
de eerste bom zorgen dat hij ontploft op de rechtse bal tegen het muurtje rechts, daar pak je de infotrons en zorg dat je die groene weer tegen het muurtje rechts ontploft, laat daar wel 1 groen vlakje zitten, waar je de groene diskette op gooit, dan haal je groen weg naar beneden en kun je die bal die is blijven liggen op die diskette beneden gooien,
gr abby

ik heb hem gehaald, bedankt
swiebertje
13-04-2007 13:20  Reageer met quote




Hoi Lida,

Ik heb het spel ook, dan heet het winplex. Ik heb bij google supalex ingetypt en toen de eerst die ik zag aangeklikt (winplex (supaplex reburn ofzoiets) daar zie je een knop downloaden. Dar moet je op klikken en dan volgt de rest van zelf.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groeten Swiebertje
Gast
19-04-2007 20:03  Reageer met quote




Hallo,

wie kan mij helpen met de levels 68 tough going en level 72 community work. Level 72 kom ik verder wel uit , alleen krijg ik die bommen er niet allemaal uit, ik krijg er 5 ipv 6 uit.
gr. Annet
Gast
19-04-2007 20:08  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,

wie kan mij helpen met de levels 68 tough going en level 72 community work. Level 72 kom ik verder wel uit , alleen krijg ik die bommen er niet allemaal uit, ik krijg er 5 ipv 6 uit.
gr. Annet

als je even bladerd bij hulp bij supaplex dan vind je wat je wil weten, ik weet dat er nu 70 pagina's zijn , maar bij de eerste 25 zit het wel geloof ik en anders niet ver meer er vandaan, ben het een beetje kwijt, het is al weer zo'n tijd geleden.
gr abby
Gast
19-04-2007 21:15  Reageer met quote




alweer bedankt, dat ik daar zelf niet ben opgekomen.
gr. Annet
sterredag
21-04-2007 8:33  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

dit was toch het supaplex xp subforum en niet het help met levels subforum? Smile
Gast
21-04-2007 14:29  Reageer met quote




sterredag schreef:
dit was toch het supaplex xp subforum en niet het help met levels subforum? Smile

niet zo veel mopperen, heb net deze bladzijde's allemaal doorgelezen, en jou een paar keer tegengekomen, maar alleen maar mopperend, straks heb je hulp nodig en iedereen denkt dan , bekijk het maar,....
Gast
21-04-2007 23:18  Reageer met quote




Volgens mij is sterredag alleen maar een beetje jalours. Vroeger vroegen de meesten hulp aan haar met supaplex maar nu niet meer vandaar.
Gast
22-04-2007 16:37  Reageer met quote




waarom zijn hier maar 7 pagina s meer, wat is er loos.....
gr. thea
Gast
22-04-2007 18:35  Reageer met quote




Anonymous schreef:
waarom zijn hier maar 7 pagina s meer, wat is er loos.....
gr. thea

een beetje in de war?
gr abby
Gast
29-04-2007 18:58 kan iemand mij helpen met level 48 Reageer met quote




Als ik bijna aan het eind ben van level 48 krijg ik 1 steen niet pakken, hoe moet ik dit doen?

gr Kik
Gast
29-04-2007 23:01 Re: kan iemand mij helpen met level 48 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als ik bijna aan het eind ben van level 48 krijg ik 1 steen niet pakken, hoe moet ik dit doen?

gr Kik

je bedoelt dat je een infotron niet kan pakken? ik denk dat je dat stukje bedoeld, waar er 2 ballen achter je aan komen naar beneden, nou het is heel simpel heel vlug 2 naar beneden infotron op zuigen en meteen naar rechts,
gr abby
Gast
05-05-2007 14:16  Reageer met quote




ik speel supaplex met dosbox.
nu heb ik alleen het probleem dat ie de hall of fame niet opslaat dus elke keer dat ik stop moet ik steeds opnieuw beginnen Sad
heeft iemand hier een oplossing voor.

gr Rachel
Gast
22-05-2007 12:01  Reageer met quote




dan heb je de verkeerde dosbox versie, ik had dat probleem ook.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke je moet hebben, maar ik heb hem thuis, als je me een mailtje stuurt, laat ik het je nog even weten (of stuur hem gelijk door)
sterredag
22-05-2007 12:02  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

sorry was niet ingelogd Smile
Gast
29-05-2007 16:16 Zuigen Reageer met quote




Het is geen zuigen, het is SKIPPEN
gr. Abby (smolarek) Razz
Gast
05-06-2007 14:46 Supaplex Reageer met quote




Hoi allemaal,

Ik heb supaplex gedownload. Hij start wel op, maar zodra ik het 1ste level wil spelen, wordt het beeld zwart en gebeurt er verder niks meer. Heeft iemand een oplossing
Gast
05-06-2007 14:57 Re: Supaplex Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi allemaal,

Ik heb supaplex gedownload. Hij start wel op, maar zodra ik het 1ste level wil spelen, wordt het beeld zwart en gebeurt er verder niks meer. Heeft iemand een oplossing

heb je winplex of de oude, de oude supaplex wil bij mij ook niet , maar winplex gaat helemaal vanzelf,
gr abby
Gast
05-06-2007 15:47  Reageer met quote




Ik heb de oude supaplex. Winplex wil bij mij wel, maar de oude supaplex is mooier
Gast
06-06-2007 11:45  Reageer met quote




Kan iemand me vertellen hoe je level 35 (no miracle) moet doen.. ik kom er echt niet uit, en winplex kan geen levels skippen! :S

alvast thanks!
Gast
06-06-2007 15:09 ?? Reageer met quote




hallo

er is toch ook zo'n soort spel waar je schaartjes achter je aan krijgt hoe heet die en waar kan ik die vinden
Gast
06-06-2007 15:27 Re: ?? Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo

er is toch ook zo'n soort spel waar je schaartjes achter je aan krijgt hoe heet die en waar kan ik die vinden

op google , je zet winplex downloaden neer en je neemt winplex rebirn,
gr abby
Gast
06-06-2007 15:30  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kan iemand me vertellen hoe je level 35 (no miracle) moet doen.. ik kom er echt niet uit, en winplex kan geen levels skippen! :S

alvast thanks!

die is heel simpel, je moet 9 infotrons hebben, dus je gaat meteen naar de rechterkant en zorgt dat de infotron die daar ligt , boven op dat glitterding valt, je krijgt dan 9 infotrons, en je kan naar de E
gr abby
sterredag
06-07-2007 22:15  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

stuur me een mailtje (mijn gebruikersnaam + @ gmail.com

en ik stuur je wat je nodig hebt om goed de originele supaplex op xp te draaien
marion28763
18-08-2007 12:21  Reageer met quote




kan iemand mij uitleggen hoe ik level 59 de stenen met 9 in het vierkant laat vallen ik hou er boven steeds 2 over zodat ik er niet door kan
Gast
18-08-2007 14:03  Reageer met quote




marion28763 schreef:
kan iemand mij uitleggen hoe ik level 59 de stenen met 9 in het vierkant laat vallen ik hou er boven steeds 2 over zodat ik er niet door kan

ga in het midden staan, zuig onder en boven je het groen weg en dan opzij gaan,
gr abby
Gast
18-08-2007 21:19  Reageer met quote




sterredag schreef:
stuur me een mailtje (mijn gebruikersnaam + @ gmail.com

en ik stuur je wat je nodig hebt om goed de originele supaplex op xp te draaien

en dan maar uitkijken dat je geen virus krijgt , nee dank je...
Gast
19-08-2007 12:38 supaplex Reageer met quote




ik hou van die spel supaplex is mij hobbie ik heb hem overal ghezogt maar niet gevonden kan uw mijn helpen danku wel
Plaats Reactie Pagina 7 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden