NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Pietje
05-04-2006 21:04  Reageer met quote
Gast



Als je bij google zoekt naar winplex, krijg je een vernieuwde versie van supaplex. Die werkt precies hetzelfde, maar ziet er anders uit.
 




sterredag
06-04-2006 8:16  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Als iedereen met hun wijze tips die al 600 x vermeld staan eens stoppen met die tips weer te herhalen. Misschien dat mijn berichtje dan niet achterop geschoven wordt en mensen hem dus gewoon weer gaan lezen.

Ik merk het echt als mijn bericht weer naar achter geschoven is, want mijn supaplex aanvragen dalen dan drastisch, terwijl ik toch ongeveer wekelijks wel een verzoek kreeg om supaplex, is dat nu alweer weken geleden.

Dus speciaal voor iedereen die niet gewoon even dit topic kan doorlezen:

en speciaal voor diegene die echt supaplex willen spelen en niet een of ander flauw aftreksel ervan.

sterredag schreef:

Ik heb eerder al geschreven (pagina 6) dat ik een goed werkende supaplex versie heb voor windows XP (iemand met andere windows versie lukte het ook daarmee) Gewoon even een mailtje sturen naar:

*** en al jullie zorgen zijn opgelost en een lange zoektocht naar de enige echte oudwertse klassieke supalex is geeindigd.


Ik beantwoord ALLE mailtjes met een zipbestandje waar supaplex in zit samen met de instructies hoe je het kan laten werken mbv de juiste dosbox versie die ook wordt meegeleverd.

dus

NIET POSTEN

gewoon mij MAILEN Smile Dan blijft dit bericht ook nog beschikbaar voor mensen na jou namelijk.

edit Numix: geen e-mailadressen, bvd
Gast
20-04-2006 9:42  Reageer met quote




Hoe moet level 71?
Op een gegeven moment heb je 3 "sterren" en 3 dingen die je "moet opeten" In een soort van pyramide, wat moet ik daar doen?
Nynke
21-04-2006 16:00  Reageer met quote
Gast



heey ik wil ook graag supaplex spelen maar ik kan hem niet downloaden want dan begintie over winzip.. weet iemand raad?
groetjess!
Gast
22-04-2006 1:23 supaplex/megaplex installeren Reageer met quote




ik heb megaplex gedownload als ik hem afspeel dan zegt hij dat hij de iets met video niet kan afpelen... weet iemand hoe ik dat kan oplossen???
Gast
01-05-2006 9:08 ? Reageer met quote




http://www.elmerproductions.com/sp/ dit is wel een site waar je het kan downloaden, maar hoe moet dat?~!!!
grazy_gangstah
13-05-2006 15:01 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote
Gast



lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?


hier kun je hem downloaden: http://www.dosgamesarchive.com/download/game/202
klik dan op dowload this game. En dan zie je wel wat je moet doen
Gast
14-05-2006 13:49 supaplex Reageer met quote




als ik supaplex heb gedownload en ik wil hem dan open in winzip dan staat er een hele lijst maar ik kan dan het spel niet openen die staat er dan niet bij ik heb ook al andere sites geprobeert maar dat lukt ook niet wie kan mij daar mee helpen?
Gast
14-05-2006 13:50  Reageer met quote




kan iemand mij daar snel antwoord op geven?
Gast
24-05-2006 17:22 Supaplex Reageer met quote




kan iemand een site geven waar ik supaplex kan vinden..
want ik heb wel windows xp maar dan iets snellere .. daar willen de meeste supaplex-en niet op dus.. wweet iemand iets??
Gast
25-05-2006 18:55 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote




lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?
Gast
30-05-2006 10:38  Reageer met quote




wie kan mij helpen bij level 35 "no miracle!" en level 55 "the eldritch!"
Alwin
19-06-2006 21:08  Reageer met quote
Gast



hoi lies ik las je berichtje ik heb supaplex op diskette staan maar is niet voor xp ik zoek die zelf ook voor op xp
Gast
22-06-2006 20:11 cheat Reageer met quote




weet er iemand cheats voor supaplex of winplex??
groetjes
tollie
03-07-2006 23:03 winplex rules Reageer met quote
Gast



hallooos

Winplex is veel beter dan supaplex Je kunt er veel meer levels spelen die ongekent moeilijk zijn maar ook hele simpele De normale supaplex speel je in pak en beet 5uurtjes wel uit Ik wil best mensen helpen met levels maar het beste is om ze voor te doen en dat is nogal moeilijk gaan lijkt mij Laughing

gr tollie
tollie
03-07-2006 23:05  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wie kan mij helpen bij level 35 "no miracle!" en level 55 "the eldritch!"


no miracle speel je uit om de infotron op het beestje te laten vallen waar je er 9 uit krijgt Je speelt het level in 30 sec uit Wat wil je weten bij de eldritch?
Gast
04-07-2006 16:47 Winplex Reageer met quote




http://nederland.softpicks.net/software...l-3605.htm
Hier kan je supaplex downloaden Winplex werkt het zelfde als
supaplex
Frieda
Gast
06-07-2006 7:48 SUPAPLEX Reageer met quote




Kan je ook een supaplex downloaden voor windows xp maar niet die van supaplex rebirn in xxi want die werkt niet op mijn pc wij hebben windows xp proffesional.. dus heeft iemand een tip ??
Gast
14-07-2006 10:37 supaplex... Reageer met quote




heejj heejj,,

ik ben tot en met level 71 en heb level 35 68 niet gehaald aan mij kun je dus de rest vragen..

xx lieke
Gast
14-07-2006 10:43 supaplex... Reageer met quote




heejj heejj

tollie: welk beestje bedoel je: dat schaartje of jezelf.(dat rode roonde ding = jezelf..Wink...)

xx lieke
Gast
14-07-2006 10:54 Re: supaplex... Reageer met quote




Anonymous schreef:
heejj heejj,,

ik ben tot en met level 71 en heb level 68 en 72 niet gehaald aan mij kun je dus de rest vragen.. Very Happy

xx lieke

en als je weet hoe level 63, 68 of 71 of 72 moet wil je dat dan ook ff zeggen.. Exclamation Exclamation
Gast
15-07-2006 19:07 Re: supaplex... Reageer met quote




Anonymous schreef:
heejj heejj

tollie: welk beestje bedoel je: dat schaartje of jezelf.(dat rode roonde ding = jezelf..Wink...)

xx lieke


Level 35: Je duwt eerst dat blok 1 naar rechts Gaat links door het buisje omhoog Boven aan rechts door het buisje Dan zie je rechts van je een infotron Die moet je niet pakken maar op dat beestje (die de hele tijd van boven naar beneden gaat) laten vallen waar je er 9 uit krijgt Dan kun je naar de exit.

Suc6. Laat ff weten of het je lukt

gr tollie
Gast
15-07-2006 19:13  Reageer met quote




Ik wil de rest van de levels ook wel uitleggen maar ik weet niet waar je ongeveer vast loopt Heb je msn?

gr tollie
Gast
02-08-2006 17:16  Reageer met quote




Weet iemand hoe je level 51 begint
gr Frieda
Lange Heusden
03-08-2006 8:32  Reageer met quote
Gast



Ik heb vroeger alles uitgespeeld (op een 386 DX 40MHz) en begin nu opnieuw, over een tijdje zal ik kunnen helpen.
Gast
11-08-2006 13:42 Re: supaplex Reageer met quote




ja ik wil het wel, maar heeft iemand een link naar de goeie supaplex?
Gast
13-08-2006 0:47 help Reageer met quote




wie weet hoe je de allerlaatste infotron kan pakken en het eind ingaan bij level 48? en hoe gaat level 67 in het begin en 63?
Gast
20-08-2006 13:27  Reageer met quote




ik krijg level 83 en 85 nie uit
afdsoighe
21-08-2006 8:46 levels Reageer met quote
Gast



heeft iemand hulp voor de levels 71, 75, 85 en 87? (head-hunter, a pro's work, nice en see you tomorrow?) de rest heb ik allemaal gehaald, en trouwens raad ik voor mensen die gaan willen spelen winplex aan, want die is VEETTTT!!! 2442 levels Very Happy alsof je na de klassieke versie al niet helemaal gek bent
oppajs
21-08-2006 9:06 Re: help Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wie weet hoe je de allerlaatste infotron kan pakken en het eind ingaan bij level 48? en hoe gaat level 67 in het begin en 63?


63, je gaat eerst naar beneden en zuigt dan snel de infotron weg en stapt opzij, dan pak je de anderen daar, dan ga je naar links en helemaal naar onderen vakjes weghalen, dan laat je de eerste steen vallen (gewn stukje terug gaan) dan laat je de eerste rij stenen vallen, als ze uitgerold zijn duw je de steen boven het gat naar rechts en ga je het gat in, helemaal naar onderen en dan opzij, dan laat je telkens wat meer vallen en haal je de 2 infotrons eruit ga je naar boven en kom je op eeen simpeler stukje, je je komt dan tussen 2 stenen te staan, vlak daarna, je gaat naar onderen 1tje en zuigt het vakje onder de linkersteen weg, pakt de infotron en kunt verder dan ga je beneden eerst naar links en haal je van het vierkant alle vakjes weg, behalve de 2 direct boven de opening en de 3 linksonder naar boven, daar valt een steen op en kun je een infotron pakken, dan ga je boven naar het gat en laat je de eerste steen vallen, dan ga je naar links nog een steen, dan laat je weer een steen vallen waarbij 3 infotrons liggen, maar die pak je niet, je gaat weer naar het gat waar nu als het goed is 3 stenen op de grond liggen en 1 op het ''muurtje'' links, onder die laatste ga je staan en dan ga je naar beneden en naar links, dan valt er een steen 8er je die je opzij kunt schuiven naar regts, pak de 2 infotrons en ga verder, haal dan alleen de linkerrij vakjes weg en 1 andere (waar je zelf moet staan) dan krijg je rijtje infotrons, daar laat je ook steeds meer vallen door vakjes open te makendan kom je in een vakje waar je de infotrons tamelijk makkelijk kunt pakken alleen je moet niet de drie pakken die terugleiden dan ga je naar boven en dan liggen daar 2 stenen, de bovenste laat je vallen en die duw je dan van het heuveltje af waar hij was opgevallen, dan pak je de infotrons daar rechtsboven en ga je onderdoor, pak je de infotronsen duw je de steen die nog overgebleven is van die 2 hierboven ^^ die duw je weer van het heuveltje af, nou kun je via de 3 infotrons die overgebleven zijn, terug naar het vierkant, daar ga je naar boven en naar regts, maar je laat zo weinig mogelijk stenen vallen, volgens mij hoef je er maar 4 te laten vallen voordat je bij de infotron kunt komen en het grote blok met stenen, dan laat je de stenen vallen, alleen daar ren je dan vooruit en je gaat regtsboven in het vierkant staan, je laat alles vallen en of je kunt meteen weer terug, of je moet de bovenste steen even naar links duwen, dan ga je weer naar boven en pak je de infotron. je gaat terug via het muurtje van 2 vakjes regts in het vierkant, dan ga je naar regts en je gaat eerst helemaal naar regts waar eenrichtingspijltjes zijn, daar maak je 2 rijen van 3 vakjes vrij en je gaat weer terug, dan ligt er een steen in de weg, die duw je helemaal naar links, dan valt er weer een steen, die duw je naar regts in het middelste vakjes van de onderste rij die je net vrijgemaakt hebt, je gaat weer terug, duwt de steen opzij en pakt de infotrons en gaat verder, dan kom je bij een lange route met allemaal zijtakken, die regtsonder is makkelijk je zorgt ervoor dat de uitgang van de pijltjes open is en gaat naar binnen, dan valt er 1 steen, maar dat is niet erg, dan ga je naar regts zonder iets te laten vallen en maak je het vak regtsonder leeg, dan laat je de meest regterrij vallen en ga je naast het vallen staan en houdt je spatie en pijltje naar regts ingedrukt zodat je vallende infotrons ertussenuit zuigt, dan zorg je ervoor dat de overgebleven stenen naar regts in het gat vallen, dan pak je de infotrons en ga je naar buiten, de volgende weet ik niet meer uit het hoofd, dus ik ga nu weer ff die level spelen en dan komt zo het vervolg
Plaats Reactie Pagina 5 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden