NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
26-06-2012 21:23 verjaardag moeder morgen!! Reageer met quote




mijn moeder houd niet van bloemen of geknutselede dingen ik geef altijd al badspullen ik weet haar kleding maar niet chocola kan niet want ze is aan het lijnen en het is morge al dus iets gegrafeerd wat ik op internet metbestellen duurt te lang!!

HELP ME!!
ps: sorry voor typfouten
 




Gast
01-07-2012 21:12 kusjelauravo@live.nl Reageer met quote




ga naar greetz.nl en geef haar dan een kado.
ik heb zelf een keer een ballon in zo'n mega grote en mooie doos besteld, mijn moeder vond het geweldig.
ook had ik op hema.nl tompouche besteld met foto's van ons gezin erop en een lieve tekst.
Gast
04-07-2012 12:28 tips!!! Reageer met quote




Moeders houden van dingetjes en ringetjes. Maar wat je ook kan doen is kijken wat ze in de keuken heeft en daardoor iets voor in de keuken kopen. Zoals een koekenpan. Een tweede doet geen vlieg kwaad. Ovenhandschoenen en een schort is altijd welkom. Dus op naar de Xenos of Action en daar dingen kopen voor je mama. Wink
Gast
09-07-2012 17:53 Mijn Moeder is Jarig! Reageer met quote




Mijn Moeder is 13 Juli jarig en ik heb ook nog niets ! Alsjeblieft kan iemand me helpen ??
Gast
17-07-2012 18:44  Reageer met quote




wat je bijvoorbeeld kan geven is:

- iets wat ze spaart (mijn moeder spaart vlienders)
- een tattoo samen met haar zetten
- bos bloemen
- parfum
- gedicht schrijven
- paar foto's verzamelen en uitprinten op A4 formaar en dat in mooi fotolijstje doen.
- haar lievelings drank kopen
- tegoedbonnen zijn altijd wel goed... bijv. van een winkel waar ze graag haar kleding koopt of cosmeticas
- een dagje weg naar sauna of iets dergelijks
- ontbijt op bed, hele dag koken
- hele huis opruimen

En nu heb ik zelf een probleem. ik weet niet wat ik voor me moeder moet doen of wat ik haar kan geven. ik heb wel zowat alles gehad na mijn idee

HELP!?
Gast
31-07-2012 11:03  Reageer met quote




Ik heb een mandje met zo'n geurslinger een knuffeltje die een hartje vasthoud en een paarden mok want me moeder rijd paard en dan leuk ingepakt met doorzichtig papier
Gast
01-08-2012 17:41 Kado voor je moeder Reageer met quote




Maak een shop bon, en ga gezellig een dagje shoppen enzo.
Gast
07-08-2012 9:47  Reageer met quote




Mijn moeder is al over aantal dagen jarig, Ik heb alleen geen idee wat ik zou kunne kopen ze word 39. ik wil niks al parfum sieraden of een bos bloemen dat zijn allemaal klassiekers en heb voor moederdag al een schoonheidsbeurt gedaan zou niet leuk zijn als ik dit zou herhalen.. heeft iemand ideeen ?
Gast
16-08-2012 11:27 Re: . Reageer met quote




Anonymous schreef:
Maak zelf een boekje en schrijf er de dingen in die jullie hebben meegemaakt met foto's. =P

Of je maakt een tegoedbon met dingen zoals:
- 1x stofzuigen
- 1x auto wassen
Enzv. =D


moeilijk als je dat evengoed al moet doen
Gast
18-08-2012 16:21  Reageer met quote




zorg gwn voor een goed ontbijt en een goed diner en nog een paar dingetjes erbij
Gast
28-08-2012 16:58  Reageer met quote




Mijn mama is morge jarig en ik heb helemaal nog niks :s, mijn broer stelt voor om een ontbijt klaar te maken maar mijn moeder gaat morgen vasten (om bepaalde redenen) dus dat gaat ook al niet.. Mijn mama is niet thuis en ik moet snel iets bedenken tegen morgen! Make-up ofzo gaat ook niet, want ze gebruikt geen make-up. A.u.b. Help. Ps. Ze wordt 39 jaar. Alvast bedankt.
Gast
04-09-2012 10:41  Reageer met quote




Mijn moeder is zaterdag as. jarig, heb een idee wat lijkt op de geldboom maar iets goedkoper Wink

Een plant halen en die in een grotere mand of schaal zetten, de schaal vervolgens opvullen met bijvoorbeeld snacks of kleingeld of iets anders.

Wat vinden jullie ervan?
Gast
24-10-2012 17:59 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil graag een cadeau voor me moeder geven, voor haar verjaardag. Maar ik zal echt niet weten wat ik haar kan geven? Ze houdt van bloemen, maar ik wil me moeder geen bloemen geven! Want, dat is wel wat te weinig. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen! Alsvast bedankt!

heey je kan misschien ook bij de hema een taart bestellen met happy bhirtday mom <(plaatje kan je vinden op internet)
Gr.
Gast
28-10-2012 10:41 !!!!!!! Reageer met quote




ik heb precies het zelfde help my!!!!!!!(pleassss)
Gast
03-11-2012 14:44 tips Reageer met quote




je kunt bij de etos verzorgingspullen kopen voor 7 euro koop chocolade of een kado boN BIJ DE DAUGLAS bv twn 10 euro en dan een mandje erbij en om de tradition er in te houden kan je handen overtrekken en dan in elke vinger een woord of boodschap erin
Gast
15-11-2012 18:17 Re: cadeau. Reageer met quote




Anonymous schreef:
myn moeder is ook byna jarig;

ik ga haar een dagje 'wegsturen' om een hele dag te relaxen.. Ze krijgt een hele schoonheidsbeurt.


hoeveel kost dat dan zo'n dagje relaxen ?
Gast
24-11-2012 9:02 Re: hey Reageer met quote




Anonymous schreef:
geef haar oorbellen, een jurk , boemen, of maak zelf een taart voor haar of koop er eentje

Bedoel je geen bloemen
Gast
13-12-2012 19:04 Moeder jarig, wat kopen ? Reageer met quote




Mijn moeder is ook bijna jarig namenlijk op 21 december, weet iemand wat ik kan kopen, want ze zeggen dat op die dag de wereld zal vergaan.

Gelieve een tof cadeau van max. 80 euro

Mvg
J.P.
Gast
13-12-2012 19:06 Re: Moeder jarig, wat kopen ? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mijn moeder is ook bijna jarig namenlijk op 21 december, weet iemand wat ik kan kopen, want ze zeggen dat op die dag de wereld zal vergaan.

Gelieve een tof cadeau van max. 80 euro

Mvg
J.P.

Een ketting, of een valse tijdbom lijkt leuk

Pochen quintyn
Gast
23-12-2012 13:48 cadeau!. Reageer met quote




hallo, ik ben Luna.
ik ben 10jaar en ik wil mijn mama verrassen met een KERSTcadeau. maar wij weten niks. ik wil iets leuks, want elk jaar geeft mama ons(ik papa zus, broer) iets duursen tof!. zou je zo snel mogelijk willen reageren het is tegen morgen!. HELP xxx Luna
Gast
05-01-2013 11:51  Reageer met quote




Mischien een Boek? Of een leuke jurk ofzw. Naja, mijn moeder is ook bijna jarig en ik weet het ook niet.
Gast
08-01-2013 22:39  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn moeder ook bijna jarig, weet niks te bedenken, ze houdt van ehm... vakantie,lezen,tuin, enzo iemand ideeen?>

Maar wat moet er dan in want ik zoek ook iets?! Nagellak of zo?!
Gast
15-01-2013 19:29 me moeders verjaardag Reageer met quote




hallo
mijn moeder is al bijna jarig zondag 20 januari ik weet niet zo goed wat ik haar kan geven.
*parfum: heb ik al zo vaak gegeven ,weten jullie nog wat leuks wat ik kan geven en maken

al vast bedankt liefs xx
Gast
15-01-2013 21:07 mijn moeder verjaardag Reageer met quote




hallo

me moeder is al bijna jarig zondag en ik weet niet wat ik kan geven .
*parfum heb ik al zo vaak gegeven .
weet iemand iets leuk , wil je het me dan zo snel mogelijk laten het liefst morgen

al vast bedankt xx
Gast
16-01-2013 18:15 Re: mijn moeder verjaardag Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo

me moeder is al bijna jarig zondag en ik weet niet wat ik kan geven .
*parfum heb ik al zo vaak gegeven .
weet iemand iets leuk , wil je het me dan zo snel mogelijk laten het liefst morgen

al vast bedankt xx



HELP ME !!
Gast
01-02-2013 22:21  Reageer met quote




Heeey
Mijn moeder word binnenkort 40 jaar ik zu haar een keer iets speciaals willen geven want ik heb eigelijk de standaard dingen onderand al allemaal wel gegeven en ijn moeder weet nu ook onderhand wel hoe ik denk daarom(ook omda ze 40 word)wil ik echt iets moois en speciaals maken/kopen
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt😘
Gast
19-02-2013 12:07 Kado voor je mama Reageer met quote




Ik ben vorig jaar met haar naar het theater geweest. Naar Wicked om precies te zijn. Was echt helemaal geslaagd ! En echt niet duur ! Meestal wilt je vader je dan wel een beetje helpen met financieren.
Vandaag is mijn moeder jarig en ik heb nog steeds niks. Maar ik heb wel een paar ideeen, bijv: fotoalbum maken van vroeger, een taart maken, bos tulpen, gedicht en ze wilt een cd van 100 x liefde Smile xx
Gast
26-02-2013 16:02  Reageer met quote




Mijn mama is ook bijna jarig, kga haar een mand (of doos) geven met daarin tegoedbonnen (zelfgemaakt) waarop dat dan staat bv. 2 beurten stofzuigen- 1beurt massage enz.... verder ga ik super vroeg opstaan om dan zelf boterkoeken te maken das echt makkelijk !!!! Ik heb haar ook gevraagd wa ze graag wou hebben en dan zei ze de zon!! Dus ik ga dan voor haar een zon maken. Alleen weet ik nog niet hoe....... WENS ME SUCCES!!!!
Gast
26-02-2013 18:16 cadeau voor me moeder Reageer met quote




ik weet niks voor mijn moeder , ze houdt van koffie. weet iemand iets?
Gast
02-03-2013 17:45  Reageer met quote




mijn moeder word 40, ik weet ook echt niets, misschien iets knutsel dacht ik, maar ik vind geen enkel goed knutsel idee, hebben jullie een idee?
Plaats Reactie Pagina 4 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden