NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
31-01-2011 18:56  Reageer met quote




Mijn moeder is ook bijna jarig.
Ik geef haar een tegoedbon van een schoonheids salon, en een tijdschrift. & dat soort dingetjes xD
& die geldboom is ook heeeel erg leuk!!
x
 




Gast
02-02-2011 21:26 Verjaardag Reageer met quote




Nou ik ging skydiven met me moeder, maar dan moet je wel eem hele toffe moeder hebben die dat ook wil doen
Gast
03-02-2011 18:00 verjaardag Reageer met quote




en wat nou als je moeder 68 word en alleen maar op een stoel zit te breien? omdat ze anders niks meer kan? geen dagje weg of welness, geen lekkere dingen omdat ze suikerziekte heeft en last van haar hart en rug en heupen gebroken gehad en slecht ziet , wat doe je dan?
Gast
05-02-2011 15:51  Reageer met quote




maak iets zelf, daar is je moeder altijd trots op
Gast
06-02-2011 12:52  Reageer met quote




Mijn moeder is ook bijna jarig, en ik weet echt niet wat ik haar moet geven.
Heeft iemand een idee?~
x
Gast
06-02-2011 14:40  Reageer met quote




Mijn moeder is overmorgen jarig! en ik heb nog he-le-maal niks! Ik geef eigenlijk elk jaar hetzelfde:
-tijdschrift
-een plant
-doucheschuim ofzo.
Maar nu wil ik echt wel wat anders! Heeft iemand een leuk ideetje? Want ik moet echt heel snel iets hebben!
x~
Gast
08-02-2011 19:43 cadeau moeder?? Reageer met quote




watvoor cadeautje zal k geven!
ik wil iets met een ketting / armband en dan graveren!
hoe en waar en hoe duur?
gr
Gast
28-02-2011 9:10 CadeauTips voor je moeder Reageer met quote




hey iedereeen,

mijn moeder vindt het leuk alsik iets van make up of iets dergelijks koop.
Ze vindt het altijd wel lief van mij dat ik in iedergeval wat koop, want mijnmoeder hoeft niet perse iets maar iets krijgen is altijd leuk!!!

Misscien kan je ook make up kopen voor je moeder!
Veel Succes!!
X
Gast
02-03-2011 11:30  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mensen maken veel taalfouten hier zeg haha



Ehh, hoofdletter? Punt?
Je hebt inderdaad gelijk...
Gast
02-03-2011 12:30 Re: verjaardag Reageer met quote




Anonymous schreef:
en wat nou als je moeder 68 word en alleen maar op een stoel zit te breien? omdat ze anders niks meer kan? geen dagje weg of welness, geen lekkere dingen omdat ze suikerziekte heeft en last van haar hart en rug en heupen gebroken gehad en slecht ziet , wat doe je dan?



Dan geef je ze twee van haar eigen breipennen cadeau. Ze zal die waarschijnlijk toch niet meer herkennen.
Gast
12-03-2011 20:24 kadootje Reageer met quote




ik heb niet gezegd dat ze seniel of dement is wel? ze is verder goed bij haar verstand hoor en zal het echt wel weten of het haar breipennen zijn of niet. ik had een beter idee verwacht dan zo'n "slimme" opmerking
Gast
27-03-2011 14:55  Reageer met quote




Mijn moeder word volgende week vrijdag (2 april) 43 en ik heb nog geen idee van wat ik haar ga geven.. Ze houd van lezen bloemen enzo.. Maar dat soort dingen geef ik haar elk jaar al.. ideeën zijn op:/ heeft iemand een idee? xxx Charita
Gast
01-04-2011 15:40  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mijn moeder word volgende week vrijdag (2 april) 43 en ik heb nog geen idee van wat ik haar ga geven.. Ze houd van lezen bloemen enzo.. Maar dat soort dingen geef ik haar elk jaar al.. ideeën zijn op:/ heeft iemand een idee? xxx Charita


mijn moeder wordt op 3 april 44, ik denk haar een ketting te geven met een hartje erin met onze voorletters erin.
Gast
13-04-2011 10:27 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




ik heb voor men mama een voetbehandeing besteld door vissen het kost wel 30 euro voor 30 minuten ... maar ik weet zeker dat ze er zoooo van gaat genieten ..[quote]
Gast
13-04-2011 10:30 Re: cadeau moeder?? Reageer met quote




nice ... X
Gast
30-05-2011 18:07 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat moet je daar nou op antwoorden, wij kennen je moeder toch niet, en als ze gek is op bloemen dan geef je toch een plant, en als je dat ook te weinig vind hang je die plant vol met briefjes van 5 of 10 wat jij kan missen, heb ik jaren geleden met m'n vader gedaan, vol gehangen met briefjes van 25, de zogenaamde geldboom, daar droomt toch iedereen van geld dat aan een boom groeit?
gr abby


briefjes van 25 euro bestaan niet.
Gast
21-06-2011 16:03 opletuh Reageer met quote




dat mens heeft die vraag er in 2007 opgezet!!!!!!!!
Gast
21-06-2011 18:21 Zelf knutselen Reageer met quote




Ik heb precies hetzelfde.
Mijn moeder housd heel erg van bloemen, de hele tuin staat er mee vol.
Alleen ik (en zij) vind het altijd leuk om zelf iets te knutselen.
Wat moet ik doen?
Gast
24-06-2011 17:28 kado Reageer met quote




je kan ook een ook een hoed kopen
ik maakte vroeger verjaardagskaarten en ik knutsel soms wat
of maak een boek en schrijf alle leuken dingen die jullie mee gemaakt hebben (met tekeningen)
OF KOOP EEN KETTING
Gast
10-07-2011 20:46  Reageer met quote




Anonymous schreef:
ga lezend in de tuin kamperen!

eei badankt ik heb nu een idee dankzij u thnxx x
Gast
20-07-2011 13:42 verjaardag van mijn mama maar wat moet ik kopen Reageer met quote




help wat moet ikk toch kopen ik mijnn mama vind koffie het beste nog 4 dagen en ze jarig antwoord zo snel mogelijk en al vast bedankt
Gast
20-07-2011 13:46 Re: verjaardag van mijn mama maar wat moet ik kopen Reageer met quote




Anonymous schreef:
help wat moet ikk toch kopen ik mijnn mama vind koffie het beste nog 4 dagen en ze jarig antwoord zo snel mogelijk en al vast bedankt


geef gewoon niks
Gast
01-08-2011 23:03 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
briefjes van 25 euro bestaan niet.


hij/zei dat het jaren geleden was, en briefjes van 25 gulden bestaan wel Wink
Gast
09-08-2011 9:45 tippie Reageer met quote




hoi mensies, het is al een oud topic, maar tog ff een tip: mijn moeders magnetron was stuk, en onze oven stok oud. nu heb ik een combi magnetron gegegven, was slechts 100 euro kwijt.
Gast
20-08-2011 13:37 Geef Gwn Iets wat met haar hobby's te makeb heeft Reageer met quote




Ja geef gwn wat met haar hobby's te maken heeft
Gast
22-08-2011 15:38 Creatieef Reageer met quote




Wij hebben thuis een hotpot, en daar mee kan je van glas sieraden ontwerpen. Het is er leuk om te doen maar ook om te geven want je kan van alles maken zoals bijvoorbeeld:
-Ketting
-Ring
-Oorbellen
-Armband
Maar dan heb je alleen wel zo'n hotpot nodig en die is wel wat duurder, maar erg leuk om te doen in je vrije tijd.
Gast
24-08-2011 20:53 help a.u.b Reageer met quote




wat zal ik geven een bos bloemen veel te weinig kan iemand helpen bedankt alvast
Gast
31-08-2011 14:09 moeder Reageer met quote




Mijn moeder is ok bijna jarig maar ik doe alemaal gezichtscreme nagellak make up enzo kopen omdat kuuroord te duur is en ze moet werken op de dag dat ze haar verjaardag viert (naar een beurs) en daarna alles klaarzetten voor verjaardag dus heb hele dag de tijd met me zussen om gezellig te maken thuis en ga heel veel chocola kopen omsmelten en dan in hart vormpje gieten waar letters opstaan ofso iedereen houdt van chocola en als er ok wat liefs opstaat en door je dochter (of zoon) is gemaakt is elke moeder blij
Gast
05-09-2011 17:07 mama Reageer met quote




mijn mama wil altijdt een leuke dag voor haar verjaardag bv een uitstap mert heel het gezin of dan zegt ze dat we de hele dag braaf moeten zijn dat is meer dan genoeg zegt mijn mama tip maak iets heel mooi die van mij is dan altijd blij...

-xxx- van chiara(12 jaar)
Gast
05-10-2011 15:40 no money Reageer met quote




ik hbe helemaal geen geld om iets te kopen wat kan ik maken die mand is wel een leuke idee maar wat kan ik erin doen? zonder geld kwijt te raken?


alvast bedank=) xxx
PS:ik kan niet koken =(
Plaats Reactie Pagina 2 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden