NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Aan de dames die een turkse vakantie liefde hebben .........
Vorige  1, 2, 3
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
jill.tje
11-03-2011 4:32  Reageer met quote




maar je mag -vind ik- er niet van uit gaan, dat ze allemaal zo zijn
dat zijn ze niet ! ik vind dat je NOOIT mensen over dezelfde kam mag scheren

ik vind persoonlijk niets leukers dan als je iemand graag hebt, verliefd of niet, die persoon te ontdekken, en bij de ene gaat dat snel en de andere duurt het een jaar, kijk dieper in de mensen dan alleen met een bevooroordeelde blik, of negatieve en bange gedachten.
laat de gedachte 'hij is turk' vallen en geef hem het voordeel van de twijfel, bekijk hem als 'mens', wij zijn ook 'belg' tja en dan? wel zijn we uiteindelijk allemaal mensen he !!
soms ontdek je leuke dingen soms niet, maar interessant blijft het zeker!!
laat je gewoon niet doen, laat niet met je spelen.

veel ontdekkingsplezier hihi
 




danceaddict14
15-03-2011 22:15  Reageer met quote




het is zeker geen vooroordeel maar dan ben je zeker nog niet in turkije geweest ik weet hoe het daaraan toegaat het is geen vooroordeel maar een feit
danceaddict14
15-03-2011 22:17  Reageer met quote




jill.tje schreef:
maar je mag -vind ik- er niet van uit gaan, dat ze allemaal zo zijn
dat zijn ze niet ! ik vind dat je NOOIT mensen over dezelfde kam mag scheren

ik vind persoonlijk niets leukers dan als je iemand graag hebt, verliefd of niet, die persoon te ontdekken, en bij de ene gaat dat snel en de andere duurt het een jaar, kijk dieper in de mensen dan alleen met een bevooroordeelde blik, of negatieve en bange gedachten.
laat de gedachte 'hij is turk' vallen en geef hem het voordeel van de twijfel, bekijk hem als 'mens', wij zijn ook 'belg' tja en dan? wel zijn we uiteindelijk allemaal mensen he !!
soms ontdek je leuke dingen soms niet, maar interessant blijft het zeker!!
laat je gewoon niet doen, laat niet met je spelen.

veel ontdekkingsplezier hihi



het is zeker geen vooroordeel maar dan ben je zeker nog niet in turkije geweest ik weet hoe het daaraan toegaat het is geen vooroordeel maar een feit,en geef hem zeker het voordeel van de twijfel niet egschoten altijd mis!
jill.tje
15-03-2011 23:57  Reageer met quote




danceaddict14 schreef:
het is zeker geen vooroordeel maar dan ben je zeker nog niet in turkije geweest ik weet hoe het daaraan toegaat het is geen vooroordeel maar een feit,en geef hem zeker het voordeel van de twijfel niet egschoten altijd mis!



ja...maar ja is iedereen dan 't zelfde? eewig discussiepunt vrees ik? Rolling Eyes
ze geraken er wel uit hoop ik

groetjes
bezorgd
31-10-2012 13:55 bezorgd Reageer met quote




hey meiden. ben hier om dat ik dus een vriendin heb die dus heelemaal weg is van een turkse man en daar dus nu ook veel voor op het spel zet en ik wil haar wel steunen in dit alles maar maak me wel zorgen. ze is alleen staande mama en financieel dus niet sterk en toch krijgd ze steeds weer het geld bij elkaar om daar heen te gaan en ik zie dat zij en dus ook haar kleintje er erg veel voor moeten laten. snap dat het voor haar belangrijk is en dat zij haar geluk achterna gaat maar ik ben zo bang dat ze straks kei hard der neus zal stoten en hij toch ineens klaar is met der, dan heeft ze al dat geld en al die dingen die ze nu niet kan voor haar zelf en haar kleine allemaal voor niets gedaan. ik zal haar nooit mijn twijfels tonen wand ik gun haar zo haar geluk maar ik ben tegelijkertijd ook zo bang. wand hij is nog nooit hier geweest zij gaat wel steeds daar heen maar hij beloofd haar wel steeds dat hij hier wil komen en bij haar wil wonen. laat ik het zo zeggen het voeld niet pluis wat kan ik nou het beste doen? gewoon op puntje van me tong bijten en hopen dat ik het mis heb of zal ik haar toch mijn twijfels vertellen?
Nikki
09-10-2013 12:08 Turkse liefde dacht ik Reageer met quote




Ik leerde op mijn vakantie een leuke turkse man kennen maar heb hem afgewezen omdat ik dacht dat het tochbgeen kans had. Wel FB uitgewisseld bij thuiskomst begon hij mij berichten te sturen we hadden elke dag contact via tango en werden zo verliefd hij vroeg mij om in sept naar marmaris te komen ik ben gegaa n net een week terug. HHij werkt in een bar maar hij zou vrij zijn om de vakantie met mij doorte brengen op fb had hij zijn profiel in relatie omgezet en hij had een ring voor me gekocht met zijn naam erin om een lang verhaal kort te maken kwam ik daar aan het was een sprookje voor een dag hij moest plots iedere dag werken want hij had geen geld. ik moest alles betalen zijn benzine eten rn hij vroeg ook nog 200 euro om zijn autoverzekering te betalen wat ik uiteraard niet heb gegeven.. als je het mij vraagt gaat dit nergens over wat heeft dit met liefde te maken??
Plaats Reactie Pagina 3 van 3
Vorige  1, 2, 3

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden