NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon emerald faraway island / hoe vang ik mew
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Gast
19-01-2010 18:35 help Reageer met quote




hoe kan je die orb's van kyogre en groudon krijgen
 




Gast
30-01-2010 20:45 mew Reageer met quote




waar is dat ene meertje dan voor mew in rustboro city!!
Gast
21-02-2010 13:19 Mew Reageer met quote




Je kan mew niet vangen zonder te hacken of cheats , je moet een ticket krijgen van een nintendo event dat al afgelopen is .
Gast
01-04-2010 20:19 Re: help Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan die STEVEN niet verslaan die is kei moeilijk
weet iemand hoe ik die kan verslaan ?
en waar kan ik rare candy's krijgen ?


uhm steven is dacht ik in bezit van steel pokemons, of dragon type pokés, niet zeker. voor dragon pokémon, moet je ice beam of blizzard gebruiken( super effectief ) en op steel pokémon dacht ik dat fire attacks effectief zijn. en rare candy's vind je overal, je kunt ook de rare candy's / masterball / wat je maar wilt klonen, als je wilt weten hoe je kloont, moet je naar battle factory gaan.ga wat naar recht en naar boven, je komt in een gebouw dat vanbinnen blauw is met rode matjes. zorg ervoor da je de 2 tot 6 pokémons die je wilt klonen, eerst in je box zet samen met het item.save je game. haal de 2 tot 6 pokémons uit je computer, en zet ze in je party. ga naar de vrouw om je in te schrijve, zorg er wel voor dat je pokémons kunnen deelnemen. kies de 2 pokémons en klik op confirm. ze vraagt je om te save, doe dit maar LET ÖP
als de game zegt 'saving, don't turn off the power..
ZET JE GAME DAN UIT !!
zet je game terug aan, ze zeggen dat je game corrupt is, maar klik gwn op continue,als je het juist hebt gedaan, heb je je pokémons in je party EN in je pc staan, samen met de items. MAAR LET OP, er is een kans andere pokémons kwijt te raken ( ben hierdoor mijn cyndaquil en entei en raikou kwijt geraakt, ook mijn wailord) geloof mij, dit werkt, met de gevolgen erbij natuurlijk. ik heb hierdoor een box vol mewtwo's =) veel geluk verder
Gast
01-04-2010 20:23 Re: help Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe kan je die orb's van kyogre en groudon krijgen


je kan de orbs niet krijgen, hiervoor moet je nadat de pokémon league uit is, naar het weather institute, een man daar zegt een bepaalde route waar het hard regent, of waar de zon fel schijnt, ga daarheen en er is ergens een grot, in elk van de 2 grotten zit een van de legendary's, naargelang de zon scheen of het regent. veel plezier verder Smile
Gast
14-04-2010 13:38 mew Reageer met quote




hoe moet je met de GBA bij mew komen zonder de e-reader die heb ik namelijk neit Sad als ik die wel had dan had ik hem al lang maar ik weet neit hoe je mew zonder dat ding krijgt hoop snel een antwoordt te krijgenbedankt
Gast
14-04-2010 13:41 Re: Mew Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je kan mew niet vangen zonder te hacken of cheats , je moet een ticket krijgen van een nintendo event dat al afgelopen is .



waneer was dat dan /???
Gast
08-05-2010 11:02 phione Reageer met quote




wie wilt er een phione op diamond / pearl? het is het ei van manaphy, phione is het zwakkere type van manaphy, dus, wie hem wilt, zorg dat je wifi hebt, en reageer hier op, zeg er ook bij via dit, welke pokémon je ervoor wilt geven, ik reageer zo snel mogelijk terug
Gast
28-05-2010 15:28 elite four Reageer met quote




ik heb hem al uitgespeeld zonder cheats maar heb kyorga en groundon gedood
Gast
13-07-2010 11:51 ikke Reageer met quote




voor de geen die geen cheats willen gebruiken je mew gewoon in de safari zone vangen.
Gast
27-07-2010 8:51 latias Reageer met quote




hey jongens, weet er iemand hoe je latias kan krijgen? ik heb latios al gevangen, sommigen zeggen met een eon ticket, MAAR WEET ER IEMAND HOE IK KOM AAN DIE EON TICKET ZONDER CHIETS? please, help me . maar toch al bedankt aan degenen die dit lezen.
Gast
27-07-2010 8:52 mew Reageer met quote




huh? hoe kan je mew in de safari zone vangen?
Gast
19-08-2010 9:58 codes invoeren Reageer met quote




waar moet ik die codes invoeren op pokemon emarald
Gast
19-08-2010 10:02 gameshark Reageer met quote




hoe kom ik aan een gameshark en waar kan ik die vinden.
en kan ik ook codes gebruiken op een gameboy advance sp
Gast
22-12-2010 20:23 Re: help Reageer met quote




steven is makkelijk te verslaan als je een vuur of vecht type, het liefst een vecht type, ivm met aggron(hij is steen en staal, en die kunnen beide niet tegen vecht, dus dubbel!!! schade) het beste is blaziken, hij is namelijk vuur en vecht... als je geen blaziken hebt, neem dan een sterke vechtpokemon zoals machamp, hitmonchan, hitmonlee, hitmontop, of medicham
Gast
08-02-2011 18:34 shiny Reageer met quote




ik kan nergens een cheat voot shiny pokemon vinden.
jullie wel?
ik hoor ut graag
Gast
10-03-2011 22:01 help Reageer met quote




ik heb nu die codes maar ik moet zde invoeren op de pc maar dan doen ze het niet er gebeurd niks maar ze zijn wel geactiveerd ????? doe ik iets fout ofwat
Gast
01-05-2011 20:18 Legendarische Pokémon Reageer met quote




Welke Legendarische Pokémons op Pokémon Emerald zijn er te vangen, zonder VBA?
Gast
20-05-2011 14:01 mew Reageer met quote




je moet zoveel keer de elite four verslaan dan komt de vader van may naar je toe en geeft je een mistery ticket die moet je gebruiken en dan is hij daar op de eiland
gecen09
21-05-2011 15:43 Re: mew Reageer met quote




Anonymous schreef:
huh? hoe kan je mew in de safari zone vangen?

weet je ale hoe het moet mew vangen in safari zone
groetje patrick colet
Gast
02-06-2011 12:51 Re: mew Reageer met quote




Anonymous schreef:
je moet zoveel keer de elite four verslaan dan komt de vader van may naar je toe en geeft je een mistery ticket die moet je gebruiken en dan is hij daar op de eiland


Hoeveel keer?
Gast
14-06-2011 16:26 Re: latias Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey jongens, weet er iemand hoe je latias kan krijgen? ik heb latios al gevangen, sommigen zeggen met een eon ticket, MAAR WEET ER IEMAND HOE IK KOM AAN DIE EON TICKET ZONDER CHIETS? please, help me . maar toch al bedankt aan degenen die dit lezen.

In het begin van het spel kies je een pokémon die je wil vangen, Latias of Latios. Jij hebt Latios blijkbaar gekozen, dan kan je Latias niet meer vangen..
Gast
20-06-2011 15:01 Re: pokemon emerald faraway island / hoe vang ik mew Reageer met quote




tim 1165 schreef:
als het ruby saphire of emerald is:je kan mew op een bepaalde route krijgen als je alle trainers ontwijkt of nintendo event voor de ticket naar varaway island


wat bedoel je ermee dat je op een bepaalde route alle trainers moet ontwijken om zo een mew te krijgen?
Gast
20-06-2011 15:04 Re: ikke Reageer met quote




Anonymous schreef:
voor de geen die geen cheats willen gebruiken je mew gewoon in de safari zone vangen.


da kan toch helemaal nie xD
Gast
26-07-2011 10:46 je moet de rare candys clonen Reageer met quote




je moet ze gewoon gaan clonen ik deed dat ook voor gba en het lukte dus probeer dat het werkt het zelfde als pokemons clonen maar dan geef je ze aan de pokemons en doe je ze weer in de bag maar ondertussen saven!! en dan naar naar dat vrouwtje in battle frontier voor hij saved moet je hem resetten
Gast
18-08-2011 11:10 help Reageer met quote




hallo ik had een vraag over pokemon emerod ik kan namelijk latios niet vinden maar latias wel kun je ze eigelijk alebij wel
Gast
24-08-2011 17:39  Reageer met quote




Hoe kom ik aan de eon ticket
Gast
05-02-2012 11:01 pokemon Reageer met quote




ja ga naar je emerald spel naar boven de tweede staat cheats je blijft daarop dan ga je naar www.pokemon game shark codes en dan neem je alles over
Gast
05-02-2012 11:03 pokemon Reageer met quote




wie wil weten hoe je cheats krijgt
Gast
05-02-2012 11:10 pokemon Reageer met quote




hier neem over Have All Pokeballs 085938bb
99ff313d
2dafd739
5d796510
Steal Other peoples Pokemon F14e5bf8
48e23757
8e883eff
92e9660d
Rare Candy
Bff956fa
2f9ec50d

Walk Through Walls
7881a409
E2026e0c
8e883eff
92e9660d

als je meer cheats moet dan moet je vragen ook de naam zeggen van de cheat jo
Plaats Reactie Pagina 3 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden