NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
21-04-2015 21:58 Mij mama is overmorgen jarig 24 april vrijdag Reageer met quote




Mij mama is overmorgen jarig wat moet ik doen ik wouw een specialen en geheime klus doen kijk op weekdagen sta ik op om 7.23 en en ga ik naar beneden tv kijken kleren aan tanden poetsen want ik moet naar school maar vrijdag is ze jarig dus sta ik op en ga om 6.00 de huis versieren en snel terug en ga ik slapen en dan ziet ze niks cadeutje🎁 tips?
 




Gast
11-05-2015 15:01 moederjarig wat ik moet kopen Reageer met quote




mijn moeder s bijna jarig maar ik weet niet wat ik moet geven e is op 13 mei jarig wat zou ik geven kunnen jullie alsjeblieft helpen want het is al bijna en bestelen duurt the lang as julli mij helpen vind ik het heel fijn doei!!!!
Gast
02-08-2015 10:37 Mij moeder is jarig Reageer met quote




Ik heb geen idee wat ik moet maken of geven
Ze is veel bezig in de tuin
En kan binnen planten niet goed verzorgen
Ze is netjes dus alles moet zijn plek hebben
En buiten zit het een beetje vol
Gast
02-08-2015 10:45 High tee Reageer met quote




En een high tee is leuk
Gast
29-08-2015 10:41  Reageer met quote




Mijn moeder word aanstaande vrijdag 40. Ze houdt niet echt van chocola
Of een plantje, en films en boeken heeft ze al en een beeldje heb ik ook al vaak gegeven. Iemand een leuk ideetje?
Gast
02-11-2015 17:03 Ik weet geen cadeu voor mijn moeder Reageer met quote




hoi mij moeder is over 9 dagen jarig en ik weet echt niet wat ik moet geven ik ben 11 jaar oud en ik mag niet alleen naar de winkel en ik heb toch geen eigen geld weet iemand mieschien Wat ik moet doen?
Gast
21-11-2015 11:14  Reageer met quote




Geef je moeder anders een muurvaas. dat is een vaas die je aan de muur hangt, waar je bloemen in kunt doen. Hartstikke leuk voor de versiering in huis!
als je niet weet wat ik bedoel zoek dan op google muurvaas en je vind het vanzelf Smile
Gast
29-04-2016 15:44 Re: ok Reageer met quote




Anonymous schreef:
geef gwoon iets wat awesome is

perfect antwoord
Gast
10-06-2016 20:33 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Je kan ook zelf iets maken!
Bijvoorbeeld:

Een vaas waar bloemen in kunnen maar je gaat er met krijt verf overheen en dan kan je er iets op schrijven met krijt! Iets liefs❤️
En er kunnen bloemen in
Gast
14-10-2017 13:59 verjaardag Reageer met quote




mijn moeder is binnenkort jarig.
ik wist eerst niet wat ik haar moest geven maar heb een pakketje samengesteld : schoonheidsbehandeling (20,00), trainingspak bjorn borg (129,00) en nog een paar fotolijstjes met leuke foto's van vroeger en nu (15,00)
Plaats Reactie Pagina 7 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden