NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
25-04-2007 14:50 Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Ik wil graag een cadeau voor me moeder geven, voor haar verjaardag. Maar ik zal echt niet weten wat ik haar kan geven? Ze houdt van bloemen, maar ik wil me moeder geen bloemen geven! Want, dat is wel wat te weinig. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen! Alsvast bedankt!
 




Gast
25-04-2007 22:01 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil graag een cadeau voor me moeder geven, voor haar verjaardag. Maar ik zal echt niet weten wat ik haar kan geven? Ze houdt van bloemen, maar ik wil me moeder geen bloemen geven! Want, dat is wel wat te weinig. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen! Alsvast bedankt!

wat moet je daar nou op antwoorden, wij kennen je moeder toch niet, en als ze gek is op bloemen dan geef je toch een plant, en als je dat ook te weinig vind hang je die plant vol met briefjes van 5 of 10 wat jij kan missen, heb ik jaren geleden met m'n vader gedaan, vol gehangen met briefjes van 25, de zogenaamde geldboom, daar droomt toch iedereen van geld dat aan een boom groeit?
gr abby
Hakan
07-05-2007 23:45  Reageer met quote




hahaha wel slim bedacht, geld aan een boom Very Happy
Gast
19-10-2008 16:06 geef je moeder... Reageer met quote




geef je moeder make up of een verzorgingsmiddel. Je kan haar ook een slipje, chocola of wat dan ook met een foto van jou of haar geven. Koop ook een taart. Bloemen erbij, en je hebt je moeder verrast!!!
Gast
21-03-2009 9:16 mooi Reageer met quote




het moet digitaal of lief zijn
Gast
12-06-2009 10:45 ok Reageer met quote




geef gwoon iets wat awesome is
Gast
02-09-2009 18:19 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil graag een cadeau voor me moeder geven, voor haar verjaardag. Maar ik zal echt niet weten wat ik haar kan geven? Ze houdt van bloemen, maar ik wil me moeder geen bloemen geven! Want, dat is wel wat te weinig. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen! Alsvast bedankt!

Koop een boeda of een mooi beeldje mijn moeder is daar altijd blij mee.
je kunt ook zelf iets maken!
Gast
14-09-2009 9:17 gefeliciteerd Reageer met quote




een klusser? die alles wat los zit weer vast zet, eventueel de tuin weer opfleurt, ja ik noem maar wat al hoop ik de klusser te mogen zijn

alvast gefeliciteerd
Gast
31-12-2009 12:15  Reageer met quote




ik koop een vivabox van parfum!
Gast
14-01-2010 10:24 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik wil graag een cadeau voor me moeder geven, voor haar verjaardag. Maar ik zal echt niet weten wat ik haar kan geven? Ze houdt van bloemen, maar ik wil me moeder geen bloemen geven! Want, dat is wel wat te weinig. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen! Alsvast bedankt!

Koop gewoon chocolade met tekst er op had ik gedaan met ook nog chocola met hartjes vormen ze vond het zo leuk je kan ook een hele lekkere maaltijd klaarmaken of allemaal kleine cadotjes kopen en dan een grabbelton maken is egt leuk!
Gast
18-02-2010 19:37 slim Reageer met quote




Ja egt wel cool ja geld aan de boom maar wie,s geld


(moet je je moeders geld zelf geven >xD)
Gast
15-03-2010 22:04  Reageer met quote




heeey
mijn moeder is ook bijna jarig doe gewoon een hele mooije mand en daar allemaal spulletjes erin en lekker leuk versieren en klaar maak zelf een taart met tekst van glazuur
ga ik ook doen
ik heb dat hier iets aan hebt
Gast
06-04-2010 16:21  Reageer met quote




mijn moeder ook bijna jarig, weet niks te bedenken, ze houdt van ehm... vakantie,lezen,tuin, enzo iemand ideeen?>
Gast
22-04-2010 17:02  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn moeder ook bijna jarig, weet niks te bedenken, ze houdt van ehm... vakantie,lezen,tuin, enzo iemand ideeen?>


Reis naar Spanje
Boek
Plant

Zo klaar.
Gast
30-04-2010 15:07 . Reageer met quote




Maak zelf een boekje en schrijf er de dingen in die jullie hebben meegemaakt met foto's. =P

Of je maakt een tegoedbon met dingen zoals:
- 1x stofzuigen
- 1x auto wassen
Enzv. =D
Gast
27-07-2010 10:32 ?? Reageer met quote




Ik heb geen idee, mijn moeder is ook bijna jarig.
Ze houdt wel van sleutelhangers, maar die heeft ze al zo veel.

Ik zou ook zelf een sleutelhanger kunnen maken, w8 lama ik heb al een idee
Gast
19-09-2010 18:20 cadeau. Reageer met quote




myn moeder is ook byna jarig;

ik ga haar een dagje 'wegsturen' om een hele dag te relaxen.. Ze krijgt een hele schoonheidsbeurt.
Gast
05-10-2010 13:17 ik weet ietss Reageer met quote




ik zou mijn moeder een klein plantje met mooie bloemetjes geven net geld eraan maar met een zelfbedacht gedichtje die wel grappig moet zijn en dan als ze het plantje uitpakt bev dat er allemaal geld in de lucht schiet net als een vuurpijl ofzo maar 't hoeft nietr echt geld te zijn ik kan ook gew monopoly geld doen of bev sinterklaas chocolade geld dan heeft ze ook gelijk chocola want mijn moeder is heel dichtbij pakjesavond jarig !! en ik zou nog wat kleren voor haar kopen en een parfum . oh! en ketting met een hartje die ze dan kan open maken en dan staan ik me zusje me broertje en mijn vader op! maar dan wel een foto die ze niet gezien heeft die kan je bij een fotowinke ofzo maken .. nou dat was 't wel zo'n beetje doei angela xxx
Gast
05-10-2010 13:20  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mijn moeder ook bijna jarig, weet niks te bedenken, ze houdt van ehm... vakantie,lezen,tuin, enzo iemand ideeen?>

ga lezend in de tuin kamperen!
Gast
10-10-2010 16:04  Reageer met quote




je kan van papiermache een bosje bloemen maken.
als je dat ook te weinig vind koop je ook echte bloemen.
dat kan een kind nog zelf bedenken losser
Gast
16-10-2010 16:34 moeder Reageer met quote




ik wil graag iets aan mijn moeder geven voor haar verjaardag maar ik weet niks help mij ik zou echt niks weten wie wilt mij helpen...
Gast
20-10-2010 13:51  Reageer met quote




Anonymous schreef:
je kan van papiermache een bosje bloemen maken.
als je dat ook te weinig vind koop je ook echte bloemen.
dat kan een kind nog zelf bedenken losser


loser bedoel je zeker?
Gast
16-11-2010 12:37 hey Reageer met quote




geef haar oorbellen, een jurk , boemen, of maak zelf een taart voor haar of koop er eentje
Gast
16-11-2010 12:44 hey Reageer met quote




hey ik weet wel wat geef haar een boek over buitenlandse planten dan heb je alles in een
Gast
21-11-2010 10:56  Reageer met quote




mensen maken veel taalfouten hier zeg haha
Gast
24-11-2010 18:25 moeder Reageer met quote




weet niet wat ik moet maken wie weet t
Gast
25-12-2010 13:28  Reageer met quote




Anonymous schreef:
mensen maken veel taalfouten hier zeg haha

Jij ook anders, interpunctie fouten om precies te zijn. Smile
Gast
11-01-2011 17:10 mam... Reageer met quote




haha lol
Maar ik moet echt snel iets bedenken voor mijn moeder en ik weet maar niks.
Bloemen heb ik al zo vaak gegeven...
Snoep dingen is ook niet goed... (mijn moeder is een beetje aan het afvallen)
Een tip zou heel handig zijn Smile
Alvast bedankt!!!
XxX me
Gast
12-01-2011 12:54 m Reageer met quote




dagje sportschool, xtra afvallen
Gast
18-01-2011 13:29  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Jij ook anders, interpunctie fouten om precies te zijn. Smile


Jouw zinsbouw en interpunctie zijn ook niet perfect. Wink Maar laten we on topic blijven mensen.

Mijn moeder is binnenkort ook jarig en aangezien het net Kerst is geweest is het niet makkelijk om iets te vinden dat ze niet heeft. Ze wordt 40 en heeft werkelijk bijna alles al! Ik vroeg haar of ze iets wist dat ze leuk vind of nodig heeft, maar zelfs zij weet niks.

En geloof me mijn zusjes en ik zijn erg creatief, want we weten haar ieder jaar met zowel verjaardag, moederdag als Kerst te verrassen. Echter zijn mijn ideetjes op.

Ze krijgt ieder jaar een bos rozen, 1 roos voor ieder levensjaar. Dat weet ze ondertussen wel, maar ik zoek iets anders. De volgende dingen zijn niet goed genoeg:
*Cosmetica
*Parfum
*badspulletjes
*Fotoproducten (van mok tot spandoek en fotobehang, we hebben het allemaal al gegeven)
*Chocola (ze houdt niet van zoetigheid, dus taart valt ook af)

Voor onze verjaardagen die 2 weken na elkaar vallen hebben we al een leuke ladiesnight geplanned. Misschien dat ze op die avond iets ziet dat ze wilt, maar daarvan hebben we ook al eens gegeven Wink

Heeft er nog iemand een leuk idee. Ik ben geen doe-het-zelver en mijn moeder houdt niet van planten enz.

Alvast bedankt Very Happy
Plaats Reactie Pagina 1 van 7
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden